Ik heb een frituurpan. Staat al minstens anderhalf jaar op het balkon met oud vet en patat er in.quote:
Twee zelfs.quote:
Gatverdamme man.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een frituurpan. Staat al minstens anderhalf jaar op het balkon met oud vet en patat er in.
En patat?quote:Op maandag 14 juli 2014 19:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een frituurpan. Staat al minstens anderhalf jaar op het balkon met oud vet en patat er in.
Hier ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb een frituurpan. Staat al minstens anderhalf jaar op het balkon met oud vet en patat er in .
Ja, ik was even brugklas aan het kijkenquote:Op maandag 14 juli 2014 19:18 schreef Ro-ald het volgende:
Fylax vraag het godverdomme nu aan je ouders.
quote:
Staat er al zolang als ik hier woon en durf hem niet op te pakken om weg te gooienquote:
Wel lekker tochquote:Op maandag 14 juli 2014 19:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar al maanden niet meer in gebruik!
Iedereen vraagt toch aan het eind van de middag als je nog bij je ouders woont wat je gaat eten als avondetenquote:Op maandag 14 juli 2014 19:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
"hee mam, wat at ik een uur geleden eigenlijk"
ditquote:Op maandag 14 juli 2014 19:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Iedereen vraagt toch aan het eind van de middag als je nog bij je ouders woont wat je gaat eten als avondetenWat een gast
Mijn ouders werden er altijd gek vanquote:Op maandag 14 juli 2014 19:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Iedereen vraagt toch aan het eind van de middag als je nog bij je ouders woont wat je gaat eten als avondetenWat een gast
Doe ik ook vaak, dit keer niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kraantje gaat snel verstopt zitten hoor en dan heb je nog meer ellende.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:21 schreef Amarantha het volgende:
Dan wil ik er één met een kraantje zodat ik olie eruit kan laten stromen, anders vind ik het echt een kut klusje om de frituurpan schoon te maken
Hier heet het ook patat, maar ik denk dat het bij Fylax friet heet.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom heet dat kip met patat en appelmoes.
Ditquote:Op maandag 14 juli 2014 19:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kraantje Pappie.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Kraantje gaat snel verstopt zitten hoor en dan heb je nog meer ellende.
Of je moet vooraf eerst alle restjes frituur er uit willen vissen is ook geen pretje.
Beter eentje die in zijn geheel in de vaatwasser kan.
Ik 's ochtends al.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hij is gewoon weer aan het aandachtshoeren. Nu twijfel ik ook over dat tril verhaal.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
DitEn ik heb sowieso nog nooit iets gegeten thuis wat ik écht niet zou kunnen herkennen als ik even mijn best deed.
Daarom geloof ik echt helemaal niets van al zijn gelul. Die heeft gewoon braaf aardappeltjes met rodekool en een stukje vlees gegeten of zo en loopt nu stoer te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |