Haha nee, het was niet awesomequote:
Hey Ethsa leuk je hier eens te zien. Waar is dat vrouwtje van je|? Of is het je vrouwtje niet meer!quote:
Zeg eerlijk jongens, wie heeft dit vroeger gespeeld?quote:
Klokov heb je nog goede kettelbal workout voor me?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zeg eerlijk jongens, wie heeft dit vroeger gespeeld?
http://www.funnygames.nl/spel/gorillaz_race.html
3*10 headbouncersquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Klokov heb je nog goede kettelbal workout voor me?
Hey man, gaat lkr.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zie kettlebelltopic, 10/15 posts voor de laatste post.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je bent gewoon ergens in Rotterdam? Ga wel ff zoeken dan!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:58 schreef Ethanolic het volgende:
hey mense ik ben zaterdag te herkenne aan deze tank!!!
[ afbeelding ]
Ja, ik zit in een fase waarin ik het allemaal niet meer weet.quote:
Boks ouwe! Ik weet dat jij het weet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:23 schreef Klokov het volgende:
Jmf, Ik mis jou hoe je was.
Zoals ik je ken, ben je er niet meer.
Dit doet mij echt ontzettend veel pijn.
Ik heb het nog geprobeerd maar je bent niet te bereiken. Je leeft in een andere wereld.
Als je gelukkig bent dan kon ik het misschien nog loslaten. Maar ik weet dat het niet zo is.
Die glimlach die je ogen raakt heb ik al veel te lang niet bij je gezien.
Wij zijn hier als je er over wilt praten he? Kan ook via DM. Echte vrienden toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja, ik zit in een fase waarin ik het allemaal niet meer weet.
Yuri gespot @ Booi Wassenaarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
https://www.facebook.com/(...)487614311840/?type=1
For sure!quote:
Dat is Dikkehank denk ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb net je request geaccepteerd Jeffrey. Spreek je zo.
Geen facebook voor mij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat is Dikkehank denk ik.
Groetjes Ralf.
Honden met een eigen Facebookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen facebook voor mij.
Wel voor Rufus, mn trouwe 4voeter
je moed wel een btje unique syn in deze tyde snap je?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:40 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kwam vandaag een gozer tegen die Joey heette, dan denk ik: Oke, dat kan.
Maar je schreef het dus als Djoï.
Ik denk dat je nu in de war bent met Dimaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Sap gaat met met zon Afrikaanse trouwen, waarvan die dan allemaal foto's toegezonden krijgt. Dan krijgt ze een ziekte en gaat sap allemaal geld toesturen. Sap heeft haar dan nog niet gezien, maar sap weet zeker dat ze echt heel mooi en lief is.
Die Fixed nog geen postorder-bruidquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:48 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu in de war bent met Dima
Kom je de rustdag een beetje door?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:05 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb sints kort ook kklkkre chima uit angola zei gaat iedere dag met mij skypen jwt zei houd echt van me ik zweer je vriend
Lol no thanks. Val sowieso niet op legit negerinnen, liever light skin of half.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Sap gaat met met zon Afrikaanse trouwen, waarvan die dan allemaal foto's toegezonden krijgt. Dan krijgt ze een ziekte en gaat sap allemaal geld toesturen. Sap heeft haar dan nog niet gezien, maar sap weet zeker dat ze echt heel mooi en lief is.
Oke jeff!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol no thanks. Val sowieso niet op legit negerinnen, liever light skin of half.
En Afrika is eng, teveel aids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |