haha! ja nouja, ik vind dus juist dat ik me daar niet voor hoef te schamenquote:Op maandag 14 juli 2014 21:00 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Het schaamteloos toegeven dat je na een 'vreetavond' in een vleescoma geraakt.![]()
Vergeet niet dat ik ook een jongen heb, dus.
Mm vlees. Ik mis rosbief, filet, biefstuk. Vooral uit eten vind ik niet leuk zo.
hoeft ook niet, maar veel vlees verstouwen wordt vaak wel als een typisch mannending gezienquote:Op maandag 14 juli 2014 21:02 schreef Crumpette het volgende:
[..]
haha! ja nouja, ik vind dus juist dat ik me daar niet voor hoef te schamen.
Maar idd, uit eten gaan is een stuk minder zo
I agree, was ook een grapje hequote:Op maandag 14 juli 2014 21:02 schreef Crumpette het volgende:
[..]
hmm ja ik heb wel meer van die mannentrekjes vrees ikquote:Op maandag 14 juli 2014 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeft ook niet, maar veel vlees verstouwen wordt vaak wel als een typisch mannending gezien
Ik ben benieuwd hoor!
wij hadden een teamuitje laatst. keuzemenu:quote:Op maandag 14 juli 2014 21:02 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja maar... geen kaas??? GEEN KAAS???quote:Op maandag 14 juli 2014 21:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wij hadden een teamuitje laatst. keuzemenu:
carpaccio![]()
gerookte zalm(wist de herkomst niet en lust het niet graag)
kaassoep(eet geen kaas)
daarna
vis met saus (kaassaus)
pasta met pesto (dus kaas)
biefstuk... die heb ik dus maar doorbakken genomen, bleek er ook kaassaus op te zitten![]()
man wat een honger had ik na afloop!
+ 50680958609856098098609quote:Op maandag 14 juli 2014 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
Kaas is mijn lievelings van alles!
Kaas!
nee echt, mijn haat voor kaas is zo groot dat ik het niet eens aanraakquote:Op maandag 14 juli 2014 21:12 schreef Franny_G het volgende:
En pesto niet vanwege de kaas? Maar dat proef je toch niet zo duidelijk?
oud of van die wegwandelende camembert of van die muffe abdijkaas of geitenkaas of ofquote:
of rijpe manchegoquote:Op maandag 14 juli 2014 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oud of van die wegwandelende camembert of van die muffe abdijkaas of geitenkaas of of![]()
Sorry kwak
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:16 schreef Crumpette het volgende:
[..]
heb je niks in de koelkast dan, kaasamateur
nee, is net op en mijn manquote:Op maandag 14 juli 2014 21:16 schreef Crumpette het volgende:
[..]
heb je niks in de koelkast dan, kaasamateur
Hmm, en ga jij je kind vertellen dat ie alles tenminste twee keer moet proeven voordat hij zegt dat hij het niet lust?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nee echt, mijn haat voor kaas is zo groot dat ik het niet eens aanraak
dus alleen al het idee dat er parmezaan in zitril....
awww rip voor de nabestaandenquote:Op maandag 14 juli 2014 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, is net op en mijn manheeft de boodschappen gedaan
Nohh blauwe kaasquote:Op maandag 14 juli 2014 21:17 schreef Heliotrope het volgende:
Ja of alle soorten blauwe kazen![]()
Ik doe overal extraveel kaas op nu.
Mijn gewicht maakt ook ineens een groeispurt (buik gelukkig ook), hmm
man is gelukkig een vuilnisvat... maar ik maak me best oprecht zorgen. ik ben zelfs in therapie geweest voor mijn eet-issues en ik hoop heel erg dat ik mijn kinderen daar niet mee beschadigquote:Op maandag 14 juli 2014 21:18 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Hmm, en ga jij je kind vertellen dat ie alles tenminste twee keer moet proeven voordat hij zegt dat hij het niet lust?.
he nee, da's kaas voor amateursquote:Op maandag 14 juli 2014 21:20 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nohh blauwe kaas![]()
Jonge kaas of jong belegen omnomnom.
Ik dacht al dat ik daarmee weer net te ver gingquote:Op maandag 14 juli 2014 21:20 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nohh blauwe kaas![]()
Jonge kaas of jong belegen omnomnom.
Ik vind het erg stom dat er zoveel bij zit met kaas. Lust of mag je geen kaas, zit je mooi met je stukkie visquote:Op maandag 14 juli 2014 21:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wij hadden een teamuitje laatst. keuzemenu:
carpaccio![]()
gerookte zalm(wist de herkomst niet en lust het niet graag)
kaassoep(eet geen kaas)
daarna
vis met saus (kaassaus)
pasta met pesto (dus kaas)
biefstuk... die heb ik dus maar doorbakken genomen, bleek er ook kaassaus op te zitten![]()
man wat een honger had ik na afloop!
komt vast goed. je kunt een paar dingen zeker heel goed omzeilen in de eerste jaren, en alsnog heel goed voorleven/vooreten voor je kinderen. Daarna kunnen ze zelf wel bepalen wat ze lekker vinden toch?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
man is gelukkig een vuilnisvat... maar ik maak me best oprecht zorgen. ik ben zelfs in therapie geweest voor mijn eet-issues en ik hoop heel erg dat ik mijn kinderen daar niet mee beschadigeen aantal voedselfobieën ben ik al overheen gekomen de afgelopen jaren gelukkig (rijst, dingen met tomaat, pindakaas, mandarijnen...)
Of lief met je ogen knipperen en vragen of ze er geen kaas(saus) in/op willen doen?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:23 schreef Risu het volgende:
[..]
Ik vind het erg stom dat er zoveel bij zit met kaas. Lust of mag je geen kaas, zit je mooi met je stukkie vis
Geen zorgen. Als je het bij jezelf kunt houden en je hiervan bewust bent, komt het echt wel goed.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:21 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
man is gelukkig een vuilnisvat... maar ik maak me best oprecht zorgen. ik ben zelfs in therapie geweest voor mijn eet-issues en ik hoop heel erg dat ik mijn kinderen daar niet mee beschadigeen aantal voedselfobieën ben ik al overheen gekomen de afgelopen jaren gelukkig (rijst, dingen met tomaat, pindakaas, mandarijnen...)
Ja, als het er bij staat, zou ik het ook vragen zonder kaassaus of iets. Maar ik heb geen aversie tegen kaas verder, ik vind het alleen vreemd.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:24 schreef Skittles het volgende:
[..]
Of lief met je ogen knipperen en vragen of ze er geen kaas(saus) in/op willen doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had de bief genomen omdat geen kaas, maar er stond "café de paris" bij. dus ik vraag: wat is dat voor saus (zodat ik om zonder kon vragen). zegt ze: ja, dat mag u niet, daar zit rauw ei in. dus ik zeg: oh, mag ik dan met kruidenboter? ja hoor, dat ging ze vragen.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:24 schreef Skittles het volgende:
[..]
Of lief met je ogen knipperen en vragen of ze er geen kaas(saus) in/op willen doen?
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik had de bief genomen omdat geen kaas, maar er stond "café de paris" bij. dus ik vraag: wat is dat voor saus (zodat ik om zonder kon vragen). zegt ze: ja, dat mag u niet, daar zit rauw ei in. dus ik zeg: oh, mag ik dan met kruidenboter? ja hoor, dat ging ze vragen.
komt t vlees, zit er t zelfde op als bij iedereen
dus ik zeg: eh... dat mocht ik toch niet?
zegt ze heel blij: nee, ik heb t gevraagd, en t is gegratineerd met kaas in de oven dus dan mag u t wel! fijn he?
en toen was ik bang dat ik echt ging huilen dus heb ik niks meer gezegd.
het bijgerecht was overigens aardappelgratin. met kaas. ik had frietjes verwacht dus ook daa rgeen vragen gesteld
I kid you not.
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik had de bief genomen omdat geen kaas, maar er stond "café de paris" bij. dus ik vraag: wat is dat voor saus (zodat ik om zonder kon vragen). zegt ze: ja, dat mag u niet, daar zit rauw ei in. dus ik zeg: oh, mag ik dan met kruidenboter? ja hoor, dat ging ze vragen.
zegt ze heel blij: nee, ik heb t gevraagd, en t is gegratineerd met kaas in de oven dus dan mag u t wel! fijn he?
het bijgerecht was overigens aardappelgratin. met kaas. ik had frietjes verwacht dus ook daa rgeen vragen gesteld
I kid you not.
Krijgen ze daar de kaas gratis ofzoquote:Op maandag 14 juli 2014 21:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
I kid you not.
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
restaurants die overal kaas overheen flikkeren zijn bij voorbaat al dubieus
t was in Gouda, dus op zich snap ik t wel een beetje. en t ergste was: eerst hadden ze per ongeluk de kaart uitgedeeld ipv het menu, en daar had ik heerlijke gamba's met frietjes op zien staanquote:Op maandag 14 juli 2014 21:31 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
Zit de kaasboer ernaast ofzo? Of een gevalletje voorraadopruiming
Kun je idd niks aan doen, maar het zeggen tegen ze is zowiezo heel fijn. Het wordt pas awkward als je het er niet over kunt hebben samen.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:27 schreef Cygne het volgende:
Nou, net even de vriendin van broer gebeld over de zwangerschap.
Toegegeven dat ik het moeilijk vind omdat ik het haar en broer ook zo gun en dat snapte ze wel. Maar ze zei ook dat ik er ook niks aan kan doen dat het bij hun niet zo loopt zoals het zou moet lopen en bij ons nu wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |