SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Fylax nietquote:Op maandag 14 juli 2014 19:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom vraag je normaal zoiets aan je ouders voor/tijdens/na het eten
quote:
Ik zet mijn geld op friet met kip en appelmoes.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:15 schreef Amarantha het volgende:
Fylax al gevraagd? Ben wel nieuwsgierig nu wat het was
Patatquote:Op maandag 14 juli 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld op friet met kip en appelmoes.
Rape face broeder.quote:
Friet.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel met een natte?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, seks met droge kip lijkt me ook niets.
Waar ik vandaan kom heet dat kip met patat en appelmoes.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"hee mam, wat at ik een uur geleden eigenlijk"quote:Op maandag 14 juli 2014 19:18 schreef Ro-ald het volgende:
Fylax vraag het godverdomme nu aan je ouders.
Ik heb een frituurpan. Staat al minstens anderhalf jaar op het balkon met oud vet en patat er in.quote:
Twee zelfs.quote:
Gatverdamme man.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een frituurpan. Staat al minstens anderhalf jaar op het balkon met oud vet en patat er in.
En patat?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een frituurpan. Staat al minstens anderhalf jaar op het balkon met oud vet en patat er in.
Hier ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een frituurpan. Staat al minstens anderhalf jaar op het balkon met oud vet en patat er in .
Ja, ik was even brugklas aan het kijkenquote:Op maandag 14 juli 2014 19:18 schreef Ro-ald het volgende:
Fylax vraag het godverdomme nu aan je ouders.
quote:
Staat er al zolang als ik hier woon en durf hem niet op te pakken om weg te gooienquote:
Wel lekker tochquote:Op maandag 14 juli 2014 19:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar al maanden niet meer in gebruik!
Iedereen vraagt toch aan het eind van de middag als je nog bij je ouders woont wat je gaat eten als avondetenquote:Op maandag 14 juli 2014 19:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
"hee mam, wat at ik een uur geleden eigenlijk"
ditquote:Op maandag 14 juli 2014 19:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Iedereen vraagt toch aan het eind van de middag als je nog bij je ouders woont wat je gaat eten als avondetenWat een gast
Mijn ouders werden er altijd gek vanquote:Op maandag 14 juli 2014 19:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Iedereen vraagt toch aan het eind van de middag als je nog bij je ouders woont wat je gaat eten als avondetenWat een gast
Doe ik ook vaak, dit keer niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kraantje gaat snel verstopt zitten hoor en dan heb je nog meer ellende.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:21 schreef Amarantha het volgende:
Dan wil ik er één met een kraantje zodat ik olie eruit kan laten stromen, anders vind ik het echt een kut klusje om de frituurpan schoon te maken
Hier heet het ook patat, maar ik denk dat het bij Fylax friet heet.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom heet dat kip met patat en appelmoes.
Ditquote:Op maandag 14 juli 2014 19:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kraantje Pappie.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Kraantje gaat snel verstopt zitten hoor en dan heb je nog meer ellende.
Of je moet vooraf eerst alle restjes frituur er uit willen vissen is ook geen pretje.
Beter eentje die in zijn geheel in de vaatwasser kan.
Ik 's ochtends al.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij is gewoon weer aan het aandachtshoeren. Nu twijfel ik ook over dat tril verhaal.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
DitEn ik heb sowieso nog nooit iets gegeten thuis wat ik écht niet zou kunnen herkennen als ik even mijn best deed.
Daarom geloof ik echt helemaal niets van al zijn gelul. Die heeft gewoon braaf aardappeltjes met rodekool en een stukje vlees gegeten of zo en loopt nu stoer te doen.
Ik heb dan toch geen vaatwasserquote:Op maandag 14 juli 2014 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Kraantje gaat snel verstopt zitten hoor en dan heb je nog meer ellende.
Of je moet vooraf eerst alle restjes frituur er uit willen vissen is ook geen pretje.
Beter eentje die in zijn geheel in de vaatwasser kan.
Bami niet herkennen. Dat is toch wel heel erg.quote:
Eerste wat ik kocht was een vaatwasser afwassen is zulk kutwerkquote:Op maandag 14 juli 2014 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb dan toch geen vaatwasserMaar alsnog één goed schoon te maken is (dus vaatwasser bestendig bijv.)
Inbouw of geen inbouw? Als dat laatste je antwoord is.. Was die duur?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerste wat ik kocht was een vaatwasser afwassen is zulk kutwerk.
Dat is het nou, het waren geen lange sliertenquote:Op maandag 14 juli 2014 19:24 schreef Amarantha het volgende:
Je herkent bami niet? Je kon niet zeggen 'lange slierten met groente en kip?'
Over vijf jaar kijk je terug naar je postgeschiedenis en ga je je schamen niet normaal.quote:
Ja man.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
Nee want dan krijgt fylax geen aandacht
en laat fylax nou net op zoek zijn naar aandacht
Dat doe ik nu al over wat ik vorig jaar plaatste.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Over vijf jaar kijk je terug naar je postgeschiedenis en ga je je schamen niet normaal.
Misschien kan je beter stoppen met FOK!.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat doe ik nu al over wat ik vorig jaar plaatste.
Geen inbouw wilde geen kastruimte verspillen en had een mooi plekkiequote:Op maandag 14 juli 2014 19:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Inbouw of geen inbouw? Als dat laatste je antwoord is.. Was die duur?
Wat was het dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat is het nou, het waren geen lange slierten
Zonder de mie is het gewoon bah.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was bami, maar dan zonder de bami.
Ik ga huur wonen enz dus inbouw is geen optie. Maar 499 eu, nieuw of? Want dan valt 2dehands misschien nog wel mee. Mijn vriend vind een vaatwasser vast ook een geweldig idee, hij gaat toch niet afwassen ofzoquote:Op maandag 14 juli 2014 19:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen inbouw wilde geen kastruimte verspillen en had een mooi plekkie.
Bosch heb ik was 499 inbouw is wel goedkoper.
Je moet ook niet naar je kruis kijken, maar naar je bord.quote:
Net zoals jij met jouw pohi?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Over vijf jaar kijk je terug naar je postgeschiedenis en ga je je schamen niet normaal.
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was bami, maar dan zonder de bami.
Ik blijf mijn posts geniaal vinden.quote:
Mad jelly.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:27 schreef Crack_ het volgende:
Tchock en ik zijn drollen. Ik ben van zaterdag tot eigenlijk.. 'n uur / anderhalf uur geleden bij hem geweest maar we missen elkaar nu dus hij komt maar weer hierheen.................
Dit hebben we best vaak![]()
....
Toch niet op het tapijt he?quote:
Awwwwquote:Op maandag 14 juli 2014 19:27 schreef Crack_ het volgende:
Tchock en ik zijn drollen. Ik ben van zaterdag tot eigenlijk.. 'n uur / anderhalf uur geleden bij hem geweest maar we missen elkaar nu dus hij komt maar weer hierheen.................
Dit hebben we best vaak![]()
....
Youtube linkje?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind die Pearl reclame niet zo sterk.
Einde bericht.
quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:02 schreef 2Happy4U het volgende:
Hallo, ik ben 2Happy4U.
Alles goed met jullie ?
Ik wil een grap maken over brillensterkte, maar er komt niks.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Einde bericht.
Kus.quote:
Nee, en anders boeit het nietquote:
quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:14 schreef Fylax het volgende:
De emte begint nu ook al met van die rare reclames
Klacht: supermarktreclames, haal ze weg
quote:
quote:
Schattig.quote:
Ik heb hem niet gezien (xd) maar ik heb dan ook geen nieuwe bril nodig. Die van 79 cent voldoet.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Einde bericht.
quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Eindstand FOK! WK pool
[ afbeelding ]
OMG OMG OMG OMG
Eerste geworden
Dit zijn mijn posts van vorig jaarquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat doe ik nu al over wat ik vorig jaar plaatste.
Ja was nieuw.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga huur wonen enz dus inbouw is geen optie. Maar 499 eu, nieuw of? Want dan valt 2dehands misschien nog wel mee. Mijn vriend vind een vaatwasser vast ook een geweldig idee, hij gaat toch niet afwassen ofzo
Weet ikquote:Op maandag 14 juli 2014 19:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was niet mijn eerste post. Had een ander account.
Welke?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was niet mijn eerste post. Had een ander account.
Nog ouder.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 14 juli 2014 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Eindstand FOK! WK pool
[ afbeelding ]
OMG OMG OMG OMG
Eerste geworden
Oh maar ik vind een vaatwasser ook wel een fijn ideequote:Op maandag 14 juli 2014 19:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja was nieuw.
Als hij niet gaat afwassen dan zorgt hij ook maar voor een vaatwasser, toch?
Mijn tante had ook zo'n vent : Er komt GEEN vaatwasser hier!![]()
En dan vervolgens zelf weigeren af te wassen henou had mooi gezegd rot toch op man gek tegen die vent.
Nee want mijn posts daarop schaam ik me wel voor.quote:
zou me hier ook voor schamen hepquote:Op zondag 17 januari 2010 22:13 schreef 2Happy4U het volgende:
De meeste mensen kennen mij als een blije jongen.
Maar van dat soort gedrag word ik helemaal niet blij
Mag ik het ook niet weten? Privé?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee want mijn posts daarop schaam ik me wel voor.
Serieus?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:32 schreef Amarantha het volgende:
Godsamme
Mijn eerste post hier was in een topic van Fylax!!!
Nee. Kutgedrag.quote:
Soort zoekt soort xDquote:Op maandag 14 juli 2014 19:32 schreef Amarantha het volgende:
Godsamme
Mijn eerste post hier was in een topic van Fylax!!!
Wat kan er zo erg zijn dat ik het niet mag weten?quote:
Stuur eens linkje?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In ieder geval de oudste topic in mijn geschiedenis
Oh oke ja dat topic.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ging over problemen met skype, alweer weggeklikt
Tweedehandsje voor 200 euro scoren moet wel lukken hoor.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh maar ik vind een vaatwasser ook wel een fijn ideeSamen is dat wel te betalen hoop ik
Supah erg.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat kan er zo erg zijn dat ik het niet mag weten?
Ruilen voor mijn oude account?quote:
Ik wil wel een fatsoenlijkequote:Op maandag 14 juli 2014 19:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Tweedehandsje voor 200 euro scoren moet wel lukken hoor.
Mini-vaatwasser is wel heel kut trouwens, wij hadden er eentje van Candy maar is heel kut een pan past er fatsoenlijkerwijs al niet in echt 6 glazen 4 borden en wat bestek en die was ook nog bijna 200 euro nieuw dus dat is zonde van je geld.
Neemt ook nog eens lomp veel ruimte in beslag ook.
Ja en ik zat in jou history te kijken zag ik netquote:Op maandag 14 juli 2014 19:34 schreef Fylax het volgende:
Maarja Ama jij maakte je account op zondag 13 januari 2013 @ 23:52 en ik op zaterdag 12 januari 2013 @ 15:13
wel dicht op elkaar dus haha
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en ik zat in jou history te kijken zag ik net! Vond al raar dat ik heel wat miste
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb maar één account hier en dat blijft ook zo
Ook nooit een kloontje voor r&p gehad oidquote:Op maandag 14 juli 2014 19:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond die wel oké, maar minder tof als Another Love.quote:
Ik ken je gevoel.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik werd wel door meerdere mensen verdacht van een kloon zijn toen ik net lid was
ik welquote:Op maandag 14 juli 2014 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook nooit een kloontje voor r&p gehad oid?
Zij voor KPD.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sommige van mijn kloons hebben om een onduidelijke reden een permban gekregenquote:Op maandag 14 juli 2014 19:38 schreef Amarantha het volgende:
Neequote:Op maandag 14 juli 2014 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eensquote:Op maandag 14 juli 2014 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond die wel oké, maar minder tof als Another Love.
Hij kan ons wel vertrouwen.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dan heeft het toch geen nut om kloontjes te maken
Maar wel moneyquote:Op maandag 14 juli 2014 19:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind werken trouwens echt heel erg leuk maar zie er wel tegenop omdat het zo tering lang duurt.
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dan heeft het toch geen nut om kloontjes te maken
Zal je waarschijnlijk ook wel een schijtposter zijn geweest.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik werd wel door meerdere mensen verdacht van een kloon zijn toen ik net lid was
Goed manquote:Op maandag 14 juli 2014 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Eindstand FOK! WK pool
[ afbeelding ]
OMG OMG OMG OMG
Eerste geworden
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb vandaag 7 maandjes met mijn vriend
Nee het lag meer aan het feit dat ik alles zo goed wist op FOK!quote:Op maandag 14 juli 2014 19:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zal je waarschijnlijk ook wel een schijtposter zijn geweest.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:42 schreef Amarantha het volgende:
Feliquote:Op maandag 14 juli 2014 19:42 schreef Amarantha het volgende:
Hahaha. Hier ook. Ik deed niets!quote:Op maandag 14 juli 2014 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sommige van mijn kloons hebben om een onduidelijke reden een permban gekregen
Lijkt wel een beetje op jouquote:Op maandag 14 juli 2014 19:43 schreef Fylax het volgende:
Ik kwam hier net in deze SC toen LMI geband werd, wat voor persoon is hij?
Gefeli.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:42 schreef Amarantha het volgende:
Een baas die handelt in XBOX-kaartjes en niet vies is van een dm of twee.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:43 schreef Fylax het volgende:
Ik kwam hier net in deze SC toen LMI geband werd, wat voor persoon is hij?
En waarom lijkt hij dan op mij?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Een baas die handelt in XBOX-kaartjes en niet vies is van een dm of twee.
Hij lijkt niet op jou. Of jij niet op hem.quote:
Oh want dat zegt Ro-aldquote:Op maandag 14 juli 2014 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij lijkt niet op jou. Of jij niet op hem.
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Ik heb vandaag niks. Want ik heb geen vriendin. Rip.
Thanksquote:
Nope, allebei bijna geen geld en hij is over 10 dagen ook jarig dus dan moet ik al een duur cadeau kopen (krijg dag ervoor weer geld, meteen weer wegquote:
Dit is volgens mij geen compliment...quote:Op maandag 14 juli 2014 19:48 schreef Amarantha het volgende:
Fylax, LMI & Unscrewed. Mooi clubje samen
#PrayforKaneelquote:Op maandag 14 juli 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit de hele dag bijna op de wc
#PrayforKaneel
Vervelendquote:Op maandag 14 juli 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
#PrayforKaneel
#PrayforKaneelquote:Op maandag 14 juli 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
#PrayforKaneel
#NieuwePleevoorKaneelquote:Op maandag 14 juli 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
#PrayforKaneel
Hardop gelachen.quote:
Neequote:Op maandag 14 juli 2014 19:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goed manWat deden er veel mensen mee
Win je nu nog iets?
diarreequote:Op maandag 14 juli 2014 19:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hihi
Wat is er loos met je poepert dan Kaneeltje?
Darmen zijn van slag.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hihi
Wat is er loos met je poepert dan Kaneeltje?
Hehequote:
Voor jou maak ik er wel eentje, inclusief drol.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik zie je al weer een selfie maken, op het toilet.
Drolletjequote:Op maandag 14 juli 2014 20:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor jou maak ik er wel eentje, inclusief drol.
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
duurt wel langquote:Op maandag 14 juli 2014 20:00 schreef Amarantha het volgende:
Godver internet is zo kut aan t doen nu ik Sims 3 aan t installeren ben![]()
Pics van je drol.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat danquote:Op maandag 14 juli 2014 20:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zie iets veel leukers op m'n scherm hoor
Mag/Kun je dat met ons delen?quote:Op maandag 14 juli 2014 20:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En ik weet wat. Hihi/quote:Op maandag 14 juli 2014 20:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hé.quote:
For Toto's eyes only.quote:
neequote:Op maandag 14 juli 2014 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, is het iets anders dan je net zei, boefje?
quote:
Beter gaan en een tegenvallend concert hebben dan niet gaan en altijd blijven twijfelen of je had moeten gaan.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:05 schreef Crack_ het volgende:
Shit he, Al Stewart komt naar Paradiso en één van zijn nummers is echt één van mijn favoriete liedjes dus die zou ik echt dollllgraag live willen horen. Hij is ook niet zo duur maar hij is nu echt veeel ouder dan toen hij dat ene liedje uitbracht en zn stem is aardig verandert dus nu weet ik niet of ik wel moet gaan...
Beter spijt van iets wat je wel hebt gedaan dan iets wat je niet hebt gedaan.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:05 schreef Crack_ het volgende:
Shit he, Al Stewart komt naar Paradiso en één van zijn nummers is echt één van mijn favoriete liedjes dus die zou ik echt dollllgraag live willen horen. Hij is ook niet zo duur maar hij is nu echt veeel ouder dan toen hij dat ene liedje uitbracht en zn stem is aardig verandert dus nu weet ik niet of ik wel moet gaan...
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter gaan en een tegenvallend concert hebben dan niet gaan en altijd blijven twijfelen of je had moeten gaan.
True truequote:Op maandag 14 juli 2014 20:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Beter spijt van iets wat je wel hebt gedaan dan iets wat je niet hebt gedaan.
Feer en ik zijn wijze negers, zo blijkt.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Beter spijt van iets wat je wel hebt gedaan dan iets wat je niet hebt gedaan.
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer en ik zijn wijze negers, zo blijkt.
Waarom doe je zo? Je kan ook gewoon aan mij vragen. Ik ben de moeilijkste niet.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feer en ik zijn wijze negers, zo blijkt.
ja en proudquote:Op maandag 14 juli 2014 20:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij komt uit het infantielenhoekje van FOK! dus ja.
Nee, ik respecteer je en hoef dat soort ongein niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom doe je zo? Je kan ook gewoon aan mij vragen. Ik ben de moeilijkste niet.
Laatste update 31-05-2006quote:Op maandag 14 juli 2014 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Fotoboek van Killa_Bee
Ik ben verliefd
Alleen als je als toetje watermeloen neemt.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:08 schreef Elan het volgende:
Zin in bucket hotwings ben ik ik nu een neger
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee, ik respecteer je en hoef dat soort ongein niet.
DM maar
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom doe je zo? Je kan ook gewoon aan mij vragen. Ik ben de moeilijkste niet.
Welk liedje gaat het om?quote:
Blijkt ook een Belg te zijn zie ik nu... laat maar.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatste update 31-05-2006
Grote kans dat hij nu een enorme bierpens heeft dus.
Dit weet jij niet.quote:
Nee joh luchtige aardbeienvla van Campina elke dag een pakquote:Op maandag 14 juli 2014 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen als je als toetje watermeloen neemt.
Echte Hollander dus.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh luchtige aardbeienvla van Campina elke dag een pak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |