quote:Op maandag 14 juli 2014 23:53 schreef aeque het volgende:
Ja wat betreft de TT, ik was inspiratieloos...
ben ik al tijdje mee bezig, maar elke keer vallen ze me weer lastigquote:
Ja dat had je verteld ja. Je hebt dat soort mensen nu eenmaal op deze wereld. Kun je alleen maar negeren.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben ik al tijdje mee bezig, maar elke keer vallen ze me weer lastig
Rekeningen die ze niet betaald heeft waarvan ze mij de schuld geeft
nu weer dat mijn vrienden hun van facebook afhalen, krijg ik de schuld van
toen is zaterdag daar flinke ruzie over geweest, zijn al mn vrienden tegen haar vader uitgevallen, krijg ik nu ook de schuld vanof ja.... wou ze doen, maar heb maar gelijk geblokkeerd toen ze daar over begon.
nu ook maar op fb, skype en volgens mij nu echt overal geblokt, kan ze alleen nog mailen als ze mail adres weet tenminste
Negeren, laat het je niet raken.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben ik al tijdje mee bezig, maar elke keer vallen ze me weer lastig
Rekeningen die ze niet betaald heeft waarvan ze mij de schuld geeft
nu weer dat mijn vrienden hun van facebook afhalen, krijg ik de schuld van
toen is zaterdag daar flinke ruzie over geweest, zijn al mn vrienden tegen haar vader uitgevallen, krijg ik nu ook de schuld vanof ja.... wou ze doen, maar heb maar gelijk geblokkeerd toen ze daar over begon.
nu ook maar op fb, skype en volgens mij nu echt overal geblokt, kan ze alleen nog mailen als ze mail adres weet tenminste
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat had je verteld ja. Je hebt dat soort mensen nu eenmaal op deze wereld. Kun je alleen maar negeren.
Tja ik weet wie mn vrienden zijn, ik weet dat ik hun niet beinvloed, dus laat ze lekker doen.quote:
Lol, das geen stalking. Move on.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Tja ik weet wie mn vrienden zijn, ik weet dat ik hun niet beinvloed, dus laat ze lekker doen.
Als ze hier aan de deur staan, dan zijn ze binnen 5 min weg, zelfs mn buren kennen de situatie inmiddels
Hoop er nu wel klaar mee te zijn, anders klacht bij de politie doen, stalking
was ook maar als grap ;-)quote:
Dan nog, blijven negeren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was ook maar als grap ;-)
maar hoop er nu echt klaar mee te zijn.
tot ze weer iets nieuws verzinnen natuurlijk![]()
![]()
maar jah
omg, wie?quote:
dat iddquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
Degene die in de oorlog een lintje kregen
O haiquote:
Ben je nog boos op mij door ?quote:
avondquote:
Ga je nog niet slapen?quote:
Forum Opties | |