Doe jij de volgende, ik gooide hem er ongeluk dicht, meestal let ik op dat ik het niet doe,quote:
ah.....quote:Op maandag 14 juli 2014 21:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kneuzenman geeft wel een hoop hits.
Jaaaaaaaa, maar niet wat ik bedoel dusquote:Op maandag 14 juli 2014 21:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kneuzenman geeft wel een hoop hits.
Ah...... dus dat woord komt dan van héél vroeger........quote:Op maandag 14 juli 2014 21:24 schreef sacha het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
bij het Rijks maar ik probeer de hele print te vinden
maar ik heb natuurlijk niet gezocht op dat woord!quote:Op maandag 14 juli 2014 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah...... dus dat woord komt dan van héél vroeger........
wel grappig dat je dat gevonden hebt!
welk woord dan wel?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:28 schreef sacha het volgende:
[..]
maar ik heb natuurlijk niet gezocht op dat woord!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:41 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]In het weerwolvenbos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Hè bah, het is zo'n tegenvaller als je iets verwacht en het smaakt heel andersquote:Op maandag 14 juli 2014 21:42 schreef Disana het volgende:
Ik ging vanmiddag zowat over mijn nek. Ze hadden karnemelk met bosvruchtensmaak op de verkeerde plek gezet bij de Jumbo, dus ik nam dat per ongeluk mee. Heb ik zin in karnemelk, drink ik iets mierzoets en vettigs. Bah wat vies.
Lief dagboek.
Heb jij dat ook, dat je onpasselijk wordt als je een andere smaak krijgt dan je verwacht?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hè bah, het is zo'n tegenvaller als je iets verwacht en het smaakt heel anders
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij dat ook, dat je onpasselijk wordt als je een andere smaak krijgt dan je verwacht?
Ik hou sowieso niet van die weëe zoete drankjes.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]Als je had geweten dat je karnemelk met bosvruchten smaak dronk had je het misschien wel lekker gevonden, maar als je iets anders verwacht denken je hersenen dat het goor is.
Ik heb me zojuist maar weer eens opgegeven voor bloeddonor.
Ik ben ook niet van die zoete drankjes, al drink ik tegenwoordig wel Optimel en dat vind ik wel weer lekker, niet zo baggerzoet en geen vet.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hou sowieso niet van die weëe zoete drankjes.
Wat goed van je. Speciale reden, of gewoon omdat je het goed vindt?
Brr, Optimel.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van die zoete drankjes, al drink ik tegenwoordig wel Optimel en dat vind ik wel weer lekker, niet zo baggerzoet en geen vet.
Ik ben jaren geleden ook jaren donor geweest en toen ze een keer flink mis hadden geprikt had ik er tabak van en ben ik ermee gestopt. Maar ik hoorde laatst op de radio dat er een tekort is aan de wat zeldzamere bloedgroepen, zoals B-negatief, dus ik dacht ik ga me weer aan melden. Het is voor mij een kleine moeite en als ik zelf bloed of plasma nodig heb wil ik er ook graag gebruik van maken.
Welke drankjes komen wel uit de moestuin?quote:Op maandag 14 juli 2014 22:03 schreef drakin het volgende:
Optimel komt niet uit de moestuin, wel lekker maar o zo fout die rare zoetstoffen die daar inzitten.
Ik heb nu een boom vol rijpe pruimen, kan ik pruimensap van maken, en behoorlijk wat kleinfruit waar ik vaak smoothies van maak, maar sap zou ook kunnen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Welke drankjes komen wel uit de moestuin?
Andijviesap?
Lekker hoor, je eigen sapjes en smoothiesquote:Op maandag 14 juli 2014 22:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nu een boom vol rijpe pruimen, kan ik pruimensap van maken, en behoorlijk wat kleinfruit waar ik vaak smoothies van maak, maar sap zou ook kunnen.
Maar optimel is zuivel en ik heb geen koe in de tuin.
In deze posting staan zoveel foute opmerkingen dat mijn dirty mind helemaal op hol slaat.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb nu een boom vol rijpe pruimen, kan ik pruimensap van maken, en behoorlijk wat kleinfruit waar ik vaak smoothies van maak, maar sap zou ook kunnen.
Maar optimel is zuivel en ik heb geen koe in de tuin.
En ik zei nog wel bewust pruimen ipv pruimquote:Op maandag 14 juli 2014 22:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In deze posting staan zoveel foute opmerkingen dat mijn dirty mind helemaal op hol slaat.
Hier slaat je dirty mind dan helemaal van op holquote:Op maandag 14 juli 2014 22:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In deze posting staan zoveel foute opmerkingen dat mijn dirty mind helemaal op hol slaat.
Is er een 70 plus topic ergensquote:Op maandag 14 juli 2014 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Hier slaat je dirty mind dan helemaal van op hol![]()
Wie heeft er zeepsop in de pruimenpap gedaan
Alle pruimen liggen te schuimen!
Iedere pruim ligt in het schuim!
'k Heb 't geproefd en dat is ongezond
Ik kreeg ´t schuim al op m'n mond!
Iedere pruim ligt in de schuim!
Mevrouw van Dalen bij ons uit de straat
Ze was vanmorgen helemaal niet blij!
Want ze riep boos tegen de meid
"Je bent 'n echte stomme geit!"
't Schijnt dat de meid er zellef niks van wist
Dat ze zich met de suiker had vergist!
'k Denk dat d'r ogen zijn verzwakt
Want ze had de waspoeier gepakt!
Oké, het is wel grappig.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moet altijd wel lachen van dat liedje
Mooi tegeltjequote:Op maandag 14 juli 2014 22:49 schreef sacha het volgende:
kadootje voor mijzelf gekocht!![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |