quote:Op maandag 14 juli 2014 23:53 schreef aeque het volgende:
Ja wat betreft de TT, ik was inspiratieloos...
ben ik al tijdje mee bezig, maar elke keer vallen ze me weer lastigquote:
Ja dat had je verteld ja. Je hebt dat soort mensen nu eenmaal op deze wereld. Kun je alleen maar negeren.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben ik al tijdje mee bezig, maar elke keer vallen ze me weer lastig
Rekeningen die ze niet betaald heeft waarvan ze mij de schuld geeft
nu weer dat mijn vrienden hun van facebook afhalen, krijg ik de schuld van
toen is zaterdag daar flinke ruzie over geweest, zijn al mn vrienden tegen haar vader uitgevallen, krijg ik nu ook de schuld vanof ja.... wou ze doen, maar heb maar gelijk geblokkeerd toen ze daar over begon.
nu ook maar op fb, skype en volgens mij nu echt overal geblokt, kan ze alleen nog mailen als ze mail adres weet tenminste
Negeren, laat het je niet raken.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben ik al tijdje mee bezig, maar elke keer vallen ze me weer lastig
Rekeningen die ze niet betaald heeft waarvan ze mij de schuld geeft
nu weer dat mijn vrienden hun van facebook afhalen, krijg ik de schuld van
toen is zaterdag daar flinke ruzie over geweest, zijn al mn vrienden tegen haar vader uitgevallen, krijg ik nu ook de schuld vanof ja.... wou ze doen, maar heb maar gelijk geblokkeerd toen ze daar over begon.
nu ook maar op fb, skype en volgens mij nu echt overal geblokt, kan ze alleen nog mailen als ze mail adres weet tenminste
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat had je verteld ja. Je hebt dat soort mensen nu eenmaal op deze wereld. Kun je alleen maar negeren.
Tja ik weet wie mn vrienden zijn, ik weet dat ik hun niet beinvloed, dus laat ze lekker doen.quote:
Lol, das geen stalking. Move on.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Tja ik weet wie mn vrienden zijn, ik weet dat ik hun niet beinvloed, dus laat ze lekker doen.
Als ze hier aan de deur staan, dan zijn ze binnen 5 min weg, zelfs mn buren kennen de situatie inmiddels
Hoop er nu wel klaar mee te zijn, anders klacht bij de politie doen, stalking
was ook maar als grap ;-)quote:
Dan nog, blijven negeren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was ook maar als grap ;-)
maar hoop er nu echt klaar mee te zijn.
tot ze weer iets nieuws verzinnen natuurlijk![]()
![]()
maar jah
omg, wie?quote:
dat iddquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
Degene die in de oorlog een lintje kregen
O haiquote:
Ben je nog boos op mij door ?quote:
avondquote:
Ga je nog niet slapen?quote:
Ja.quote:
Wazda?quote:
ja zo, morgen om 10:00 pas een telefonische afspraakquote:
Ah zo, Ik ben op mijn vriend aan het wachten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja zo, morgen om 10:00 pas een telefonische afspraak
rest van de dag thuis
zeg dat dan ... was ik gelijk gekomenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah zo, Ik ben op mijn vriend aan het wachten.
Een stel klootzakken die er hun beroep van hebben gemaakt mede-dorpsgenoten te bekeurenquote:
hahahaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zeg dat dan ... was ik gelijk gekomen
nee begin nu pas echt slaap te krijgen
Bonne nuitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:14 schreef Crazy-M het volgende:
Nu ga ik echt mn bedje opzoeken![]()
slaap lekker allen
Dors bienquote:
Oei dat klinkt niet goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:11 schreef kree het volgende:
[..]
Een stel klootzakken die er hun beroep van hebben gemaakt mede-dorpsgenoten te bekeuren
Roemeens?quote:
Jawel , denk na.quote:
Nou het is weer zo lullig, ze vonden het wel een goed idee om het hele dorp vol te gooien met parkeerzones.quote:
Nee, dat niet. Omdat je mijn tips kut vindt en dat het jou irriteert in plaats van te helpen ofzo.quote:
Een 'subsidie-flik' die om niets bonnen uitschrijft.quote:
Wowquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:22 schreef yats het volgende:
[..]
Een 'subsidie-flik' die om niets bonnen uitschrijft.
Auch!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is weer zo lullig, ze vonden het wel een goed idee om het hele dorp vol te gooien met parkeerzones.
Nu sta ik hier in de straat al 2 jaar zonder vergunning omdat ik geen extra kan aanvragen omdat de verhuurders al 2 kaarten hebben. gelukkig zonder bekeuring Dat terzijde.
Maargoed stond bij m'n ma netjes haar bezoekerskaart in de auto gegooid.
Maarja duh moet je zo'n blauwe parkeerschijf bij hebben liggen officieel.
E60,- boete, de treurigheid ten top dit.![]()
Niet alleen jouw tips hoor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Omdat je mijn tips kut vindt en dat het jou irriteert in plaats van te helpen ofzo.
Ik vind je tips niet kut, al ben ik nog niets opgeschotenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Omdat je mijn tips kut vindt en dat het jou irriteert in plaats van te helpen ofzo.
Daardoor , boos zijn op mequote:
Bezwaar maken zinloos natuurlijk, nou zal je zien, komt diezelfde pik hier door de straat, denkt ie heeej zelfde auto ff kijken, heb ik er straks nog 1.quote:
Euuh misschien toch maar nemen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:26 schreef kree het volgende:
[..]
Bezwaar maken zinloos natuurlijk, nou zal je zien, komt diezelfde pik hier door de straat, denkt ie heeej zelfde auto ff kijken, heb ik er straks nog 1.
Heb het bonnetje maar onder de ruitewisser laten zitten
Kan dus niet omdat ze maar 2 kaarten per adres uitgeven.quote:
Ja hoor het is allemaal de fout van Complicate, wat een stomme user.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vind je tips niet kut, al ben ik nog niets opgeschoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor het is allemaal de fout van Complicate, wat een stomme user.
Nee hoor, het is mijn eigen fout. Stomme user als ik benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik ben niet boosquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Daardoor , boos zijn op meterwijl ik moeite doe voor je.
door begrip te tonen!
Stomme Yats , hoe klinkt dat?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:29 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, het is mijn eigen fout. Stomme user als ik ben
Als mijn innerlijke stemmetje?quote:
Oh dear Lord.quote:
Shit happens.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
Kan dus niet omdat ze maar 2 kaarten per adres uitgeven.
Niet dat het mij wat boeit om 40 euro ofzo neer te tellen daarvoor, maar ik heb die hele mogelijkheid niet.
Ik ben niet gelovig...quote:
Ja zal me er maar niet te druk over maken, toch niks aan te doen.quote:
Ik ga samenvatten:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:34 schreef kree het volgende:
Wat is er btw hier gebeurt?
Moet ik teruglezen
Thx ben weer helemaal bijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ga samenvatten:
Uit vorig topic, heb ik Tijn tips gegeven om met zijn vriendin te neuken. Je weet wel, zijn penis er zachtjes in en uit, borsten strelen etc. Resultaat , af te wachten ergens volgende week.![]()
Verder was er sprake van Zeefje bi-curious zou zijn, maar volgens haar is ze die fase al voorbij.
En euuuh Evie en Engel kwamen ook even langs en euh hebben niet geneukt, oh wacht Evie , wel en Engel in haar dromen.![]()
Zo
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ga samenvatten:
Uit vorig topic, heb ik Tijn tips gegeven om met zijn vriendin te neuken. Je weet wel, zijn penis er zachtjes in en uit, borsten strelen etc. Resultaat , af te wachten ergens volgende week.![]()
Verder was er sprake van Zeefje bi-curious zou zijn, maar volgens haar is ze die fase al voorbij.
En euuuh Evie en Engel kwamen ook even langs en euh hebben niet geneukt, oh wacht Evie wel en Engel in haar dromen.![]()
Zo
Misschien is dat jouw laatste kans tot zelfvertrouwen krijgen.quote:
Mijn samenvatting klopt wel hoor.quote:
Dat betwijfel ik. Ik wil best in karma geloven, maar dan vraag ik me af wat ik in een vorig leven verkeerd gedaan heb.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien is dat jouw laatste kans tot zelfvertrouwen krijgen.
Niet in jezelf te hebben geloofd en jezelf , stomme Yats noemen .quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:44 schreef yats het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Ik wil best in karma geloven, maar dan vraag ik me af wat ik in een vorig leven verkeerd gedaan heb.
Zou dat het zijn?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet in jezelf te hebben geloofd en jezelf , stomme Yats noemen .
Tja, eerst maar weer eens een leuke date regelen. Dat kost moeite zatquote:
Soms klink je echt als een kerel die nog maagd is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:50 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, eerst maar weer eens een leuke date regelen. Dat kost moeite zat
Ik verbaas me er soms ook over dat ik uberhaupt drie vrouwen gevonden heb die blijkbaar assertief genoeg waren om mij duidelijk te maken dat ik ze mee naar bed mocht sleuren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Soms klink je echt als een kerel die nog maagd is.
Yats, pleasequote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ik verbaas me er soms ook over dat ik uberhaupt drie vrouwen gevonden heb die blijkbaar assertief genoeg waren om mij duidelijk te maken dat ik ze mee naar bed mocht sleuren.
Ja sorry, ik word wat sarcastisch de laatste tijd. Komt omdat ik om me heen veel gelukkige stellen in mijn vriendengroep heb (bruiloften incluis).quote:
Het ergste van al is dat je het niet sarcastisch bedoelt, Yats.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ja sorry, ik word wat sarcastisch de laatste tijd. Komt omdat ik om me heen veel gelukkige stellen in mijn vriendengroep heb (bruiloften incluis).
Wacht maar totdat ze allemaal baby's uit gaan schijten. Ze vliegen om m'n oren hierquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:57 schreef yats het volgende:
[..]
Ja sorry, ik word wat sarcastisch de laatste tijd. Komt omdat ik om me heen veel gelukkige stellen in mijn vriendengroep heb (bruiloften incluis).
Dat laatste weet ik, de vraag is alleen hoe te filteren daarin?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Het ergste van al is dat je het niet sarcastisch bedoelt, Yats.
En oh perception is not always reality.
Gewoon jezelf focussen op wat jouw gelukkig maakt en niet een ander persoon.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:00 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik, de vraag is alleen hoe te filteren daarin?
Oh Godquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ze allemaal baby's uit gaan schijten. Ze vliegen om m'n oren hier
Mwah, in de toekomst staat zoiets toch wel een keer in de planningquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Gewoon jezelf focussen op wat jouw gelukkig maakt en niet een ander persoon.![]()
En realiseren dat trouwen en kindjes hebben geen garantie biedt op gelukkig zijn.
Toekomst? het leven begint in het nu.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:06 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, in de toekomst staat zoiets toch wel een keer in de planning
Bonne nuitquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:07 schreef yats het volgende:
Zo, en nu duik ik mijn nest in. Ik ben kapot
En ze oordelen allemaal over het feit dat je nog single bent?quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Toekomst , het leven start nu.
[..]
Bonne nuit
[..]
En ze oordelen allemaal over het feit dat je nog single bent?
Ah okidoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ze zijn in ieder geval al gestopt met kutvragen stellen.
Ben ook weg, vriend komt er zo aan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:12 schreef Faxie het volgende:
Mja ik ga ook maar eens slapen, moet er vroeg uit
Zoek resultaten op Google leveren niks opquote:Op dinsdag 15 juli 2014 05:41 schreef Florentius het volgende:
Die carbet meid in de start post, wie dat?
Hot chick!
Carbet meid?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 05:41 schreef Florentius het volgende:
Die carbet meid in de start post, wie dat?
Hot chick!
I know, maar ik hoef eerlijk gezegd voorlopig nog geen kinderen. Misschien als ik 30 ben, eerder niet.quote:
Dat doen ze bij mij in ieder geval wel. Vooral mijn familie is erg daarin. Continu vragen waarin je nu toch weer eens aan een relatie gaat beginnen en dat de leeftijd om te settelen nu toch wel gekomen is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:10 schreef complicate het volgende:
En ze oordelen allemaal over het feit dat je nog single bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |