Ik heb er dan ook nog maar 2 gezienquote:Op woensdag 3 september 2014 21:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
yeah woohooo hij was een van de grootste feesters in murica. De grap was er na twee afleveringen af.
Aha.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook nog maar 2 gezien
Maar dat Miss Jay geen lage cijfers aan Romeo durft te geven wordt ook wel een beetje oudquote:Op woensdag 3 september 2014 21:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
yeah woohooo hij was een van de grootste feesters in murica. De grap was er na twee afleveringen af.
Ja soms snap ik het ook niet. Dan hebben ze echt best veel negatieve opmerkingen over een foto en dan toch een of twee hoge punten.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:16 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Maar dat Miss Jay geen lage cijfers aan Romeo durft te geven wordt ook wel een beetje oud
Oh ik dacht hier te lezen van FL dat hij eruit isquote:
Raaaawr!quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik dacht hier te lezen van FL dat hij eruit isMaar het is ook wel een enorme kneus zeg.. Godsamme
! Bij de catwalk deze aflevering is het echt een stumper
Ik zocht net de afleveringen op omdat ik dacht omg nieuwe aflevering omgomgquote:Op vrijdag 5 september 2014 11:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik dacht hier te lezen van FL dat hij eruit isMaar het is ook wel een enorme kneus zeg.. Godsamme
! Bij de catwalk deze aflevering is het echt een stumper
quote:Op woensdag 10 september 2014 10:08 schreef Valerie. het volgende:
Adam ziet er zoooooveeeeeeel beter uit nuIk wil hem nog wel een kans geven zelfs
Godver te snel gelezenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:07 schreef FL_Freak het volgende:
Romeo jonge, hij was mijn favoriet en dan gaat ie eruit vanwege een kopstoot(je)![]()
![]()
En ja lenox eruit gegaan, mja logisch.
ze kreeg een voordeel van een twijfel omdat romeo weg was gestuurd vanwege geweldquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:07 schreef FL_Freak het volgende:
Romeo jonge, hij was mijn favoriet en dan gaat ie eruit vanwege een kopstoot(je)![]()
![]()
En ja lenox eruit gegaan, mja logisch.
Ben dat allang gewendquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:09 schreef Turbomuis het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan dat intromuziekje. Zo'n stoere mannenstem die op sexy manier "Nanananananaa"zingt. Nee, werkt niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:20 schreef Karina het volgende:
Ah ik was dus niet de enige. Zeker football of zo op tv dat het een weekje er niet is.
Ik kijk al drie dagenquote:
Was dat niet de titel van aflevering twee of drie of zo? Blijkbaar niet. Op wiki staat ook drie oktober.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:25 schreef Karina het volgende:
vandaag wordt het uitgezonden (volgens bierdopje dan)
272.The Guy Who Wears Heels 03 oktober 2014
Ja ik wist het ook 90% zekerquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:29 schreef Amarantha het volgende:
Titel komt mij wel onzettend bekend voor
Ik durf nooit te zoekenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:31 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja ik wist het ook 90% zekerMaar ja, net opgezocht en ik zie het niet terug.
Ik ga ook niet verder dan wikipediaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik durf nooit te zoekenPlaatje van de OP heeft iemand anders voor mij opgezocht haha. Was veel te bang de winnaar of winnares te zien
Moest die zich maar niet als een stumper gedragenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |