Weighted sit ups dusquote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:16 schreef Panzermaus het volgende:
Op de lat pulldown springen, je benen over die vastklem-dingen heenvouwen en je voeten vastklemen. Schijf pakken en achter je hoofd houden. Helemaal achterover leunen, beetje van dat bankje af, niet te ver. En dan maar situps en crunches doen. Niet je onderrug slopen.
De enige buikspieroefeningen die ik leuk vind, ik ga nog finaal kapot ook.Kan niet eens meer overeind komen nu.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:59 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Weighted sit ups dus
Werkt ook het beste i.p.v. eindeloos high reps uitvoeren
Moet je ook geen leg raises doen. Probeer anders eens hanging leg raises, zijn een stuk moeilijker. Zorg er voer dat je een oefening pakt+eventueel gewicht zodat je weer net de 12 reps haalt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 03:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gelukkig maar.Vind het ook een stuk leuker om te doen dan leg raises of <insert andere oefeningen>, vooral omdat je wel 'moet'. Als je niet je core aangespannen houdt dan flikker je achterover van dat bankje af.
Je kan niet zomaar even rusten of 'meh' gaan. Heb anders (bij leg raises enzo) al snel de neiging om maar een beetje half-assed wat te doen, het 'hoeft' dan niet ofzo. Ook leuk om zover mogelijk achterover te strekken, en dan weer terug.
En inderdaad, je voelt binnen een paar reps al dat het zwaar wordt. Dus niet dat je eerst door 30 reps heen moet grinden voor je eindelijk wat voelt.![]()
Heeft je gym daar geen bankje voor?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 02:16 schreef Panzermaus het volgende:
Op de lat pulldown springen, je benen over die vastklem-dingen heenvouwen en je voeten vastklemen. Schijf pakken en achter je hoofd houden. Helemaal achterover leunen, beetje van dat bankje af, niet te ver. En dan maar situps en crunches doen. Niet je onderrug slopen.
De enige buikspieroefeningen die ik leuk vind, ik ga nog finaal kapot ook.Kan niet eens meer overeind komen nu.
Toendertijd was ik daarmee bezig maar dit ging tezamen met mijn lactose intolerantie opkomst. Omdat ik veel eiwitten binnenkreeg met melk en whey en andere zuiveldingen, kreeg ik geregeld ongelofelijk buikpijn (want lege maag) en enkele dagen zelfs dat ik op bed moest blijven vanwege de pijn/krampen. Ziens dien eigenlijk volledig aan de kant gegooidquote:Op donderdag 17 juli 2014 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je het o.a. voor het hongergevoel doet, waarom dan geen IF?
[..]
Je kan sowieso beter shrugs met dumbells doen omdat je de traps beter activeert en überhaupt beter kan hitten.
http://suppversity.blogsp(...)ries-latissimus.html
[ afbeelding ]
[..]
Wat zeggen de studies over het metabolisme?
nicequote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:44 schreef Snakey het volgende:
M'n BP vanmorgen weer up naar 110 gekregen. (Was 120) OHP gisteren naar 70 (was 75).
Dat stukje krachtverlies ben ik dus weer aan het inhalen.
Whehehe, pcies.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nice
keertje flink zout en carbs loaden en je bent er weer bij die 120
Dat is wel redelijk squatten 101quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Squatten met een cleantechniek is echt goddelijk. In plaats van te proberen die bar omhoog te duwen/de grond weg te duwen, proberen je heupen te strekken zodra ze boven de knieën komen. Dan lijkt het veel lichter, de form wordt veel makkelijker vol te houden en je kunt veel explosiever liften.
/noobontdekking van de week
Ja, gezien hoeveel makkelijker dat is, leek het me ook.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Eindelijk een fatsoenlijke OHP met 50 kg.
Chinups gaan ook steeds beter. 2,5 maand geleden was één totaal onhaalbaar, nu doe ik twee sets van vijf (@112kg).
Fouten maken is onderdeel van het leerproces.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
mmm, nee. Dat is gewoon het leerproces.
WAT.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:22 schreef Faeroer het volgende:
Iemand nog een gym waar je mag deadliften in omgeving Leiden/Leidschendam/Voorburg/Den Haag?
Net bij Kneets Gym aan de slag gegaan, blijk je alleen HUN supplements/eiwitten en dergelijke te mogen gebruiken bij het trainen. Werd er daadwerkelijk voor op aangesproken.Kansloos. Wat is er mis met al die gyms, lijkt wel of iedereen dik aan de aids is in deze hitte.
https://fbcdn-sphotos-h-a(...)24584175018578_n.jpgquote:
Hoe gaan ze dat controleren dan? Moet je alles wat je in je drinkbus schudt eerst laten zien?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:22 schreef Faeroer het volgende:
Iemand nog een gym waar je mag deadliften in omgeving Leiden/Leidschendam/Voorburg/Den Haag?
Net bij Kneets Gym aan de slag gegaan, blijk je alleen HUN supplements/eiwitten en dergelijke te mogen gebruiken bij het trainen. Werd er daadwerkelijk voor op aangesproken.Kansloos. Wat is er mis met al die gyms, lijkt wel of iedereen dik aan de aids is in deze hitte.
Ik heb altijd zo'n klein doosje in m'n broek met creatine, beta-a etc, cafeïne, zoetstof en dergelijke. Mocht niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat controleren dan? Moet je alles wat je in je drinkbus schudt eerst laten zien?
Hoe heb je dan getrained? Optrekken is wel 1 van die dingen die ik nooit heb gekund, maar wel wilquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Chinups gaan ook steeds beter. 2,5 maand geleden was één totaal onhaalbaar, nu doe ik twee sets van vijf (@112kg).
Dat lees je verkeerdquote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
https://fbcdn-sphotos-h-a(...)24584175018578_n.jpg
https://www.facebook.com/(...)4563/?type=3&theater
Hahaha, het is ook daadwerkelijk een regel daar. Iedereen is gek geworden.
Heeft je gym geen assisted pull-up? Dat werkt echt geweldig. Anders kun je bijvoorbeeld negatives doen: in aangespannen positie gaan hangen, en zo lang mogelijk volhouden. Dan zo langzaam mogelijk naar beneden zakken, totdat je het niet maar houdt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 18:26 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Hoe heb je dan getrained? Optrekken is wel 1 van die dingen die ik nooit heb gekund, maar wel wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |