Het is daar uitlaatgebied voor honden. Daarom zie je dat wandelpad daar. Staan zelfs borden dat de hond daar los mag lopen.quote:
...quote:Op maandag 14 juli 2014 15:35 schreef greavy het volgende:
[..]
Het is daar uitlaatgebied voor honden. Daarom zie je dat wandelpad daar.
Zodat je zeker weet dat je die hond in stukjes terug gaat vinden?quote:Staan zelfs borden dat de hond daar los mag lopen.
Ik reis alleen in het weekend en op vrijdagavond, en het valt me op hoe klein de treinen dan zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik reis veel in de spits en het valt me op hoe druk het tegenwoordig is in die treinen.
Er zitten een aantal beruchte treinen tussen ...quote:Op maandag 14 juli 2014 15:56 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik reis alleen in het weekend en op vrijdagavond, en het valt me op hoe klein de treinen dan zijn.
Gaat knus worden in de spits straks.twitter:NS_online twitterde op maandag 14-07-2014 om 16:02:54Baarn-Amersfoort: geen treinen maar bussen door een seinstoring. http://t.co/axyyfHsO3W #BrnAmf reageer retweet
Ik heb er op vrijdagavond twee op de nominatie. 19:31 v. Amsterdam naar Amersfoort en 20:07 v. Amersfoort naar Groningen. Vanaf Zwolle is het wel te doen.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zitten een aantal beruchte treinen tussen ...
Elke conducteur/machinist die ze kunnen vinden vindt jouw traject saai?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:30 schreef James1988 het volgende:
Rond 14:45 kwam de melding 'Geen ICd ivm defecte trein', met een prognose op 16:00. Inmiddels is die bijgesteld naar 20:00. Wat kan er in vredesnaam aan de hand zijn met een trein dat het 5 uur moet duren om 'm weg te krijgen?
Dat zou best kunnen, 36/40 uur per week pingpongen tussen Amsterdam en Breda gaat op den duur wel vervelen ja.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Elke conducteur/machinist die ze kunnen vinden vindt jouw traject saai?
Dat vinden de locs ook, dus die gaan ook regelmatig stukquote:Op maandag 14 juli 2014 17:43 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, 36/40 uur per week pingpongen tussen Amsterdam en Breda gaat op den duur wel vervelen ja.
Als hij stil staat en je weet niet wanneer hij weer kan/gaat rijden, dan is de vertraging onbekend. Zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:15 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Hoe kan een vertraging nou onbekend zijn. Men neme een plek > men berekend hoe laat hij daar had moeten zijn > tada vertraging.
Extra info: http://www.volkskrant.nl/(...)rder-met-Metro.dhtmlquote:Op maandag 14 juli 2014 19:00 schreef Deezertje het volgende:
Gratis krantje Spits verdwijnt, Metro blijft bestaan..
Nice!quote:Op maandag 14 juli 2014 19:00 schreef Deezertje het volgende:
Gratis krantje Spits verdwijnt, Metro blijft bestaan..
Fixed.quote:Op maandag 14 juli 2014 19:08 schreef ReisT het volgende:
Goed besluit, die Spits slaat ook echt nergens meer op.
Zozo, dan al?twitter:NS_online twitterde op maandag 14-07-2014 om 19:05:45HSL: treinverkeer wordt weer opgestart rond 20.00 uur. http://t.co/axyyfHsO3W #AsdBd reageer retweet
Point taken.quote:Op maandag 14 juli 2014 18:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Als hij stil staat en je weet niet wanneer hij weer kan/gaat rijden, dan is de vertraging onbekend. Zo moeilijk is het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |