Ga jij zo kijken?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is je vergeven, je kan niet alles weten
Archeologie in Leiden bekeken natuurlijk!quote:Op zondag 13 juli 2014 20:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Want wat heeeft het je dit weekend gebracht.. ?
Voetbal? Ach, mijn man kijkt wel, dus ik krijg het wel mee, maar verder zal het me roesten wie er gaat winnen.quote:
AH OK Leiden is daar wel weer geschikt voor iddquote:Op zondag 13 juli 2014 20:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Archeologie in Leiden bekeken natuurlijk!
Mij ook, maar ik ben solidair met Duitsland want onze buren. En nee, ik ga niet kijken.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voetbal? Ach, mijn man kijkt wel, dus ik krijg het wel mee, maar verder zal het me roesten wie er gaat winnen.
Ga jij kijken?
Misschien wordt er vanavond een kalfje geboren, dat vind ik veel leuker.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik ben solidair met Duitsland want onze buren. En nee, ik ga niet kijken.
Oh, ik las ergens dat het nog niet zo ver is? Zou wel heel leuk zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien wordt er vanavond een kalfje geboren, dat vind ik veel leuker.
Zeker, en deze tentoonstelling wil ik zelfs nog wel een keer bekijkenquote:Op zondag 13 juli 2014 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
AH OK Leiden is daar wel weer geschikt voor iddHet is je iig bevallen dus top
10 van de 12 mensen hier hebben geen idee waar je het over hebt...quote:Op zondag 13 juli 2014 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voordat ik net de deur uit ging was er onrust in de COS, omdat er slijm uit Bief zou komen, ik heb nog niet bijgelezen. Dus het was loos alarm?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, ik las ergens dat het nog niet zo ver is? Zou wel heel leuk zijn.
Dat is beter voor die 10quote:Op zondag 13 juli 2014 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
10 van de 12 mensen hier hebben geen idee waar je het over hebt...
Er komt inderdaad slijm uit, en boer John heeft via de streams gekeken, en een bericht op zijn FB geplaatst. Het kwam er zo ongeveer op neer dat het er goed uitziet, maar dat het nog niet zover is.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voordat ik net de deur uit ging was er onrust in de COS, omdat er slijm uit Bief zou komen, ik heb nog niet bijgelezen. Dus het was loos alarm?
Oke, dus nog geen kalfje vandaag, jammer.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Er komt inderdaad slijm uit, en boer John heeft via de streams gekeken, en een bericht op zijn FB geplaatst. Het kwam er zo ongeveer op neer dat het er goed uitziet, maar dat het nog niet zover is.
Dat is veel leuker, ken iemand die had er van de week zelfs 2!quote:Op zondag 13 juli 2014 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie beestjes zijn het.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is veel leuker, ken iemand die had er van de week zelfs 2!
Ik hoop dat het een koe wasquote:Op zondag 13 juli 2014 20:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is veel leuker, ken iemand die had er van de week zelfs 2!
Uit vele komt een berg slijm.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voordat ik net de deur uit ging was er onrust in de COS, omdat er slijm uit Bief zou komen, ik heb nog niet bijgelezen. Dus het was loos alarm?
Nee 2 koeien die beide kalfjes kregen.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een koe was![]()
Dat is wel bijzonder volgens mij, een kalfjes-tweeling.
Draagt hij normaal een corset dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 20:34 schreef Deisyy het volgende:
Geer heeft een aardige buik, tja zonder shirt kan je geen korset dragen![]()
Maar niets mis met een buikje bij een oudere man, het is die gladgetrokken kop erboven die hem er vreemd uit laten zien.
[ afbeelding ]
Geer is natuurlijk heel ijdel he, dus ik zie hem er gerust voor aan dat hij een korset draagt.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Draagt hij normaal een corset dan?![]()
Ik dacht altijd dat Geer wel een sportief ventje was, 4 jaar geleden had ie nog een
goddelijk lichaam![]()
[ afbeelding ]
De mijnese drinkt niet maar die heeft ook best een pensquote:Op zondag 13 juli 2014 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geer is natuurlijk heel ijdel he, dus ik zie hem er gerust voor aan dat hij een korset draagt.
Ook al sport Geer regelmatig, als je van wijntjes en lekker eten houdt ontkom je boven de 50 niet aan een buikje![]()
[ afbeelding ]
Dacht alijd dat het een Griekse Adonis was .. Maar laat begrip gewoon door iedereen apart ingevuld kan wordenquote:Op zondag 13 juli 2014 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
De mijnese drinkt niet maar die heeft ook best een pens
Nee, ik weet ook wel waarom hij die heeft, snoepen en te weinig beweging ...quote:
Was... dat zeg je goedquote:Op zondag 13 juli 2014 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht alijd dat het een Griekse Adonis was .. Maar laat begrip gewoon door iedereen apart ingevuld kan worden
Een dikke buik, helderequote:Op zondag 13 juli 2014 21:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet?
Ik dacht dat ieder mens er 1 had.
Ik heb het 5 x gelezen, maar wat zeg je nou?quote:Op zondag 13 juli 2014 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht alijd dat het een Griekse Adonis was .. Maar laat begrip gewoon door iedereen apart ingevuld kan worden
Die van mij ook hoorquote:Op zondag 13 juli 2014 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik weet ook wel waarom hij die heeft, snoepen en te weinig beweging ...
Maar ach...... pffffff
Ja ieder zn ding tochquote:Op zondag 13 juli 2014 21:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Was... dat zeg je goedmaar maakt niet uit.
Als er geen chocola in huis is vreet ie rustig een pot nutella leegquote:
Dat iedereen zelf uit moet maken hoe zn Adonis er uit ziet ..quote:Op zondag 13 juli 2014 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het 5 x gelezen, maar wat zeg je nou?
Die bovenste is van mij, de onderste niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar ging het fout
[..]
Met je dikke buik.
Je kan niet eeuwig jong blijven,dus het went, maakt ook geen zak uit gewoon eigenlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat iedereen zelf uit moet maken hoe zn Adonis er uit ziet ..
Gatverdammequote:Op zondag 13 juli 2014 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Als er geen chocola in huis is vreet ie rustig een pot nutella leeg![]()
anders krijgt ie hoofdpijn , zegt ie....
Wat een wijfquote:Op zondag 13 juli 2014 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Als er geen chocola in huis is vreet ie rustig een pot nutella leeg![]()
anders krijgt ie hoofdpijn , zegt ie....
Ik eigenlijk ook niet, eigenlijk vind ik het wel lekker zachtquote:Op zondag 13 juli 2014 21:27 schreef Soury het volgende:
Buikje is helemaal niet erg, ik hou eigenlijk niet van die harde six pacs
Dat bedoel ik idd .. Op een gegeven moment is het goed ... En berust je er meequote:Op zondag 13 juli 2014 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan niet eeuwig jong blijven,dus het went, maakt ook geen zak uit gewoon eigenlijk.
Over schoonmoeders gesproken.... ik kreeg vandaag van mijn oudste zoon een "zijn jullie vanmiddag thuis, dan komen we even langs" telefoontje, ze moesten wat vertellen.quote:
Er komt ook meestal een getrainde ego mee waar ik niet zo van houquote:Op zondag 13 juli 2014 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, eigenlijk vind ik het wel lekker zacht
Als ze (ruim) 40+ zijn idd meestal welquote:Op zondag 13 juli 2014 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Er komt ook meestal een getrainde ego mee waar ik niet zo van hou
Behalve als het om mezelf gaat, ik wil zelf geén dikke pens, daar voel ik me niet lekker bij,quote:Op zondag 13 juli 2014 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Gat bedoel ik idd .. Op een gegeven moment is het goed ... En berust je er mee
En, en, en?!quote:Op zondag 13 juli 2014 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Over schoonmoeders gesproken.... ik kreeg vandaag van mijn oudste zoon een "zijn jullie vanmiddag thuis, dan komen we even langs" telefoontje, ze moesten wat vertellen.
En ik had eergisteren net het "grote jongens bed" voor Soneal in elkaar gezet, en het babybedje uit elkaar gehaald, dus het was even spannend wat ze kwamen vertellen
Gaan ze trouwen ?quote:Op zondag 13 juli 2014 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Over schoonmoeders gesproken.... ik kreeg vandaag van mijn oudste zoon een "zijn jullie vanmiddag thuis, dan komen we even langs" telefoontje, ze moesten wat vertellen.
En ik had eergisteren net het "grote jongens bed" voor Soneal in elkaar gezet, en het babybedje uit elkaar gehaald, dus het was even spannend wat ze kwamen vertellen
Ook dat, van di haantjesquote:Op zondag 13 juli 2014 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Er komt ook meestal een getrainde ego mee waar ik niet zo van hou
Je wordt Oma!quote:Op zondag 13 juli 2014 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd, ik heb dat ook een keer gedaan. De champagne stond al klaar.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Wat leuk! Gefeliciteerd!quote:
Nou dat is leuk !!!quote:
Nee, voorlopig nog niet, hoewel de oudste ons wel even in de maling probeerde te nemen door tegen Soneal te zeggen "Zeg eens oom"quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd, ik heb dat ook een keer gedaan. De champagne stond al klaar.
Ze dachten dat ik zwanger was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
[..]
Nou ik ben benieuwd, ik heb dat ook een keer gedaan. De champagne stond al klaar.
Ze dachten dat ik zwanger was.eh... wat is geelband?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar daar gaat het toch al helemaal niet meer om ... Dikke buik zit niet in je aard .. Mooi toch .. Je hebt vast genooeg andere dingen aan je hoofd ..quote:Op zondag 13 juli 2014 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Behalve als het om mezelf gaat, ik wil zelf geén dikke pens, daar voel ik me niet lekker bij,
da's wel dubbel natuurlijk...
Wat is googelquote:
Ja morgen naar het VU blehhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 13 juli 2014 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar daar gaat het toch al helemaal niet meer om ... Dikke buik zit niet in je aard .. Mooi toch .. Je hebt vast genooeg andere dingen aan je hoofd ..
Wel heel leuk! Waar hoor je het tegenwoordig nog. Jouw zoon is toch best nog wel jong? 23, dacht ik.quote:
[..]
Ze dachten dat ik zwanger was.LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was meer dat ik net dat bedje uit elkaar gehaald had enzo, en ik al wist dat zijn vriendin de babykamer tzt wel graag wilde hebben, maar aan de andere kant weet ik ook dat ze al die tijd best wel verstandig zijn geweest met dit soort keuzes, dus nu al zwanger paste niet echt in het rijtje der logica.
Wow zo cool ... Maar ze zijn ook best al wel lang bij elkaar .. Sinds ik je ken toch zo ongeveerquote:
Hij moet nog 23 worden.... maar ze hebben best regelmatig trouwerijen van vrienden enzo, dus gezien hun omgeving (Schubbekutteveen) verbaast het me dan ook weer niet heel erg.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel heel leuk! Waar hoor je het tegenwoordig nog. Jouw zoon is toch best nog wel jong? 23, dacht ik.
Grappenmaker die jongen van jequote:Op zondag 13 juli 2014 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, voorlopig nog niet, hoewel de oudste ons wel even in de maling probeerde te nemen door tegen Soneal te zeggen "Zeg eens oom"
ah... gips dus..quote:
Nou als ze geinteresseerd was in de kinderkamer past het primaquote:Op zondag 13 juli 2014 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL
Het was meer dat ik net dat bedje uit elkaar gehaald had enzo, en ik al wist dat zijn vriendin de babykamer tzt wel graag wilde hebben, maar aan de andere kant weet ik ook dat ze al die tijd best wel verstandig zijn geweest met dit soort keuzes, dus nu al zwanger paste niet echt in het rijtje der logica.
Nah, het was meer van "moet ik hem voor jullie bewaren of op marktplaats zetten", en het is best wel een hele mooie babykamer, dus ik snap wel dat ze het niet nodig vond dat hij op marktplaats gingquote:Op zondag 13 juli 2014 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als ze geinteresseerd was in de kinderkamer past het prima
Leuk tochquote:Op zondag 13 juli 2014 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, het was meer van "moet ik hem voor jullie bewaren of op marktplaats zetten", en het is best wel een hele mooie babykamer, dus ik snap wel dat ze het niet nodig vond dat hij op marktplaats ging
Komt het weer in je oude huis.. .. Plek genoeg toch of staat het al helemaal vol met hun meuk..?quote:Op zondag 13 juli 2014 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, het was meer van "moet ik hem voor jullie bewaren of op marktplaats zetten", en het is best wel een hele mooie babykamer, dus ik snap wel dat ze het niet nodig vond dat hij op marktplaats ging
Ik moet er eigenlijk vooral om lachen dat mijn kind het zo keurig volgens "de regels" doet....quote:
Nee joh, niet in m'n oude huis, daar wonen nu andere mensen, hij heeft vorig voorjaar z'n eigen huisje gekregen.... wel in dezelfde straat, maar dan een hoekwoning ipv een tussenwoning, met tuin op het zuidenquote:Op zondag 13 juli 2014 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt het weer in je oude huis.. .. Plek genoeg toch of staat het al helemaal vol met hun meuk..?
Zoiets kan dan best aanstekelijk werken, vooral als je elkaar al 6 jaar kent.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij moet nog 23 worden.... maar ze hebben best regelmatig trouwerijen van vrienden enzo, dus gezien hun omgeving (Schubbekutteveen) verbaast het me dan ook weer niet heel erg.
En ze hebben al 6 jaar verkering, dat is ook al een hele tijd natuurlijk.
Mijn eerste indruk van B was dat het een goeie beschaafde jongen was. heb ik hem maar ooit 1 keer gezien en 1 keer meegenomen in de auto om hem ergens af te zetten ..quote:Op zondag 13 juli 2014 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moet er eigenlijk vooral om lachen dat mijn kind het zo keurig volgens "de regels" doet....
Dat zou je helemaal niet verwachten van een kind van mij
Ik ken hem niet maar wat ik in de jaren over hem gelezen heb van jou verbaasd het me niet. Ook wel foto's gezien met je jongste daar is hij ook wel gek mee.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moet er eigenlijk vooral om lachen dat mijn kind het zo keurig volgens "de regels" doet....
Dat zou je helemaal niet verwachten van een kind van mij
Ben je zelf inmiddels een beetje gewend in je nieuwe oude huis?quote:Op zondag 13 juli 2014 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, niet in m'n oude huis, daar wonen nu andere mensen, hij heeft vorig voorjaar z'n eigen huisje gekregen.... wel in dezelfde straat, maar dan een hoekwoning ipv een tussenwoning, met tuin op het zuiden
Thnx....quote:Op zondag 13 juli 2014 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken hem niet maar wat ik in de jaren over hem gelezen heb van jou verbaasd het me niet. Ook wel foto's gezien met je jongste daar is hij ook wel gek mee.
Een toffe peer en weet vast wat hij doet.
Oh ja vergeten ..quote:Op zondag 13 juli 2014 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, niet in m'n oude huis, daar wonen nu andere mensen, hij heeft vorig voorjaar z'n eigen huisje gekregen.... wel in dezelfde straat, maar dan een hoekwoning ipv een tussenwoning, met tuin op het zuiden
Ja, ik realiseerde me pas dat ik geen heimwee meer naar m'n huis in S'veen heb, dus dat is al gunstig.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je zelf inmiddels een beetje gewend in je nieuwe oude huis?
Goed om te horenquote:Op zondag 13 juli 2014 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik realiseerde me pas dat ik geen heimwee meer naar m'n huis in S'veen heb, dus dat is al gunstig.
Ik mis het dorp nog wel, en als ik de lotto zou winnen dan kocht ik er gelijk een huis (in het buitengebied, dat dan wel weer), maar ik denk dat ik het dan aan de oudste zou overlaten om dat huis bewoond te houden
En dan de schuur tot gastenverblijf verbouwen zodat ik er zelf ook af en toe kan logeren
Dus ja, het nieuwe huis is inmiddels wel thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |