Ik ging duiven voeren en jij joeg ze weg. Wie is er nou engquote:

Ken het wel was vroeger 18-19-20-21 jaar geile studentes daar nondejuu.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:55 schreef richolio het volgende:
[..]
Jawel heheMaar niet dat het leuk is ofzo
Komen van die types meisjes, van die hollywood snolletjes. Niet dat dat erg is ofzo eigenlijk

wowquote:Op maandag 14 juli 2014 23:57 schreef Fok-it het volgende:
Die Herkenbaarheid was ook een arrogante teringhoer trouwens godverdomme

wowquote:Op maandag 14 juli 2014 23:57 schreef Fok-it het volgende:

Ken haar enkel van naamquote:Op maandag 14 juli 2014 23:57 schreef Fok-it het volgende:

true storyquote:

quote:Op maandag 14 juli 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Oh volgens LMI is Herkenbaarheid een kloon van mij
Hij is het druk aan het volgen allemaal
 LMI
 LMI 

quote:Op maandag 14 juli 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Oh volgens LMI is Herkenbaarheid een kloon van mij
Hij is het druk aan het volgen allemaal

ik was er toen ook nog nietquote:

Wanneer we met z`n alle op bezemstelen naar de meet toe kunnen vliegenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:59 schreef 2Happy4U het volgende:
wanneer gaat de harry potter meet echt door trouwens/

flauw hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer we met z`n alle op bezemstelen naar de meet toe kunnen vliegen

Dacht dat ik en met kanker schelden geen nieuws meer wasquote:Op maandag 14 juli 2014 23:56 schreef Fok-it het volgende:
Plus die wietparkiet en fl freak scholden met kanker en zeiden dat veel fokkers de tering konden krijgen maar ze snoven veel
Hardop lachen

quote:

ben pas sinds eind 2012 op fokquote:

Check. Nu jullie nog.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]

Je bent nieuwer dan ik. Wat is deze.quote:

Doeiquote:

Gewoon eerst paddenstoelen eten dus.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]

Welterusten sofje.quote:

quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Welterusten sofje.
Anders WhatsApp groepje ofzo voor morgenavond?

Zou ik best nog wel keertje willen proberenquote:

Is dat de meet die op stream was en mensen onder andere tot een dieptepunt van poedersuiker snuiven bracht?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Partyboy had een FOK!vriendinnetje nml herkenbaarheid
herkenbaarheid was op een meet en een niet nader te noemen FOK!er had wat doms gedaan met hh
nou hh dat vertellen aan der achterlijke vriendje en partyboy natuurlijk een shitstorm veroorzaken met allerlei leugens zoals deze
KLB / kut fokkers
rest van het topic

Wat?quote:

Ja dat was P_Z die poedersuiker ging snuivenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat de meet die op stream was en mensen onder andere tot een dieptepunt van poedersuiker snuiven bracht?
Door dat soort beelden heb ik 7 jaar lang nooit de behoefde gehad buiten VBL te posten

Is dat een hint?quote:

Er was ooit een tinychat met twee gastjes die alleen thuis waren van rond de vijftien die deden alles wat mensen ze opdroegen, waren ook FOK!ers uiteindelijk hebben ze dat halve huis gesloopt hakenrkuizen met stift op de muren en beddengoed verbrand.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat de meet die op stream was en mensen onder andere tot een dieptepunt van poedersuiker snuiven bracht?
Door dat soort beelden heb ik 7 jaar lang nooit de behoefde gehad buiten VBL te posten

Seriously?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Er was ooit een tinychat met twee gastjes die alleen thuis waren van rond de vijftien die deden alles wat mensen ze opdroegen, waren ook FOK!ers uiteindelijk hebben ze dat halve huis gesloopt hakenrkuizen met stift op de muren en beddengoed verbrand.
Monopoly was daar ook bij zelden zo hard gelachen om iets op internet.

Best wel disturbing.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Er was ooit een tinychat met twee gastjes die alleen thuis waren van rond de vijftien die deden alles wat mensen ze opdroegen, waren ook FOK!ers uiteindelijk hebben ze dat halve huis gesloopt hakenrkuizen met stift op de muren en beddengoed verbrand.

wtfquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]

Nee dit was in utrechtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]

Ja was teringdronken (verrassendquote:
 ) maar ze deden alles ook een bureaustoel ging dwars door de ruit en tongzoenen voor de cam.
 ) maar ze deden alles ook een bureaustoel ging dwars door de ruit en tongzoenen voor de cam.

Doeiquote:

hallo bitchquote:

nah denk het nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Zou jij nog steeds naar dat soort onzin gaan?Ik moet er echt niet aan denken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |