Ja oké, maar dat was gewoon afspreken met mensen die je redelijk tot goed kent. Maar een meet om het meeten met als doel voor vele om zo stoer mogelijk over te komen...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nah denk het niet
dronken snow is nog te doen
maar snuivende FOK!ers in brabant skip ik liever

Gaan wij ook skypen?quote:

Denk niet dat ik daar nu nog behoefte aan hebquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja oké, maar dat was gewoon afspreken met mensen die je redelijk tot goed kent. Maar een meet om het meeten met als doel voor vele om zo stoer mogelijk over te komen...
Ik zou binnen het uur weer richting huis zijn, daar ben ik nooit zo moeilijk in.

quote:

Logisch toch. Indien een klein beetje in de buurt en redelijk kleinschalig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Denk niet dat ik daar nu nog behoefte aan heb
alhoewel ik sommige users nog wel een keer wil meeten omdat ze me wel tof lijken

En bij mensen thuis is ook wel chillquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Logisch toch. Indien een beetje een klein beetje in de buurt dan en kleinschalig.

Oh je hebt niet genoeg aandacht gekregen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Hij heeft het tegen mijBlijf lekker van m af wil je

Geef je Sugab@bes eens? Kijken of je kudo`s verdient.quote:

DM maar danquote:

Ben alleen geïnteresseerd in haar nummerquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |