quote:Op maandag 14 juli 2014 23:53 schreef aeque het volgende:
Ja wat betreft de TT, ik was inspiratieloos...
ben ik al tijdje mee bezig, maar elke keer vallen ze me weer lastigquote:
Ja dat had je verteld ja. Je hebt dat soort mensen nu eenmaal op deze wereld. Kun je alleen maar negeren.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben ik al tijdje mee bezig, maar elke keer vallen ze me weer lastig
Rekeningen die ze niet betaald heeft waarvan ze mij de schuld geeft
nu weer dat mijn vrienden hun van facebook afhalen, krijg ik de schuld van
toen is zaterdag daar flinke ruzie over geweest, zijn al mn vrienden tegen haar vader uitgevallen, krijg ik nu ook de schuld vanof ja.... wou ze doen, maar heb maar gelijk geblokkeerd toen ze daar over begon.
nu ook maar op fb, skype en volgens mij nu echt overal geblokt, kan ze alleen nog mailen als ze mail adres weet tenminste
Negeren, laat het je niet raken.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben ik al tijdje mee bezig, maar elke keer vallen ze me weer lastig
Rekeningen die ze niet betaald heeft waarvan ze mij de schuld geeft
nu weer dat mijn vrienden hun van facebook afhalen, krijg ik de schuld van
toen is zaterdag daar flinke ruzie over geweest, zijn al mn vrienden tegen haar vader uitgevallen, krijg ik nu ook de schuld vanof ja.... wou ze doen, maar heb maar gelijk geblokkeerd toen ze daar over begon.
nu ook maar op fb, skype en volgens mij nu echt overal geblokt, kan ze alleen nog mailen als ze mail adres weet tenminste
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat had je verteld ja. Je hebt dat soort mensen nu eenmaal op deze wereld. Kun je alleen maar negeren.
Tja ik weet wie mn vrienden zijn, ik weet dat ik hun niet beinvloed, dus laat ze lekker doen.quote:
Lol, das geen stalking. Move on.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Tja ik weet wie mn vrienden zijn, ik weet dat ik hun niet beinvloed, dus laat ze lekker doen.
Als ze hier aan de deur staan, dan zijn ze binnen 5 min weg, zelfs mn buren kennen de situatie inmiddels
Hoop er nu wel klaar mee te zijn, anders klacht bij de politie doen, stalking
was ook maar als grap ;-)quote:
Dan nog, blijven negeren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was ook maar als grap ;-)
maar hoop er nu echt klaar mee te zijn.
tot ze weer iets nieuws verzinnen natuurlijk![]()
![]()
maar jah
omg, wie?quote:
dat iddquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
Degene die in de oorlog een lintje kregen
O haiquote:
Ben je nog boos op mij door ?quote:
avondquote:
Ga je nog niet slapen?quote:
Ja.quote:
Wazda?quote:
ja zo, morgen om 10:00 pas een telefonische afspraakquote:
Ah zo, Ik ben op mijn vriend aan het wachten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja zo, morgen om 10:00 pas een telefonische afspraak
rest van de dag thuis
zeg dat dan ... was ik gelijk gekomenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah zo, Ik ben op mijn vriend aan het wachten.
Een stel klootzakken die er hun beroep van hebben gemaakt mede-dorpsgenoten te bekeurenquote:
hahahaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zeg dat dan ... was ik gelijk gekomen
nee begin nu pas echt slaap te krijgen
Bonne nuitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:14 schreef Crazy-M het volgende:
Nu ga ik echt mn bedje opzoeken![]()
slaap lekker allen
Dors bienquote:
Oei dat klinkt niet goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:11 schreef kree het volgende:
[..]
Een stel klootzakken die er hun beroep van hebben gemaakt mede-dorpsgenoten te bekeuren
Roemeens?quote:
Jawel , denk na.quote:
Nou het is weer zo lullig, ze vonden het wel een goed idee om het hele dorp vol te gooien met parkeerzones.quote:
Nee, dat niet. Omdat je mijn tips kut vindt en dat het jou irriteert in plaats van te helpen ofzo.quote:
Een 'subsidie-flik' die om niets bonnen uitschrijft.quote:
Wowquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:22 schreef yats het volgende:
[..]
Een 'subsidie-flik' die om niets bonnen uitschrijft.
Auch!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is weer zo lullig, ze vonden het wel een goed idee om het hele dorp vol te gooien met parkeerzones.
Nu sta ik hier in de straat al 2 jaar zonder vergunning omdat ik geen extra kan aanvragen omdat de verhuurders al 2 kaarten hebben. gelukkig zonder bekeuring Dat terzijde.
Maargoed stond bij m'n ma netjes haar bezoekerskaart in de auto gegooid.
Maarja duh moet je zo'n blauwe parkeerschijf bij hebben liggen officieel.
E60,- boete, de treurigheid ten top dit.![]()
Niet alleen jouw tips hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Omdat je mijn tips kut vindt en dat het jou irriteert in plaats van te helpen ofzo.
Ik vind je tips niet kut, al ben ik nog niets opgeschotenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Omdat je mijn tips kut vindt en dat het jou irriteert in plaats van te helpen ofzo.
Daardoor , boos zijn op mequote:
Bezwaar maken zinloos natuurlijk, nou zal je zien, komt diezelfde pik hier door de straat, denkt ie heeej zelfde auto ff kijken, heb ik er straks nog 1.quote:
Euuh misschien toch maar nemen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:26 schreef kree het volgende:
[..]
Bezwaar maken zinloos natuurlijk, nou zal je zien, komt diezelfde pik hier door de straat, denkt ie heeej zelfde auto ff kijken, heb ik er straks nog 1.
Heb het bonnetje maar onder de ruitewisser laten zitten
Kan dus niet omdat ze maar 2 kaarten per adres uitgeven.quote:
Ja hoor het is allemaal de fout van Complicate, wat een stomme user.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind je tips niet kut, al ben ik nog niets opgeschoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor het is allemaal de fout van Complicate, wat een stomme user.
Nee hoor, het is mijn eigen fout. Stomme user als ik benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik ben niet boosquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Daardoor , boos zijn op meterwijl ik moeite doe voor je.
door begrip te tonen!
Stomme Yats , hoe klinkt dat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:29 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, het is mijn eigen fout. Stomme user als ik ben
Als mijn innerlijke stemmetje?quote:
Oh dear Lord.quote:
Shit happens.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
Kan dus niet omdat ze maar 2 kaarten per adres uitgeven.
Niet dat het mij wat boeit om 40 euro ofzo neer te tellen daarvoor, maar ik heb die hele mogelijkheid niet.
Ik ben niet gelovig...quote:
Ja zal me er maar niet te druk over maken, toch niks aan te doen.quote:
Ik ga samenvatten:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:34 schreef kree het volgende:
Wat is er btw hier gebeurt?
Moet ik teruglezen
Thx ben weer helemaal bijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ga samenvatten:
Uit vorig topic, heb ik Tijn tips gegeven om met zijn vriendin te neuken. Je weet wel, zijn penis er zachtjes in en uit, borsten strelen etc. Resultaat , af te wachten ergens volgende week.![]()
Verder was er sprake van Zeefje bi-curious zou zijn, maar volgens haar is ze die fase al voorbij.
En euuuh Evie en Engel kwamen ook even langs en euh hebben niet geneukt, oh wacht Evie , wel en Engel in haar dromen.![]()
Zo
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ga samenvatten:
Uit vorig topic, heb ik Tijn tips gegeven om met zijn vriendin te neuken. Je weet wel, zijn penis er zachtjes in en uit, borsten strelen etc. Resultaat , af te wachten ergens volgende week.![]()
Verder was er sprake van Zeefje bi-curious zou zijn, maar volgens haar is ze die fase al voorbij.
En euuuh Evie en Engel kwamen ook even langs en euh hebben niet geneukt, oh wacht Evie wel en Engel in haar dromen.![]()
Zo
Misschien is dat jouw laatste kans tot zelfvertrouwen krijgen.quote:
Mijn samenvatting klopt wel hoor.quote:
Dat betwijfel ik. Ik wil best in karma geloven, maar dan vraag ik me af wat ik in een vorig leven verkeerd gedaan heb.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien is dat jouw laatste kans tot zelfvertrouwen krijgen.
Niet in jezelf te hebben geloofd en jezelf , stomme Yats noemen .quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:44 schreef yats het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Ik wil best in karma geloven, maar dan vraag ik me af wat ik in een vorig leven verkeerd gedaan heb.
Zou dat het zijn?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet in jezelf te hebben geloofd en jezelf , stomme Yats noemen .
Tja, eerst maar weer eens een leuke date regelen. Dat kost moeite zatquote:
Soms klink je echt als een kerel die nog maagd is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:50 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, eerst maar weer eens een leuke date regelen. Dat kost moeite zat
Ik verbaas me er soms ook over dat ik uberhaupt drie vrouwen gevonden heb die blijkbaar assertief genoeg waren om mij duidelijk te maken dat ik ze mee naar bed mocht sleuren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Soms klink je echt als een kerel die nog maagd is.
Yats, pleasequote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ik verbaas me er soms ook over dat ik uberhaupt drie vrouwen gevonden heb die blijkbaar assertief genoeg waren om mij duidelijk te maken dat ik ze mee naar bed mocht sleuren.
Ja sorry, ik word wat sarcastisch de laatste tijd. Komt omdat ik om me heen veel gelukkige stellen in mijn vriendengroep heb (bruiloften incluis).quote:
Het ergste van al is dat je het niet sarcastisch bedoelt, Yats.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ja sorry, ik word wat sarcastisch de laatste tijd. Komt omdat ik om me heen veel gelukkige stellen in mijn vriendengroep heb (bruiloften incluis).
Wacht maar totdat ze allemaal baby's uit gaan schijten. Ze vliegen om m'n oren hierquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ja sorry, ik word wat sarcastisch de laatste tijd. Komt omdat ik om me heen veel gelukkige stellen in mijn vriendengroep heb (bruiloften incluis).
Dat laatste weet ik, de vraag is alleen hoe te filteren daarin?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Het ergste van al is dat je het niet sarcastisch bedoelt, Yats.
En oh perception is not always reality.
Gewoon jezelf focussen op wat jouw gelukkig maakt en niet een ander persoon.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:00 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik, de vraag is alleen hoe te filteren daarin?
Oh Godquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ze allemaal baby's uit gaan schijten. Ze vliegen om m'n oren hier
Mwah, in de toekomst staat zoiets toch wel een keer in de planningquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Gewoon jezelf focussen op wat jouw gelukkig maakt en niet een ander persoon.![]()
En realiseren dat trouwen en kindjes hebben geen garantie biedt op gelukkig zijn.
Toekomst? het leven begint in het nu.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:06 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, in de toekomst staat zoiets toch wel een keer in de planning
Bonne nuitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:07 schreef yats het volgende:
Zo, en nu duik ik mijn nest in. Ik ben kapot
En ze oordelen allemaal over het feit dat je nog single bent?quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Toekomst , het leven start nu.
[..]
Bonne nuit
[..]
En ze oordelen allemaal over het feit dat je nog single bent?
Ah okidoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ze zijn in ieder geval al gestopt met kutvragen stellen.
Ben ook weg, vriend komt er zo aan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:12 schreef Faxie het volgende:
Mja ik ga ook maar eens slapen, moet er vroeg uit
Zoek resultaten op Google leveren niks opquote:Op dinsdag 15 juli 2014 05:41 schreef Florentius het volgende:
Die carbet meid in de start post, wie dat?
Hot chick!
Carbet meid?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 05:41 schreef Florentius het volgende:
Die carbet meid in de start post, wie dat?
Hot chick!
I know, maar ik hoef eerlijk gezegd voorlopig nog geen kinderen. Misschien als ik 30 ben, eerder niet.quote:
Dat doen ze bij mij in ieder geval wel. Vooral mijn familie is erg daarin. Continu vragen waarin je nu toch weer eens aan een relatie gaat beginnen en dat de leeftijd om te settelen nu toch wel gekomen is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:10 schreef complicate het volgende:
En ze oordelen allemaal over het feit dat je nog single bent?
Mooie zinsconstructie. Emancipatie anno 2014? Zo assertief zijn dat je aangeeft dat je het bed ingesleurd mag wordenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ik verbaas me er soms ook over dat ik uberhaupt drie vrouwen gevonden heb die blijkbaar assertief genoeg waren om mij duidelijk te maken dat ik ze mee naar bed mocht sleuren.
Gewoon je familie een keer shockeren, vragen ze er nooit meer naar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:15 schreef yats het volgende:
Dat doen ze bij mij in ieder geval wel. Vooral mijn familie is erg daarin. Continu vragen waarin je nu toch weer eens aan een relatie gaat beginnen en dat de leeftijd om te settelen nu toch wel gekomen is.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:37 schreef keste010 het volgende:
[..]
Gewoon je familie een keer shockeren, vragen ze er nooit meer naar.
"Ja, ik wil graag kinderen, maar aangezien ik laatst homoseksueel ben geworden, vorige maand HIV heb opgelopen en volgens mij van hiervoor al 3 kinderen heb rondlopen kan ik geen draagmoeder meer vinden die me wil helpen".
No way dat zij nog denken dat het voor jou de tijd is om te settelen...
Aha, sure dat ze stiekem geen oogje op je heeft?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:41 schreef yats het volgende:
[..]Ik vrees dat ze me niet gaan geloven. Ze weten helaas hoe zuinig ik op mijn lichaam ben en hoeveel ik van vrouwen hou.
Ik heb voor een volgend familie-weekend een andere oplossing gevonden, een vriendin van me is altijd in voor een goede grap en stelde voor om te gaan faken dat zij mijn vriendin was.
Geen idee, al hebben we wel begin dit jaar een paar keer gedate. Maar zover ik weet zien we beide geen 'relatie-materiaal' in elkaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:45 schreef keste010 het volgende:
[..]
Aha, sure dat ze stiekem geen oogje op je heeft?
Haha, nou klinkt wel als een leuk idee. Maar klinkt alsof ze niet echt moeite heeft dit te fakenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:49 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, al hebben we wel begin dit jaar een paar keer gedate. Maar zover ik weet zien we beide geen 'relatie-materiaal' in elkaar.
Ik heb werkelijk geen flauw idee of dat zo is. Bij andere mensen zie ik het meteen, maar bij mezelf?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:50 schreef keste010 het volgende:
[..]
Haha, nou klinkt wel als een leuk idee. Maar klinkt alsof ze niet echt moeite heeft dit te faken
Vast wel een beetje, anders zou ze er zelf niet zo mee komen. Maar veel plezier in ieder geval!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee of dat zo is. Bij andere mensen zie ik het meteen, maar bij mezelf?
Succes, zenuwachtig?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:47 schreef El_Thijs het volgende:
Zo meteen een sollicitatiegesprek, de eerste sinds 2 weken dat ik werkloos ben. Ben benieuwd
Nee, helemaal niet eigenlijk. Heb er al genoeg ervaring mee en kan mijn goede punten en verbeterpunten goed benoemen. Loopt wel losquote:
Hoop het voor je, wat voor werk eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet eigenlijk. Heb er al genoeg ervaring mee en kan mijn goede punten en verbeterpunten goed benoemen. Loopt wel los
Functioneel applicatiebeheerder in Schijndel. Gezien wat ze vragen kom ik voor 80% in aanmerking dus dat geeft me genoeg reden om het te proberen.Daarnaast heb ik al enkele jaren ervaring op dat vlak. Nu eerst de recruiter en dan het bedrijf overtuigenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:52 schreef kree het volgende:
[..]
Hoop het voor je, wat voor werk eigenlijk?
Succes mede kruikquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Functioneel applicatiebeheerder in Schijndel. Gezien wat ze vragen kom ik voor 80% in aanmerking dus dat geeft me genoeg reden om het te proberen.Daarnaast heb ik al enkele jaren ervaring op dat vlak. Nu eerst de recruiter en dan het bedrijf overtuigen
Thanks. Het eerste gesprek is hier in Tilburgquote:
Het is jou leven en je hoeft je nooit te verantwoorden. Sterker nog, wat mensen vaak zeggen en doen , zegt veel meer over hun dan over jou.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:15 schreef yats het volgende:
[..]
I know, maar ik hoef eerlijk gezegd voorlopig nog geen kinderen. Misschien als ik 30 ben, eerder niet.
[..]
Dat doen ze bij mij in ieder geval wel. Vooral mijn familie is erg daarin. Continu vragen waarin je nu toch weer eens aan een relatie gaat beginnen en dat de leeftijd om te settelen nu toch wel gekomen is.
Succes.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:47 schreef El_Thijs het volgende:
Zo meteen een sollicitatiegesprek, de eerste sinds 2 weken dat ik werkloos ben. Ben benieuwd
Ik wilde een GoPro voorstellen, maar je zoekt een fotocameraquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:37 schreef xFriendx het volgende:
Ben maar es rondspeuren naar een compactcamera. Ga tegenwoordig ook we eens lekker door de polder fietsen of naar meetings met de autoclub(s) en dan is een camera wel fijn. Die van mn telefoon is waardeloos.
Thanks Belgskequote:
Graag gedaan, Hollandskequote:
Via welke club dan ?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Thanks. Het eerste gesprek is hier in Tilburg
ik al de hele dagquote:
Ik niet, ik moest werkenquote:
ja, is ook niet goed voor je lichaam.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:28 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik niet, ik moest werken
Is 3 dagen op rij sporten raar?
ik doe geen fullbody hequote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja, is ook niet goed voor je lichaam.
Je kunt beter een dag pauze doen, sporten, dag pauze, sporten
maakt niet uit, je lichaam heeft rust nodig om te kunnen opbouwenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:33 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik doe geen fullbody he
ik heb geen vast schema(moet ik nog een keer laten maken)
maandag heb ik mij vooral gefoccust op abs en squat
en gisteren biceps. tricept en benen(kuiten)
Ik dacht dat het niet goed was om je lichaam te belasten door fanatiek te sporten. Mij hebben ze altijd verteld, dat je beter een dag er tussen laat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:28 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik niet, ik moest werken
Is 3 dagen op rij sporten raar?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:39 schreef Crazy-M het volgende:
Ligt hier een reclame folder voor gehoortest enzo.
Wat een vragen staan erop:
1: Hoort u het tikken van de klok? Ja 0 punten, Nee 2 punten
Eeeh, sommige klokken hoor je gewoon totaal nietDus al een niet realistische vraag
2. Slaapt u af en toe door de wekker? Ja 4 punten, Nee 0 punten
Ja als ik dood moe ben en zware avond heb gehad. Dus totaal niks met gehoor te maken
3. Gaat telefoneren u moeilijk af? Ja 4 punten, Nee 0 punten, soms 3 punten
Eeh teveel factoren om hiervan het gehoor de schuld te geven.
4. Vinden uw huisgenoten dat u de tv of radio te hard aanzet? Ja 6 punten, nee 0 punten, soms 3 punten
Tja soms staat hij harder, maar dan puur omdat leuke muziek is, dus niks met gehoor te maken
5. Hoort u het zingen van de vogels? Ja 0 punten, Nee 2 punten, soms 1 punt
Eeeh, of je altijd vogels hoort
6. Merkt u een naderende auto soms pas op het laatste moment op? Ja 2 punten, nee 0 punten soms 1 punt
Die elektrische autos hoor je al niet meer.
7. VInd u het moeilijk een gesprek met meerdere personen te volgen? Ja 6 punten, nee 0 punten, soms 3 punten
Tja als iedereen door elkaar klept wel, maar kan ook aandachtsprobleem zijn
8. Hoort u goed in een zaal of tijdens een vergadering? Ja 0 punten, nee 6 punten, soms 3 punten.
Ligt toch echt hoe hard diegene praat.
9. Kunt u gefluister op een afstand van circa 2 meter verstaan? Ja 0 punten, nee 3 punten
Ligt eraan hoe hard gefluistermaar ook totaal niet relevant vind ik
10. Kunt u tijdens een concert het geluid van verschillende muziekinstrumenten onderscheiden. Ja 0 punten, nee 3 punten.
Ligt er natuurlijk aan wat voor instrumenten, een blokfluit tussen de trommels hoor je niet zo snel
11. Hoort u altijd de deurbel? Ja 0 punten, Nee 4 punten.
Tja hoor niet altijd, maar hangt in de gang en alles dicht
12. Heeft u het gevoel dat de meeste mensen onduidelijk praten? Ja 6 punten, nee 0 punten Soms 3 punten
Bij 0 punten: uitstekend gehoor
1-6 niet meer 100% maar geen actie
7-17 hoortest is aan te raden
18 tot 36:L sprake van gehoorverlies
37 of meer: Direct actie te ondernemen.
Met deze test kan iedereen wel naar de gehoor test dagen
okquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maakt niet uit, je lichaam heeft rust nodig om te kunnen opbouwen
ik zal luisterenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet goed was om je lichaam te belasten door fanatiek te sporten. Mij hebben ze altijd verteld, dat je beter een dag er tussen laat.
Flink zo.quote:
Daar twijfel ik niet aanquote:
Leuk, ik ga ook starks zwemmen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:57 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gister fitness met squats, voelde dat nog wel in de benen maar dat nu juist even los gelopen
Tempo Team.quote:
Ik ga donderdag weerquote:
Daar kunnen velen van dromen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:12 schreef zeefje het volgende:
ikheb van 7 maanden niks gen (onbetaald ) werk, naar 3 banen
Ja wie weet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tempo Team.
Al kreeg ik ineens een andere vacature voorgeschoteld, die van database administrator. Ga er wel op in, je weet nooit
Is daar wat in te vinden, in systeem/netwerkbeheer? Ben leergierig en vooral functioneel erg goed. Kan ook met de technische kant goed mee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ja wie weet.
Zit zelf ook in de IT, maar dan systeem/netwerkbeheer
Dus weer totaal andere kant op![]()
Vandaag lekker bezig geweest met huisje weer fris en fruitig maken![]()
weer alles schoonNu bezig met plek maken op de plaats voor de tent voor komende zaterdag
Nee, maar toch. Zou willen dat ik werk had nu, kon ik mijn eigen onderneming ook verder uitbouwenquote:
Ik bijt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:23 schreef zeefje het volgende:
zijn jullie benieuwd naar mijn spierballen
Wat voor werk zoek je precies? En in welke omgeving?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is daar wat in te vinden, in systeem/netwerkbeheer? Ben leergierig en vooral functioneel erg goed. Kan ook met de technische kant goed mee.
[..]
Nee, maar toch. Zou willen dat ik werk had nu, kon ik mijn eigen onderneming ook verder uitbouwen
wat voor onderneming wil jequote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is daar wat in te vinden, in systeem/netwerkbeheer? Ben leergierig en vooral functioneel erg goed. Kan ook met de technische kant goed mee.
[..]
Nee, maar toch. Zou willen dat ik werk had nu, kon ik mijn eigen onderneming ook verder uitbouwen
Support als in support medewerker? Daar heb ik ook ervaring in. Testen, tickets afhandelen, klantcontact, dat soort zaken. Vaak genoeg een pluim gehad bij vorige werkgevers omdat ik altijd een goede uitleg naar de klant stuurde.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat voor werk zoek je precies? En in welke omgeving?
Ik weet dat waar ik werk nog een ICT Senior Support Specialist zoeken.
Ik heb naast ICT ook een cursus particulier onderzoeker gedaan. Dat wil zeggen dat ik door bedrijven kan worden ingehuurd om fraudes, diefstallen, bedreigingen etc, kan en mag onderzoeken. Om dat werk te mogen doen moet ik een legitimatiebewijs hebben en een vergunning voor mijn bedrijf hebben, en het wordt vooral een bij-zaak zeg maar. Ik ga me toch eerst richten op het screenen van sollicitanten en mystery guest in winkelsquote:
Toon (spier)ballen!quote:
Interresantquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Support als in support medewerker? Daar heb ik ook ervaring in. Testen, tickets afhandelen, klantcontact, dat soort zaken. Vaak genoeg een pluim gehad bij vorige werkgevers omdat ik altijd een goede uitleg naar de klant stuurde.
[..]
Ik heb naast ICT ook een cursus particulier onderzoeker gedaan. Dat wil zeggen dat ik door bedrijven kan worden ingehuurd om fraudes, diefstallen, bedreigingen etc, kan en mag onderzoeken. Om dat werk te mogen doen moet ik een legitimatiebewijs hebben en een vergunning voor mijn bedrijf hebben, en het wordt vooral een bij-zaak zeg maar. Ik ga me toch eerst richten op het screenen van sollicitanten en mystery guest in winkels
[..]
Toon (spier)ballen!
Ik zit in de detacheertak. Nu wat rustiger geweest met klanten, maar er zijn echt veel aanvragen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de geinterseerde
I like the way you look at me with those beautiful eyes
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:54 schreef zeefje het volgende:
Ik zie ook andere ballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de geinterseerde
...God wat slechtHAVL zeg je. Zal eens kijken. Laatste keer heb ik ook een detacheeropdracht gehad, al duurde dat maar 4 maanden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik zit in de detacheertak. Nu wat rustiger geweest met klanten, maar er zijn echt veel aanvragen.
HAVL doet vooral remote support. Daar heb ik nu nog geholpen op de afdeling helpdesk. Maar voor zelfde geld zit ik na de vakantie weer bij een klant gedetacheerd."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
gvdquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie ook andere ballen
...God wat slecht
[..]
HAVL zeg je. Zal eens kijken. Laatste keer heb ik ook een detacheeropdracht gehad, al duurde dat maar 4 maanden.
Detacheer bevalt me echt super goedquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie ook andere ballen
...God wat slecht
[..]
HAVL zeg je. Zal eens kijken. Laatste keer heb ik ook een detacheeropdracht gehad, al duurde dat maar 4 maanden.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:54 schreef zeefje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de geinterseerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
come at me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:07 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
omg
come at me
zijn we natuurlijk benieuwd naar de openstaande dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig![]()
hahha, ik weet wel iets wat openstaatquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zijn we natuurlijk benieuwd naar de openstaande dingen![]()
oh je bedoelde de fantasien
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
dat laatste jahquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:15 schreef zeefje het volgende:
[..]
hahha, ik weet wel iets wat openstaat [ afbeelding ]
oh je bedoelde de fantasien
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig![]()
hard aangepakt worden door zo'n spierbundel als xfriendxwith benefitsquote:
Ik heb heus wel een beetje gespierde heren gehad, maar toch kan het altijd lekkerder/beter
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:15 schreef zeefje het volgende:
[..]
hahha, ik weet wel iets wat openstaat [ afbeelding ]Het is pas half 6 he..
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death![]()
ja etenstijd dus. mijn mond stond open, om er een hap eten in te doen.quote:
wat denk je wel niet van mij, ik ben lief ende onschuldig en maak al helemal nooit geen seksueel getinte opmerkingenI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zijn we natuurlijk benieuwd naar de openstaande dingenBij jou staat alles openquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:15 schreef zeefje het volgende:
[..]
hahha, ik weet wel iets wat openstaat [ afbeelding ]
oh je bedoelde de fantasienquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:23 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja etenstijd dus. mijn mond stond open, om er een hap eten in te doen.
wat denk je wel niet van mij, ik ben lief ende onschuldig en maak al helemal nooit geen seksueel getinte opmerkingen"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Als je een link voor me hebt, dan zie ik die graag. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Detacheer bevalt me echt super goed![]()
ik weet niet of mijn baas ook nog detacheer opdrachten heeft voor jouw vakgebied. Maar zal me niks verbazen, zit overal in(is dan wel niet via HAVL)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Wie heeft dat gezegd dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:23 schreef zeefje het volgende:
[..]
wat denk je wel niet van mij, ik ben lief ende onschuldig en maak al helemal nooit geen seksueel getinte opmerkingen
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death![]()
Ik geef je net een complicment en ideequote:
je hebt de link naar mn porno collectie van Zeefje en Complicatequote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je een link voor me hebt, dan zie ik die graag. Ben benieuwd
Ik luister NL-Talig![]()
Iets met hoeken en kamer?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:36 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik geef je net een complicment en idee![]()
Ook al ben ik niet ruig maar een rustige vent![]()
![]()
Oh la la, keihard is er niks bij...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je hebt de link naar mn porno collectie van Zeefje en Complicate"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Wat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je hebt de link naar mn porno collectie van Zeefje en Complicate
1) No love without freedom, no freedom without love
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel![]()
Als je maar niet doorverteld aan hun dat je de link van mij hebtquote:
Ik luister NL-Talig![]()
Hhahaha jij , rustig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Iets met hoeken en kamer?![]()
Ook al ben ik niet ruig maar een rustige vent
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Als je maar niet doorverteld aan hun dat je de link van mij hebtquote:1) No love without freedom, no freedom without love
Tering comp, wat heb jij een voorgevel zeg!quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ik luister NL-Talig![]()
Boks bro.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Tilbo stylequote:
Ik luister NL-Talig![]()
en of ze die hebbenquote:
Ik luister NL-Talig![]()
You know it!quote:Echt wel. Je zag die ene gast niet eens meer!quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tering comp, wat heb jij een voorgevel zeg!![]()
quote:
quote:
Ik luister NL-Talig![]()
Ik weet een titel voor die ene film:
"Complicate's Kanonnen.""They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:53 schreef El_Thijs het volgende:
"Complicate's Kanonnen."![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:53 schreef El_Thijs het volgende:
"Complicate's Kanonnen."
de hele industrie wordt veranderd door deze 2 damesYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
Oh, en niet te vergeten: "De Zalige Zalf van Zeef."quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ipv Guns of Navarone.....quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:53 schreef El_Thijs het volgende:
"Complicate's Kanonnen."![]()
![]()
Dat zeker.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de hele industrie wordt veranderd door deze 2 dames"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Guns of Navarone is maar een slechte C film vergeleken bij deze filmquote:You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
Omgquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de hele industrie wordt veranderd door deze 2 dames![]()
jullie gaan nog rijk worden![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, en niet te vergeten: "De Zalige Zalf van Zeef."![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Guns of Navarone is maar een slechte C film vergeleken bij deze film
Echt wel. Daar komt eerder wat uitgedruppeld dan wat anders.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Guns of Navarone is maar een slechte C film vergeleken bij deze film"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Waar is die film?
Aan het laden.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Ga je hem op Youtube zetten?quote:
Ik luister NL-Talig![]()
Jullie zijn echt gek
Dan wordt mijn account gebanned en dat wil ik niet.quote:
Nee, deze is voor mijn privé-collectie
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Gek op tettenquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Aangenaam, Crazy-Mquote:
Ik luister NL-Talig![]()
Waar??????????????????????quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:01 schreef xFriendx het volgende:
Ik vond alleen het script niet zo sterk, de dialogen waren wat leeg....de rest was wel goed gevuld.1) No love without freedom, no freedom without love
quote:
met hard bedoel ik niet perse ruig.\Misschien is goed aangepakt worden beter op zijn plekquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Iets met hoeken en kamer?![]()
Ook al ben ik niet ruig maar een rustige venthoe kom je daaraanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je hebt de link naar mn porno collectie van Zeefje en Complicate( . )( .quote:ik heb aaquote:en mijn aandeel dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:53 schreef El_Thijs het volgende:
"Complicate's Kanonnen."zalf? quequote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, en niet te vergeten: "De Zalige Zalf van Zeef."I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
hih gevuldquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:01 schreef xFriendx het volgende:
Ik vond alleen het script niet zo sterk, de dialogen waren wat leeg....de rest was wel goed gevuld.
Daar in dat gatquote:
Die had je mij gegeven toen je dronken wasquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
met hard bedoel ik niet perse ruig.\Misschien is goed aangepakt worden beter op zijn plek
[..]
hoe kom je daaraan
[..]
( . )( .
[..]
ik heb aa
[..]
en mijn aandeel dan?
[..]
zalf? que
Ik luister NL-Talig![]()
Het script ging ook op plaatsen waar de zon niet schijnt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:01 schreef xFriendx het volgende:
Ik vond alleen het script niet zo sterk, de dialogen waren wat leeg....de rest was wel goed gevuld."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het script ging ook op plaatsen waar de zon niet schijnt.quote:1) No love without freedom, no freedom without love
Probeer je me nu te versieren?quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Dat is KPD-materiaal.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Wat gegeven hebt?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Daar in dat gat
[..]
Die had je mij gegeven toen je dronken was
Ik weet jouw naam trouwens
Nee hoor.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wat gegeven hebt?
Ik weet jouw naam trouwens![]()
Stiekem wel hequote:
"Omae wa mou shindeiru."
Nee, Thijs.quote:
nietusquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wat gegeven hebt?
Ik weet jouw naam trouwensjah, Crazy-Mquote:
Ik luister NL-Talig![]()
Neequote:Jouw echte naam.
Nooit geweest. Wel gepost in S&G in userfotos, maar KPD nooit gekeken of gepost.quote:
Met 3 muisklikken staat er een giga pornoverzameling tot je beschikking, maar KPD nee![]()
![]()
![]()
dan weet je heul niet hoe ik eruit ziequote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nooit geweest. Wel gepost in S&G in userfotos, maar KPD nooit gekeken of gepost.
Met 3 muisklikken staat er een giga pornoverzameling tot je beschikking, maar KPD nee![]()
Dear Lord, help.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nooit geweest. Wel gepost in S&G in userfotos, maar KPD nooit gekeken of gepost.
Ben het me je eens.
Dat denkt jij.quote:quote:
"Omae wa mou shindeiru."
Nee, ik lurk er alleen.quote:
Ben veel te verlegen
"Omae wa mou shindeiru."
We zijn het eensquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Dear Lord, help.
Ben het me je eens.There's a first for everything.
![]()
ik lurk, de laatste tijd ook voornamelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik lurk er alleen.
Ben veel te verlegenohgod nu voel ik mij kanslooos, ik ben er wel veel gekomenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
We zijn het eensThere's a first for everything.
hahah zijn we het vaak oneens?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
We zijn het eensThere's a first for everything.
Grootste leugen , ever.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik lurk er alleen.
Ben veel te verlegen
Nou, ik ga niet zo snel met mijn jongeheer op de fotoquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Je hoeft je niet kansloos te voelen hoor. Ik zei alleen dat ik nooit in KPD kom. Heb er niet echt een specifieke reden voor, maar zit er simpelweg nooitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
ohgod nu voel ik mij kanslooos, ik ben er wel veel gekomen![]()
![]()
Maar neen, schatje je maakt nog kans. Niet zo snel opgeven.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
ik lurk, de laatste tijd ook voornamelijk
[..]
ohgod nu voel ik mij kanslooos, ik ben er wel veel gekomen
zowieoz die pikkenparade daarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, ik ga niet zo snel met mijn jongeheer op de fotoDe enige reden dat je daar komt zou mij moeten zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hoeft je niet kansloos te voelen hoor. Ik zei alleen dat ik nooit in KPD kom. Heb er niet echt een specifieke reden voor, maar zit er simpelweg nooit
kijken of ik doable genoeg ben om mij goed te laten nemenwat nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar neen, schatje je maakt nog kans. Niet zo snel opgeven.
Je probeert toch Friendje, te hosselen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:17 schreef zeefje het volgende:
De enige reden dat je daar komt zou mij moeten zijn
kijken of ik doable genoeg ben om mij goed te laten nemen
[..]
wat niet
veel![]()
![]()
![]()
in dit topic
jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Je probeert toch Friendje, te hosselen?
ik kan gvd niet hsselenkomt door jouquote:
Ik ben trots op de mijne en die hoeft niet iedereen te zienquote:
"Omae wa mou shindeiru."
Ohquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja
ik kan gvd niet hsselen
[..]
komt door jou![]()
Eensquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben trots op de mijne en die hoeft niet iedereen te zienI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Eigenlijk maakt me dat niet zoveel uit, schaam me er niet voor ofzo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben trots op de mijne en die hoeft niet iedereen te zien![]()
Goede instelling.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben trots op de mijne en die hoeft niet iedereen te zien
Ik ben trots op de mijne en dat vind ik leuk om aan andere te laten zien.
Toen je op de basisschool een goed rapport kreeg, wilde je die toch ook aan Veel mensen laten zien?
Ik snap ook wel dat mensen er anders over denken omdat het over je lichaam gaat
nietusquote:quote:
Ik luister NL-Talig![]()
Awel, ik weet het wel .quote:
Maakt ook niet uit toch.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:25 schreef zeefje het volgende:
Toen je op de basisschool een goed rapport kreeg, wilde je die toch ook aan Veel mensen laten zien?
Ieder zijn mening.
Het is jouw lichaam en het is aan jou aan wie je dat wil laten zien.![]()
Ik steek mijn piemel toch niet in een goed rapport, zogezegd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:25 schreef zeefje het volgende:
Ik snap ook wel dat mensen er anders over denken omdat het over je lichaam gaat"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Dit. Er is niet zeker weten een goed of slecht.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:25 schreef zeefje het volgende:
Je kan in ieder geval wel stellen denk ik dat mensen die daar hun lichaam showen er in ieder geval blij mee zijn. Dat is dan wel weer een mooie gedachte.![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit toch.
Ieder zijn mening.
Het is jouw lichaam en het is aan jou aan wie je dat wil laten zien.
Lerares deed er vroeger altijd een sticker opquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik steek mijn piemel toch niet in een goed rapport, zogezegd.![]()
![]()
Ik denk dat Veel het ook doen vanuit onzekerheidquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dit. Er is niet zeker weten een goed of slecht.
Je kan in ieder geval wel stellen denk ik dat mensen die daar hun lichaam showen er in ieder geval blij mee zijn. Dat is dan wel weer een mooie gedachte.
Op je piemel?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lerares deed er vroeger altijd een sticker opI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Op je piemelotje?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lerares deed er vroeger altijd een sticker op
"Omae wa mou shindeiru."
dit!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:25 schreef zeefje het volgende:
Ik snap ook wel dat mensen er anders over denken omdat het over je lichaam gaatquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit toch.
Ieder zijn mening.
Het is jouw lichaam en het is aan jou aan wie je dat wil laten zien.1) No love without freedom, no freedom without love
quote:quote:
"Omae wa mou shindeiru."
gefeliciteerd danquote:
neuhquote:haha, lolquote:
Ik luister NL-Talig![]()
Wel dusquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gefeliciteerd dan
[..]
neuh
[..]
haha, lol
We hadden op school wel een erg lekkere gymlerares. En ze was nog soepel ook."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
nee, heb gelukkig niet een moeilijke naamquote:
Ik luister NL-Talig![]()
Nee? hahahaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik steek mijn piemel toch niet in een goed rapport, zogezegd.1) No love without freedom, no freedom without love
Zo'n vulpen doet pijn hequote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of een krul met de rode pen maar dat vond ik maar niets.![]()
We weten het hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, heb gelukkig niet een moeilijke naam
Auquote:1) No love without freedom, no freedom without love
En je hebt er niet eens wat mee gedaan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:30 schreef El_Thijs het volgende:
We hadden op school wel een erg lekkere gymlerares. En ze was nog soepel ook.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Haha, als jullie dat willen, wij hebben jullie tapesquote:
Ik luister NL-Talig![]()
Ringzwaaienquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:31 schreef aeque het volgende:
[..]
En je hebt er niet eens wat mee gedaan?
En iedereen lette op als ze de trampoline voordeed
"Omae wa mou shindeiru."
De jongens waarschijnlijk danquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ringzwaaien
En iedereen lette op als ze de trampoline voordeed
Yup, stonden strak in de houdingquote:
"Omae wa mou shindeiru."
strak ook?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:30 schreef El_Thijs het volgende:
We hadden op school wel een erg lekkere gymlerares. En ze was nog soepel ook.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup, stonden strak stijf in de houdingOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wij hadden juist een lerares die zoentjes gaf, wat je juist als guppie helemaal niets vond.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:31 schreef aeque het volgende:
[..]
En je hebt er niet eens wat mee gedaan?
En 5-6 jaar later zat je op een leeftijd dat je nog je grote teen zou verkopen voor een zoen.![]()
Godfer mensen die Zeefje aanvallen in versier topicGet a life
Enorm. Die kon een knuppel versplinteren.quote:Scherpquote:
"Omae wa mou shindeiru."
NIET ZO DRUK MAKEN SCHATquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:36 schreef complicate het volgende:
sorry voor de cas ging niet expresI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ik heb iets gemist blijkbaar?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:36 schreef complicate het volgende:
We missen iets ?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
NIET ZO DRUK MAKEN SCHAT
sorry voor de cas ging niet expresYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
Versiertopic."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Korte samenvatting aubquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:40 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #177ZELFVERTROUWEN
ZIelige mensen zijn dat echt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:38 schreef zeefje het volgende:
[..]
NIET ZO DRUK MAKEN SCHAT
sorry voor de cas ging niet expres
Ach die moet je niet serieus nemen johquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:36 schreef complicate het volgende:
![]()
Ik wil voor een triple gaan...
Ze was gewoon aan het reageren en dan kwam er een typische idioot uit datingtopic haar aanvallen op haar uiterlijk dat hij haar kutje heeft gezien en dat ze niet zo slank is etc.quote:1) No love without freedom, no freedom without love
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #177ZELFVERTROUWENquote:quote:ditquote:ik trek er niet veel van aan, iets met brede rug. + ik weet wie het zegtquote:Nee klopt. En toch heb ik je tieten en je kut gezien. Zo slank ben je zelf ook niet
[/quote]I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
dit dusquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach die moet je niet serieus nemen johI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ik vind het toch zielig hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach die moet je niet serieus nemen joh1) No love without freedom, no freedom without love
Zal zo eens even lezen dan maar.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: