Ik heb dan toch geen vaatwasserquote:Op maandag 14 juli 2014 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Kraantje gaat snel verstopt zitten hoor en dan heb je nog meer ellende.
Of je moet vooraf eerst alle restjes frituur er uit willen vissen is ook geen pretje.
Beter eentje die in zijn geheel in de vaatwasser kan.
Bami niet herkennen. Dat is toch wel heel erg.quote:
Eerste wat ik kocht was een vaatwasser afwassen is zulk kutwerkquote:Op maandag 14 juli 2014 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb dan toch geen vaatwasserMaar alsnog één goed schoon te maken is (dus vaatwasser bestendig bijv.)
Inbouw of geen inbouw? Als dat laatste je antwoord is.. Was die duur?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerste wat ik kocht was een vaatwasser afwassen is zulk kutwerk.
Dat is het nou, het waren geen lange sliertenquote:Op maandag 14 juli 2014 19:24 schreef Amarantha het volgende:
Je herkent bami niet? Je kon niet zeggen 'lange slierten met groente en kip?'
Over vijf jaar kijk je terug naar je postgeschiedenis en ga je je schamen niet normaal.quote:
Ja man.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
Nee want dan krijgt fylax geen aandacht
en laat fylax nou net op zoek zijn naar aandacht
Dat doe ik nu al over wat ik vorig jaar plaatste.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Over vijf jaar kijk je terug naar je postgeschiedenis en ga je je schamen niet normaal.
Misschien kan je beter stoppen met FOK!.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat doe ik nu al over wat ik vorig jaar plaatste.
Geen inbouw wilde geen kastruimte verspillen en had een mooi plekkiequote:Op maandag 14 juli 2014 19:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Inbouw of geen inbouw? Als dat laatste je antwoord is.. Was die duur?
Wat was het dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat is het nou, het waren geen lange slierten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |