Doe mij maar aardappelsaladequote:Op maandag 14 juli 2014 22:50 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Jahr00n
https://www.kickstarter.c(...)amn-best-hummus-ever
Zij begint best wel propje te worden.quote:
Ze heeft geen rondingen en is geen skinnythick negerin.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:40 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
inb4 maar ze is niet dik of neger of iets anders.
Hey JB ga eens van Etha's account af. Kcals, perenijsje dit dat. Dit is geen LIF.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:54 schreef Ethanolic het volgende:
400kcal over voor vnv
perenijsje here we goooo
SNAP OUT OF IT!!!!quote:Op maandag 14 juli 2014 21:18 schreef Awesome_ het volgende:
I WANNA FEEL
YOUR HEART AND SOUL INSIDE OF ME
INSIDE OF ME
INSIDE OF ME
INSIDE OF ME
BBY, OEEEH BBY
Je heb wel een goede naam, ja. Ben het alleen wel vergeten.quote:
Hahah, CJquote:Op maandag 14 juli 2014 22:50 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Jahr00n
Uiteraard bestaat er over een dergelijk hoogstaand onderwerp gewoon een topic waarin al je vragen beantwoord zullen worden. Het hoogstaande topic over kettlebellen is hier te vinden: SPT / [Kettlebell #1] Een eigen onderkomenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wel een goed idee. Stel, ik ben hier in geïnteresseerd, is er dan een plek op FOK! waar ik terecht zou kunnen met vragen omtrent dit onderwerp?
hmm heerlijk meidquote:Op maandag 14 juli 2014 22:50 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Jahr00n
Kennis combineren en recombineren; zo gaat de bootysciene vooruit.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kennis combineren en recombineren; zo gaat de bootysciene vooruit.
Hoe gaat het met je junglefever? Al wat fat booties gehosseld?quote:
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 14 juli 2014 23:19 schreef G.R.S. het volgende:
Krijg je commissie wanneer je personen verwijst naar je kettlebelltopic?
Niet genoeg voor mijn testosteronlevels. Jij?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:38 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je junglefever? Al wat fat booties gehosseld?
Die draagt Tom Cruise ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:56 schreef Klokov het volgende:
https://www.bugarrishoes.(...)llectionDet&sctp=400
2 meter masterrace checking in
Know dem feels. Onverzadigbaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet genoeg voor mijn testosteronlevels. Jij?
hahaja die mongool.weer..quote:
volgens mij is hij of aardig bezopen daar, of hij heeft wat zitten gebruiken zoals die uit z'n doppen kijktquote:
Leuk dat de FIFA het niet in beeld brengt, maar een uurtje later staat het toch onlinequote:
hey antoinequote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:27 schreef Champy het volgende:
[..]
Leuk dat de FIFA het niet in beeld brengt, maar een uurtje later staat het toch online
Hoi Marcelquote:
Dan heb je het beter getroffen dan ikquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:21 schreef Questular het volgende:
Net bij de dokter geweest en een dubbelklapper gemaakt.
1. Een zalfje op steroïden basis (dikke gainz dus)
2. Uit verveling een Men's Health magazine gelezen.
Kan een dag nog beter beginnen?
Vooruit ik hap wel.quote:
Kies eruit, dat gaat pauper worden met eten. Die kies is mijn enige gaatje ooit geweest. De vulling is er 3 keer uit gegaan, well played tandartsquote:
Wacht, ik pak mijn viool er even bij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kies eruit, dat gaat pauper worden met eten. Die kies is mijn enige gaatje ooit geweest. De vulling is er 3 keer uit gegaan, well played tandarts
Rukzalf voor je erectieprobleemquote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:21 schreef Questular het volgende:
Net bij de dokter geweest en een dubbelklapper gemaakt.
1. Een zalfje op steroïden basis (dikke gainz dus)
2. Uit verveling een Men's Health magazine gelezen.
Kan een dag nog beter beginnen?
Gast het EK staat bijna voor de deur en jij komt nog met deze shit aan...quote:
Ben je nog naar de film geweest?quote:
Haha nee, het was niet awesomequote:
Hey Ethsa leuk je hier eens te zien. Waar is dat vrouwtje van je|? Of is het je vrouwtje niet meer!quote:
Zeg eerlijk jongens, wie heeft dit vroeger gespeeld?quote:
Klokov heb je nog goede kettelbal workout voor me?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Zeg eerlijk jongens, wie heeft dit vroeger gespeeld?
http://www.funnygames.nl/spel/gorillaz_race.html
3*10 headbouncersquote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Klokov heb je nog goede kettelbal workout voor me?
Hey man, gaat lkr.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zie kettlebelltopic, 10/15 posts voor de laatste post.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je bent gewoon ergens in Rotterdam? Ga wel ff zoeken dan!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:58 schreef Ethanolic het volgende:
hey mense ik ben zaterdag te herkenne aan deze tank!!!
[ afbeelding ]
Ja, ik zit in een fase waarin ik het allemaal niet meer weet.quote:
Boks ouwe! Ik weet dat jij het weet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:23 schreef Klokov het volgende:
Jmf, Ik mis jou hoe je was.
Zoals ik je ken, ben je er niet meer.
Dit doet mij echt ontzettend veel pijn.
Ik heb het nog geprobeerd maar je bent niet te bereiken. Je leeft in een andere wereld.
Als je gelukkig bent dan kon ik het misschien nog loslaten. Maar ik weet dat het niet zo is.
Die glimlach die je ogen raakt heb ik al veel te lang niet bij je gezien.
Wij zijn hier als je er over wilt praten he? Kan ook via DM. Echte vrienden toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja, ik zit in een fase waarin ik het allemaal niet meer weet.
Yuri gespot @ Booi Wassenaarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
https://www.facebook.com/(...)487614311840/?type=1
For sure!quote:
Dat is Dikkehank denk ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb net je request geaccepteerd Jeffrey. Spreek je zo.
Geen facebook voor mij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat is Dikkehank denk ik.
Groetjes Ralf.
Honden met een eigen Facebookquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen facebook voor mij.
Wel voor Rufus, mn trouwe 4voeter
je moed wel een btje unique syn in deze tyde snap je?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:40 schreef VMSDKR het volgende:
Ik kwam vandaag een gozer tegen die Joey heette, dan denk ik: Oke, dat kan.
Maar je schreef het dus als Djoï.
Ik denk dat je nu in de war bent met Dimaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Sap gaat met met zon Afrikaanse trouwen, waarvan die dan allemaal foto's toegezonden krijgt. Dan krijgt ze een ziekte en gaat sap allemaal geld toesturen. Sap heeft haar dan nog niet gezien, maar sap weet zeker dat ze echt heel mooi en lief is.
Die Fixed nog geen postorder-bruidquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:48 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu in de war bent met Dima
Kom je de rustdag een beetje door?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:05 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb sints kort ook kklkkre chima uit angola zei gaat iedere dag met mij skypen jwt zei houd echt van me ik zweer je vriend
Lol no thanks. Val sowieso niet op legit negerinnen, liever light skin of half.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Sap gaat met met zon Afrikaanse trouwen, waarvan die dan allemaal foto's toegezonden krijgt. Dan krijgt ze een ziekte en gaat sap allemaal geld toesturen. Sap heeft haar dan nog niet gezien, maar sap weet zeker dat ze echt heel mooi en lief is.
Oke jeff!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol no thanks. Val sowieso niet op legit negerinnen, liever light skin of half.
En Afrika is eng, teveel aids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |