Tja nu maar hopen dat zijn afwijkt en opvalt.quote:Op maandag 22 februari 2016 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Als elk land in de eerste halve finale zo doorgaat wordt het echt een bloedbad... Douwe had het wat makkelijker mogen krijgen.
10 meiquote:Op maandag 22 februari 2016 21:58 schreef ato het volgende:
[..]
Tja nu maar hopen dat zijn afwijkt en opvalt.
Maar alles gaat en staat op 8 mei.
Ik weet nog dat tijdens de eerste halve finale met The common linnits daar ook op ging lijken., maar sommige inzendingen niet goed over kwamen toen tijdens het festival.
Ik heb het idee dat de regisseur totaal geen idee heeft wat hij met rock moet. Niet zozeer dat het nummer een ontzettend hoog rockgehalte heeft (meer poprock). Maar de mannen kleden zich wel zodanig. De regie vond ik daarbij sterk te vergelijken met Montenegro. Ook al met rockinvloeden. Het is alsof de regisseur helemaal niks heeft met de muziek en maar een beetje clichématig te werk is gegaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben het met Redefine eens. Ik vind het nummer heel erg tof en het was in eerste instantie een van mijn favorieten dit jaar. De live act viel echter behoorlijk tegen. Qua zang was het prima, maar die camerashots waren ronduit verschrikkelijk; elke seconde was er wel weer een ander willekeurig shot. Ik kreeg er haast een epileptische aanval van. Ik had ze door deze rommelige act ook totaal niet meer in de finale verwacht, maar dat is dus toch gebeurd.
Goed nummer, minder goede presentatie. Wel leuk dat ze door zijn, maar ik vraag me af wat die regisseur bezielde (of misschien vat ik het gewoon niet).
Ik neem aan dat dit alles in overleg gaat met de heren van Cyprus, dus dat zij hier akkoord mee zijn gegaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de regisseur totaal geen idee heeft wat hij met rock moet. Niet zozeer dat het nummer een ontzettend hoog rockgehalte heeft (meer poprock). Maar de mannen kleden zich wel zodanig. De regie vond ik daarbij sterk te vergelijken met Montenegro. Ook al met rockinvloeden. Het is alsof de regisseur helemaal niks heeft met de muziek en maar een beetje clichématig te werk is gegaan.
Dat lijkt mij inderdaad wel ja. Ik heb daar in een ander topic (weet even niet meer welke) ook wel naar gehint. Maar gezien de slordigheden bij andere landen, zullen de plannen van de Cyprioten toch ook wel niet helemaal tot zijn recht gekomen zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:58 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit alles in overleg gaat met de heren van Cyprus, dus dat zij hier akkoord mee zijn gegaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |