Herfst of winter 2014 toch pas?quote:Op maandag 14 juli 2014 12:18 schreef Ludd het volgende:
Wanneer komen de nieuwe seizoenen van suits nu eindelijk eens?
Ja, waardeloos. Ik heb netflix genomen omdat ik niet meer illegaal wil downloaden, maar ik vind het maar een zeer matig alternatief.quote:
Het was dan ook nogal een eindequote:Op zondag 13 juli 2014 22:03 schreef Copycat het volgende:
Net de laatste afl. van Hannibal seizoen 2 gekeken. Pfff ... Ik wil weten hoe het verder gaat!
Ik geloof niet dat je Netflix moet zien als alternatief voor het downloaden van series. Tenminste, niet als je een beetje 'bij' wilt blijven.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:35 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ja, waardeloos. Ik heb netflix genomen omdat ik niet meer illegaal wil downloaden, maar ik vind het maar een zeer matig alternatief.
Wat voor alternatieven raad je dan aan?quote:Op maandag 14 juli 2014 12:49 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je Netflix moet zien als alternatief voor het downloaden van series. Tenminste, niet als je een beetje 'bij' wilt blijven.
Merk je niks van.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:57 schreef Ludd het volgende:
[..]
Omdat we sinds een paar maanden een downloadverbod hebben?
Dat riepen de mensen in Duitsland ook, tot dat er letterlijk miljoenen schikkingen getroffen moesten worden.quote:
Als ik stream naar Apple tv kan ik dus niet iets anders doen, gaat netflix uit bij mijn ipad mini retina. Op de ipad 2 kan ik netflix wel kijken maar dus niet streamenquote:Op maandag 14 juli 2014 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kunt je iPad gewoon voor andere dingen gebruiken terwijl je streamt. Zoeken vind ik ook prettiger in iPad.
Ach, maakt het uit hoe je het gebruikt, als je er maar grenzenloos plezier van hebt!
Je kunt niet tegelijkertijd bijvoorbeeld internetten en streamen? Dat moet wel kunnen, hoor.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:04 schreef SunChaser het volgende:
Als ik stream naar Apple tv kan ik dus niet iets anders doen, gaat netflix uit bij mijn ipad mini retina. Op de ipad 2 kan ik netflix wel kijken maar dus niet streamen
Lukte mij niet, maar misschien moet ik wisselen van pagina door dubbelklikken op de homebutton?quote:Op maandag 14 juli 2014 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kunt niet tegelijkertijd bijvoorbeeld internetten en streamen? Dat moet wel kunnen, hoor.
Terwijl je kijkt kun je niet ook in Netflix zoeken, dat kan ook niet als je via tv kijkt, dan is het of zoeken of kijken.
Ik kan gewoon de Netflix-app sluiten en iets anders openen zonder dat de film/serie onderbroken wordt.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:25 schreef SunChaser het volgende:
Lukte mij niet, maar misschien moet ik wisselen van pagina door dubbelklikken op de homebutton?
Maar als ik toch voor de tv zit kan ik net zo goed via de kast(je) kijken waar internet in zit geplugd
Vind aplle tv ook handig om youtube te kijken, alle 9 seizoenen van the aprentice UK en de 11 van aprentice US staan er bv op, niet in HD maar zelfs in 480p goed te zien
Moet t wel via YT app op Apple Tv doen of de app op de ipad, via safari krijg je hem niet fullscreen
Klopt, in de US komt er veel snel uit.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:26 schreef SunChaser het volgende:
Verbaas me trouwens hoe snel nieuwe films erop staan op US Netflix, films van een half jaar oud, Oldboy, Meatballs 2, Bad Grandpa
Met de ipad remote kun je gewoon intypenquote:Op maandag 14 juli 2014 13:28 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het zoeken in de YT app op AppleTV niet handig,
Omdat men in Duitsland de downloaders pakt. Hier in Nederland gaat men achter websites aan die aanbieden.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:58 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat riepen de mensen in Duitsland ook, tot dat er letterlijk miljoenen schikkingen getroffen moesten worden.
Hoe kan je dat nou weten? Het is niet de overheid die dit aanpakt, maar advocatenbureaus. Civiele zaken. Ik zie niet in waarom ze dat hier ook niet zouden kunnen doen.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat men in Duitsland de downloaders pakt. Hier in Nederland gaat men achter websites aan die aanbieden.
Omdat ze dat niet doenquote:Op maandag 14 juli 2014 13:55 schreef Ludd het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou weten? Het is niet de overheid die dit aanpakt, maar advocatenbureaus. Civiele zaken. Ik zie niet in waarom ze dat hier ook niet zouden kunnen doen.
Automatische incasso via creditcard of paypal.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:50 schreef SunChaser het volgende:
Hoe betaal je Unblock US
En je kunt inloggen zonder ww?
Serieus,wie zegt dat ze dat niet doen? Dat dachten ze eerst in Duitsland toch ook? Waarom denk je dat het hier anders zal zijn?quote:Op maandag 14 juli 2014 13:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Omdat ze dat niet doen
Je kunt gewoon downloaden
Misschien gaat t via IP dan, want heb geen WW hoeven in te vullen, kijk maar op de site, vragen ze nietquote:Op maandag 14 juli 2014 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Automatische incasso via creditcard of paypal.
Zonder wachtwoord kun je volgens mij niet inloggen.
Het gaat op basis van IP. Je hebt een wachtwoord nodig voor je account.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Misschien gaat t via IP dan, want heb geen WW hoeven in te vullen, kijk maar op de site, vragen ze niet
Die paypall, sturen ze je daar een email voor?
Omdat t anders allang op tweakers, FOK! en Geenstijl had gestaanquote:Op maandag 14 juli 2014 13:58 schreef Ludd het volgende:
[..]
Serieus,wie zegt dat ze dat niet doen? Dat dachten ze eerst in Duitsland toch ook? Waarom denk je dat het hier anders zal zijn?
oh oke, ik heb geen CC en ik moet PP nog koppelen aan mn bankrekeningquote:Op maandag 14 juli 2014 14:11 schreef Copycat het volgende:
Weet ik niet, ik betaal per creditcard en krijg elke maand een mailbevestiging dat het betaald is.
Ha oke, en dan kun je verder dus inloggen zonder WW dus, voor bv omzetten netflix regioquote:Op maandag 14 juli 2014 14:10 schreef Aether het volgende:
[..]
Het gaat op basis van IP. Je hebt een wachtwoord nodig voor je account.
Moet je betalen om netflix op andere regio's te krijgen dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 13:50 schreef SunChaser het volgende:
Hoe betaal je Unblock US
En je kunt inloggen zonder ww?
Je kunt alleen NL kijken maar er zijn diensten waarmee je (ook gratis) andere regio's kunt zien.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Moet je betalen om netflix op andere regio's te krijgen dan?
Je betaalt een bedrijf/jongen op zolder die zorgt dat je alle netflixen kunt kijken die je wiltquote:Op maandag 14 juli 2014 14:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Moet je betalen om netflix op andere regio's te krijgen dan?
ok, soort betaalde proxy dus.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je betaalt een bedrijf/jongen op zolder die zorgt dat je alle netflixen kunt kijken die je wilt
Welke is dat?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:25 schreef Solique het volgende:
[..]
ok, soort betaalde proxy dus.
Dan blijf ik wel mijn gratis methode gebruiken, scheelt toch weer geld
Logisch, anders maak je elke week een emaladres aanquote:Op maandag 14 juli 2014 14:10 schreef Aether het volgende:
[..]
Het gaat op basis van IP. Je hebt een wachtwoord nodig voor je account.
Ik kijk ook naar andere regio's hoor, maar -mede gezien de discussie van net- is dat eigenlijk ook niet illegaal? Of je daar nu voor betaalt of niet? Het lijkt me dat Netflix niet voor niks het één en ander gescheiden houdt...quote:Op maandag 14 juli 2014 14:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je betaalt een bedrijf/jongen op zolder die zorgt dat je alle netflixen kunt kijken die je wilt
Ze moeten dat omdat ze afspraken maken met de aanbiedersquote:Op maandag 14 juli 2014 14:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik kijk ook naar andere regio's hoor, maar -mede gezien de discussie van net- is dat eigenlijk ook niet illegaal? Of je daar nu voor betaalt of niet? Het lijkt me dat Netflix niet voor niks het één en ander gescheiden houdt...
Ik vind Netflix NL ook niet afdoende en misschien vindt Netflix het zelf geen probleem (dat blijkt ook wel eigenlijk), maar is het dan nog steeds niet illegaal t.o.v. die aanbieders? Even vanuit ons gezien dus?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze moeten dat omdat ze afspraken maken met de aanbieders
Maar denk niet dat ze t iets uitmaakt.
Het kost hun geen geld, sterker, ik denk dat er miljoenen mensen juist Netflix nemen dankzij unblock us. Ik bijvoorbeeld, zonder dat ben ik snel uitgekeken op de NL Netflix
Dus levert geld op
Misschien komt er ooit een 13 euro ALL Regio Account van NF maar denk dat de aanbieders daar niet in meegaan.
Weet de naam niet, moet ik thuis kijken maar draai een plugin via mijn google account waardoor ik overal zelf kan bepalen in welk land het apparaat zich bevindquote:
Je gaat tegen de algemene voorwaarden in, net als je dat doet bij een jailbreak van je Nintendo of Ipadquote:Op maandag 14 juli 2014 14:38 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind Netflix NL ook niet afdoende en misschien vindt Netflix het zelf geen probleem (dat blijkt ook wel eigenlijk), maar is het dan nog steeds niet illegaal t.o.v. die aanbieders? Even vanuit ons gezien dus?
Mogelijk Hola; ze staan in de OP.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Weet de naam niet, moet ik thuis kijken maar draai een plugin via mijn google account waardoor ik overal zelf kan bepalen in welk land het apparaat zich bevind
Eind 2014 is de verwachting:quote:Op maandag 14 juli 2014 12:18 schreef Ludd het volgende:
Wanneer komen de nieuwe seizoenen van suits nu eindelijk eens?
Nee, dat snap ik wel. Het gaat me even alleen om die aanbieders, op wiens conto NL het zaakje gescheiden houdt. Dat NL zélf juist baat bij het omzeilen heeft en het "stiekem" dus wel prima vindt geloof ik wel. Denk alleen dat je (als kijker dus) op deze manier eigenlijk net zo illegaal bezig bent (iig tov die aanbieders dus) als wanneer je series downloadt. Of je nu betaalt voor zo'n "unblocker" of niet. NL is in wezen dan dus niet meer een legaal alternatief, iets wat voor velen juist een groot pluspunt ervan is (of zou moeten zijn).quote:Op maandag 14 juli 2014 14:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je gaat tegen de algemene voorwaarden in, net als je dat doet bij een jailbreak van je Nintendo of Ipad
Who cares.
Als Netflix al hun gebruikers gaat verbieden t te omzeilen verliezen ze miljoenen gebruikers
Hola inderdaadquote:
Buffertijd duurt wel stuk langer, soms helpt het om een andere server te pakken.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:00 schreef Deceit het volgende:
hola geinstalleerd en netflx NL gewijzigd naar VS... Alleen wilt hij de serie/film niet afspelen.. Mis ik een stap?
Haha echt hèquote:Op zondag 13 juli 2014 22:15 schreef _Dido_ het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook een echte bingewatcher. Kansloos hoorIpv iets nuttigs te doen met m'n zondag hang ik de hele middag op de bank Breaking Bad te kijken
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Haha echt hèIpv bij jezelf denken "Wat een mooi weer om een rondje hard te lopen" gewoon op mijn luie reet blijven zitten onder het mom nog ééntje dan
quote:Op maandag 14 juli 2014 19:37 schreef OMG het volgende:
[..]
Dit somt mijn kijkgewoontes wat betreft sommige series op Netflix wel redelijk op.. Waaronder Portlandia zelf.
Het kan mij ook echt niet boeien neequote:Op maandag 14 juli 2014 20:33 schreef Nibb-it het volgende:
Net twee afleveringetjes Hemlock Grove gekeken, het zal daar ook wel bij blijven
Kijk je naar de Nederlandse Netflix?quote:Op maandag 14 juli 2014 21:06 schreef Azerdion het volgende:
Misschien een beetje offtopic omdat het meer technisch is dan dat het over films en series gaat, maar heeft iemand enig idee waarom mijn Netflix streaming gecapped is op 1050kbps?
Kan hem niet hoger krijgen dan dat, niet in de browser en ook niet in de Windows app...
Wordt datgene wat je kijkt wel in HD-kwaliteit uitgezonden? Is je internetsnelheid wel op orde? (Roep ook maar wat dingenquote:Op maandag 14 juli 2014 21:06 schreef Azerdion het volgende:
Misschien een beetje offtopic omdat het meer technisch is dan dat het over films en series gaat, maar heeft iemand enig idee waarom mijn Netflix streaming gecapped is op 1050kbps?
Kan hem niet hoger krijgen dan dat, niet in de browser en ook niet in de Windows app...
Ja, is HD, 1080, ook als je het streamt via je jje ipad of iphonequote:Op maandag 14 juli 2014 21:32 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wordt datgene wat je kijkt wel in HD-kwaliteit uitgezonden? Is je internetsnelheid wel op orde? (Roep ook maar wat dingen).
Lie to Mequote:Op maandag 14 juli 2014 21:43 schreef SunChaser het volgende:
Ben begonnen aan Glee, heerlijk
Nu Lie To Me, weet niet of ik dit 4 seizoenen leuk vindt maar kijkt lekker weg
Sons of Anerchie ook eens proberen
Oeh dat heb ik toen heel lang gekeken maar gestopt. Dat ga ik na OITNB kijken, Gleequote:Op maandag 14 juli 2014 21:43 schreef SunChaser het volgende:
Ben begonnen aan Glee, heerlijk
Sons of Anerchie ook eens proberen
Het maakt niet uit of ik kijk naar de Nederlandse Netflix of een VPN gebruik en buitenlands aanbod kijk. En ik heb de kwaliteitsinstelling op HD staan.quote:Op maandag 14 juli 2014 21:19 schreef Aether het volgende:
[..]
Kijk je naar de Nederlandse Netflix?
Je kunt in je account een voorkeur instellen, misschien staat die te laag ingesteld.
Jup... In de Windows App staat er vaak Super HD bij. Maar het maakt niet uit wat ik kijk, streaming blijft gecapped op 1050kbpsquote:Op maandag 14 juli 2014 21:32 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wordt datgene wat je kijkt wel in HD-kwaliteit uitgezonden? Is je internetsnelheid wel op orde? (Roep ook maar wat dingen).
Kijkt inderdaad lekker weg, maar 4 seizoenen lijkt me wel erg lang. Ik wil ook leren hoe ik kan zien dat iemand liegt, lijkt me ideaal!quote:Op maandag 14 juli 2014 21:43 schreef SunChaser het volgende:
Het is lekker voorspelbaar, ik raadde al hoe het zat zonder deductie eigenschappenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Kijkt inderdaad lekker weg, maar 4 seizoenen lijkt me wel erg lang. Ik wil ook leren hoe ik kan zien dat iemand liegt, lijkt me ideaal!
Vind t HD genoeg, geluid op surround, prima te doenquote:Op maandag 14 juli 2014 21:57 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Het maakt niet uit of ik kijk naar de Nederlandse Netflix of een VPN gebruik en buitenlands aanbod kijk. En ik heb de kwaliteitsinstelling op HD staan.
[..]
Jup... In de Windows App staat er vaak Super HD bij. Maar het maakt niet uit wat ik kijk, streaming blijft gecapped op 1050kbps
Ik heb een 100mbit verbinding, dus daar kan het volgens mij niet aan liggen.
Hoor altijd dat het zo gaaf is. Herinner me dat ik zelf ook een paar afleveringen had geprobeerd maar dat het mij niet echt pakte. Misschien moet ik het nog een keer opnieuw proberen te kijken.quote:
Welk seizoen? Seizoen 1 vond ik top, qua sfeer. Ik zit nu een stukje in seizoen 2 en dat vind ik toch een stuk minder, jammer genoegquote:Op maandag 14 juli 2014 20:33 schreef Nibb-it het volgende:
Net twee afleveringetjes Hemlock Grove gekeken, het zal daar ook wel bij blijven
Oh tof. Dat is beter dan "onze voorspelling" wat ik er altijd bij heb staan, waarmee Netflix aangeeft wat zij denken dat ik er van ga vindenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:10 schreef redboyke het volgende:
zag net dit staan:
een addon dat rating toont bij je netflix
https://chrome.google.com(...)dfehfjgcapepbm?hl=en
[ afbeelding ]
Zijn dit allemaal nieuwe films?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 11:55 schreef Aether het volgende:
Great Raid The
Tijdens WOII onderneemt een bataljon een gewaagde reddingsoperatie om de Amerikanen en Filipijnen te bevrijden die door de Japanners zijn gevangengenomen.
Hijacked
Special agent Paul Ross slaagt erin aan boord te gaan van een gegijzeld privévliegtuig om de vrouw van wie hij houdt te redden.
Iceberg Slim: Portrait of a Pimp
Dit portret vertelt het unieke verhaal van een pooier die schrijver werd van stoere autobiografische boeken die nu als echte literatuur gelden.
Living Will
Will is zeer aangedaan als zijn beste vriend Belcher sterft maar raakt nog meer overstuur als zijn vriend terugkeert als een spook dat zijn liefdesleven probeert te vergallen.
Muscle Shoals
Deze melodieuze documentaire vertelt het verhaal van het muzikale erfgoed van Muscle Shoals, Ala., thuis van de Fame Studios waar topmuzikanten tientallen jaren samenkwamen.
TEDTalks: Body By Design
In deze editie wordt het probleem van biotechniek en de ethische en praktische aspecten van het ontwerpen (verbeteren) van aspecten van het menselijk lichaam aangekaart.
Tactical Force
Een Los Angeles SWAT-team zit gevangen in een gebouwencomplex van het leger zonder wapens of hulp van buiten terwijl twee bendes hen omsingelen.
War Don Don
Deze aangrijpende documentaire volgt het proces van Issa Sesay, een burgeroorlogleider in Sierra Leone, die wordt beschuldigd van misdaden tegen de mensheid.
Zijn vandaag op (NL) Netflix toegevoegd.quote:
idd, echt een serie waar je (mede ingegeven door het mysterieuze verhaal) wel echt in moet komen omdat het langzaam begint. Vind er weinig mis mee, nu ook 2 afleveringen van seizoen 2 gezien en ben benieuwd naar de rest. Niet dat het nu 1 vd beste series ooit ofzo is, maar zeker wel kwaliteitquote:Op maandag 14 juli 2014 21:56 schreef Tim86 het volgende:
Hemlock Grove
Het is echt heel vaag, vooral aan het begin. Maar ik vind het echt tof. Geniaal sfeertje. Seizoen 2 ook wel sterk begonnen. Paar eps gezien nu
Ik heb de eerste paar afleveringen gezien. Sommige momenten vond ik wel mooi, maar toch pakte me het niet genoeg en is het kijken doodgebloed. Jammer, want mysterieuze verhalen vind ik altijd wel mooi. Maar ik had dus eigenlijk nog even door moeten kijken?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:33 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, echt een serie waar je (mede ingegeven door het mysterieuze verhaal) wel echt in moet komen omdat het langzaam begint. Vind er weinig mis mee, nu ook 2 afleveringen van seizoen 2 gezien en ben benieuwd naar de rest. Niet dat het nu 1 vd beste series ooit ofzo is, maar zeker wel kwaliteit
Fire Walk with mequote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke film?
Ik kon wel leven met het einde zo.
Coolquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Fire Walk with me
Oh das een prequel
WIKI: Hoewel het tweede seizoen eindigde met een dramatische cliffhanger volgde er geen derde seizoen. Wel volgde er in 1992 een film: Twin Peaks: Fire Walk With Me, een prequel op de serie.
yup, ik vond het na een paar afleveringen ook wat inkakken, maar later alsnog het seizoen afgekeken en daar heb ik geen spijt van gehad. Hoe meer je te weten komt hoe leuker het wordtquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb de eerste paar afleveringen gezien. Sommige momenten vond ik wel mooi, maar toch pakte me het niet genoeg en is het kijken doodgebloed. Jammer, want mysterieuze verhalen vind ik altijd wel mooi. Maar ik had dus eigenlijk nog even door moeten kijken?
Werd de moordenaar nou bekend aan t eind? Serie nooit gezien, weet wel wie t heeft gedaanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cool![]()
Staat die op netflix? Ik vond het helemaal geen cliffhanger trouwens. Ja, je zou verder kunnen, maar het is ook een prima einde.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Werd de moordenaar nou bekend aan t eind? Serie nooit gezien, weet wel wie t heeft gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker, dacht dat t een politieserie was maar gelukkig meer Sopranosquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:38 schreef mithrandirrr het volgende:
Aan sons of anarchy ga je heel veel plezier beleven!
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Cool![]()
Staat die op netflix? Ik vond het helemaal geen cliffhanger trouwens. Ja, je zou verder kunnen, maar het is ook een prima einde.
Het is te doen ja, maar bij lange na geen HD. Is gewoon SDquote:Op maandag 14 juli 2014 22:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vind t HD genoeg, geluid op surround, prima te doen
Misverstand denk ik?quote:
Mijn netflix via ATV of de ipad is gewoon 1080quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:17 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Misverstand denk ik?
Mijn Netflix is gecapped op 1050kbps. Dat is ongeveer 640x480px, 480p.
Geen HD dus
Ah, je had het dus over je eigen Netflix.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Mijn netflix via ATV of de ipad is gewoon 1080
Het eerste seizoen.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:27 schreef Morri het volgende:
[..]
Welk seizoen? Seizoen 1 vond ik top, qua sfeer. Ik zit nu een stukje in seizoen 2 en dat vind ik toch een stuk minder, jammer genoegMinder spannend en minder 'mysterie'.
Ik moet zeggen dat die voorspelling bij mij meestal erg dicht in de buurt komt. Als je eenmaal wat films/series hebt beoordeeld, komt hij vanzelf met betere voorspellingen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 07:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh tof. Dat is beter dan "onze voorspelling" wat ik er altijd bij heb staan, waarmee Netflix aangeeft wat zij denken dat ik er van ga vinden
Maar goed ook. Kan me niet voorstellen dat mensen dat nog leuk vindenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:01 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom staan seizoen 8 en 9 van How I Met Your Mother er eigenlijk nog niet op? Waar is het goed voor dat ze tot en met 7 gaan?
Dat einde wil je niet zienquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:01 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom staan seizoen 8 en 9 van How I Met Your Mother er eigenlijk nog niet op? Waar is het goed voor dat ze tot en met 7 gaan?
buiten de andere antwoorden: Heeft oa te maken met DVD releases. Ook de reden dat bij andere series (Modern Family, Suits etc) ze achter lopenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:01 schreef GwaiLow het volgende:
Ahh oke thnx, dat wilde ik even weten. Verder denk ik ook niet dat ik die laatste 2 seizoenen nog ga kijken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 07:05 schreef franklop het volgende:
[..]
buiten de andere antwoorden: Heeft oa te maken met DVD releases. Ook de reden dat bij andere series (Modern Family, Suits etc) ze achter lopen
oooooooooooh, Het Muziekje! Ik ga ze weer kijkenquote:Op maandag 14 juli 2014 19:37 schreef OMG het volgende:
[..]
Dit somt mijn kijkgewoontes wat betreft sommige series op Netflix wel redelijk op.. Waaronder Portlandia zelf.
De serie met Lorn Green en Dirk Benedict is de enige juistequote:Op woensdag 16 juli 2014 12:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
oooooooooooh, Het Muziekje! Ik ga ze weer kijken
5 seizoenenquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:08 schreef DonnaRush het volgende:
Leuk Rijst! Ik heb toen in een paar dagen 3 seizoenen gekeken.
Komt die serie nog op NF?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:02 schreef Aether het volgende:
Voor liefhebbers van Aziz Ansari: interview @ Comedians in Cars Getting Coffee.
Ga ik kijken na Gossip Girlquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:03 schreef Rijst het volgende:
Denk dat ik aan pretty little liars ga beginnen.... wordt mn nieuwe guilty pleasure
Ja, jij bent zeker nog wel even zoet. Have fun!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
5 seizoenenDaar ben ik nog wel even zoet mee
ook echt meer dan 22 afleveringen per seizoen
Vond het destijds wel jammer dat Jericho werd gecanceld. Ik hou wel van die postapocalyptische series, alhoewel ik wel met je eens ben dat het wat traag was.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:21 schreef yvonne het volgende:
Jericho: sla maar over, zo traag, kijk gewoon het laatste deel, klaar.
Ben nu bezig met 'Survivors", lekker spannend.
Je bedoelt waar Aziz in heeft gespeeld?quote:
Nee allemaal heb m niet zien staanquote:Op donderdag 17 juli 2014 09:55 schreef Aether het volgende:
[..]
Je bedoelt waar Aziz in heeft gespeeld?
veel te veel nietszeggend familiedrama terwijl iedereen het keek voor het grote verhaal, wat is er gebeurd, wie is verantwoordelijk, wat zijn de gevolgen etc... daar werd 1x per 4 afleveringen mondjesmaat wat aandacht aan besteedt. En als het drama dan van een bedenkelijk niveau is... seizoen 2 was wat dat betreft al een goede stap vooruit. Helaas te laat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Vond het destijds wel jammer dat Jericho werd gecanceld. Ik hou wel van die postapocalyptische series, alhoewel ik wel met je eens ben dat het wat traag was.
ben t ook aan t kijken. Het idee dat er 7 seizoenen zijn/komen werkt op een gegeven moment erg tegen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:03 schreef Rijst het volgende:
Denk dat ik aan pretty little liars ga beginnen.... wordt mn nieuwe guilty pleasure
Ben nu bij seizoen 3 van PLL en herken wel aantal elementen van eerdere series die het verhaal ook maar blijven uitmelken dus vrees inderdaad ook hoe ze het boeiend kunnen houden zolang.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
ben t ook aan t kijken. Het idee dat er 7 seizoenen zijn/komen werkt op een gegeven moment erg tegen.
Ik ben nu bij seizoen 5 en het begint nu wel weer spannend te worden. Seizoen 4 vond ik echt matig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ben nu bij seizoen 3 van PLL en herken wel aantal elementen van eerdere series die het verhaal ook maar blijven uitmelken dus vrees inderdaad ook hoe ze het boeiend kunnen houden zolang.
Comedians in cars getting Coffee is gewoon een internetdingetje van een kwartier per item en vol met sponsormomentjes. Lijkt me niet dat Netflix zoiets in de catalogus opneemt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee allemaal heb m niet zien staan
Oh, dacht dat om series e.d. waar Aziz in gespeeld had ging.quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Comedians in cars getting Coffee is gewoon een internetdingetje van een kwartier per item en vol met sponsormomentjes. Lijkt me niet dat Netflix zoiets in de catalogus opneemt.
Dan ff streamen naar mn appletvquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:30 schreef Aether het volgende:
[..]
Oh, dacht dat om series e.d. waar Aziz in gespeeld had ging.
CiC is inderdaad alleen op internet te zien.
Net als alle HBO seriesquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:08 schreef GwaiLow het volgende:
Jammer dat The Wire niet op Netflix staat.
quote:Netflix test 'privacy mode' voor verbergen kijkactiviteit
Netflix is bezig met het testen van een zogenaamde private modus, die ervoor zorgt dat bekeken video's en films niet in het activiteitenlog worden opgeslagen en niet worden gebruikt voor aanbevelingen. Het is nog onduidelijk of de feature daadwerkelijk wordt uitgerold.
Het testen van de privémodus werd door een topman van Netflix bevestigd tegenover Gigaom. Volgens de streamingdienst is de private modus bedoeld om ervoor te zorgen dat video's niet verschijnen in de activiteitenlog. Waarschijnlijk moet dit ervoor zorgen dat gebruikers het bekijken van bepaalde video's kunnen verbergen voor anderen die het account gebruiken.
De private modus zorgt er ook voor dat gekeken video's en films niet worden gebruikt voor aanbevelingen. Volgens Netflix wordt de nieuwe feature momenteel getest, maar hebben niet alle gebruikers er toegang toe. Of de feature voor iedereen beschikbaar wordt gemaakt hangt af van hoe de test verloopt, aldus Netflix.
Gaan ze porno aanbieden!!?quote:
Sowieso dat soort series met ondertiteling kijkenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:51 schreef KaBuf het volgende:
Die ondertiteling soms
Net nog bij HIMYM:
"Het antwoordt is dat... "
Jep, het filmaanbod is ook wat raar, je hebt wat populaire recente films maar voor de rest vooral troep die goedkoop kan worden ingekocht qua licenties.quote:Op zondag 20 juli 2014 13:34 schreef Deezertje het volgende:
Na een inhaalrondje van zo'n 20 films uit verschillende jaren inclusief 2008 wat uit 2013 en 2014, kan ik toch wel concluderen dat Netflix veel meer geschikt is voor series en amper films. Alle titels zocht ik eerst via Netflix maar waren alleen maar kijkbaar via dvd en niet streaming. Neem Netflix dus NIET als je graag films kijkt (comedy etc.).
Ze moeten het eigenlijk zo regelen dat ze films die net een maand uit de bios zijn kunnen streamen dan zou het echt een meerwaarde zijn. Nu zijn ze vaak pas veel later dan de dvd release.quote:Op zondag 20 juli 2014 14:40 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Jep, het filmaanbod is ook wat raar, je hebt wat populaire recente films maar voor de rest vooral troep die goedkoop kan worden ingekocht qua licenties.
Echte klassiekers heb je niet, de allernieuwste films heb je niet, etc.
Het aanbod van series is daarentegen wel echt goed.
quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:44 schreef UnicornFarts het volgende:
Neeeheee ben door OITNB heenWel goed eind though.
Zag dat seizoen 3 in juni 2015 komt, wat een marteling
Dan kunnen ze net zo goed gelijk de DVD release schrappen, want niemand gaat die dan meer kopen.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze moeten het eigenlijk zo regelen dat ze films die net een maand uit de bios zijn kunnen streamen dan zou het echt een meerwaarde zijn. Nu zijn ze vaak pas veel later dan de dvd release.
Dit dus.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:44 schreef Copycat het volgende:
Op internationale Netflix heb ik toch al best een aantal goede films gezien, oude en nieuwe, klassiekers en cult.
Klopt, Eigenlijk is het belachelijk dat er nog dvd's worden uitgebracht.quote:Op zondag 20 juli 2014 16:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze net zo goed gelijk de DVD release schrappen, want niemand gaat die dan meer kopen.
Er zijn anders nog steeds mensen die ze kopen.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt, Eigenlijk is het belachelijk dat er nog dvd's worden uitgebracht.
Die mensen blijven ook wel kopen als het op Netflix te krijgen is.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn anders nog steeds mensen die ze kopen.
Het is een beetje hetzelfde als mensen die nog pornoblaadjes kopen of een pornofilm huren. Waarom je dat zou doen met een internet vol met porno snap ik niet, maar het gebeurt toch.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn anders nog steeds mensen die ze kopen.
Je wordt dan ook niet geacht films te kijken op je telefoon:quote:Op zondag 20 juli 2014 21:32 schreef Fascination het volgende:
Als ik netflix bekijk op m'n telefoon, blijven de tijdbalk en overige menu-opties niet in beeld staan als ik het beeld aanraak. Op de iPad werkt dit wel gewoon. Is dit voor iemand herkenbaar?
Sommige films en series wil ik graag in mijn bezit hebben. Net als cd's en boeken. Dan volstaat een download niet. Ik koester mijn verzameling originele dvd's, cd's en mijn boeken.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:22 schreef Mystikvm het volgende:
Het is een beetje hetzelfde als mensen die nog pornoblaadjes kopen of een pornofilm huren. Waarom je dat zou doen met een internet vol met porno snap ik niet, maar het gebeurt toch.
als je app gebruikt kun je proberen app opnieuw te installeren.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:32 schreef Fascination het volgende:
Als ik netflix bekijk op m'n telefoon, blijven de tijdbalk en overige menu-opties niet in beeld staan als ik het beeld aanraak. Op de iPad werkt dit wel gewoon. Is dit voor iemand herkenbaar?
Ook als Netflix ze vlak na de bios release kan streamen..quote:Op zondag 20 juli 2014 21:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sommige films en series wil ik graag in mijn bezit hebben. Net als cd's en boeken. Dan volstaat een download niet. Ik koester mijn verzameling originele dvd's, cd's en mijn boeken.
ja als je notificationbar gaat dan gaat het scherm op pauze.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:32 schreef Fascination het volgende:
Dat zie ik niet snel gebeuren. De kosten worden dan simpelweg te hoog om nog tegen relatief een klein abonnementsprijsje aan te bieden, lijkt mij.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ook als Netflix ze vlak na de bios release kan streamen..
Kan ik mooi snel de nieuwste films kijken en de verzamelaar kan blijven kopen.
Ja, dat heb ik al tevergeefs geprobeerd.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:47 schreef perro. het volgende:
[..]
als je app gebruikt kun je proberen app opnieuw te installeren.
als je safari gebruikt cookies verwijderen.
misschien dat dat je probleem verhelpt.
iphone restoren.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik al tevergeefs geprobeerd.
Ja, dat ga ik maar eens doen. Heb trouwens een sgs4 mini.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:58 schreef perro. het volgende:
[..]
iphone restoren.
of even chatten met netflix, misschien weten zij iets.
Zal best kunnen hoor, voor een 50 eu per maand ofzo..quote:Op zondag 20 juli 2014 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook als Netflix ze vlak na de bios release kan streamen..
Kan ik mooi snel de nieuwste films kijken en de verzamelaar kan blijven kopen.
No shit sherlock, je kan alles downloaden wat je wilt, een uitgebreidere collectie ga je niet vinden. Een legaal alternatief die dat aanbiedt ga je nooit vinden.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:43 schreef Obama het volgende:
Naar aanleiding van de gratis proefmaand toch maar Netflix geprobeerd. Heb er nu ruim een week gebruik van kunnen maken. Helaas kom ik tot de conclusie dat Netflix te weinig waarde toevoegt. Het aanbod is niet geweldig, zeker qua film. Ondanks dat 8 euro niet veel geld is stop ik ermee. Als het aanbod completer was zal ik het overwegen. Ik ga weer over op torrents. Films zijn eerder beschikbaar, zijn van betere kwaliteit, zijn gratis en een zeer uitgebreide selectie films..
Daarom de unblock us voor alle netflixen ter wereldquote:Op zondag 20 juli 2014 22:43 schreef Obama het volgende:
Naar aanleiding van de gratis proefmaand toch maar Netflix geprobeerd. Heb er nu ruim een week gebruik van kunnen maken. Helaas kom ik tot de conclusie dat Netflix te weinig waarde toevoegt. Het aanbod is niet geweldig, zeker qua film. Ondanks dat 8 euro niet veel geld is stop ik ermee. Als het aanbod completer was zal ik het overwegen. Ik ga weer over op torrents. Films zijn eerder beschikbaar, zijn van betere kwaliteit, zijn gratis en een zeer uitgebreide selectie films..
Niet echt. Spotify heeft echt toegevoegde waarde. Ik betaal met plezier een tientje per maand daarvoor.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:15 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja goh, het illegale alternatief is altijd beter dan het legale.
Ok, de commerciële partijen falen.quote:Op maandag 21 juli 2014 00:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
No shit sherlock, je kan alles downloaden wat je wilt, een uitgebreidere collectie ga je niet vinden. Een legaal alternatief die dat aanbiedt ga je nooit vinden.
Ja ik gebruik Media Hint, maar het aanbod blijft te beperkt.quote:Op maandag 21 juli 2014 01:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Daarom de unblock us voor alle netflixen ter wereld
Neequote:Op zondag 20 juli 2014 13:51 schreef SunChaser het volgende:
Wie van jullie heeft Sons of Anerchie helemaal gezien?
Zit nu in S2 en t lijkt wel een soap. Wordt het beter?
Is het een Sony TV?quote:Op maandag 21 juli 2014 10:15 schreef Forbry het volgende:
Gisteren voor het eerst ons Netflix-account gebruikt om bij mijn ouders iets te kijken (die kwamen er ein-de-lijk eens aan toe om met het tweede gedeelte van het 5e seizoen van Breaking Bad te beginnen). Toen werden de afleveringen om de zoveel tijd (kort) verbroken met de mededeling "scènekeuze werd gewijzigd", zonder dat er op dat moment iets door ons werd gedaan. Best wel irritant en thuis nog nooit gehad. Iemand een idee waar dat aan kan liggen c.q. hoe je dat kunt tegengaan? We streamden met behulp van HDMI van een laptop naar de tv...
quote:Op maandag 21 juli 2014 10:53 schreef Aether het volgende:
[..]
Is het een Sony TV?
Probeer dan Scene Select op iets anders dan Auto in te stellen:
http://docs.esupport.sony(...)/sselect_uc_col.html
ja maar dat zijn ook de geflopte films he.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:26 schreef SunChaser het volgende:
Verbaas me trouwens hoe snel nieuwe films erop staan op US Netflix, films van een half jaar oud, Oldboy, Meatballs 2, Bad Grandpa
meer mensen hier last van?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik kan geen serie/film meer kijken via netflix op de PS4
Ik krijg steeds "deze titel kan momenteel niet worden afgespeeld. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere titel." Op de PC en iPad werkt het wel gewoon
http://www.netflix.com/WiMovie/70047819?trkid=50361908 ?quote:Op maandag 21 juli 2014 16:34 schreef Fargo het volgende:
Zijn er leuke high school movies te vinden op de Nederlandse Netflix? Ik vind die zoekfuncties op elke site/gids waardeloos. Of heb ik gewoon steeds de verkeerde sites?
Dat heb ik ook wel regelmatig na het switchen van server, probeer anders Ctrl+F5 zodat hij alles opnieuw herlaadt (zonder oude cache) of log uit en ga dan naar de site in de goede taal en log dan in.quote:Op maandag 21 juli 2014 18:27 schreef UnicornFarts het volgende:
BohhhhhIk kon het niet uitstaan dat Homefront er nog steeds niet op stond. Dus ik googlen, zou hij sinds april 2014 er al op staan
Ik net kijken niets.. dus ik opnieuw US server geselecteerd en floep daar was ie
![]()
Ik heb vaak dat ik wel dus de server met hola selecteer maar hij er dus niet echt op zit.. Hij was wel in het engels ik bleek alleen nog steeds op de Nederlandse netflix te zitten..
Op de PS3 ook. Heb ooit zo lang achter elkaar doorgekeken, dat hij vanzelf pauzeerde en vroeg: "Kijkt u nog?".quote:Op maandag 21 juli 2014 20:10 schreef Maraca het volgende:
Op de Apple TV begon automatisch de volgende aflevering, zonder dat ik iets hoefde te doen. Eindelijk
omg, wat gaat dit mij veel slaap kosten
Haha zo'n functie heeft mijn TV ook. Als ik na 4 uur niks heb veranderd schakelt ie uit.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Op de PS3 ook. Heb ooit zo lang achter elkaar doorgekeken, dat hij vanzelf pauzeerde en vroeg: "Kijkt u nog?".
Die melding krijg ik nog best vaakquote:Op maandag 21 juli 2014 23:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Op de PS3 ook. Heb ooit zo lang achter elkaar doorgekeken, dat hij vanzelf pauzeerde en vroeg: "Kijkt u nog?".
dat had ik alleen bij Suitsquote:Op maandag 21 juli 2014 23:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
quote:In September, we’ll be launching Netflix in Germany, France,
Austria, Switzerland, Belgium, and Luxembourg.
Vooral op de Amerikaanse,quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:09 schreef Blik het volgende:
Ben nu aan een aantal documentaires begonnen, staan ook best een paar leuke op Netflix.
Ik zie vooral veel "documentaires" van NGC en Discovery die vooral gaan over hoe erg je dood kunt gaan aan slangenbeten, tornado's en meteorieten. Wat ik mis zijn goede indie docu's die over iets andere dingen gaan dan dingen waaraan je dood kunt gaan, zonder dat het ingesproken is door zo'n stem die ook de monstertruckraces van commentaar voorziet en onheilspellende muziek of scheurende gitaren.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:09 schreef Blik het volgende:
Ben nu aan een aantal documentaires begonnen, staan ook best een paar leuke op Netflix.
Ik kan ook prima genieten van een Planet Earth ofzo. Gisteren heb ik Food Inc. gekeken, vond ik erg interessant. Staan ook nog best wat leuke dingen op over WW2, etc.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zie vooral veel "documentaires" van NGC en Discovery die vooral gaan over hoe erg je dood kunt gaan aan slangenbeten, tornado's en meteorieten. Wat ik mis zijn goede indie docu's die over iets andere dingen gaan dan dingen waaraan je dood kunt gaan, zonder dat het ingesproken is door zo'n stem die ook de monstertruckraces van commentaar voorziet en onheilspellende muziek of scheurende gitaren.
Het is vooral van het niveau sensatietelevisie, en niet echt van het niveau documentaire.
Dezequote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:07 schreef Aether het volgende:
Frankenweenie
Nadat zijn hond is overreden door een auto probeert een jongetje met veel fantasie zijn hond weer tot leven te brengen met een bijzonder experiment.
Mooi! Straks nog meer internationale opties.quote:
Ik keek laatst Cocaine Cowboys reloaded, die past nét niet in je rijtje denk ik, en duurt daar ook veel te lang voor (2,5 uur dacht ik). Ik dacht altijd dat de film Scarface erg overdreven was, maar dat blijkt dus totaal niet waar te zijn (nou ja, het einde misschien).quote:Op dinsdag 22 juli 2014 14:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zie vooral veel "documentaires" van NGC en Discovery die vooral gaan over hoe erg je dood kunt gaan aan slangenbeten, tornado's en meteorieten. Wat ik mis zijn goede indie docu's die over iets andere dingen gaan dan dingen waaraan je dood kunt gaan, zonder dat het ingesproken is door zo'n stem die ook de monstertruckraces van commentaar voorziet en onheilspellende muziek of scheurende gitaren.
Het is vooral van het niveau sensatietelevisie, en niet echt van het niveau documentaire.
BBC iPlayer for iPad is available for users with UK iTunes accounts. Our system won’t help you with that, but you can try Google for possible solutions.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:03 schreef NoCigar het volgende:
Tikje off-topic, maar kan met Unblockus ook de BBC Iplayer op Ipad bekeken worden? Ik meende zoiets te lezen, maar mij lukt het in ieder geval niet.
Narco Cultura is ook een aanrader. Weet zo snel niet meer op welke Netflix ik 'm zag, wellicht Mexicoquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:08 schreef NoCigar het volgende:
Ik keek laatst Cocaine Cowboys reloaded, die past nét niet in je rijtje denk ik, en duurt daar ook veel te lang voor (2,5 uur dacht ik). Ik dacht altijd dat de film Scarface erg overdreven was, maar dat blijkt dus totaal niet waar te zijn (nou ja, het einde misschien).
Dank je.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:34 schreef Aether het volgende:
[..]
BBC iPlayer for iPad is available for users with UK iTunes accounts. Our system won’t help you with that, but you can try Google for possible solutions.
http://support.unblock-us(...)layer-on-ps3-or-ipad
Ja hoor, het kan wel gewoon. De Iplayer app werkt in elk geval niet, maar je kunt wel via Safari de iplayer openen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:03 schreef NoCigar het volgende:
Tikje off-topic, maar kan met Unblockus ook de BBC Iplayer op Ipad bekeken worden? Ik meende zoiets te lezen, maar mij lukt het in ieder geval niet.
Archer is fucking briljant!quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:46 schreef planethugo het volgende:
En de pilot van Archer gezien, lijkt me een prima serie voor als je even tussendoor wil lachen. Geinige stijl
The Shieldquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Breaking Bad, Orange is the New black, En Fargo (almost)done.. Heeft netflix dan nog meerwaarde ?
Gaat het over? Misschien ga ik Hemlock Grove weer oppakken al snap ik niet waarom dat een prijs heeft gewonnen rare serie.quote:
Corrupte politie-eenheid, 7 seizoenen genot, misschien wel de beste series-finale ooit.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat het over? Misschien ga ik Hemlock Grove weer oppakken al snap ik niet waarom dat een prijs heeft gewonnen rare serie.
The Shield is sowieso echt een geweldige serie. Zeker 1 van mijn favoriete, en ik heb er veel gezien. En zoals PBateman zegt, hij heeft zeker de beste series-finale van series die ik gezien heb.quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat het over? Misschien ga ik Hemlock Grove weer oppakken al snap ik niet waarom dat een prijs heeft gewonnen rare serie.
En vergeet Lost en Prison Break etc niet. Volgens mij heeft Netflix die ook. Maar die heb je zeker al gezien?quote:Op woensdag 23 juli 2014 10:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Breaking Bad, Orange is the New black, En Fargo (almost)done.. Heeft netflix dan nog meerwaarde ?
Homelandquote:Op woensdag 23 juli 2014 10:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Prison Break wel Lost altijd ver vandaan gebleven.quote:Op woensdag 23 juli 2014 13:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En vergeet Lost en Prison Break etc niet. Volgens mij heeft Netflix die ook. Maar die heb je zeker al gezien?
Okidoki, ik ga het proberen, danks! En die andere methode ook trouwens.quote:Op woensdag 23 juli 2014 09:12 schreef calexico27 het volgende:
[..]
Ja hoor, het kan wel gewoon. De Iplayer app werkt in elk geval niet, maar je kunt wel via Safari de iplayer openen.
Eerst de instellingen wijzigen zoals op de pagina van unblock us wordt uitgelegd en dan in Safari de iplayer openen (en dus niet de app!). Net nog getest :-)
Succes!
Gewoon USA netflix kiezen, staat dit al opquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:13 schreef Blik het volgende:
Goed nieuws voor wat betreft de volgende series, per 1 augustus komt het volgende op Netflix te staan:
White Collar (seizoen 4)
Bates Motel (seizoen 1)
The Americans (seizoen 1)
Sons of Anarchy (seizoen 5)
New Girl (seizoen 2)
Modern Family (seizoen 4)
How I Met Your Mother (seizoen 8)
Bron: http://www.netflix-nederl(...)augustus-op-netflix/
Ik, maar met name mijn vriendin, wil toch graag Nederlandse ondertitelingquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Gewoon USA netflix kiezen, staat dit al op
Okequote:Op donderdag 24 juli 2014 13:22 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik, maar met name mijn vriendin, wil toch graag Nederlandse ondertiteling
Vind US echt veel relaxter de laatste maanden, mis ondertiteling helemaal niet.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Gewoon USA netflix kiezen, staat dit al op
Ik heb standaard engelse subs aanstaanquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Vind US echt veel relaxter de laatste maanden, mis ondertiteling helemaal niet.
Zelfs die heb ik uitstaan.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik heb standaard engelse subs aanstaan
Subs zeggen ook wie praat als iemand offscreen isquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Zelfs die heb ik uitstaan.
Al vond ik het wel fijn dat pas geleden het japans wel getoond werd met engelse subs.
Met sommige films en series zeker handig, toch probeer ik zoveel mogelijk zonder.quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Subs zeggen ook wie praat als iemand offscreen is
handig
Yep maar dan krijg je de USA content te zien.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:06 schreef nelisb het volgende:
Iemand een idee?
In September ben ik in Amerika. Kan ik dan gewoon Netflix kijken met mijn Nederlandse account?
Never mind, ik las verkeerd.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep maar dan krijg je de USA content te zien.
Lees mijn post nog eens een keer?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:12 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Juist wel toch? Ik hoorde pas iemand die naar het buitenland ging en hola nam om juist de NLse content te kunnen blijven zien.
Kopje koffie mejuffrouw PM-girl?quote:
Net wakkerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lees mijn post nog eens een keer?
Ik kwam de pilot niet eens door van SoA.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:13 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Net wakkerTe lang genetflixt gisteren.
Sons of Anarchy begonnen, ik ben nog niet direct verkocht.
ik wel, hopend dat de finale me ineens zou pakken (zoals bij andere series vaak gebeurt in de pilot), maar helaas.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik kwam de pilot niet eens door van SoA.
The Shield al gezien?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:15 schreef PM-girl het volgende:
[..]
ik wel, hopend dat de finale me ineens zou pakken (zoals bij andere series vaak gebeurt in de pilot), maar helaas.
Nee, is dat beter?quote:
quote:
Heeft Shield een beetje goede seriefinale?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is van dezelfde maker(s) als SoA, maar vele malen beter.
Probeer die pilot maar eens, als het bevalt heb je 7 seizoenen genot te gaan.
In mijn ogen een van de beste series ooit maar vaak ''vergeten'' met al het serie-geweld wat je tegenwoordig hebt.
Misschien wel de allerbeste ooit.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Heeft Shield een beetje goede seriefinale?
Shield staat ook nog steeds op mijn to-watch list, hoor er zeer goede verhalen over.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Is van dezelfde maker(s) als SoA, maar vele malen beter.
Probeer die pilot maar eens, als het bevalt heb je 7 seizoenen genot te gaan.
In mijn ogen een van de beste series ooit maar vaak ''vergeten'' met al het serie-geweld wat je tegenwoordig hebt.
Kiezen of delen ouwe.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:37 schreef SunChaser het volgende:
Ik moet wel zeggen dat series met veel seizoenen en afleveringen voor mij eerder een reden is een serie niet te gaan volgen.
Heb ik ook, bang dat het veel te langdradig en steeds onzinniger wordt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:37 schreef SunChaser het volgende:
Ik moet wel zeggen dat series met veel seizoenen en afleveringen voor mij eerder een reden is een serie niet te gaan volgen.
Ik zal nooit meer aan NCIS, Bones, Numbers, etc beginnenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:53 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Heb ik ook, bang dat het veel te langdradig en steeds onzinniger wordt.
Mij ben je al kwijt als ik er aan moet denken om iets als NCIS of Lost te moeten kijken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer aan NCIS, Bones, Numbers, etc beginnen
Ben zo blij dat er nog series zijn van de BBC die zes of 3 episodes per seizoen hebben en die dan ook gewoon na 2 of 3 seizoenen stoppenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:56 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Mij ben je al kwijt als ik er aan moet denken om iets als NCIS of Lost te moeten kijken.
eens. Voor mij de beste finale of slotseizoen dat ik van een serie ooit gezien heb. S1 t/m 4 gekeken en vond ik het 'wel leuk'. Paar jaar later de laatste seizoenen gekeken en toen begon het eigenlijk pas. Vind bij The Shield wel minder dat er elke aflevering toch weer een nieuwe zaak door het grote verhaal heen loopt en aangezien je toch weet dat dat altijd weer snel opgelost is haalt dat de spanning eruit. Laatste 3 seizoenen, of iig vanaf het moment dat Forest Whitaker erin komt, tm het einde is een dikke 9, de eerste seizoenen zou ik een 7.5 gevenquote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Misschien wel de allerbeste ooit.
Ik vond die losse zaken vaak wel leuk juist voor de afwisseling, 7 seizoenen lang puur en alleen de focus op het strike-team lijkt mij teveel van het goede, maar dat zullen we nooit weten.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:14 schreef planethugo het volgende:
[..]
eens. Voor mij de beste finale of slotseizoen dat ik van een serie ooit gezien heb. S1 t/m 4 gekeken en vond ik het 'wel leuk'. Paar jaar later de laatste seizoenen gekeken en toen begon het eigenlijk pas. Vind bij The Shield wel minder dat er elke aflevering toch weer een nieuwe zaak door het grote verhaal heen loopt en aangezien je toch weet dat dat altijd weer snel opgelost is haalt dat de spanning eruit. Laatste 3 seizoenen, of iig vanaf het moment dat Forest Whitaker erin komt, tm het einde is een dikke 9, de eerste seizoenen zou ik een 7.5 geven
Afgaande je smaak zou ik SoA toch maar eens proberen, echt een heerlijke serie. Seizoen 1 zijn ook meer wat losse afleveringen, daarna wordt het een overlappend verhaal.
Ik zit nu aan het eind van S2 van SoA, het soapgehalte is wel erg hoog en het is ook braaf. Hoop dat t beter wordt. Zo geniaal als de Sopranos is het helaas nietquote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:14 schreef planethugo het volgende:
[..]
eens. Voor mij de beste finale of slotseizoen dat ik van een serie ooit gezien heb. S1 t/m 4 gekeken en vond ik het 'wel leuk'. Paar jaar later de laatste seizoenen gekeken en toen begon het eigenlijk pas. Vind bij The Shield wel minder dat er elke aflevering toch weer een nieuwe zaak door het grote verhaal heen loopt en aangezien je toch weet dat dat altijd weer snel opgelost is haalt dat de spanning eruit. Laatste 3 seizoenen, of iig vanaf het moment dat Forest Whitaker erin komt, tm het einde is een dikke 9, de eerste seizoenen zou ik een 7.5 geven
Afgaande je smaak zou ik SoA toch maar eens proberen, echt een heerlijke serie. Seizoen 1 zijn ook meer wat losse afleveringen, daarna wordt het een overlappend verhaal.
Thanks. Ik wil de Nederlandse content zien als ik daar ben..quote:Op vrijdag 25 juli 2014 09:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep maar dan krijg je de USA content te zien.
Dan moet je een van de oplossingen uit de OP gebruiken.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:40 schreef nelisb het volgende:
[..]
Thanks. Ik wil de Nederlandse content zien als ik daar ben..
De Amerikaanse heeft het meeste was de NL heeft en meerquote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:40 schreef nelisb het volgende:
[..]
Thanks. Ik wil de Nederlandse content zien als ik daar ben..
I know. Maar mijn zoontje van 1,5 vindt de nederlandse tekenfilms wat leuker haha.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De Amerikaanse heeft het meeste was de NL heeft en meer
Wordt lastig, huur daar een huis en wil nu niet met apparatuur gaan kloten. Netflix is geinstalleerd op hun tv.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 11:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan moet je een van de oplossingen uit de OP gebruiken.
Een ander idee is je 1.5 jaar oude peuter eens 2 weken niet voor de tv te zetten. Dat zou zomaar nog eens goed voor z'n ontwikkeling kunnen zijn ookquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:45 schreef nelisb het volgende:
[..]
I know. Maar mijn zoontje van 1,5 vindt de nederlandse tekenfilms wat leuker haha.
[..]
Wordt lastig, huur daar een huis en wil nu niet met apparatuur gaan kloten. Netflix is geinstalleerd op hun tv.
Die merkt t niet eens, als t maar beweegtquote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:45 schreef nelisb het volgende:
[..]
I know. Maar mijn zoontje van 1,5 vindt de nederlandse tekenfilms wat leuker haha.
[
Ook een optie. Maar ik heb er geen moeite mee dat hij 10 - 20 minuten per dag maximaal tv kijkt en verder speelt.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een ander idee is je 1.5 jaar oude peuter eens 2 weken niet voor de tv te zetten. Dat zou zomaar nog eens goed voor z'n ontwikkeling kunnen zijn ook
Eens maar hij heeft wel de voorkeur voor een aantal tekenfilms. Vandaar.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die merkt t niet eens, als t maar beweegt
Als ze er wifi hebben slinger je toch je ipad aanquote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:25 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ook een optie. Maar ik heb er geen moeite mee dat hij 10 - 20 minuten per dag maximaal tv kijkt en verder speelt.
[..]
Eens maar hij heeft wel de voorkeur voor een aantal tekenfilms. Vandaar.
Ipad niet veilig bij hem. Zou inderdaad de beste optie zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Als ze er wifi hebben slinger je toch je ipad aan
Verder, je bent in Amerika, dan ga je toch sowieso niet lang voor netflix hangen hoop ik
quote:’600.000 Netflix-abonnees in Nederland’
Eerder deze week maakte Netflix de cijfers van het afgelopen kwartaal bekend, waaruit onder meer bleek dat de dienst buiten de VS nog steeds verlies draait. Ook liet Netflix weten in september in onder meer België van start te gaan. Echter, het bedrijf geeft geen inzicht in hoeveel Nederlanders nu daadwerkelijk gebruikmaken van de dienst. Digital TV Research heeft dit onderzocht.
Volgens Digital TV Research, een onderzoeksbureau dat 5.100 huishoudens om een reactie heeft gevraagd, groeit het aantal Nederlanders met een abonnement op Netflix zeer snel. Het is een schatting maar volgens het onderzoeksbureau hebben momenteel ongeveer 600.000 Nederlanders een abonnement op de dienst, wat minimaal 8,99 euro per maand kost en onbeperkt toegang geeft tot een groot aanbod aan films, series en documentaires.
Netflix zelf geeft geen specifieke cijfers over het aantal abonnementen per land. Wel laat het bedrijf weten dat er buiten de VS zo’n 12 miljoen actieve gebruikers met een abonnement zijn. Uit recente onderzoeken blijkt dat Engeland met zo’n 4,4 miljoen abonnees de grootste markt buiten de VS is. In Zweden zou het aantal abonnees op ongeveer 940.000 liggen. Netflix is in Nederland sinds afgelopen herfst beschikbaar. Onlangs liet de dienst nog weten de prijs voor een maandabonnement te verhogen van 7,99 euro naar 8,99 euro per maand.
Orphan Black? Continuum?quote:Op zondag 27 juli 2014 05:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Denk dat ik maar Fargo ga kijken na Orange is the New Black. Iemand anders nog goede tips voor na Fargo?
Hannibal, seizoen 2, staat ook op Canada, met Engelse ondertiteling.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:56 schreef SunChaser het volgende:
Ben aan het regiosurfen, zweden heeft pacific rim, we are thr millers, hannibal sizoen 2. Grest gatsby 2023, conjuring, man of steel,
VS heeft best veel stand-up comedy.quote:Op zondag 27 juli 2014 10:07 schreef SunChaser het volgende:
Zweden heeft caberet/stand up comdy, heeft Us niet eens toch?
En waarom staan er nergens concertregistratiee of van die best off videoclips die ook op dvd verschijnen? Ivm muziekrechten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |