Had-ie beter vóór dat ongeluk kunnen doen.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:48 schreef Paul het volgende:
De 27-jarige Jamie Norman besloot zijn verhaal alsnog naar buiten te brengen nadat hij hoorde over het dodelijke ongeval in Terra Mitica. De Brit wil toeristen naar eigen zeggen waarschuwen voor de onveiligheid van dergelijke pretparken.
Mijn god, wat een afschuwelijke atractiequote:Op zondag 13 juli 2014 23:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze hadden jaren terug zelfs ook een glijbaan waarbij je door een compleet met water gevulde buis ging, maar die is er niet meer.
Een deel van de baan is onder water door?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:03 schreef BaajGuardian het volgende:
In appelscha stond ook zon soort ding maar dan onder de grond door en dan nog ff door water, ben ik 2 keer afgegaan en toen vond ik het ook wel weer leuk geweest. Maar wel levensgevaarlijk verder, je zal kramp krijgen en je knie naar boven trekken oid net in dat onderwater stuk.
Dat, rubberentegelmentaliteit.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:29 schreef DrDentz het volgende:
Mensen gaan nu al klagen bij ieder schrammetje. Als je naar Action Park ging wist je zeker dat je gewond terug kwam.
[ afbeelding ]
Ik had wel eens gelezen dat ze voor het testen van die crash test dummy's hadden gebruikt en dat die poppen kapot eruit kwamen. Geen idee of dat ook echt gebeurd was.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:29 schreef DrDentz het volgende:
Mensen gaan nu al klagen bij ieder schrammetje. Als je naar Action Park ging wist je zeker dat je gewond terug kwam.
[ afbeelding ]
Ik heb daar wel eens van gehoord, maar nooit begrepen hoe dat werkte. Wat was de reden dat die later weggehaald was?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De X-Stream, al een paar keer misgegaan
http://www.looopings.nl/w(...)baan-in-Tikibad.html
Ze hadden jaren terug zelfs ook een glijbaan waarbij je door een compleet met water gevulde buis ging, maar die is er niet meer.
Nee ze zeggen dat van te voren dat er een stuk onder water door gaat en in de buis net voordat je er uit komt ergens.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:18 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Een deel van de baan is onder water door?
Hoe moet ik dat zien, water in de buis of de buis door het zwembad?
Indien het eerste, dat weet je wel als je er voor de eerste keer afgaat?
Dat je lekker aan het lachen bent tijdens het glijden en je opeens het water induikt en niet meer naar adem kan happen terwijl de baan nog niet voorbij is.
The horror...
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:23 schreef Twiitch het volgende:
Bekijk het eens van de positieve kant, je had ook dood kunnen zijn.
Dikke onzin natuurlijk. Gewoon iemand weer die aandacht nodig heeftquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:29 schreef Dance99Vv het volgende:
Haperend luikje waterglijbaan verwondde ook Haagse tiener
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Haagse-tiener.dhtml
quote:
quote:
Dikke onzin natuurlijk. Gewoon iemand weer die aandacht nodig heeftquote:Op maandag 14 juli 2014 01:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik stond daar ook om mij heen te kijken en vroeg mijzelf af wtf er nou zo leuk aan zo'n valglijbaan is..ik kon het niet ontdekken en liep dan ook maar hoofdschuddend weg.
Vanavond flink over bijgelezen, wat een bazenrampenparkquote:Op maandag 14 juli 2014 17:29 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zou je mij uit moeten zagen.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:29 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |