Nou, het is een strafbaar feit om in het openbaar te drinken onder de 18. Roken is niet strafbaar, het kopen van tabak wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En roken wel zeker hahaha.
Ik ben eind deze maand in U. misschien even chillen dan?
Dag roquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:23 schreef Rodawa het volgende:
Tijd om te gaan en een goed excuus om de emoji's nogmaals te gebruiken. Dag. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Sleep well babyquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:23 schreef Rodawa het volgende:
Tijd om te gaan en een goed excuus om de emoji's nogmaals te gebruiken. Dag. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Vaarwel roquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:23 schreef Rodawa het volgende:
slaaplekker bbyquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:23 schreef Rodawa het volgende:
Ik kan het gewoon kopen allebei hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nou, het is een strafbaar feit om in het openbaar te drinken onder de 18. Roken is niet strafbaar, het kopen van tabak wel.
Ja mimang zal het doenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Yow whatsapp maar dan
je hebt mijn nummer toch nog?
Wel handjes boven de dekens houden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:23 schreef Rodawa het volgende:
Ja van mij ook! Zeg veel loves Unscrewedquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
slaaplekker bby
en doe de groetjes aan die kabouter
Probeer me maar niet te begrijpen, doe ik ook niet.quote:
Ik heb al heel lang 10-12 maanden geen drugs meer gebruikt broeder.quote:
True thatquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang geen drugs meer gebruikt broeder.
Waarom zou ik? Ik ben al gek genoeg.
Plus die truffels en wiet maakte me alleen maar lui en nadenkerig constant. Heb er wel positieve effecten van gehad hoor langertermijn, maar nu ben ik er klaar mee.quote:
Ohquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Plus die truffels en wiet maakte me alleen maar lui en nadenkerig constant. Heb er wel positieve effecten van gehad hoor langertermijn, maar nu ben ik er klaar mee.Het is toch maar vluchtgedrag uiteindelijk
ditquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:45 schreef KitKatChunky het volgende:
Ama verpest het weer
Nou leek het bijna of het WP z'n schuld was!
Jij kan ook niet tegen een grapje zegquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:46 schreef wietparkiet het volgende:
okee je gaat maar in je eentje kitkat
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:47 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Jij kan ook niet tegen een grapje zeg
En ik kan nou niet zeggen dat ik met flips ga, want die haat dnb
tijd voor een teamKKCquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee maar zou supporten want kitkatecht bazenuser dat
Wat ben jij op eens een fok!hipster flips? wat is er gebeurd.quote:
Ik ben geen hipster. En geen idee, misschien ben ik gewoon graag tegendraads.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:53 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Wat ben jij op eens een fok!hipster flips? wat is er gebeurd.
Eruitzien als een hipster is wel een pluspunt overigens.
beetje puberaal dus?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben geen hipster. En geen idee, misschien ben ik gewoon graag tegendraads.
Of doe ik alsof, dat kan ook.
Tevens kleed ik mij niet als een hipster. Wel meisje-meisje, want jurkjes
Als ze je knieën maar bedekken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben geen hipster. En geen idee, misschien ben ik gewoon graag tegendraads.
Of doe ik alsof, dat kan ook.
Tevens kleed ik mij niet als een hipster. Wel meisje-meisje, want jurkjes
Je longen wel hehequote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:56 schreef wietparkiet het volgende:
haha flips meisje meisje
en ik ben zwart
Je schijnt wel buiten te komen, zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:56 schreef wietparkiet het volgende:
haha flips meisje meisje
en ik ben zwart
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:56 schreef wietparkiet het volgende:
haha flips meisje meisje
en ik ben zwart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |