SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Harde worstquote:Op maandag 14 juli 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
Toto loopt met een harde worst zijn Fera-titels te lezen.
Wanneer gaan we?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Mortaxx en ik moeten nog altijd samen Danzig veroveren.
hoezoquote:
lijstje uit de OP invullenquote:
Hoi LMI.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi LMI.
Leuke dms waren dat, nou groetjes.
weet er niks vanquote:Op maandag 14 juli 2014 23:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik hele meet georganiseerd, ik wachten en wachten.. pff
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi LMI.
Leuke dms waren dat, nou groetjes.
Maar dan zou ook mijn youtube filmpje stoppen. Wat nu?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vervelend
wij kunnen je ook niet helpen
druk maar op het kruisje rechts bovenin
das duurquote:Op maandag 14 juli 2014 23:45 schreef richolio het volgende:
Hier vragen ze inderdaad wel iets van 4/5 eu voor een shotje ofzo.
Alsof je zelf geen faal topics opent. Pls.quote:
40-45 euro voor mijn shotje in je keelquote:Op maandag 14 juli 2014 23:45 schreef richolio het volgende:
Hier vragen ze inderdaad wel iets van 4/5 eu voor een shotje ofzo.
voor mij wat goedkoper?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
40-45 euro voor mijn shotje in je keel
Daar gaat 't niet om.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof je zelf geen faal topics opent. Pls.
mortax maakte zo'n grap vandaagquote:Op maandag 14 juli 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga lekker slapen, hebben we het er morgen nog wel overquote:Op maandag 14 juli 2014 23:46 schreef supersof het volgende:
gaat het morgen nog door??? anders ga ik nu slapen
Vind ik dit leuk of nietquote:Op maandag 14 juli 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel!quote:Op maandag 14 juli 2014 23:46 schreef supersof het volgende:
Neuh maar als heteroman kun je die hele van oldenbarneveldstraat beter vermijden op zondagnacht.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:44 schreef richolio het volgende:
Ben je zo gewild dan, Elan?Met die opdringerige keerweer hommos
over een shotje in jouw keel?quote:
nee 40-45quote:
Super leukquote:
Oh gelukkigquote:
Ja is goedquote:Op maandag 14 juli 2014 23:47 schreef richolio het volgende:
Kom op mijn privé meet dan, fok-itSamen met sof. Sof mag gratis shotten dan
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:47 schreef richolio het volgende:
Kom op mijn privé meet dan, fok-itSamen met sof. Sof mag gratis shotten dan
wanneer koude kroketten eten?quote:
mijn piemel is ook schraalquote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil Etsu er niet bij, mijn anus is al schraal
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
Doe nou niet alsof je het niet leuk vindtquote:
Jaaaquote:Op maandag 14 juli 2014 23:48 schreef Etsu het volgende:
mag ik ook komen richolio?woon toch vlakbij
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je het niet leuk vindt
[..]
Jaaa
Ja gaat doorquote:Op maandag 14 juli 2014 23:46 schreef supersof het volgende:
Ik moet nog steeds hard lachen wanneer ik eraan denkquote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Flikker op
dat is 2 jaar oud ondertussen
Ik heb wel wat vaselinequote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb wel wat vaseline
Voor
Hier komt 'ie
40-45 euro!!1! Hahaha!!!
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb wel wat vaseline
Voor
Hier komt 'ie
40-45 euro!!1! Hahaha!!!
Ligt er een beetje aan. Ik wil niet in mijn eentje achter de 16 jarige meisjes aan hoor. Je moet wel actief meedoenquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds hard lachen wanneer ik eraan denk
weet niet eens waar het vandaan komtgewoon die mental image
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:16 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
fuck yes je had een fatty wietparkiet diet alleen maar over eten had en een broodtrommel bij zich had met koude kroketten.
En van die snuivers
oke ik reken op jequote:
Whut.quote:
BlauweTijger wingt jou welquote:Op maandag 14 juli 2014 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Ik wil niet in mijn eentje achter de 16 jarige meisjes aan hoor. Je moet wel actief meedoen
Wat.quote:
oh ja partyboyquote:
wat is ditquote:
Mac op Coolsingelquote:Op maandag 14 juli 2014 23:52 schreef richolio het volgende:
Kom we gaan met zijn allen Sorbonne en daarna Mac op de coolsingelEn dan meisjes hosselen
Komen jullie ook op mijn piratenfeestje deze zomer
Waarom niet Snollywood dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:52 schreef richolio het volgende:
Kom we gaan met zijn allen Sorbonne en daarna Mac op de coolsingelEn dan meisjes hosselen
Ja, ik heb al een luier aangetrokken voor vannacht want ik denk dat ik het van de spanning wat sneller laat lopenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:53 schreef supersof het volgende:
fokkie ben je al zenuwachtig om me te meeten morgen?
Sorbonne bestaat niet eens meer tochquote:Op maandag 14 juli 2014 23:52 schreef richolio het volgende:
Neequote:Op maandag 14 juli 2014 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mac op CoolsingelDaar ben ik eens geweest.
Sorbonne, is dat leuk? :S En zijn er ook jongens?
Allebei even kutquote:
Partyboy had een FOK!vriendinnetje nml herkenbaarheidquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:54 schreef 2Happy4U het volgende:
ik kom uit het niets opdagen morgen fokkie
Jawel hehequote:
Jullie usernames hebben wel iets gemeen dus dat zit wel goedquote:Op maandag 14 juli 2014 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken hem verder niet echt maar als jij vertrouwen in hem hebt dan geloof ik je op het woord
awquote:Op maandag 14 juli 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik heb al een luier aangetrokken voor vannacht want ik denk dat ik het van de spanning wat sneller laat lopen
Omg.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Partyboy had een FOK!vriendinnetje nml herkenbaarheid
herkenbaarheid was op een meet en een niet nader te noemen FOK!er had wat doms gedaan met hh
nou hh dat vertellen aan der achterlijke vriendje en partyboy natuurlijk een shitstorm veroorzaken met allerlei leugens zoals deze
KLB / kut fokkers
rest van het topic
Beheerste ik die poststijl maar. Het is gewoon bijna geen Nederlands meer.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
herkenbaarheid was op een meet en een niet nader te noemen FOK!er had wat doms gedaan met hh
nou hh dat vertellen aan der achterlijke vriendje en partyboy natuurlijk een shitstorm veroorzaken met allerlei leugens zoals deze
KLB / kut fokkers
rest van het topic
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:54 schreef 2Happy4U het volgende:
ik kom uit het niets opdagen morgen fokkie
Ik ging duiven voeren en jij joeg ze weg. Wie is er nou engquote:
Ken het wel was vroeger 18-19-20-21 jaar geile studentes daar nondejuu.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:55 schreef richolio het volgende:
[..]
Jawel heheMaar niet dat het leuk is ofzo
Komen van die types meisjes, van die hollywood snolletjes. Niet dat dat erg is ofzo eigenlijk
wowquote:Op maandag 14 juli 2014 23:57 schreef Fok-it het volgende:
Die Herkenbaarheid was ook een arrogante teringhoer trouwens godverdomme
wowquote:Op maandag 14 juli 2014 23:57 schreef Fok-it het volgende:
Ken haar enkel van naamquote:Op maandag 14 juli 2014 23:57 schreef Fok-it het volgende:
true storyquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Oh volgens LMI is Herkenbaarheid een kloon van mij![]()
Hij is het druk aan het volgen allemaal
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Oh volgens LMI is Herkenbaarheid een kloon van mij![]()
Hij is het druk aan het volgen allemaal
ik was er toen ook nog nietquote:
Wanneer we met z`n alle op bezemstelen naar de meet toe kunnen vliegenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:59 schreef 2Happy4U het volgende:
wanneer gaat de harry potter meet echt door trouwens/
flauw hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer we met z`n alle op bezemstelen naar de meet toe kunnen vliegen
Dacht dat ik en met kanker schelden geen nieuws meer wasquote:Op maandag 14 juli 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
Plus die wietparkiet en fl freak scholden met kanker en zeiden dat veel fokkers de tering konden krijgen maar ze snoven veel
Hardop lachen
quote:
ben pas sinds eind 2012 op fokquote:
Check. Nu jullie nog.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent nieuwer dan ik. Wat is deze.quote:
Doeiquote:
Gewoon eerst paddenstoelen eten dus.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welterusten sofje.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Welterusten sofje.
Anders WhatsApp groepje ofzo voor morgenavond?
Zou ik best nog wel keertje willen proberenquote:
Is dat de meet die op stream was en mensen onder andere tot een dieptepunt van poedersuiker snuiven bracht?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
KLB / kut fokkers
rest van het topic
Wat?quote:
Ja dat was P_Z die poedersuiker ging snuivenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat de meet die op stream was en mensen onder andere tot een dieptepunt van poedersuiker snuiven bracht?
Door dat soort beelden heb ik 7 jaar lang nooit de behoefde gehad buiten VBL te posten
Is dat een hint?quote:
Er was ooit een tinychat met twee gastjes die alleen thuis waren van rond de vijftien die deden alles wat mensen ze opdroegen, waren ook FOK!ers uiteindelijk hebben ze dat halve huis gesloopt hakenrkuizen met stift op de muren en beddengoed verbrand.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat de meet die op stream was en mensen onder andere tot een dieptepunt van poedersuiker snuiven bracht?
Door dat soort beelden heb ik 7 jaar lang nooit de behoefde gehad buiten VBL te posten
Seriously?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Er was ooit een tinychat met twee gastjes die alleen thuis waren van rond de vijftien die deden alles wat mensen ze opdroegen, waren ook FOK!ers uiteindelijk hebben ze dat halve huis gesloopt hakenrkuizen met stift op de muren en beddengoed verbrand.
Monopoly was daar ook bij zelden zo hard gelachen om iets op internet.
Best wel disturbing.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Er was ooit een tinychat met twee gastjes die alleen thuis waren van rond de vijftien die deden alles wat mensen ze opdroegen, waren ook FOK!ers uiteindelijk hebben ze dat halve huis gesloopt hakenrkuizen met stift op de muren en beddengoed verbrand.
wtfquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dit was in utrechtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja was teringdronken (verrassendquote:
Doeiquote:
hallo bitchquote:
nah denk het nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Zou jij nog steeds naar dat soort onzin gaan?Ik moet er echt niet aan denken
Hoe oud ben je Demi?quote:
Ja oké, maar dat was gewoon afspreken met mensen die je redelijk tot goed kent. Maar een meet om het meeten met als doel voor vele om zo stoer mogelijk over te komen...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nah denk het niet
dronken snow is nog te doen
maar snuivende FOK!ers in brabant skip ik liever
Gaan wij ook skypen?quote:
Denk niet dat ik daar nu nog behoefte aan hebquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja oké, maar dat was gewoon afspreken met mensen die je redelijk tot goed kent. Maar een meet om het meeten met als doel voor vele om zo stoer mogelijk over te komen...
Ik zou binnen het uur weer richting huis zijn, daar ben ik nooit zo moeilijk in.
quote:
Logisch toch. Indien een klein beetje in de buurt en redelijk kleinschalig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Denk niet dat ik daar nu nog behoefte aan heb
alhoewel ik sommige users nog wel een keer wil meeten omdat ze me wel tof lijken![]()
En bij mensen thuis is ook wel chillquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Logisch toch. Indien een beetje een klein beetje in de buurt dan en kleinschalig.
Oh je hebt niet genoeg aandacht gekregen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Hij heeft het tegen mijBlijf lekker van m af wil je
Geef je Sugab@bes eens? Kijken of je kudo`s verdient.quote:
DM maar danquote:
Ben alleen geïnteresseerd in haar nummerquote:
Ohquote:
Ze draait wel bij als ze m'n piemel zietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:37 schreef richolio het volgende:
Ze wordt boos als ik foto's en/of nummer stuurIk durf niet
Kan jou het schelenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:37 schreef richolio het volgende:
Ze wordt boos als ik foto's en/of nummer stuurIk durf niet
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze draait wel bij als ze m'n piemel ziet
Zal ik hm dan gewoon dmmen hè ?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Anders demi wel
trottoirprostituee
Na dat gezien te hebben ben jij nooit meer boos op mij geweestquote:
Doe maarquote:
Leugens. Zelfs Paxcon liegt minder.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na dat gezien te hebben ben jij nooit meer boos op mij geweest
Bedankt wpquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kan je doen
doe fok-it maar eerst die heeft het het meest verdiend
Die schijnt ook wel aardig t zijn he?quote:
Ze is nu haar fotoboek aan het doen!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze draait wel bij als ze m'n piemel ziet
Die hoer heeft nog geen dm gestuurdquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze is nu haar fotoboek aan het doen!
Sherlockquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:04 schreef richolio het volgende:
Sherlock is ook leuk. Net als Lost en Orange is the new black. Oh en Hemlock Grove.
Lost inderdaad, Prison Break, OITNB, House of Cards, Breaking Bad, Game of Thrones,quote:
Ja, Skins!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lost inderdaad, Prison Break, OITNB, House of Cards, Breaking Bad, Game of Thrones,
SKINSSSS![]()
![]()
Skins is wel favorietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:13 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, Skins!![]()
Breaking Bad en Game of Thrones nooit gekekenBreaking Bad trekt me meer, dus daar ga ik wel mee beginnen binnenkort dan.
En Prison Break jaSamen met Lost wel de beste serie die ik gezien heb. Tot nu toe dan
haha faggotquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Skins is wel favoriet
Ik ben verliefd op Effy
Dan val je op mannen wpquote:
Heb je 'gedm't' hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Skins is wel favoriet
Ik ben verliefd op Effy
Ik jou ookquote:
dan kan ze me rug opquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:31 schreef richolio het volgende:
De geruchten gaan dat Demi verkering met Fok-it en/of wietparkiet wilt.
nou nou nouquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan kan ze me rug opik doe niet aan verkering
Als je die kabel hebt kan je toch gewoon het scartblokje in je tv stoppen en dan de Amiga met het scartblokje verbinden?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:37 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Nou wil ik deze Amiga CD32 aansluiten op m'n tv ik heb dit scartblokje besteld:
[ afbeelding ]
Ben ik nou verplicht om de s-video aansluiting (zwarte links) te gebruiken of niet, heb kabel met 3 tulpaansluitingen rood wit en geel zoals die achterop de Amiga zitten.
Als het goed is niet. en anders heb ik nog zo'n blokje liggen zonder video-s voor je die je gratis kan ophalen in utrechtquote:
Oké thx man, snap het ook niet een chick op internet heeft hem zo aangesloten:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:41 schreef richolio het volgende:
Ik heb die s-video nog nooit gebruikt bij het aansluiten van iets.
Had er wel een op mijn tv zitten maar verder nooit gebruiktquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:52 schreef Elan het volgende:
Die S-video inderdaad ook nooit nodig gehad, misschien versterkt die het signaal oid heb m nu maar even via de RF-antenne aangesloten best tof
Ik hoopte dat je een fotografisch geheugen had.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:13 schreef Etsu het volgende:
Ik vraag me af of iemand heeft opgenomen toen Johannes en ik gingen strippen.
ik was nog net op tijdquote:
hoi totoquote:
ik lig in bed en heb beetje hongerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi sof
Ik lig in bed en moet naar de wc
Met jou?
Ik zit er nu opquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lig in bed en heb beetje honger
waarom ga je niet naar de wc
Trek eens aan je vinger.quote:
Ja dat moet jij mij vertellen wat danquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:24 schreef Fylax het volgende:
Wisten jullie dat als je jarig bent je een gratis McFlurry/Hamburger/Kipnuggets bij de McDonalds krijgt?
Elke dag jarigquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:24 schreef Fylax het volgende:
Wisten jullie dat als je jarig bent je een gratis McFlurry/Hamburger/Kipnuggets bij de McDonalds krijgt?
Ik kreeg een melding van de app en daar stond dat ik dat gratis kreeg.quote:
Dit verbaast mij nietquote:
Ik eet chips en kijk film, dus wel goed denk ik.quote:
Gewoon door het putje trappen.quote:
Welke chips en welke film?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik eet chips en kijk film, dus wel goed denk ik.
Jij ook alles goed?
jaquote:
Paprika ribbel chips.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Welke chips en welke film?
Ja gaat goed
vind je toch leukquote:
geen ideequote:
lekkerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paprika ribbel chips.
En Hoodwinked.
Moeilijk he, lezen?quote:
Is een animatie film, over Roodkapje. Maar allemaal grappiger. De wolf is een journalist die onderzoekt waarom alle eten kraampjes failliet gaan, en Oma doet aan extreme sporten.quote:
Oh klinkt best leukquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een animatie film, over Roodkapje. Maar allemaal grappiger. De wolf is een journalist die onderzoekt waarom alle eten kraampjes failliet gaan, en Oma doet aan extreme sporten.
Het is hilarisch.
Je bent zelf een stokbrood.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:52 schreef Toto69 het volgende:
wat is deze allemaal wat doet het stokbrood hier
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:24 schreef Fylax het volgende:
Wow. Door jou kreeg ik 1975 als suggestionquote:
Ja ja, je hebt er gewoon heel vaak naar geluisterd ;squote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Door jou kreeg ik 1975 als suggestion
Wat een satanistische band :S. Klinkt wel een klein beetje als White Lies overigens.
awquote:
Nee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:05 schreef wietparkiet het volgende:
Kunnen jullie elkaar niet DM'en etsu en paxcon?
Of vooral Etsu
Ja hoor. Net pas wakker ook. In geen maanden zolang geslapen geloof ikquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ja, je hebt er gewoon heel vaak naar geluisterd ;s
Ben je wat opgeknapt konijntje
goed zoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor. Net pas wakker ook. In geen maanden zolang geslapen geloof ik
Oehlala.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga zo nog even met de bus naar Groningen![]()
Tot dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |