beterquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:22 schreef McNulty het volgende:
solly sap, haar torso is gewoon hnnng
Deze #skinnythick voor jou dan.
[ afbeelding ]
Gadverdammequote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
* niet bij de pinautomaat kunnen crew checking in *
quote:
Hij ziet er ook fake uit, heel raar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
Hij is gewoon zo klein dat hij babykleding moet dragen
Dit is toch Hakuna hier op fok.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:29 schreef Sapstengel het volgende:
Die site is echt te erg man![]()
http://loldutchpeople.nl/
Lol jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dit is toch Hakuna hier op fok.
[ afbeelding ]
Check ik de website, vrijwel alleen maar negerts als model.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:58 schreef Ethanolic het volgende:
hey mense ik ben zaterdag te herkenne aan deze tank!!!
[ afbeelding ]
Uit alle snacks de snack kiezen met godverdomme slappe patatquote:
Wutquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dit is toch Hakuna hier op fok.
[ afbeelding ]
"Z'n"?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:34 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
Cot damn, ik ging stuk toen ik die kikkerogen op z'n voorhoofd zag.
Dus?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:42 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Check ik de website, vrijwel alleen maar negerts als model.
Dus?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:42 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Check ik de website, vrijwel alleen maar negerts als model.
quote:
True true. Vind het gewoon frapant dat ze dan GEHOORZAAM als merknaam gebruiken. Zou toch bepaalde associaties kunnen oproepen. Zwarte Piet dit dat alles.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dus?is toch ook zo'n urban webshopje
Inverse versies van jou, mannen opzoek naar echte vrouwen met mannenuiterlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:50 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Het is net KPDof S&G topic.
Hema.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:52 schreef Klokov het volgende:
Boys, ik heb een houdhakkersblouse nodig. Liefst zo goedkoop mogelijk, iemand tips?
Houdhakkersquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:52 schreef Klokov het volgende:
Boys, ik heb een houdhakkersblouse nodig. Liefst zo goedkoop mogelijk, iemand tips?
Of R&P 'als versieren niet zo makkelijk gaat'quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:50 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Het is net KPDof S&G topic.
Bouwmarktquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:52 schreef Klokov het volgende:
Haha egt voor sgutquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:52 schreef Klokov het volgende:
Ook wel waar eigenlijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:51 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
[..]
True true. Vind het gewoon frapant dat ze dan GEHOORZAAM als merknaam gebruiken. Zou toch bepaalde associaties kunnen oproepen. Zwarte Piet dit dat alles.
quote:
Is die "Dus?" luttele seconden na elkaar strategisch afgesproken?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dus?is toch ook zo'n urban webshopje
Ben nog onder de verdovingquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:58 schreef VMSDKR het volgende:
obey betekend je moet d eniggers obeyen. gehoorzamen
nigger kkijk naar ons onze handen zijn van binnen wit dit komt we hebben de blanke in onze handpalm. zie je onze onder onze voetzool is wit. dit betekent wij staan boven de blanke. niggers laten die wite maar prate ze kome ons tegen vroegr of later wij vergeten niet
#freejayquan
Was echt een heel bizar toevalquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]
Is die "Dus?" luttele seconden na elkaar strategisch afgesproken?
he cheated?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Was echt een heel bizar toevalzeker gezien ik al een tijd niet heb gepost. We zijn niet eens bij elkaar
Pittig, kort...quote:
hmmm heerlyke damequote:
kom maar bij mij dan als het uit is togquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Was echt een heel bizar toevalzeker gezien ik al een tijd niet heb gepost. We zijn niet eens bij elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |