Ga terug naar de zandbak danquote:Op maandag 14 juli 2014 23:54 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Ik merk het. Echt een kutvolk. Gelukkig heeft hij mijn liefje die verrotte eigenschappen niet.

Ik zweer, ik weet niet wat TR is. Ik dacht zal wel iets met een Mod te makn hebbenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:57 schreef Fylax het volgende:
Ik zeg TR gemacht en jij antwoord ''je dwong me''
Dan weet je dus wat TR gemacht betekent en ben je een kloon lol

matige poging om je eruit te lullen 3/10quote:Op maandag 14 juli 2014 23:58 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Ik zweer, ik weet niet wat TR is. Ik dacht zal wel iets met een Mod te makn hebben

Dit.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
matige poging om je eruit te lullen 3/10

ONZ / Hoi, ik ben nieuw.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:55 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Niet waar. Ik wist toen niet hoe dit werkte, toen waren ze een stuk vriendelijker/

Doe ik niet. Vraag anders een mod of zo. Zij weten toch wel of ik niet een ander account heb?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
matige poging om je eruit te lullen 3/10

quote:Op maandag 14 juli 2014 23:57 schreef Fylax het volgende:
Ik zeg TR gemacht en jij antwoord ''je dwong me''
Dan weet je dus wat TR gemacht betekent en ben je een kloon lol
quote:

Alsof ze die info prijs gevenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:00 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Doe ik niet. Vraag anders een mod of zo. Zij weten toch wel of ik niet een ander account heb?

Oh sorry, wist ik niet. Ik heb nooit teruggekeken.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:59 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
ONZ / Hoi, ik ben nieuw.
Niet liegen, dat is niet mooi.

quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:00 schreef Zachtaardig het volgende:
[..]
Oh sorry, wist ik niet. Ik heb nooit teruggekeken.

Ey ik ken de regels niet. Vertel?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof ze die info prijs geven

Ik een 11-jari..? O wacht dat komt wel heel erg in de buurt van mijn leeftijd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
TS is overduidelijk een kloon, maar Fylax gedraag je eens niet als een fucking 11-jarige pls.

Dead, waarom zou ik liegen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
TS is overduidelijk een kloon, maar Fylax gedraag je eens niet als een fucking 11-jarige pls.

Verzonnen taaltjesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:03 schreef Zachtaardig het volgende:
Ro7 etbadem eh iwden. Nesh tarifest, kiniw dhi Hollandien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |