Hoe kan een vertraging nou onbekend zijn. Men neme een plek > men berekend hoe laat hij daar had moeten zijn > tada vertraging.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:48 schreef James1988 het volgende:
Helemaal naar de klotetwitter:NS_online twitterde op maandag 14-07-2014 om 14:41:52Amsterdam-Breda (HSL): IC direct rijdt niet, Thalys omgeleid door een defecte trein.http://t.co/axyyfHsO3W #AsdBd reageer retweet
Zou het deze zijn?twitter:NSInt_info twitterde op maandag 14-07-2014 om 13:45:22Thalys 9327: Thalys Amsterdam Centraal a 13:42 heeft een onbekende vertraging. Wij houden u op de hoogte. reageer retweet
t = s/vquote:Op maandag 14 juli 2014 15:15 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Hoe kan een vertraging nou onbekend zijn. Men neme een plek > men berekend hoe laat hij daar had moeten zijn > tada vertraging.
Ik vind het altijd opmerkelijk dat destijds die IC overdag de enige IC was tussen Utrecht en Amsterdam, twee keer per uur reed en ook wel eens met vier bakken (8 bakken per uur). Vergelijk dat eens met nu, 8 IC's per uur met minimaal 4 bakken per trein. Van 8 naar 32 is een flinke groei.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:56 schreef James1988 het volgende:
[..]
Grappig om zo'n oud artikel te lezen. Een aantal van de genoemde stations (Delft, Dordrecht, Hilversum) zien tegenwoordig toch aardig wat intercities per uur.
Het aantal treinreizigers is de afgelopen jaren naar mijn idee ook echt flink toegenomen.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:19 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Ik vind het altijd opmerkelijk dat destijds die IC overdag de enige IC was tussen Utrecht en Amsterdam, twee keer per uur reed en ook wel eens met vier bakken (8 bakken per uur). Vergelijk dat eens met nu, 8 IC's per uur met minimaal 4 bakken per trein. Van 8 naar 32 is een flinke groei.
Ik reis veel buiten de spits en het valt me op hoe druk het tegenwoordig is in die treinen.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het aantal treinreizigers is de afgelopen jaren naar mijn idee ook echt flink toegenomen.
Ik reis veel in de spits en het valt me op hoe druk het tegenwoordig is in die treinen.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:21 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik reis veel buiten de spits en het valt me op hoe druk het tegenwoordig is in die treinen.
Vroeger had ik een halve coupé voor mezelf.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:24 schreef ReisT het volgende:
Ik reis veel in de spits en vind de drukte meestal wel meevallen in die treinen. Ik heb tenminste bijna altijd wel een zitplaats.
Dat heb je in de tegenspitsrichtingen ookquote:Op maandag 14 juli 2014 15:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vroeger had ik een halve coupé voor mezelf.
Het is daar uitlaatgebied voor honden. Daarom zie je dat wandelpad daar. Staan zelfs borden dat de hond daar los mag lopen.quote:
...quote:Op maandag 14 juli 2014 15:35 schreef greavy het volgende:
[..]
Het is daar uitlaatgebied voor honden. Daarom zie je dat wandelpad daar.
Zodat je zeker weet dat je die hond in stukjes terug gaat vinden?quote:Staan zelfs borden dat de hond daar los mag lopen.
Ik reis alleen in het weekend en op vrijdagavond, en het valt me op hoe klein de treinen dan zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik reis veel in de spits en het valt me op hoe druk het tegenwoordig is in die treinen.
Er zitten een aantal beruchte treinen tussen ...quote:Op maandag 14 juli 2014 15:56 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik reis alleen in het weekend en op vrijdagavond, en het valt me op hoe klein de treinen dan zijn.
Gaat knus worden in de spits straks.twitter:NS_online twitterde op maandag 14-07-2014 om 16:02:54Baarn-Amersfoort: geen treinen maar bussen door een seinstoring. http://t.co/axyyfHsO3W #BrnAmf reageer retweet
Ik heb er op vrijdagavond twee op de nominatie. 19:31 v. Amsterdam naar Amersfoort en 20:07 v. Amersfoort naar Groningen. Vanaf Zwolle is het wel te doen.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zitten een aantal beruchte treinen tussen ...
Elke conducteur/machinist die ze kunnen vinden vindt jouw traject saai?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:30 schreef James1988 het volgende:
Rond 14:45 kwam de melding 'Geen ICd ivm defecte trein', met een prognose op 16:00. Inmiddels is die bijgesteld naar 20:00. Wat kan er in vredesnaam aan de hand zijn met een trein dat het 5 uur moet duren om 'm weg te krijgen?
Dat zou best kunnen, 36/40 uur per week pingpongen tussen Amsterdam en Breda gaat op den duur wel vervelen ja.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Elke conducteur/machinist die ze kunnen vinden vindt jouw traject saai?
Dat vinden de locs ook, dus die gaan ook regelmatig stukquote:Op maandag 14 juli 2014 17:43 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, 36/40 uur per week pingpongen tussen Amsterdam en Breda gaat op den duur wel vervelen ja.
Als hij stil staat en je weet niet wanneer hij weer kan/gaat rijden, dan is de vertraging onbekend. Zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:15 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Hoe kan een vertraging nou onbekend zijn. Men neme een plek > men berekend hoe laat hij daar had moeten zijn > tada vertraging.
Extra info: http://www.volkskrant.nl/(...)rder-met-Metro.dhtmlquote:Op maandag 14 juli 2014 19:00 schreef Deezertje het volgende:
Gratis krantje Spits verdwijnt, Metro blijft bestaan..
Nice!quote:Op maandag 14 juli 2014 19:00 schreef Deezertje het volgende:
Gratis krantje Spits verdwijnt, Metro blijft bestaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |