abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142300572
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 21:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

[..]

t was in Gouda, dus op zich snap ik t wel een beetje. en t ergste was: eerst hadden ze per ongeluk de kaart uitgedeeld ipv het menu, en daar had ik heerlijke gamba's met frietjes op zien staan ;(

naast ons verschenen mooie gerechtjes met halve kreeften (vers uit t aquarium) en borden vol sliptongetjes en gamba's, en dunne frietjes erbij.

ik vermoed dat het goedkope 3-gangenmenu voor groepen de boosdoener was. ;)
Ik moest heel hard lachen :@ sorry.
pi_142300599
quote:

[..]

[..]

t was in Gouda, dus op zich snap ik t wel een beetje. en t ergste was: eerst hadden ze per ongeluk de kaart uitgedeeld ipv het menu, en daar had ik heerlijke gamba's met frietjes op zien staan ;(

naast ons verschenen mooie gerechtjes met halve kreeften (vers uit t aquarium) en borden vol sliptongetjes en gamba's, en dunne frietjes erbij.

ik vermoed dat het goedkope 3-gangenmenu voor groepen de boosdoener was. ;)
Bij gewoon Gouds gegeten? of koeien en kaas?
S. 2014
J. 2016
  maandag 14 juli 2014 @ 21:35:55 #153
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142300608
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 21:35 schreef Risu het volgende:

[..]

:P
Kwak
pi_142300621
Wat leuk trouwens dat je het hartje hoorde met je stethoscoop Skittles! Dat verdwijnt bijna tussen alle kaasverhalen.

Oh en lijkt me moeilijke situatie Cygne. Wel fijn dat ze zo reageerde.
pi_142300654
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 21:35 schreef Risu het volgende:

[..]

:{w. Gouda meer dan kaas hoor :P
S. 2014
J. 2016
  maandag 14 juli 2014 @ 21:37:03 #156
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142300657
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 21:36 schreef Heliotrope het volgende:
Wat leuk trouwens dat je het hartje hoorde met je stethoscoop Skittles! Dat verdwijnt bijna tussen alle kaasverhalen.

Oh en lijkt me moeilijke situatie Cygne. Wel fijn dat ze zo reageerde.
Sorry :P

Doe je iets medisch Skittles? Echt gaaf lijkt me dat, als je t zo goed kan horen zonder doppler O+
Kwak
pi_142300663
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 21:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Kaas O+ oude kaas en boeren belegen kaas en walnootkaas en sambalkaas.. O+ O+

# Goudse kaaskop

en jonge kaas is geen kaas, das stopverf. :P

maar wel stom dat ze t overal overheen gooien...
:6
pi_142300675
Ohh kwak dan snap ik wel dat je honger had erna. Viel je niet echt mrt je neus in de boter.

Ik ben ook een heel slechte eter. Wat de boer niet kent vreet ie niet. Gelukkig is mijn man ook een vuilnisbak :Y) . Dus hij eet geregeld samen met dreumes iets wat ik absoluut niet lust.

cygne fijn dat ze zo reageerden! Lijkt me voor beide partijen een klote situatie.

Nu wil ik ook tosti :(

Morgen :Y)

Nu gaat Toos Weeenloos lekker slapen. Oost, West, het eigen bedje slaapt toch het best :Y)

Misschien nog een tip voor in de vluchttas.. oordoppen! :Y) .. just saying
pi_142300700
Mijn vent heeft net een zak bolognese chips opengetrokken. Kwartier gelede de zak al weggedaan, die geur zeg :r het blijft hangen.
pi_142300734
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 21:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Doe je iets medisch Skittles? Echt gaaf lijkt me dat, als je t zo goed kan horen zonder doppler O+
geeft niet, leuke afwisseling :D wel balen van dat menu trouwens.
En komt heus goed met je kindje als je die gewoon de meeste dingen wel aanbiedt.
pi_142300762
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 21:37 schreef Skittles het volgende:

[..]

:6
:*
S. 2014
J. 2016
  maandag 14 juli 2014 @ 21:40:05 #162
149959 SQ
snelle trees
pi_142300795
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 21:37 schreef Twinkle20 het volgende:
Ohh kwak dan snap ik wel dat je honger had erna. Viel je niet echt mrt je neus in de boter.

Ik ben ook een heel slechte eter. Wat de boer niet kent vreet ie niet. Gelukkig is mijn man ook een vuilnisbak :Y) . Dus hij eet geregeld samen met dreumes iets wat ik absoluut niet lust.

cygne fijn dat ze zo reageerden! Lijkt me voor beide partijen een klote situatie.

Nu wil ik ook tosti :(

Morgen :Y)

Nu gaat Toos Weeenloos lekker slapen. Oost, West, het eigen bedje slaapt toch het best :Y)

Misschien nog een tip voor in de vluchttas.. oordoppen! :Y) .. just saying
waar ik ga, gaan ook mijn oordoppen :D O+
Ik hoop toch dat er nog wat gaat gebeuren!
disclaimer
  maandag 14 juli 2014 @ 21:41:01 #163
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_142300844
Ik kook voor vriendje ook al vanalles wat ik zelf niet lust. Ik schijn ook dingen die ik zelf heel vies vind echt lekker te kunnen klaarmaken :P gelukkig maar.

Ik hoop dat t mooi op gang komt vannacht in je eigen bed Twinkle! Slaap/rust kan de oxytocine lekker de kans geven, daarom beginnen bevallingen ook vaak 's nachts (zei mijn interessante boek met de jeuktitel die ik even vergeten ben)
Kwak
pi_142300863
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 21:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik ben een alom gevreesde "jonge ding dat net komt kijken" oftewel een co-assistente :+

Welterusten Toos Weeënloos :*
pi_142300898
Oh en cygne, lastig is dat... voelt ook dubbel, Ik had hetzelfde met mijn zus, die wil ook heel graag kinderen en dat gaat niet gebeuren... :'(
Dus was lastig omdat je zelf heel blij bent, maar je hun verdriet ook kan voorstellen...
S. 2014
J. 2016
pi_142301074
quote:
Wel goed dat je t hebt uitgesproken denk ik, Cygne, anders kan t zo in de lucht blijven hangen...
Ja daarom. Ze zegt ook dat ze het moeilijk vindt maar dat ik daar niks aan kan doen. En dat ze het ons net zo goed gunt.

Een tante zei de vorige zwangerschap dat ze het mijn schoonzusje meer gunde en dat broer vast teleurgesteld in mij zou zijn omdat ik zwanger was. Dat heeft mij best gekwetst. En broer ook.

Oh Risu, bah. Mijn man eet zijn eten nu in de studeerkamer. Kan echt niet tegen de geur nu.
pi_142301136
Dat zijn ook flink harde woorden Cygne :{
pi_142301199
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 21:45 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ja daarom. Ze zegt ook dat ze het moeilijk vindt maar dat ik daar niks aan kan doen. En dat ze het ons net zo goed gunt.

Een tante zei de vorige zwangerschap dat ze het mijn schoonzusje meer gunde en dat broer vast teleurgesteld in mij zou zijn omdat ik zwanger was. Dat heeft mij best gekwetst. En broer ook.
Wat een rare tante, of een rare woordkeuze. Hoe kan je nou teleurgesteld in iemand zijn als die zwanger raakt omdat ze dat wilt. Dan eerder teleurgesteld omdat het je broer nog niet gelukt is. Dat zou ik ook niet zo leuk gevonden hebben (dit verhaal komt me bekend voor... Al in whots gezegd mss?)
pi_142301207
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 21:45 schreef Cygne het volgende:

[..]

Oh Risu, bah. Mijn man eet zijn eten nu in de studeerkamer. Kan echt niet tegen de geur nu.
Die tante :o wat bestaan er toch een überhorken op deze planeet zeg!
pi_142301364
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 21:46 schreef Skittles het volgende:
Dat zijn ook flink harde woorden Cygne :{
Zo heeft ze nog meer pareltjes hoor.

Dat ik geen kinderen zou mogen krijgen. Of vers van gisteren. Dat ik een slechte dochter ben omdat ik niet op mn moeders verjaardag ben geweest. En een slecht petekind omdat ik niet vaak op bezoek kom. Oh en mij tegen mijn moeder op proberen te stoken. Enzovoort.
  maandag 14 juli 2014 @ 21:53:51 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_142301472
gezellige tante. Ik zou het contact lekker afkappen.
disclaimer
pi_142301484
Ik ging naar m'n Mensendieckklasje zonder pijn en nu doen m'n heupen en bekken zeer. Hier klopt iets niet :') .

Het ging daar ineens over weëenstormen en niet meer naar het ziekenhuis kunnen en ik vond/vind dat zo'n beangstigend idee. Kreeg het er benauwd van :@ . Zou dat vaak gebeuren?
pi_142301558
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 21:51 schreef Cygne het volgende:

[..]

Zo heeft ze nog meer pareltjes hoor.

Dat ik geen kinderen zou mogen krijgen. Of vers van gisteren. Dat ik een slechte dochter ben omdat ik niet op mn moeders verjaardag ben geweest. En een slecht petekind omdat ik niet vaak op bezoek kom. Oh en mij tegen mijn moeder op proberen te stoken. Enzovoort.
Bahbah, zou dat maar gewoon negeren voortaan.
Bemoeial :{w
Ik ga volgend jaar ook niet naar mijn moeders verjaardag (ud is week voor verjaardag, ze woont 1,5 uur rijden verderop)
pi_142301659
Bij een eerste kindje en bij een natuurlijk op gang gekomen bevalling gebeurt dat volgens mij niet vaak, Razz.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_142301698
Loj :*. Dat is schrikken!
Skittles hartje gehoord *O*
Kwak, je kaashorrorstory _O- Arme jij!
Cygne, fijn dat je het hebt uitgesproken.

Eerste weken zijn niet zo heel gezellig idd. Moe, misselijk, moeten eten maar nergens zin in. Check! Hoewel misselijkheid nog wel te doen is, maar wel een weerzin tegen veel eten. Hier ook nog bloedverlies. Na de eerste keer 2 weken geleden bijna dagelijks wat oud donker bloed bij het afvegen. Ik heb alle kenmerken van zwanger zijn, maar ik zal toch blij zijn als ik volgende week een goede echo heb. Ik hoop dat andere prille zwangeren de tijd ook goed (en snel!) doorkomen :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')