Dat schijnt dus weinig geen verschil te makenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:45 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Waarom dan ook niet bevallen van een kleiner kind. Scheelt pijn
+1.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:45 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Omdat jij zei dat je dat ook meegemaakt had. Met andere woorden volgens hem "je was erbij, er waren 2 mensen, hij en zijn vader" Als hij de ene is, moet jij de vader wel geweest zijn.
Het was een grap en niet eens zo'n moeilijke om te bedenken. Grappen die je moet uitleggen zijn niet grappig meer
ai.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:26 schreef Divje het volgende:
Bijbal-ontsteking. Begon 's ochtends met brandende diarree en 'darmkrampen' dacht ik. Zou wel over gaan dus6 uur later kon ik alleen nog maar kruipen en had ik een zak ter grootte van een sinaasappel.
Toch maar even naar de huisartsenpost op 1ste kerstdag
Stond dat ijzeren ding ook omhoog?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:33 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben vroeger in de vlaggenmast van mijn voetbalvereniging geklommen, toen ik naar beneden kwam ben ik over dat ding heen gegleden waar het touw aan vast zat. 7 hechtingen als 8 jarig jongetje in mijn zak gekregen.
Er ging even een steek door m'n edele delenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:33 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben vroeger in de vlaggenmast van mijn voetbalvereniging geklommen, toen ik naar beneden kwam ben ik over dat ding heen gegleden waar het touw aan vast zat. 7 hechtingen als 8 jarig jongetje in mijn zak gekregen.
Ja, dat is zo`n 8-figuur ding die roets door mijn broek ging....quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:35 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Stond dat ijzeren ding ook omhoog?
Jeetje...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:33 schreef Scorpie het volgende:
Bij mij ook, maar dat was de verdoving van de huisarts op dat moment. Dikke naald in je ballen krijgen, zie je het voor je?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Er ging even een steek door m'n edele delen
Oefquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar dat was de verdoving van de huisarts op dat moment. Dikke naald in je ballen krijgen, zie je het voor je?
Geen idee, ik ben nog niet zo avontuurlijk genoeg dat ik dat ga uitproberenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:51 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Nu nog steeds last van verdoofde zaadjes ja?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:05 schreef iScream. het volgende:
Schaats voor in de knie, achter in de knieholte er weer uit, na 15 jaar nog steeds last van
En dat de tandarts je dan vertelt dat de pijn tussen je oren zit, je bent immers verdoofd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:28 schreef Questular het volgende:
Toen ik mijn verstandskies heb laten trekken terwijl we bijna bij het begin erachter kwamen dat de maximale verdoving niet werkte.... en de kies werd toch netjes getrokken. En de verstandskies werd getrokken omdat alles eromheen ontstoken was..
De bevalling zelf zou ik 10x achter elkaar doenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:54 schreef Bleie het volgende:
Bevallen, zonder twijfel.
Goede tweede: oorontsteking
En als kind zat mn vinger tussen de deur, aan de scharnierkant. Mijn broer snapte niet waarom hij de deur niet dichtkreeg, dus duwde nog even wat harder. Resultaat dat topje van mn pink nog half los hing. Hebben ze wel netjes vast kunnen zetten.
Ik voel het gewoon. Ik als keeper. Hele mooie redding door vol mijn lichaam voor de bal te leggen - alleen spits trapte alsnog alsof hij een afstandsschot maakte dus vol - maar dan ook vol langs de bal die ik in mijn handen had mijn kruis in. Volledig per ongeluk en hij pakte dan ook de bal niet, die ik uiteraard los had gelaten om een ander setje ballen vast te houden, om te gaan scoren maar wuifde naar de scheids om af te fluiten. foetushouding is zeer herkenbaar, als eerst gaan pissen om te kijken of het nog wat werkt daarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:12 schreef Grielen het volgende:
- - In de winter met -5 een voetbal keihard in de zak geschoten krijgen. Dit was een korte pijn maar wel ontzettend hevig. Ik denk dat ik 10 minuten in de foetushouding heb liggen janken
Ik wil ook nooit meer zwanger zijn, maar niet zozeer omdat het pijn deed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
De bevalling zelf zou ik 10x achter elkaar doenNu ik weet wat persweeën zijn
Vond het 100% meevallen. De zwangerschap daarintegen, die mag ook wel in m'n lijstje dacht ik zo.
Waarom niet dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:23 schreef Bleie het volgende:
[..]
Ik wil ook nooit meer zwanger zijn, maar niet zozeer omdat het pijn deed.
Dit heb ik gehad met vuurwerk, echt zwaar verbrand hele vakantie met een brandplek op 3 vingertoppen gelopenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:52 schreef RandomMoron het volgende:
-Het verbranden van mijn vingertopjes aan kokende stroop. Als ik er aan denk trekt mijn maag nog steeds samen.
Weleens een verdoving gehad in een ontstoken zenuw, dan ga je echt door de grond.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:47 schreef babybanaan het volgende:
Tandarts zei dat mijn zenuw dood was en besloot die eruit te trekken. Aangezien ik echt kiespijn had, wist ik dat die zenuw nog leefde. Hoe vaak ik het ook zei, tandarts vond hem dood. Dus meneer klemde zijn metalen (!) tangetje om de zenuw, wrikte wat en trok hem eruit. Dat was de eerste keer dat ik flauwgevallen ben.
Zegt 'ie doodleuk: "Ja, ik zag ook wel dat je hartstikke gespannen binnenkwam".
Sindsdien ben ik als de dood voor tandartsen.
Na de bevalling van mijn jongste ben ik redelijk snel weer buikspieroefeningen gaan doen, mijn buikspieren zijn toen niet dicht gegaan maar juist verder uit elkaar, ik had een gat van 10+cm in mijn buik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:38 schreef Florentius het volgende:
Week in 1 positie?
Was me verteld dat je de zelfde dag nog lopend naar huis kon.
Heb je te lang gewacht? (moet zelf nog)
Ahw, buikhernia is niet per definitie een liesbreuk natuurlijk, stupid me.
Dit lijkt me echt te naarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:22 schreef zaktak het volgende:
Mijn heup uit de kom was ook best pijnlijk.
Nee, een Hernia abdominalisquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:18 schreef Florentius het volgende:
Phew! Klinkt nasty!
Was dat een bovenbuik breuk? (epigastrica)
Heb een beetje een bobbel soms maar intern vet blokkeerd eigenlijk voldoende.
Heb wel overwogen dat dan ook maar gelijk te laten fixen als ik toch voor het liesbreukje ga.
Voorlopig heb ik van beide niet echt last en dus geen haast.
Maar misschien is het vet er zo onder de 10 % vet gehalte niet meer.
Moet zeggen dat wat je hier omschrijft me een beetje terug doet deinsen.
Houd niet van controle verlies, bedlegerig zijn valt daar wel onder.
Was het epigastrica?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:22 schreef sitting_elfling het volgende:
Zwaarste fysieke pijn?
Ik stak mijn hand onder de roller van zo'n machine. Waarom? Fuck knows, was jong en dom. Was benieuwd hoe het werkte.
[ afbeelding ]
Op volle snelheid, *VLOEP* velletje weg van mijn rechterhand & arm. Zo de kneiter wat stond dat in VUUR. 1 groot litteken aan over gehouden.
Of een apexresectie (wortelpuntverwijdering) ondergaan waarbij de verdoving niet voldoende werkt ...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:39 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Weleens een verdoving gehad in een ontstoken zenuw, dan ga je echt door de grond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup heb ik ook gehad, Dat was t punt waarop ik ook besloot dat ik in t vervolg de kies wel zou laten trekken...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:14 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Of een apexresectie (wortelpuntverwijdering) ondergaan waarbij de verdoving niet voldoende werkt ...
Oh ja, die was ik vergeten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:14 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Of een apexresectie (wortelpuntverwijdering) ondergaan waarbij de verdoving niet voldoende werkt ...
ik denk bij sommige,.wauw als dat t pijnlijkste was dan heb je echt mazzel..quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:14 schreef kree het volgende:
Het is wel een soort van humor om hier dit allemaal te lezen en dan te denken "goh sommige hebben echt pech"
Sorry
Verder als een brug koppen met m'n dronken harsens ben ik niet echt gekomen, knock out, veel bloed ambulance etc.
Dat had trouwens veel pijn moeten doen, maar had al een soort van verdoving, weken erna was minder.
Dat ook jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik denk bij sommige,.wauw als dat t pijnlijkste was dan heb je echt mazzel..
Dat moest uiteindelijk alsnog gebeuren na tweemaal een apexresectie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Jup heb ik ook gehad, Dat was t punt waarop ik ook besloot dat ik in t vervolg de kies wel zou laten trekken...
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Oh ja, die was ik vergeten.Driemaal verdoven waarbij eentje in de wortel zelf en nog hang je aan je nagels aan het plafond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |