Hij lijkt wel 50quote:Op maandag 14 juli 2014 22:29 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
Die Jamaī heeft wel een kk lekkere chick.
Is denk ik maar goed ook.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen bezorgservice hebben dan
Omdat ze dan niet kunnen garanderen dat alles vers/warm blijft (flauwe patat, koude burger) (srs).quote:Op maandag 14 juli 2014 22:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom kan je bij die kki Mac niet bestellen?
Ah, oke verklaard wel wat! Wel apart dat mijn kapsalon altijd keurig warm blijft. > Aluminium folie. <3quote:Op maandag 14 juli 2014 22:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omdat ze dan niet kunnen garanderen dat alles vers/warm blijft (flauwe patat, koude burger) (srs).
Er zijn wel van die afhaalinitiatieven die het voor je gaan ophalen though.
Misschien is hij ook wel gewoon 50, het zou mij i.i.g. niet verbazen.quote:
Mijn kapsalon heeft altijd slappe frietjes thoquote:Op maandag 14 juli 2014 22:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ah, oke verklaard wel wat! Wel apart dat mijn kapsalon altijd keurig warm blijft. > Aluminium folie. <3
Nee. Ben een keer zo ziek en misselijk van döner geworden dat ik voor de rest van m'n leven geen döner meer hoef.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat.
En een Turkse pizza met döner?I'd catch a body for that shit
.
A_F ook alquote:Op maandag 14 juli 2014 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee. Ben een keer zo ziek en misselijk van döner geworden dat ik voor de rest van m'n leven geen döner meer hoef.
Hahaha shitquote:Op maandag 14 juli 2014 23:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
Weet je wie wel een kapsalon kan gebruiken?
Murdera.
A_F lust ik wel.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
A_F ook al. Zwakkelingen
. Haten op zulks een godenspijs, kom nou
.
Wat is daar mis mee dan? Ik heb echt een heel kort lijstje met dingen die ik totaal niet lust. Zo zeldzaam dat ik de onderdelen altijd vergeetquote:Op maandag 14 juli 2014 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
A_F lust ik wel.![]()
Heb dat ook met amandelschaafsel. Kan dat gewoon niet meer eten.
Moest lachenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
Weet je wie wel een kapsalon kan gebruiken?
Murdera.
Ja hetzelfde, zat een keer door een gerecht en werd daar gewoon hondsberoerd van. Gewone amandelen kan ik wel eten, maar schaafsel niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Ik heb echt een heel kort lijstje met dingen die ik totaal niet lust. Zo zeldzaam dat ik de onderdelen altijd vergeet![]()
.
Omg baklava.quote:
Hij zegt toch "4 man" :squote:Op maandag 14 juli 2014 23:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En je weet zeker dat het vrouwen waren?
Ik ben er voor je.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet mijn sterke punt
Hoe is het met je chick?quote:
Ja, verder weet ik het echt niet meerquote:Op maandag 14 juli 2014 23:07 schreef Chloroform het volgende:
Noem eens iets wat je echt totaal niet lust.
Dacht al even dat ze vreemd was gegaan en dat het uit was en je nu al weken huilend op bed ligt ofzoquote:Op maandag 14 juli 2014 23:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
was grap bby zag dat je wel reageerde allez :$
Haute cuisine hoor.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, verder weet ik het echt niet meer. Ben echt een alleseter. Hoorde van m'n ma dat ze ook leguaan serveren op Kwakoe, neemt ze mee volgende keer zodat ik het kan proeven
![]()
![]()
. #teamboomkip
hjbquote:
u so funnyquote:Op maandag 14 juli 2014 23:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Eigen frustraties op andere projecteren
Haha.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Schijnt naar kip te smaken, dus wat dat betreft heb ik er wel oor naar. Mag ik?
kip patat en appelmoesquote:Op maandag 14 juli 2014 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha.Zou op zo veel mogelijk manieren kip voor je bereiden.
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha.Zou op zo veel mogelijk manieren kip voor je bereiden.
Da's waar, gelukkig heeft mij men hier ook nooit kunnen betrappen op enige vorm van hypocrisiequote:Op maandag 14 juli 2014 23:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jammer dat je geen fokkers rl wil zien ;sss
Hahaha.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's waar, gelukkig heeft mij men hier ook nooit kunnen betrappen op enige vorm van hypocrisie.
;D ;D ;DDquote:Op maandag 14 juli 2014 23:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's waar, gelukkig heeft mij men hier ook nooit kunnen betrappen op enige vorm van hypocrisie.
Kijken is gratisquote:Op maandag 14 juli 2014 23:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Don't worry Chlochlo, ik wil je wel irl zien hoor.
Brb even m'n pedopas verlengen.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Don't worry Chlochlo, ik wil je wel irl zien hoor.
Hou je smoel man.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gelijk, wat doe je stoer.
Zou wijn met je drinken maar weet niet zeker of jij al oud genoeg bent om alcohol te mogen consumeren. ;squote:
Gewoon van die jip en janneke kinderchampagne in zijn glas doenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou wijn met je drinken maar weet niet zeker of jij al oud genoeg bent om alcohol te mogen consumeren. ;s
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:31 schreef chroestjov het volgende:
BT heeft zichzelf in slaap gehuild, kkmad die jongen.
Ja, denk het ook ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:31 schreef chroestjov het volgende:
BT heeft zichzelf in slaap gehuild, kkmad die jongen.
Mezelf in slaap huilen? Elke dag.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zijn je tranen dan nog steeds zout?
Ik heb het al een paar wekenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:45 schreef Chloroform het volgende:
Ik besefte net pas echt dat ik vakantie heb. Goed gevoel dit.
For real? Heb vorige week pas m'n laatste deadlines gehad.quote:
Jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
For real? Heb vorige week pas m'n laatste deadlines gehad.
Damn.quote:
Terecht ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mij hoor je verder niet klagen tho
Succesquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Terecht ook.
Ik denk dat ik maar even een wasje laat draaien.
om 1 uur? zullen je onderburen happy mee zijn xddddquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Terecht ook.
Ik denk dat ik maar even een wasje laat draaien.
Dat zijn buitenlandse kerels die 's nachts altijd muziek hard aan hebben, ze kunnen m'n dikke reet kussen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
om 1 uur? zullen je onderburen happy mee zijn xdddd
Kurwa's zeker?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zijn buitenlandse kerels die 's nachts altijd muziek hard aan hebben, ze kunnen m'n dikke reet kussen.
Nee, Somaliërs ofzo. Hadden ze laatst keihard My Nigga aan staan, moest wel lachen toen.quote:
Heb jij een dikke kont?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zijn buitenlandse kerels die 's nachts altijd muziek hard aan hebben, ze kunnen m'n dikke reet kussen.
DAT ZEG IK TOCH, GODSAMMEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |