Herfst of winter 2014 toch pas?quote:Op maandag 14 juli 2014 12:18 schreef Ludd het volgende:
Wanneer komen de nieuwe seizoenen van suits nu eindelijk eens?
Ja, waardeloos. Ik heb netflix genomen omdat ik niet meer illegaal wil downloaden, maar ik vind het maar een zeer matig alternatief.quote:
Het was dan ook nogal een eindequote:Op zondag 13 juli 2014 22:03 schreef Copycat het volgende:
Net de laatste afl. van Hannibal seizoen 2 gekeken. Pfff ... Ik wil weten hoe het verder gaat!
Ik geloof niet dat je Netflix moet zien als alternatief voor het downloaden van series. Tenminste, niet als je een beetje 'bij' wilt blijven.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:35 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ja, waardeloos. Ik heb netflix genomen omdat ik niet meer illegaal wil downloaden, maar ik vind het maar een zeer matig alternatief.
Wat voor alternatieven raad je dan aan?quote:Op maandag 14 juli 2014 12:49 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je Netflix moet zien als alternatief voor het downloaden van series. Tenminste, niet als je een beetje 'bij' wilt blijven.
Merk je niks van.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:57 schreef Ludd het volgende:
[..]
Omdat we sinds een paar maanden een downloadverbod hebben?
Dat riepen de mensen in Duitsland ook, tot dat er letterlijk miljoenen schikkingen getroffen moesten worden.quote:
Als ik stream naar Apple tv kan ik dus niet iets anders doen, gaat netflix uit bij mijn ipad mini retina. Op de ipad 2 kan ik netflix wel kijken maar dus niet streamenquote:Op maandag 14 juli 2014 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kunt je iPad gewoon voor andere dingen gebruiken terwijl je streamt. Zoeken vind ik ook prettiger in iPad.
Ach, maakt het uit hoe je het gebruikt, als je er maar grenzenloos plezier van hebt!
Je kunt niet tegelijkertijd bijvoorbeeld internetten en streamen? Dat moet wel kunnen, hoor.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:04 schreef SunChaser het volgende:
Als ik stream naar Apple tv kan ik dus niet iets anders doen, gaat netflix uit bij mijn ipad mini retina. Op de ipad 2 kan ik netflix wel kijken maar dus niet streamen
Lukte mij niet, maar misschien moet ik wisselen van pagina door dubbelklikken op de homebutton?quote:Op maandag 14 juli 2014 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kunt niet tegelijkertijd bijvoorbeeld internetten en streamen? Dat moet wel kunnen, hoor.
Terwijl je kijkt kun je niet ook in Netflix zoeken, dat kan ook niet als je via tv kijkt, dan is het of zoeken of kijken.
Ik kan gewoon de Netflix-app sluiten en iets anders openen zonder dat de film/serie onderbroken wordt.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:25 schreef SunChaser het volgende:
Lukte mij niet, maar misschien moet ik wisselen van pagina door dubbelklikken op de homebutton?
Maar als ik toch voor de tv zit kan ik net zo goed via de kast(je) kijken waar internet in zit geplugd
Vind aplle tv ook handig om youtube te kijken, alle 9 seizoenen van the aprentice UK en de 11 van aprentice US staan er bv op, niet in HD maar zelfs in 480p goed te zien
Moet t wel via YT app op Apple Tv doen of de app op de ipad, via safari krijg je hem niet fullscreen
Klopt, in de US komt er veel snel uit.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:26 schreef SunChaser het volgende:
Verbaas me trouwens hoe snel nieuwe films erop staan op US Netflix, films van een half jaar oud, Oldboy, Meatballs 2, Bad Grandpa
Met de ipad remote kun je gewoon intypenquote:Op maandag 14 juli 2014 13:28 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het zoeken in de YT app op AppleTV niet handig,
Omdat men in Duitsland de downloaders pakt. Hier in Nederland gaat men achter websites aan die aanbieden.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:58 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat riepen de mensen in Duitsland ook, tot dat er letterlijk miljoenen schikkingen getroffen moesten worden.
Hoe kan je dat nou weten? Het is niet de overheid die dit aanpakt, maar advocatenbureaus. Civiele zaken. Ik zie niet in waarom ze dat hier ook niet zouden kunnen doen.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat men in Duitsland de downloaders pakt. Hier in Nederland gaat men achter websites aan die aanbieden.
Omdat ze dat niet doenquote:Op maandag 14 juli 2014 13:55 schreef Ludd het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou weten? Het is niet de overheid die dit aanpakt, maar advocatenbureaus. Civiele zaken. Ik zie niet in waarom ze dat hier ook niet zouden kunnen doen.
Automatische incasso via creditcard of paypal.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:50 schreef SunChaser het volgende:
Hoe betaal je Unblock US
En je kunt inloggen zonder ww?
Serieus,wie zegt dat ze dat niet doen? Dat dachten ze eerst in Duitsland toch ook? Waarom denk je dat het hier anders zal zijn?quote:Op maandag 14 juli 2014 13:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Omdat ze dat niet doen
Je kunt gewoon downloaden
Misschien gaat t via IP dan, want heb geen WW hoeven in te vullen, kijk maar op de site, vragen ze nietquote:Op maandag 14 juli 2014 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Automatische incasso via creditcard of paypal.
Zonder wachtwoord kun je volgens mij niet inloggen.
Het gaat op basis van IP. Je hebt een wachtwoord nodig voor je account.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Misschien gaat t via IP dan, want heb geen WW hoeven in te vullen, kijk maar op de site, vragen ze niet
Die paypall, sturen ze je daar een email voor?
Omdat t anders allang op tweakers, FOK! en Geenstijl had gestaanquote:Op maandag 14 juli 2014 13:58 schreef Ludd het volgende:
[..]
Serieus,wie zegt dat ze dat niet doen? Dat dachten ze eerst in Duitsland toch ook? Waarom denk je dat het hier anders zal zijn?
oh oke, ik heb geen CC en ik moet PP nog koppelen aan mn bankrekeningquote:Op maandag 14 juli 2014 14:11 schreef Copycat het volgende:
Weet ik niet, ik betaal per creditcard en krijg elke maand een mailbevestiging dat het betaald is.
Ha oke, en dan kun je verder dus inloggen zonder WW dus, voor bv omzetten netflix regioquote:Op maandag 14 juli 2014 14:10 schreef Aether het volgende:
[..]
Het gaat op basis van IP. Je hebt een wachtwoord nodig voor je account.
Moet je betalen om netflix op andere regio's te krijgen dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 13:50 schreef SunChaser het volgende:
Hoe betaal je Unblock US
En je kunt inloggen zonder ww?
Je kunt alleen NL kijken maar er zijn diensten waarmee je (ook gratis) andere regio's kunt zien.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Moet je betalen om netflix op andere regio's te krijgen dan?
Je betaalt een bedrijf/jongen op zolder die zorgt dat je alle netflixen kunt kijken die je wiltquote:Op maandag 14 juli 2014 14:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Moet je betalen om netflix op andere regio's te krijgen dan?
ok, soort betaalde proxy dus.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je betaalt een bedrijf/jongen op zolder die zorgt dat je alle netflixen kunt kijken die je wilt
Welke is dat?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:25 schreef Solique het volgende:
[..]
ok, soort betaalde proxy dus.
Dan blijf ik wel mijn gratis methode gebruiken, scheelt toch weer geld
Logisch, anders maak je elke week een emaladres aanquote:Op maandag 14 juli 2014 14:10 schreef Aether het volgende:
[..]
Het gaat op basis van IP. Je hebt een wachtwoord nodig voor je account.
Ik kijk ook naar andere regio's hoor, maar -mede gezien de discussie van net- is dat eigenlijk ook niet illegaal? Of je daar nu voor betaalt of niet? Het lijkt me dat Netflix niet voor niks het één en ander gescheiden houdt...quote:Op maandag 14 juli 2014 14:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je betaalt een bedrijf/jongen op zolder die zorgt dat je alle netflixen kunt kijken die je wilt
Ze moeten dat omdat ze afspraken maken met de aanbiedersquote:Op maandag 14 juli 2014 14:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik kijk ook naar andere regio's hoor, maar -mede gezien de discussie van net- is dat eigenlijk ook niet illegaal? Of je daar nu voor betaalt of niet? Het lijkt me dat Netflix niet voor niks het één en ander gescheiden houdt...
Ik vind Netflix NL ook niet afdoende en misschien vindt Netflix het zelf geen probleem (dat blijkt ook wel eigenlijk), maar is het dan nog steeds niet illegaal t.o.v. die aanbieders? Even vanuit ons gezien dus?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze moeten dat omdat ze afspraken maken met de aanbieders
Maar denk niet dat ze t iets uitmaakt.
Het kost hun geen geld, sterker, ik denk dat er miljoenen mensen juist Netflix nemen dankzij unblock us. Ik bijvoorbeeld, zonder dat ben ik snel uitgekeken op de NL Netflix
Dus levert geld op
Misschien komt er ooit een 13 euro ALL Regio Account van NF maar denk dat de aanbieders daar niet in meegaan.
Weet de naam niet, moet ik thuis kijken maar draai een plugin via mijn google account waardoor ik overal zelf kan bepalen in welk land het apparaat zich bevindquote:
Je gaat tegen de algemene voorwaarden in, net als je dat doet bij een jailbreak van je Nintendo of Ipadquote:Op maandag 14 juli 2014 14:38 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind Netflix NL ook niet afdoende en misschien vindt Netflix het zelf geen probleem (dat blijkt ook wel eigenlijk), maar is het dan nog steeds niet illegaal t.o.v. die aanbieders? Even vanuit ons gezien dus?
Mogelijk Hola; ze staan in de OP.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Weet de naam niet, moet ik thuis kijken maar draai een plugin via mijn google account waardoor ik overal zelf kan bepalen in welk land het apparaat zich bevind
Eind 2014 is de verwachting:quote:Op maandag 14 juli 2014 12:18 schreef Ludd het volgende:
Wanneer komen de nieuwe seizoenen van suits nu eindelijk eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |