quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:20 schreef Kreator het volgende:
Ik heb mijn Vision Spinner met splijtingsreactie geprobeerd te downmodden:
235U + 1 neutron \rightarrow 2 neutronen + 92Kr + 142Ba + E (energie)
235U + 1 neutron \rightarrow 2 neutronen + 94Sr + 140Xe + E
235U + 1 neutron \rightarrow 3 neutronen + 90Kr + 143Ba + E
maar ik krijg geen merkbare Ohm-discrepantie, dus ik heb mijn brass gp paps met tobh customization in een vloeibare aggregatietoestand gecoild.

Ja precies.quote:

Mijn ADV Ohm setup was altijd 0.7-0.8 Ohm, maar tegenwoordig heb ik nieuw, dikker kanthal en is het 0.4 gewordenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja precies.. Zo las ik jouw post ook. Doe er ff wat plaatjes bij ofzo, ik snap er geen reet van. Je moet haast 12 jaar electronic sigaret engineering hebben gestudeerd om dat te ontcijferen.

Die Stingray is de reden van een week ruzie met mijn vriendinquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:51 schreef Kreator het volgende:
Kijk! Daar kan ik wat mee. Die Stingray ziet er wel vet uit trouwens. En ik moest lachen bij het dremelplaatje.

Kost zo'n grapje dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:06 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Die Stingray is de reden van een week ruzie met mijn vriendin

Het is een kloon van ¤20quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kost zo'n grapje dan?
En wat is het voordeel van zo'n apparaat tov laten we zeggen een Vamo V5?

"FUCK JOU, WIJF. Jij had al genoeg jurkjes, dus waarom heb je die dan weer gekocht? NOU?! HE?!?"quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:27 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Het is een kloon van ¤20
Maar ze vond dat ik al genoeg had, ik niet natuurlijk.

En het zijn pakketjes omhuld door vuilniszakken. Dus veel vertrouwen in het product hebben ze zelf volgens mij niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:59 schreef Sounddragon het volgende:
Nieuwe mode; de ratmod![]()
![]()
Ik hoorde van Anne dat ze daarstraks de postbode heeft klemgereden, dus met wat mazzel heb ik ook weer wat nieuws straks..

Heb je een PM gestuurd voor de Zenith. Wil er wel eentje overnemen als dat kan. Ik heb nog een extra origen liggen hier maar volgens mij heb jij die alquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:27 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Het is een kloon van ¤20
Maar ze vond dat ik al genoeg had, ik niet natuurlijk.

Is een mech, houder voor batterij, vuurknop en plek voor een dikke atomizer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kost zo'n grapje dan?
Wel apart dat je een week bonje hebt over 20¤, wat kost een week kusjekroel?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:06 schreef BenX_95 het volgende:
[..]
Die Stingray is de reden van een week ruzie met mijn vriendin

Lekker goedkoop heah.. pay peanuts enzoquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:45 schreef Anne het volgende:
[..]
En het zijn pakketjes omhuld door vuilniszakken. Dus veel vertrouwen in het product hebben ze zelf volgens mij niet.

quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Lekker goedkoop heah.. pay peanuts enzo

Al geprobeerd, maar het hielp niet. Negeren helpt wel, maar dan gaat ze huilen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
"FUCK JOU, WIJF. Jij had al genoeg jurkjes, dus waarom heb je die dan weer gekocht? NOU?! HE?!?"
Mooi man, terugvechten. Zinloos wel, maar mooi.
Origen heb ik al, ja. Je hebt PM terug.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Heb je een PM gestuurd voor de Zenith. Wil er wel eentje overnemen als dat kan. Ik heb nog een extra origen liggen hier maar volgens mij heb jij die al
Vergeet ik zowaar de laatste vraag te beantwoordenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kost zo'n grapje dan?
Het ging er eigenlijk om dat ik niet steeds meer moet kopen, maar daar heb ik schijt aan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is een mech, houder voor batterij, vuurknop en plek voor een dikke atomizer.
[..]
Wel apart dat je een week bonje hebt over 20¤, wat kost een week kusjekroel?

Ik heb pas een VV gekocht die ik niet lekker vind.. kopuh? (of ruilen voor iets anders, je hebt vast nog wel PG's staan)quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:39 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker weekendje dampen!
Ziet er mooi uit SD.

Kan em wel ruilen hoor. Heb hier nog 10 of 12 flesjes van 15ml met PG staan, sommige niet helemaal vol meer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb pas een VV gekocht die ik niet lekker vind.. kopuh? (of ruilen voor iets anders, je hebt vast nog wel PG's staan)
Volgens mij is VV niet my kind of liquid; alleen de strawberry Granita kan me bekoren.. de rest vind ik wel OK, maar niet geweldig.. en die laatste vind ik helemaal niks..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |