Ik heb er dan ook nog maar 2 gezienquote:Op woensdag 3 september 2014 21:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
yeah woohooo hij was een van de grootste feesters in murica. De grap was er na twee afleveringen af.
Aha.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook nog maar 2 gezien
Maar dat Miss Jay geen lage cijfers aan Romeo durft te geven wordt ook wel een beetje oudquote:Op woensdag 3 september 2014 21:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
yeah woohooo hij was een van de grootste feesters in murica. De grap was er na twee afleveringen af.
Ja soms snap ik het ook niet. Dan hebben ze echt best veel negatieve opmerkingen over een foto en dan toch een of twee hoge punten.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:16 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Maar dat Miss Jay geen lage cijfers aan Romeo durft te geven wordt ook wel een beetje oud
Oh ik dacht hier te lezen van FL dat hij eruit isquote:
Raaaawr!quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik dacht hier te lezen van FL dat hij eruit isMaar het is ook wel een enorme kneus zeg.. Godsamme
! Bij de catwalk deze aflevering is het echt een stumper
Ik zocht net de afleveringen op omdat ik dacht omg nieuwe aflevering omgomgquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik dacht hier te lezen van FL dat hij eruit isMaar het is ook wel een enorme kneus zeg.. Godsamme
! Bij de catwalk deze aflevering is het echt een stumper
quote:Op woensdag 10 september 2014 10:08 schreef Valerie. het volgende:
Adam ziet er zoooooveeeeeeel beter uit nuIk wil hem nog wel een kans geven zelfs
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |