abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 22 februari 2016 @ 20:20:54 #76
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_160127917
Ja, klinkt leuk. Persoonlijk had ik wat meer gitaren verwachten in het refrein, na het horen van 't eerste couplet. Het heeft een beetje die sound van The Killers nu, ergens, in de verte ofzo. :P Geen absoluut meesterwerk dit, maar goed genoeg om de finale te halen en daar een 15e plek ofzo te bereiken. :)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_160130797
Als elk land in de eerste halve finale zo doorgaat wordt het echt een bloedbad... Douwe had het wat makkelijker mogen krijgen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2016 @ 21:58:07 #78
368283 ato
pi_160131506
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Als elk land in de eerste halve finale zo doorgaat wordt het echt een bloedbad... Douwe had het wat makkelijker mogen krijgen.
Tja nu maar hopen dat zijn afwijkt en opvalt.

Maar alles gaat en staat op 8 mei.
Ik weet nog dat tijdens de eerste halve finale met The common linnits daar ook op ging lijken., maar sommige inzendingen niet goed over kwamen toen tijdens het festival.
Life can be a bitch, so like it..
pi_160132952
Prima lied wel. :) Erg origineel is het natuurlijk niet, maar het ligt erg goed in het gehoor.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † maandag 22 februari 2016 @ 22:38:25 #80
368283 ato
pi_160132982
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 21:58 schreef ato het volgende:

[..]

Tja nu maar hopen dat zijn afwijkt en opvalt.

Maar alles gaat en staat op 8 mei.
Ik weet nog dat tijdens de eerste halve finale met The common linnits daar ook op ging lijken., maar sommige inzendingen niet goed over kwamen toen tijdens het festival.
10 mei
Life can be a bitch, so like it..
pi_160138009
Ik vraag me wel af hoe ze dit gaan brengen live on stage, een coole clip is leuk maar dit zou ook zomaar vocaal en visueel totaal onderuit kunnen gaan...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_160138161
Ik vind het een bijzonder goed lied, dat wat mij betreft gewoon in de finale thuishoort.

Het enige waarmee dit soort Eurovisie-rock in eerdere edities meestal in de fout ging, was het optreden zelf, dus pas bij de repetities weten we hoe groot de kans is dat dit doorgaat naar de finale.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_160145100
Geweldig, dit gaat naar de finale *O*

Natuurlijk origineel is het niet maar dat hoeft ook helemaal niet per se om goed te scoren op ESF.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_160620444
Dit soort nummers wordt ingedeeld in de categorie "Rock", maar het is eigenlijk gewoon pop-dance met een laagje rock eroverheen. Op zich klinkt dit best oké, trouwens.

Minus One is een ongelukkige uitgangspositie, trouwens. Maar dankzij Griekenland komt er minstens 11 op het scorebord te staan. ;)
  woensdag 4 mei 2016 @ 13:48:14 #85
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
  woensdag 4 mei 2016 @ 23:18:35 #86
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_161935489
Scoort niet hoog qua originaliteit. Maar als ik daar om zou malen, zou ik dit jaar (en eigenlijk meestal) weinig plezier beleven aan het festival. En echt rock is het inderdaad niet, ook al heeft het hier en daar wel zijn invloeden. Maar dat mag de pret allemaal niet drukken. Want ik vind dit verreweg het beste nummer van dit jaar. Vind het erg lekker klinken. En hoop daarom dat ze erg ver gaan komen. Maar het zal heel erg afwachten hoe goed het optreden gaat zijn, of dat ook gaat lukken.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 6 mei 2016 @ 15:09:10 #87
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
  dinsdag 10 mei 2016 @ 23:34:14 #88
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_162080572
Ik blijf het nummer echt heel erg tof vinden en mijn favoriet van dit jaar. Qua zang bleef het ook nog wel overeind. Wel vind ik de regie heel erg slecht. Het is zo onrustig en chaotisch, waardoor het optreden heel matig overkomt. Maar ze dachten we doen wat met gitaren en de mannen zien er uit als rockers, dus dan doen we maar een beetje een extreme, overdreven en clichématige regie.

Het haalt wat mij betreft het nummer behoorlijk onderuit. Ik had ze daardoor eigenlijk niet eens meer in de finale verwacht. Maar gelukkig zijn ze wel door.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_162081252
Ik ben het met Redefine eens. Ik vind het nummer heel erg tof en het was in eerste instantie een van mijn favorieten dit jaar. De live act viel echter behoorlijk tegen. Qua zang was het prima, maar die camerashots waren ronduit verschrikkelijk; elke seconde was er wel weer een ander willekeurig shot. Ik kreeg er haast een epileptische aanval van. Ik had ze door deze rommelige act ook totaal niet meer in de finale verwacht, maar dat is dus toch gebeurd.
Goed nummer, minder goede presentatie. Wel leuk dat ze door zijn, maar ik vraag me af wat die regisseur bezielde (of misschien vat ik het gewoon niet).
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  dinsdag 10 mei 2016 @ 23:57:26 #90
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_162081354
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben het met Redefine eens. Ik vind het nummer heel erg tof en het was in eerste instantie een van mijn favorieten dit jaar. De live act viel echter behoorlijk tegen. Qua zang was het prima, maar die camerashots waren ronduit verschrikkelijk; elke seconde was er wel weer een ander willekeurig shot. Ik kreeg er haast een epileptische aanval van. Ik had ze door deze rommelige act ook totaal niet meer in de finale verwacht, maar dat is dus toch gebeurd.
Goed nummer, minder goede presentatie. Wel leuk dat ze door zijn, maar ik vraag me af wat die regisseur bezielde (of misschien vat ik het gewoon niet).
Ik heb het idee dat de regisseur totaal geen idee heeft wat hij met rock moet. Niet zozeer dat het nummer een ontzettend hoog rockgehalte heeft (meer poprock). Maar de mannen kleden zich wel zodanig. De regie vond ik daarbij sterk te vergelijken met Montenegro. Ook al met rockinvloeden. Het is alsof de regisseur helemaal niks heeft met de muziek en maar een beetje clichématig te werk is gegaan.
  dinsdag 10 mei 2016 @ 23:58:32 #91
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_162081397
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 23:57 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat de regisseur totaal geen idee heeft wat hij met rock moet. Niet zozeer dat het nummer een ontzettend hoog rockgehalte heeft (meer poprock). Maar de mannen kleden zich wel zodanig. De regie vond ik daarbij sterk te vergelijken met Montenegro. Ook al met rockinvloeden. Het is alsof de regisseur helemaal niks heeft met de muziek en maar een beetje clichématig te werk is gegaan.
Ik neem aan dat dit alles in overleg gaat met de heren van Cyprus, dus dat zij hier akkoord mee zijn gegaan.
  woensdag 11 mei 2016 @ 00:05:58 #92
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_162081598
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 23:58 schreef Jinkx het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dit alles in overleg gaat met de heren van Cyprus, dus dat zij hier akkoord mee zijn gegaan.
Dat lijkt mij inderdaad wel ja. Ik heb daar in een ander topic (weet even niet meer welke) ook wel naar gehint. Maar gezien de slordigheden bij andere landen, zullen de plannen van de Cyprioten toch ook wel niet helemaal tot zijn recht gekomen zijn.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 22:09:50 #93
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_162194971
Zeer goed nummertje, hopelijk een hoge waardering.
pi_162198564
Wat mij betreft de no.1!
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 15 mei 2016 @ 03:44:19 #95
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_162208941
21e. Een (pop)rockbandje dat een lage positie scoort op het het ESF, gras is groen. Jammer want het liedje vind ik het beste.
  zondag 15 mei 2016 @ 09:45:54 #96
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_162209920
Was een prima nummer, had hetbhoger verwacht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')