hou je van sex?quote:
mag ik vragen als jij kaal benquote:Op maandag 14 juli 2014 23:21 schreef Zachtaardig het volgende:
Wat zijn dat nou weer voor reacties? -jmmr-
Het is FOK!quote:Op maandag 14 juli 2014 23:21 schreef Zachtaardig het volgende:
Combioven.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:18 schreef Yum-Yum het volgende:
hobby's/interesses: Lezen en koken
Ik wist niet dat een computer ook bij de standaard keuken uitrusting hoorde.
Geen antwoord. -jmmr-quote:Op maandag 14 juli 2014 23:21 schreef Zachtaardig het volgende:
obvious kutkloonquote:
Nee.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:25 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Nein, vind het wel leuk zo tussen de Hollanders.
Je ziet de sarcasme er niet van in blijkbaar.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:25 schreef Fylax het volgende:
Nieuw zijn op een forum en vragen wie iemand is.
Dat jij een kloon bent.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:27 schreef Zachtaardig het volgende:
Waar the F hebben jullie het nou weer over.
OMGquote:Op maandag 14 juli 2014 23:27 schreef Zachtaardig het volgende:
Ik ken maar twee leden hier en ik vind ze onwijs aardig!
quote:
OK! Sorry dan.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:30 schreef Fylax het volgende:
Ten eerste is het FOK!kers,
ten tweede zijn wij nou eenmaal gemeen.
HAHAHAHHAHA OPROTTENquote:Op maandag 14 juli 2014 23:32 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
OK! Sorry dan.
Ik ben dit niet gewend. Doe wat aan jullie manieren!
Ik wist het echt niet..quote:Op maandag 14 juli 2014 23:32 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Alsof je dat niet wist. :' )
jijquote:
Ik zweer het je.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:34 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Liegen is niet goed voor je.
Ik vond de andere Marokko.nl users ook leuker eigenlijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:35 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Ik las op mijn forum, dat jij tof was. Nou dacht het ff niet dus.
zegquote:Op maandag 14 juli 2014 23:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou het je niet kunnen zeggen![]()
Kan je niet, sukkel.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:36 schreef Zachtaardig het volgende:
Ik snap er echt niets meer van.
Wil iemand zo vriendelijk zijn en vertellen hoe ik deze topic kan verwijderen, DANKU?
Ik ben nieuw. Ik kwam hier alleen echt voor advies en vandaag ff maar jullie doen raar.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vond de andere Marokko.nl users ook leuker eigenlijk.
Wat doe jij op Marokko.nl danquote:Op maandag 14 juli 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vond de andere Marokko.nl users ook leuker eigenlijk.
Niks, maar ze hadden het laatst over mij daar.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat doe jij op Marokko.nl dan
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omg, je haalt het bloed onder onze nagels vandaan. Rot gewoon op van Fok
Doe niet zo irritant en geef gewoon fuckin' antwoord, retard.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omg, je haalt het bloed onder onze nagels vandaan. Rot gewoon op van Fok
Wat is de vraag eigenlijk¿quote:Op maandag 14 juli 2014 23:38 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Doe niet zo irritant en geef gewoon fuckin' antwoord, retard.
Pardon? Je praat niet tegen je zusje, idiootquote:Op maandag 14 juli 2014 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat je een stinkhoer bent![]()
Log maar snel weer uit
Kloon bewijs Fquote:Op maandag 14 juli 2014 23:39 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Pardon? Je praat niet tegen je zusje, idioot
Die crip zeker?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks, maar ze hadden het laatst over mij daar.
Niet.quote:
Crip is cool.quote:
Kloptquote:Op maandag 14 juli 2014 23:39 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Pardon? Je praat niet tegen je zusje, idioot
Volgens mij kan dat allebei.quote:
oprotteeeeequote:Op maandag 14 juli 2014 23:41 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Dit of deze topic kan allebei, : )
Klopt.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:41 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Druk op log uit a.u.bquote:Op maandag 14 juli 2014 23:43 schreef Zachtaardig het volgende:
Ben misschien geen Hollandse maar een kei in Nederlands. -rolleyes-
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:41 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Nee, want het is het topicquote:
Het is toch echt allebei correct, google maar.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Nee, want het is het topic
iddquote:Op maandag 14 juli 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is toch echt allebei correct, google maar.
Wtf lul je allemaal onzin. We willen jou niet hier hebben op fok.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:45 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Ik heb mijn Nederlander al. Wil eigenlijk meiden en geen guys
Taalverloederingquote:Op maandag 14 juli 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is toch echt allebei correct, google maar.
Alsof mij dat wat kan schelen?! Ik ben hier wanneer IK dat wil.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wtf lul je allemaal onzin. We willen jou niet hier hebben op fok.
Dat denkenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:46 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Alsof mij dat wat kan schelen?! Ik ben hier wanneer IK dat wil.
Dit topic werd later goedgekeurd blijkbaar, eerst was alleen deze topic goed. Al haal ik dat uit een post op FOK!, dus of dat heel betrouwbaar is weet ik niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Taalverloedering![]()
Iedereen zegt het topic
Het is nou ook niet echt alsof dat Fylax kereltje dat bepaalt.quote:
wellllllquote:Op maandag 14 juli 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is nou ook niet echt alsof dat Fylax kereltje dat bepaalt.
Dit niet snappen.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef Zachtaardig het volgende:
Ieuwl, snap niet waar de haat vandaan komt.
Dat niet, maar als de mods TS beu worden is er nog maar weinig te willenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is nou ook niet echt alsof dat Fylax kereltje dat bepaalt.
door hierop te drukkenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef Zachtaardig het volgende:
Maar hoe zet ik een foto op mijn ava?
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat niet, maar als de mods TS beu worden is er nog maar weinig te willen
Pics van je tieten?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef Zachtaardig het volgende:
Maar hoe zet ik een foto op mijn ava?
Verberg de link dan op z'n minst.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
door hierop te drukken
http://forum.fok.nl/fok/logout
Alsof ik iets verkeerd doequote:Op maandag 14 juli 2014 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat niet, maar als de mods TS beu worden is er nog maar weinig te willen
gevaarlijke boi :squote:
Even hier klikkenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:50 schreef Zachtaardig het volgende:
Niet dat jullie mijn prachtige face zullen aanschouwen, maar hoe zet ik dus een foto?
Ik wilde even kijken wat ik kan verwachten als ik Nederlandse familie erbij krijg.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja, op FOK! komen was de verkeerde beslissing.
dan zit je hier niet goedquote:Op maandag 14 juli 2014 23:52 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Ik wilde even kijken wat ik kan verwachten als ik Nederlandse familie erbij krijg.
Waar heb je het over?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klonen tijdens een ban is niet toegestaan
In je eerste topic werd je ook al meteen verteld op te rotten. =/quote:Op maandag 14 juli 2014 23:53 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Dit is serieus mijn 2e topic sinds ik hier lid ben en ik ben hier amper een week lid.
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:53 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Dit is serieus mijn 2e topic sinds ik hier lid ben en ik ben hier amper een week lid.
Ik merk het. Echt een kutvolk. Gelukkig heeft hij mijn liefje die verrotte eigenschappen niet.quote:
Dit.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:54 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
In je eerste topic werd je ook al meteen verteld op te rotten. =/
Dit niet weten.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:54 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Ik merk het. Echt een kutvolk. Gelukkig heeft hij mijn liefje die verrotte eigenschappen niet.
Niet waar. Ik wist toen niet hoe dit werkte, toen waren ze een stuk vriendelijker/quote:Op maandag 14 juli 2014 23:54 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
In je eerste topic werd je ook al meteen verteld op te rotten. =/
Ga terug naar de zandbak danquote:Op maandag 14 juli 2014 23:54 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Ik merk het. Echt een kutvolk. Gelukkig heeft hij mijn liefje die verrotte eigenschappen niet.
Ik zweer, ik weet niet wat TR is. Ik dacht zal wel iets met een Mod te makn hebbenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:57 schreef Fylax het volgende:
Ik zeg TR gemacht en jij antwoord ''je dwong me''
Dan weet je dus wat TR gemacht betekent en ben je een kloon lol
matige poging om je eruit te lullen 3/10quote:Op maandag 14 juli 2014 23:58 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Ik zweer, ik weet niet wat TR is. Ik dacht zal wel iets met een Mod te makn hebben
Dit.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
matige poging om je eruit te lullen 3/10
ONZ / Hoi, ik ben nieuw.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:55 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Niet waar. Ik wist toen niet hoe dit werkte, toen waren ze een stuk vriendelijker/
Doe ik niet. Vraag anders een mod of zo. Zij weten toch wel of ik niet een ander account heb?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
matige poging om je eruit te lullen 3/10
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:57 schreef Fylax het volgende:
Ik zeg TR gemacht en jij antwoord ''je dwong me''
Dan weet je dus wat TR gemacht betekent en ben je een kloon lol
quote:
Alsof ze die info prijs gevenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:00 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Doe ik niet. Vraag anders een mod of zo. Zij weten toch wel of ik niet een ander account heb?
Oh sorry, wist ik niet. Ik heb nooit teruggekeken.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:59 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
ONZ / Hoi, ik ben nieuw.
Niet liegen, dat is niet mooi.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:00 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Oh sorry, wist ik niet. Ik heb nooit teruggekeken.
Ey ik ken de regels niet. Vertel?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof ze die info prijs geven
Ik een 11-jari..? O wacht dat komt wel heel erg in de buurt van mijn leeftijd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
TS is overduidelijk een kloon, maar Fylax gedraag je eens niet als een fucking 11-jarige pls.
Dead, waarom zou ik liegen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
TS is overduidelijk een kloon, maar Fylax gedraag je eens niet als een fucking 11-jarige pls.
Verzonnen taaltjesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:03 schreef Zachtaardig het volgende:
Ro7 etbadem eh iwden. Nesh tarifest, kiniw dhi Hollandien.
Om minder snel een ban te krijgen? Weet ik veel.quote:
Ik zei: ga spelen. Ik ben nog altijd een Marokkaanse/Riffijnse en jullie Hollanders.quote:
Ja je bent heel stoer.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:05 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Ik zei: ga spelen. Ik ben nog altijd een Marokkaanse/Riffijnse en jullie Hollanders.
maw ik kan idd in een taal praten die jullie niet verstaan. Net zo kinderachtig als jullie reacties dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |