Mijnes was er in 3,5 uur en dat is, naar ik begrijp, toch echt wel érg snel voor een eerste, maar ik heb het nog makkelijk naar het ziekenhuis gered. Na een uur weeën richting ziekenhuis vertrokken, toen ik daar aan kwam ongeveer volledige ontsluiting dus kon meteen persenquote:Op maandag 14 juli 2014 21:54 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ging naar m'n Mensendieckklasje zonder pijn en nu doen m'n heupen en bekken zeer. Hier klopt iets niet.
Het ging daar ineens over weëenstormen en niet meer naar het ziekenhuis kunnen en ik vond/vind dat zo'n beangstigend idee. Kreeg het er benauwd van. Zou dat vaak gebeuren?
quote:Op maandag 14 juli 2014 22:34 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
na iedere bevalling pick up loot! Gief gold plx xD
Dat was ik niet van plan iddquote:Op maandag 14 juli 2014 22:31 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Bij mij was er tot vorige week, ook geen aanwijsbare oorzaak. Wel was er een hematoom/stolsel te zien in de baarmoeder, maar onduidelijk hoe die ontstaan was. Kreeg vorige week dat mijn placenta laag ligt, en dat geeft dus bloedingen. Maar goed, vaak wordt er geen reden gevonden. Een tip: ga niet googlen! Je krijgt de grootste horrorverhalen!
dat dusquote:Op maandag 14 juli 2014 22:45 schreef NotTheSame het volgende:
Heb ik hier niet eens ooit een genaaide kipfilet voorbij zien komen Mignonne?
je kunt ook prima op je keukentafel bevallenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:47 schreef Crumpette het volgende:
mignonne, mocht je nog bij ella uitkomen voor je stage, ik sluit een thuisbevalling zeker niet uitmaar ik wil alleen stagaires aan mijn bed die alle knippen al gezet hebben voor hun diploma
![]()
woon wel 1 hoog en zou dan 2 hoog bevallen, dus weet niet of dat mag. morgen eens even vragen aan de vk.
hehe nouu, dat is nogal ver van de badkamer/mijn bed.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:52 schreef mignonne het volgende:
[..]
je kunt ook prima op je keukentafel bevallens weer s wat anders
![]()
Ik weet nog niet waar ik in d3 zomer heen ga. Mn laatste jaar ga ik in het westland naar alle waarschijnlijkheid. Die uithoek waar de vrouwen bij voorkeur thuis baren dus wat dat betreft zit ik safe
ik moet er nog 2. En dat is onder den haagquote:Op maandag 14 juli 2014 22:55 schreef Crumpette het volgende:
[..]
hehe nouu, dat is nogal ver van de badkamer/mijn bed.ach voor hetzelfde geld is het dan al bijna kerstmis en hebben we familie over de vloer - dan ga ik zeker naar het ziekenhuis
wel fijn van "het westland" (waar is dat?) hoeveel thuisbevallingen moet je nog?![]()
Ik ging naar het ziekenhuis toen ik 8,5 cm ontsluiting had. Onderweg kreeg ik spoedcursus persweeën wegpuffen.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijnes was er in 3,5 uur en dat is, naar ik begrijp, toch echt wel érg snel voor een eerste, maar ik heb het nog makkelijk naar het ziekenhuis gered. Na een uur weeën richting ziekenhuis vertrokken, toen ik daar aan kwam ongeveer volledige ontsluiting dus kon meteen persenAls je tijdig belt dan heb je ook bij een weeënstorm nog best de tijd om naar het ziekenhuis te komen.
Lijkt me erg warm de komende dagen. Je hebt ook van die waterdichte molton gevallen bij de action (tip van mijn tante die kraamverzorgster). Is alleen wel per 1 matras. Ik heb er toen de tijd 2 aan elkaar genaaid. Maar geloof dat de kruidvat ook wel van die beschermers had/heeftquote:Op dinsdag 15 juli 2014 09:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Phaidra, balen is dat. Wil je nog even lekker soezen, lukt het niet meer..
LL, bijnad onderdag! Hoelaat moet je er zijn?
En mijn matrasbeschermer uit de stoute doos, daar is nagenoeg weinig meer van overWat zal ik ervoor in de plaats leggen? Vuilniszak ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |