quote:Op zondag 13 juli 2014 21:03 schreef Pap89 het volgende:
Gordijnen voor ons huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
Aan de ene kant lijkt me dat best tof, aan de andere kant best lastig en heeft het een 'wat moet ik daar nou mee' gehalte.quote:
Wat is het? Ziet er wel tof uit nlquote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:47 schreef n8n het volgende:
[ afbeelding ]
Verjaardagscadeautje voor m'n vriendin. Machtig zwaar ding en het past niet in de boekenkast
oh hehe een boek over Gustav Klimt, een van haar favoriete kunstenaarsquote:Op woensdag 23 juli 2014 04:03 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Wat is het? Ziet er wel tof uit nl.
quote:Op donderdag 24 juli 2014 13:43 schreef ejfaar het volgende:
Zo te zien voor vrouwen met kleine tetjes
kon je net zo goed een app downloaden die dat alles kanquote:Op woensdag 30 juli 2014 11:36 schreef Scootmobiel het volgende:
Een digitaal 3-in-1 hulpmiddel voor bij je muziekinstrument(en). Metronoom, stem-apparaat en toongenerator. Vorige week bij LIDL, voor nog geen tientje.
Het 'hoort' o.a. of je exact de juiste toonhoogte te pakken hebt en geeft aan hoe ver je er nét even boven of onder zit. Handig voor bij m'n theremin !![]()
[ afbeelding ]
Ook handig voor iedereen die niet zo'n muzikaal of geoefend gehoor heeft.
(meer info)
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:10 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[ afbeelding ]
Wil weten hoeveel stroom mijn etcetera(elektronische apparaten) verbruiken.
Als ik een smartphone of tablet zou hebben, ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:08 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
kon je net zo goed een app downloaden die dat alles kan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |