Klopt. Eijsden inderdaadquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:08 schreef icloud het volgende:
Lees ik goed dat je eijsden woont?
Ik ben opgegroeid in nazareth maar kan me niet precies voor de geest halen waar jij woont, misschien komt dat omdat ik al 30 jaar weg ben uit het zuiden.
Nee nazareth ligt tegen limmel aan, ter hoogte van het nieuwe stationquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:15 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Klopt. Eijsden inderdaad
Ah, Nazareth ken ik wel ja, waar ze nu flink aan 't verbouwen zijn toch? A2 tunnel etc...
Ja oke, maar dat is voor mij toch wel erg in de buurt van de A2quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:18 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee nazareth ligt tegen limmel aan, ter hoogte van het nieuwe station
Klopt de a2 ligt in de achtertuin, maar kruisdonk en de n2 liggen een heel stuk verder.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 14:22 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is voor mij toch wel erg in de buurt van de A2![]()
In ieder geval niet bij Malberg enzo in de buurt
Haha thanks voor de complimentenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 15:33 schreef The_Kash het volgende:
Ik lees al een tijdje mee, maar wat jij allemaal doet; Geniaal!
Dat gaat me nog niet lukken in mn stoutste dromen!
Hmzz, ja dat klinkt inderdaad beter! Maar is het dan niet zo dat je het hele circuit zelf moet vullen? En dus ook "STEK-certified" moet zijn? Maar zeker goed om eens over na te denken bij de volgende. Die ga ik sowieso zelf (in de woonkamer) installeren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:11 schreef henkje1234567890 het volgende:
koppelingen eraf snijden en een stuk leiding eraan solderen
koppelingen gaan toch vaak lek, gesoldeerd gebeurt er nooit meer wat mee
Heb het even getest en het gaat hier prima met een lijmpistoolquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 07:24 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Tja, das een goeie. Daar heb ik geen ervaring mee. Kun je ergens een klein stukje testen? Ben wel benieuwd eigenlijk, en handig om te weten
Hahaquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:18 schreef RoelerMF het volgende:
Die slaapkamer moet wel meer dan fantastisch worden. En wat kan je lekker doorwerken als je een dak boven je hoofd hebt, heb nauwelijks in de tuin kunnen werken het weekend vanwege moeder natuur. (En ik zo ijdel ben dat ik niet in de regen verder ga)
Ah, helemaal topquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:07 schreef dj_ko het volgende:
Heb het even getest en het gaat hier prima met een lijmpistool
Thanks!!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:44 schreef Klonterpot het volgende:
Wat een fantastisch project!![]()
Vooral je woonkamer en keuken vind ik prachtig. Wat voor vloer is het als ik vragen mag?
Hahaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:07 schreef naaa het volgende:
Toen ik die foto eerder al zag, vroeg ik me al af:
kon je bij dit type niet gewoon gelijk achter die binnenunit naar buiten met je buizen??
Dus dat je gewoon helemaal geen lelijke koof/plastic shit onder of naast je binnenunit hebt?
Never mind; die vraag was inmiddels al beantwoord![]()
En zelfde met de stroomkabel, is ook netter om deze van buitenaf te pakken
(al begrijp ik dat dit in jouw situatie lastiger is..slagvaste buis langs gevel naar dak xD)
Verder, op dat opbouwstopcontact na, netjes
En hier 't zelfde... lolquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:25 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Sta hier GVD op het punt om met de dozenboor jou kant op te komen.
maak je alles zo supernetjes en knal je er een opbouw WCD tegenaan![]()
Voor de rest weer mooi werk
Klopt, ik ben het met je eens. Maar dit is een speciaal geval.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:36 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Dan nog, opbouwdozen zijn zuur. Ik zit er serieus over te denken om zelfs in de garage een voorzetwand te knutselen van gipsplaat om van die opbouwtroep af te zijn.
(oke oke, en voor de isolatie, en mogelijkheid tot tegelen, en omdat ik nog bergen inbouw wcd's incl frames heb liggen etc etc etc).
geïntegreerd als in dat er een gat in de achterkant van het kastje wordt gemaakt zodat je het kastje wel gewoon normaal tegen de muur kan schuiven zonder dat je een spleet krijgt van 10 centimeter (opbouwdoos en stekker welke er inzit) of bedoel je het anders?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:33 schreef Atmoz het volgende:
En hier 't zelfde... lol![]()
![]()
Ik heb nog nota bene speciaal een nieuwe dozenboor gekocht, MAAR: er komt een kastje voor te staan. Natuurlijk ga je die lelijke opbouwdoos niet meer zien straksReden dat ik het zo gemaakt heb is dat ik dan geen redelijk diep gat hoef te boren richting de buitenmuur... Het kastje zal daar ALTIJD blijven staan, want het wordt helemaal geïntegreerd
![]()
Niets aan de hand dus, maar wel leuke reacties
Zo aan de foto te zien is het gewoon een lichte XMvK kabel,quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:39 schreef Atmoz het volgende:
Er loopt een HELE stugge YMvK-kabel (of hoe heet zo'n ding precies?) naartoe, als ik dat allemaal IN een buis moest leggen om naar een inbouwdoos te gaan, dan ging dat niet lukken. Dit was gewoon even een goede "middenweg" oplossing
Nou, het kastje wordt er "custom made" voor gemaakt. Dus het zal inderdaad iets zijn van een gat voor dat stopcontact, of gewoon geen achterwand omdat het redelijk ter plekke wordt gemaaktquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:27 schreef Geckoo het volgende:
geïntegreerd als in dat er een gat in de achterkant van het kastje wordt gemaakt zodat je het kastje wel gewoon normaal tegen de muur kan schuiven zonder dat je een spleet krijgt van 10 centimeter (opbouwdoos en stekker welke er inzit) of bedoel je het anders?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:01 schreef naaa het volgende:
Zo aan de foto te zien is het gewoon een lichte XMvK kabel,
_misschien_ (voordeel van het twijfel) een íets dikkere YMvK kabel..
Bij een VMvK 5x16mm kabel mag je gaan zeuren over stug
Hou je wel rekening met de afvoer :-)quote:
Toevallig van de week bij iemand geweest die een bad half had ingebouwd en zag er inderdaad luxe uit! Mooi!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:03 schreef Atmoz het volgende:
ga ik het inbouwen in de vlonder.Dus: vlonder weer gedeeltelijk slopen:
[ afbeelding ]
Kost weer extra werk, maar dat is volgens mij een veel beter idee. Dan stap je veel makkelijk in het badEn oogt mijns inziens ook iets luxer. Zo'n super hoog bad leek me niet echt mooi.
Hoe bedoel je dat? In de hoogte of wat? (of voorzichtig zijn met de afvoer, tijdens het afbreken v/d vlonder?)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:37 schreef BartNH het volgende:
Hou je wel rekening met de afvoer :-)
Thanksquote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:59 schreef KdwPPr het volgende:
Heb net heel je topic doorgelezen en echt heel vet wat je allemaal hebt gemaakt.
Haha, helemaal topquote:Je hebt mij zoveel inspiratie gegeven dat ik gelijk een Arduino start kit ga bestellen om wat dingen mee te proberen. Ik blijf dit topic dan ook zeker volgen.
Thanks!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:20 schreef Klonterpot het volgende:
De LED-strips achter je TV en boven de keuken zijn écht heel vet. Hoe bestuur je die? Via zo'n old-school Chineze afstandsbediening of via je app? Welke snoeren heb je hier voor gebruikt.
Goed idee van het verzinken van je bad trouwens, dat oogt volgens mij heel sjiek.
Toppie!!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 15:16 schreef Blue_note het volgende:
Toevallig van de week bij iemand geweest die een bad half had ingebouwd en zag er inderdaad luxe uit! Mooi!
Dat je de afvoer kwijt kan in de hoogte en dat er voldoende afschot blijft.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:44 schreef Atmoz het volgende:
Hoe bedoel je dat? In de hoogte of wat?
Bedankt alvast voor het vern*ken van al mijn vrije tijdquote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:44 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Haha, helemaal topGoed om te lezen!!
En alvast heel veel succes met hobby'en
Ah, ok. Duidelijk. Thanksquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:51 schreef BartNH het volgende:
Dat je de afvoer kwijt kan in de hoogte en dat er voldoende afschot blijft.
lolquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:09 schreef KdwPPr het volgende:
Bedankt alvast voor het vern*ken van al mijn vrije tijd
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:42 schreef R-Tech het volgende:
He Atmoz, ik ben naar aanleiding van jouw 'LED manie' ook aangestoken met dit virus en wil overal LED strips gaan plaatsen die dmv Wi-Fi en aan app aan zijn te sturen.
Opzich is het zeker de moeite waard om te proberen. Allemaal lekker makkelijk op deze manier, dus zou het zeker eens uittesten inderdaadquote:Ik heb over jouw manier, via Arduino, nagedacht, maar volgens mij is dat best prijzig alles bij elkaar.
Toen kwam ik op de ikeahackers site een manier tegen waarbij je zelf een printje kon maken met een programmeerbare unit etc, maar ook dit werd uiteindelijk vrij duur.
Wat dat betreft ben ik een echte Nederlander haha!
Na nog meer zoekwerk ben ik uiteindelijk op dit apparaat gestuit: link
Denk jij dat dit iets is, gezien jouw ervaring met dit spul?
Kost allemaal niets op Ebay he. Echt sjiek wat je allemaal kunt kopen voor zo weinig geldquote:Ik heb er alvast 1 besteld om te testen (incl. verzenden ¤20,-) maar die is nog niet binnen
Volgens de documentatie zit er een gratis app bij voor Android en IOS en heb je ook de mogelijkheid om meerdere units aan elkaar te clusteren in het programma. Het enige wat ontbreekt is de mogelijkheid tot macro's voor bijv. automatisch inschakelen op een bepaalde tijd.
Ik heb toevallig eergisteren al mijn 4e van deze besteld en er komt nog een 5e bij, voor twee zelfgemaakte RGB bloempottenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:42 schreef R-Tech het volgende:
He Atmoz, ik ben naar aanleiding van jouw 'LED manie' ook aangestoken met dit virus en wil overal LED strips gaan plaatsen die dmv Wi-Fi en aan app aan zijn te sturen.
Ik heb over jouw manier, via Arduino, nagedacht, maar volgens mij is dat best prijzig alles bij elkaar.
Toen kwam ik op de ikeahackers site een manier tegen waarbij je zelf een printje kon maken met een programmeerbare unit etc, maar ook dit werd uiteindelijk vrij duur.
Wat dat betreft ben ik een echte Nederlander haha!
Na nog meer zoekwerk ben ik uiteindelijk op dit apparaat gestuit: link
Denk jij dat dit iets is, gezien jouw ervaring met dit spul?
Ik heb er alvast 1 besteld om te testen (incl. verzenden ¤20,-) maar die is nog niet binnen
Volgens de documentatie zit er een gratis app bij voor Android en IOS en heb je ook de mogelijkheid om meerdere units aan elkaar te clusteren in het programma. Het enige wat ontbreekt is de mogelijkheid tot macro's voor bijv. automatisch inschakelen op een bepaalde tijd.
Ik heb 0,0 ervaring met programmeren en eigenlijk ook weinig kennis van elektriciteit. Ik ga dus eerst maar is een ledje aan en uit proberen te krijgen via mijn smartphone (ik zag btw dat jij android gebruikt, is dat ook in ios te maken? Anders heb ik weer een goede reden om nieuwe telefoon te bestellen hehe).quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:55 schreef Atmoz het volgende:
lol![]()
Wat ga je als eerste maken? Al een project ingedachte?
Dank voor je informatiequote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:24 schreef P4tje het volgende:
[..]
Ik heb toevallig eergisteren al mijn 4e van deze besteld en er komt nog een 5e bij, voor twee zelfgemaakte RGB bloempotten. Ik heb overwogen om zelf printjes en een app te maken, zoals Atmoz. Maar dit kost best veel tijd en ik heb nog 100 andere hobbies
.
Ik heb thuis ook een hoop KAKU, dit wil ik in één domotica systeem gaan combineren met een Raspberry Pi. Voor deze led controllers ga ik zelf een plugin schrijven, zodat ze samen met KAKU in één app aangestuurd kunnen worden.
Er is wat bekend over het protocol:
https://www.npmjs.org/package/rgb-led
en als plugin van een domotica systeem
http://git.agocontrol.com(...)ster/devices/wifi370
Er is een web interface met advanced settings (bij mij kreeg hij geen IP van mijn router...). Het is verstandig om het wachtwoord van het acces point te veranderen, want hij maakt een bridge naar je router.
- Maak met je laptop / telefoon / wifi adapter verbinding met de led controller.
- Ga naar in je browser 10.10.123.2 (of andere ip adress wat in de app staat)
- Username is: admin
- Password is: nimda
- Zet de web interface op Engels
Deze is iets goedkoper
http://www.ebay.com/itm/1(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Atmoz's LED cornerquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:59 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Dank voor je informatie![]()
Volgens mij had ik degene uit jouw link ook besteld![]()
Kun je deze nou ook clusteren en bijv. op muziek laten reageren?
Ps. misschien offtopic maar gezien de LED manie van Atmoz wellicht toch de goede plek
Ik heb een versterker die Airplay doet, dus zou het via de app moeten kunnenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef P4tje het volgende:
[..]
Atmoz's LED corner
Clusteren weet ik niet. Je kan vinkjes zetten, maar nog niet geprobeerd eigenlijk. De muziek functie heeft bij mij een flinke vertraging en wordt daardoor niet gebruikt. Die functie werkt alleen met muziek die vanuit die app wordt afgespeeld, maar niets houd je tegen om een plugin te maken die de microfoon of XBMC gebruikt.
Woei, goed bezigquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:24 schreef P4tje het volgende:
Ik heb toevallig eergisteren al mijn 4e van deze besteld en er komt nog een 5e bij, voor twee zelfgemaakte RGB bloempotten. Ik heb overwogen om zelf printjes en een app te maken, zoals Atmoz. Maar dit kost best veel tijd en ik heb nog 100 andere hobbies
.
Hier hetzelfde. Bijna alle "gewone" lampen werken via KAKU. Dit kan ik dan ook makkelijk via m'n App bedienen. Zodra er weer eens wat tijd is ga ik de dimmers ook aansturen met de App (via zo'n slider) Altijd handig om alle controle binnen handbereik te hebbenquote:Ik heb thuis ook een hoop KAKU, dit wil ik in één domotica systeem gaan combineren met een Raspberry Pi. Voor deze led controllers ga ik zelf een plugin schrijven, zodat ze samen met KAKU in één app aangestuurd kunnen worden.
Interessant. Ik ga me d'r ook eentje halen, gewoon om eens wat mee te klooienquote:Er is wat bekend over het protocol:
https://www.npmjs.org/package/rgb-led
en als plugin van een domotica systeem
http://git.agocontrol.com(...)ster/devices/wifi370
Er is een web interface met advanced settings (bij mij kreeg hij geen IP van mijn router...). Het is verstandig om het wachtwoord van het acces point te veranderen, want hij maakt een bridge naar je router.
- Maak met je laptop / telefoon / wifi adapter verbinding met de led controller.
- Ga naar in je browser 10.10.123.2 (of andere ip adress wat in de app staat)
- Username is: admin
- Password is: nimda
- Zet de web interface op Engels
Deze is iets goedkoper
http://www.ebay.com/itm/1(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Jazeker, ook in iOS moet dit kunnen. Ik heb me er wel een beetje in verdiept, maar ben nog niet concreet ermee bezig geweest omdat ik geen iPhone heb. Maar als je het eerst via een simpele web-interface maakt, dan hoef je tenminste niet OOK nog iOS te leren programmerenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:45 schreef KdwPPr het volgende:
Ik heb 0,0 ervaring met programmeren en eigenlijk ook weinig kennis van elektriciteit. Ik ga dus eerst maar is een ledje aan en uit proberen te krijgen via mijn smartphone (ik zag btw dat jij android gebruikt, is dat ook in ios te maken? Anders heb ik weer een goede reden om nieuwe telefoon te bestellen hehe).
Klinkt me als muziek in de oren dit allesquote:Daarna heb ik in gedachte:
- Alle lichten in huis bedienen
- Gordijnen bedienen
- Alarm installatie/Inbrekers weren. Bv. Camera die foto's maakt, sirene en bouwlamp die 's nachts aangaan als iemand in de hal komt. Hier moet ik nog even over nadenken.
- Koffie automaat bedienen van mijn bed ('s ochtends 5 minuten later opstaan, ideaal)
- "Knock knock" systeem op meerdere plekken gebruiken.
- Televisie systeem bouwen die "in muur verdwijnt" en uiteraard te bedienen is via smartphone
Zomaar wat brainstormen maar als dit allemaal af is zijn we een jaar verder
Offtopic of niet, helemaal goed om 't hier over te hebbenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:59 schreef R-Tech het volgende:
Dank voor je informatie![]()
Volgens mij had ik degene uit jouw link ook besteld![]()
Kun je deze nou ook clusteren en bijv. op muziek laten reageren?
Ps. misschien offtopic maar gezien de LED manie van Atmoz wellicht toch de goede plek
Haha, preciesquote:
Hoe werkt dat precies? Moet er dan een apart topic komen, toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:33 schreef R-Tech het volgende:
Ik heb een versterker die Airplay doet, dus zou het via de app moeten kunnen![]()
Ik laat sowieso mijn bevindingen wetenMisschien een idee voor een nieuw sticky topic Atmoz?
Ja inderdaad een apart topic, de titel heb je alquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:20 schreef Atmoz het volgende:
Hoe werkt dat precies? Moet er dan een apart topic komen, toch?
Maar wel leuk idee inderdaad
Goede tip!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:20 schreef Atmoz het volgende:
Jazeker, ook in iOS moet dit kunnen. Ik heb me er wel een beetje in verdiept, maar ben nog niet concreet ermee bezig geweest omdat ik geen iPhone heb. Maar als je het eerst via een simpele web-interface maakt, dan hoef je tenminste niet OOK nog iOS te leren programmeren
Hij bedoelt : een webserver draaien die je met de browser van je i-device benadert. Dan hoef je geen app te maken maar gewoon een aparte site met de functies die jij wilt, verstopt achter een login.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:25 schreef xaban06 het volgende:
Hoe bedoel je dat je geen iOS hoeft te leren? Kan je een web interface inbouwen in je app oid?
Leuk/goed idee!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 09:27 schreef R-Tech het volgende:
Ja inderdaad een apart topic, de titel heb je al, waar iedereen al z'n LED vragen, suggesties, ervaringen en bijv. goedkope adresjes kan deponeren
![]()
En als we een modje heel lief aankijken blijft dat topic dan wel bovenaan hangen
quote:
+quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:25 schreef xaban06 het volgende:
Hoe bedoel je dat je geen iOS hoeft te leren? Kan je een web interface inbouwen in je app oid?
Kloptquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:35 schreef funky_fart het volgende:
Hij bedoelt : een webserver draaien die je met de browser van je i-device benadert. Dan hoef je geen app te maken maar gewoon een aparte site met de functies die jij wilt, verstopt achter een login.
Neem ik aan
Goed stempelen en stempelplaten gebruiken, dan ben je al een heel eind. Die dingen kunnen tonnen stempeldruk genereren. Een stoeptegel kan 11 ton per cm2 hebben, zo' n 21 meter genereert als ik me goed herinner een druk van 30 ton per cm2.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:00 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Dat gootje zit daar omdat ik heb besloten het daar te maken.
Situatie:
Vrij dikke muur (binnenmuur + buitenmuur + spouw = > 40cm).
De (vaste) buisjes aan de binnenunit waren maar 40cm. Dus als we die rechtstreeks vanuit de binnenunit naar buiten zouden brengen, dan zouden de koppelingen IN de muur terecht komen.
Mwah, die zit er nog iets naast. (zie laatste foto van de klus)
[..]
[..]
lol![]()
Het is me duidelijk: deze Nifty T120 is alleen voor mensen bedoeld![]()
[offtopic]
één dag nadat ik dat apparaat had gehuurd gebeurde (redelijk in de buurt) dit ZEER HEFTIGE ongeval: http://www.dichtbij.nl/ro(...)val-in-maasniel.aspx
![]()
Thanksquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik woon echt vlakbij je![]()
Supergaaf wat jij allemaal kan zeg
wow, dat zijn nog eens krachten.... 11 ton per cm2 dus 11.000 KG per vierkante centimeter stoeptegel? Is dat niet wat veel?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
Goed stempelen en stempelplaten gebruiken, dan ben je al een heel eind. Die dingen kunnen tonnen stempeldruk genereren. Een stoeptegel kan 11 ton per cm2 hebben, zo' n 21 meter genereert als ik me goed herinner een druk van 30 ton per cm2.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 07:59 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Let weleen goed stevig gelegde stoeptegel.
Ik heb die krengen ooit verhuurd. Bij verkeerd gebruik (2 maatjes groter en scheef afstempelen/neerzetten) krijg je het voor elkaar om een gewapende betonplaat (zo'n ding die je op parkeerplaatsen wel eens ziet) finaal over de helft te krijgen.
Maar alles is goed gegaan, en het resultaat telt
Geen idee ook wat dit is.. Allemaal van die termen die hier voorbij komenquote:
quote:Zo zie je maar... Altijd uitkijken.
Badslaapkamer is weer eens niets aan gebeurt 't hele weekend. Heb vandaag ook vrij, maar gebeurt 0,0 Was weer een festival afgelopen zaterdagquote:Hoe is het met je badkamer gesteld? Staat je bad al?
Hoeft niet per se. Je zou een framework kunnen gebruiken als: http://www.idangero.us/framework7/quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:51 schreef Atmoz het volgende:
Klopt![]()
Precies op die manier.
Iedere smartphone en/of tablet kan op internet, dus als je dan een simpele internetsite maakt die in je thuisnetwerk ergens gehost wordt, dan kun je van daaruit alles bedienen. Ziet er alleen niet zo strak uit als een dedicated App, maar wel super simpel te maken.
Hij zou toch wel niet door de vloer gezakt zijn ?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:38 schreef funky_fart het volgende:
Atmoz, je bent toch niet verdronken in je nieuwe bad? (staat ie al?)
Ah, daarquote:Op maandag 18 augustus 2014 14:01 schreef oh-oh het volgende:
Nope in de stad maar dan wel in wijk 28
quote:Op maandag 18 augustus 2014 22:41 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Over de helft krijgen als in: zoveel druk zetten dat een mega betonnen plaat scheurt en aan beide uiteinden 10cm omhoog komt.
lol, dat is voor mij (ik snap allemaal die vaktermen niet) wel meteen duidelijkquote:
Sow! Dat ziet er best goed/gaaf uitquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:26 schreef Veritas-1 het volgende:
Hoeft niet per se. Je zou een framework kunnen gebruiken als: http://www.idangero.us/framework7/
Dan kun je qua form elements een heel end in de richting van native IOS komen. Vooral als je kijkt bij form elements (http://www.idangero.us/framework7/kitchen-sink/) en dan het switch element. Natuurlijk blijf je dan een browserbalkje houden van je mobiele browser, maar toch. Wel even de website in kwestie opslaan als bookmark op je homescreen, dan heb je ook een quick launch icon als een echte app
Lol, uhmm nee niet echtquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:38 schreef funky_fart het volgende:
Atmoz, je bent toch niet verdronken in je nieuwe bad? (staat ie al?)
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:24 schreef Vonkenboer het volgende:
Hij zou toch wel niet door de vloer gezakt zijn ?![]()
Fijne vakantie! [bezinningstip: je prioriteitenlijstje defragmenterenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:33 schreef Atmoz het volgende:
Lol, uhmm nee niet echtEn het staat ook nog niet...
Ben even tussendoor met wat andere dingen bezig. Het is weer eens zover... ik kan weer niet wachten totdat ik met 't volgende project aan de slag kan (Home Theater) dus ben ik daar ook met wat dingen begonnen... Van de week alvast wat spul aangeschaft:
Crown XTi-1002 versterker (met DSP etc...)
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn die van Zuiver. Heb zelf de koperen varianten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:43 schreef Stage het volgende:
Je bent weer lekker bezig, moet zeggen dat het er allemaal echt gaaf uitziet..
Behalve dan die nepplanten... daar kan ik als kweker echt niet tegen
Bedrijf hier in de buurt maakt die wanden ook. http://naturalwall.nl/
Waar heb je trouwens je lamp boven de eetkamertafel vandaan? Vind die echt gaaf!
Dat klopt, dat is de Retro 70 van Zuiver... maar hoe kom jij aan een geborstelde variant!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die van Zuiver. Heb zelf de koperen varianten.
Lucide Volo!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:43 schreef Stage het volgende:
Waar heb je trouwens je lamp boven de eetkamertafel vandaan? Vind die echt gaaf!
Vraag mij af of zijn vakantie er inmiddels alweer op zit !quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:36 schreef Gieliovd het volgende:
O inderdaad ja! Kost een stuk minder dan die van Zuiver haha.
Atmoz zijn die van jou 18 cm in diameter?
Enne... je zou je bad plaatsen dit weekend?
Thanks!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:49 schreef funky_fart het volgende:
Fijne vakantie! [bezinningstip: je prioriteitenlijstje defragmenteren]
Hmzz tja, in mijn situatie kon dat écht niet anders hequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:43 schreef Stage het volgende:
Ik denk dat je ondertussen nummer 10 ofzo bent wat dat hier (en op andere forums) vraagtquote:Waar heb je trouwens je lamp boven de eetkamertafel vandaan? Vind die echt gaaf!
Dat ken ik niet...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:02 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij zijn die van Zuiver. Heb zelf de koperen varianten.
Hmzz, nope zegt me niets...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:11 schreef Gieliovd het volgende:
Dat klopt, dat is de Retro 70 van Zuiver... maar hoe kom jij aan een geborstelde variant!
Er is alleen een chrome en een koperen versie verkrijgbaar via de normale kanalen...
PS. gave lamp, vrienden van me gaan die koperen versie aanschaffen.
Volgens mij wel inderdaad!! Lucide komt me sowieso bekend voor.quote:
Nee, 30cmquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:36 schreef Gieliovd het volgende:
O inderdaad ja! Kost een stuk minder dan die van Zuiver haha.
Atmoz zijn die van jou 18 cm in diameter?
Niet dit weekend, was @ vakantiequote:Enne... je zou je bad plaatsen dit weekend?
Dat klinkt niet heel positief.quote:Op woensdag 3 september 2014 10:43 schreef R-Tech het volgende:
Gisteren is mijn WiFi RGB Led controller binnen gekomen![]()
Eerste ervaring; de webinterface is behoorlijk brak, maar uiteindelijk werkt het wel.
Die app die je erbij krijgt (FreeColor) is maar ingesteld op 1 apparaat, dus op die manier moet je allemaal aparte WiFi AP's maken en apart connecten om ze aan / uit te zetten, onhandig dus.
Tot nu toe ben ik geen kant en klare app tegen gekomen (voor iOS) waarmee dat wel kan.
Ook het bridgen aan mijn normale netwerk werkte niet volgens mij, maar dat kan ook aan mij liggen omdat het toen al over 01.00 was![]()
Voor de rest klooi ik wel even lekker verder, mochten jullie tips of suggesties hebben zijn ze welkom![]()
Overigens de inlog van de webinterface was bij mij admin / admin, geen admin / nimda.
Lolquote:Op woensdag 10 september 2014 22:25 schreef Vonkenboer het volgende:
Vraag mij af of zijn vakantie er inmiddels alweer op zit !
Dan kan hij verder met zijn bad !
Lol2quote:Op zaterdag 13 september 2014 09:10 schreef Gieliovd het volgende:
He ik weet het niet hoor, maar je twee weken vakantie zitten erop![]()
Verrek dan heb ik denk ik ook een nepperdquote:Op donderdag 18 september 2014 23:56 schreef P4tje het volgende:
Ik heb de (twee) Wifi RGB controllers ontvangen en tweemaal raden, ze zijn nep! Ik heb twee originele controllers en de PCB is compleet anders en werkt ook niet met de app die ik al gebruik.
De verpakking is anders dan op de foto van de advertentie, de app die erbij zit als anders en de antenne is anders. De app die hierbij zit kan niet in het netwerk zoeken naar contollers en er is ook geen mogelijkheid om IP adressen op te geven. Om deze controller aan te sturen moet je met het Wifi netwerk van de controller verbonden zijn. Compleet nutteloos dus...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De groene is de neppert, zoals te zien is een compleet andere microcontroller. De wifi module is wel gelijk, alleen inloggegevens: admin, admin.
Voor degene die hem besteld en al binnen hebben: Geld terug vragen! Het product is nep.
(Hij is misschien niet helemaal nutteloos op lange termijn, je zou de verbinding tussen je telefoon en de controller kunnen onderscheppen om zelf een eigen driver te schrijven)
quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:13 schreef funky_fart het volgende:
Zeker wel!
Ik geniet vanaf mn Italiaanse vakantieadres van je hernieuwde kluswilligheid (nieuw woord?) dus alleen al uit eigenbelang (want: vermakelijk) zeg ik: ga zo door!
Dat (lelijke) kapje is inderdaad voor de ventilatie c.q. om de vochtigheid niet té hoog te laten worden. Het zit precies boven het bubbelbad, dus dat komt goed uit... De SONOS versterker moet zijn koeling hebben van de redelijke grote "kamer" waar hij in staat. (het hele verlaagd plafond eigenlijk)quote:Ps: is dat nou een standaard ventilatiekapje rechts van die sonos? Daar zit je speaker uitgang ofzo? (kan het mobiel niet zo goed zien)
Edit: laat maar, je speaker zit elders, mooi centraal. Dus waar dient het kapje dan voor? Koellucht voor de versterker of gewoon ordinaire ventilatie ihkv de luchtvochtigheid?
Thanks!!quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:20 schreef Tamashii het volgende:
Wauw. Prachtig. Met die bonsaiboom!!!! Ik ben jaloers.
Hmzz, dju, das zwaar vervelendquote:Op donderdag 18 september 2014 23:56 schreef P4tje het volgende:
Ik heb de (twee) Wifi RGB controllers ontvangen en tweemaal raden, ze zijn nep! Ik heb twee originele controllers en de PCB is compleet anders en werkt ook niet met de app die ik al gebruik.
De verpakking is anders dan op de foto van de advertentie, de app die erbij zit als anders en de antenne is anders. De app die hierbij zit kan niet in het netwerk zoeken naar contollers en er is ook geen mogelijkheid om IP adressen op te geven. Om deze controller aan te sturen moet je met het Wifi netwerk van de controller verbonden zijn. Compleet nutteloos dus...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De groene is de neppert, zoals te zien is heeft die een andere microcontroller. De wifi module is wel gelijk, alleen zijn inloggegevens: admin, admin.
Voor degene die hem besteld en al binnen hebben: Geld terug vragen! Het product is nep.
(Hij is misschien niet helemaal nutteloos op lange termijn, je zou de verbinding tussen je telefoon en de controller kunnen onderscheppen om zelf een eigen driver te schrijven)
Ook geld terug vragen!quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:15 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Verrek dan heb ik denk ik ook een nepperd
Kleur is persoonlijke smaak, daar kan ik je niet bij helpen. Neem projecttapijt of met in ieder geval met een lus (vraag het voor de zekerheid nog even na of het zo heet). Niet van dat tapijt waar je al je bewegingen in terug ziet (zoals stofzuigen en lopen), en dat bij de meubelstukken een afdruk achterlaat. (Ben geen expert, dus weet ff de vaktermen niet voor je, de tapijtboer zal je wel kunnen helpen).quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:11 schreef Atmoz het volgende:
Lastig om een keuze te maken... Welke kleur? Wat voor pool? Welke prijs/kwaliteit? (verschild nogal aanzienlijk!)
Das ook meteen de duurstequote:Op zaterdag 20 september 2014 20:11 schreef Tamashii het volgende:
Die middelste onderste witte hoogpolige. Sws![]()
![]()
Is het écht zo erg? Ik heb een goede stofzuiger, dus wat dat betreft...quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:43 schreef Gieliovd het volgende:
Ja, heerlijk en awesome die hoogpolige.
Tot je gaat leven en moet schoonmaken. Dat gaat dus niet. Dan moet je aan een 30 KW stofzuiger en jaarlijks chemisch laten reinigen ofzo.
Dat heb ik even niet bij de hand, straks even uitzoeken en hier postenquote:Links boven of onder, of rechts onder. Links boven is mindere kwaliteit?
Hoezo geen tapijt nemen waar je die bewegingen in ziet? Dat is meestal het luxere tapijt, of vergis ik me? En meubelstukken: een licht stoeltje zal wel meevallen denk ik. En het bed...tja dat staat toch steeds op dezelfde plek. Is het erg als dat daar een beetje indeukt in het tapijt?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:55 schreef usernaamvergeten het volgende:
Kleur is persoonlijke smaak, daar kan ik je niet bij helpen. Neem projecttapijt of met in ieder geval met een lus (vraag het voor de zekerheid nog even na of het zo heet). Niet van dat tapijt waar je al je bewegingen in terug ziet (zoals stofzuigen en lopen), en dat bij de meubelstukken een afdruk achterlaat. (Ben geen expert, dus weet ff de vaktermen niet voor je, de tapijtboer zal je wel kunnen helpen).
Ah, mooi. Hopelijk komt ook die andere case in ordequote:Op zaterdag 20 september 2014 22:32 schreef P4tje het volgende:
Wat een speakers![]()
Ik heb van één module al mijn geld terug, van de andere loopt nu de case nog. Nu via Aliexpress wel de originele (hoop ik) bestellen.
Lol, weggooien is er bij dit soort spul sowieso nooit bij toch?!quote:Ik bedoel met die zin dat de module niet ongebruikt weggegooid hoeft worden. De wifi module zit op een header geprikt en is best een interessante module. http://www.hi-flying.com/(...)8b-9790b7d77316.html
Het is een Wifi naar UART module, je kan zelf code schrijven om de RGB controller aan te sturen. Hier is voorbeeld code voor te vinden. Maar je kan de module ook voor andere projecten gebruiken. Iemand op Tweakers heeft de originele RGB controller gedebugged (zelfde wifi controller).
http://gathering.tweakers(...)ge/42250980#42250980
Bewegingen die zichtbaar zijn in het tapijt zien er in mijn ogen erg rommelig en onverzorgd uit. Zover ik weet is juist het tapijt met lussen duurder, in mijn ogen ook een stuk luxer. Maar neem vooral iets waar je zelf een goed gevoel bij krijgtquote:Op zondag 21 september 2014 13:21 schreef Atmoz het volgende:
Hoezo geen tapijt nemen waar je die bewegingen in ziet? Dat is meestal het luxere tapijt, of vergis ik me? En meubelstukken: een licht stoeltje zal wel meevallen denk ik. En het bed...tja dat staat toch steeds op dezelfde plek. Is het erg als dat daar een beetje indeukt in het tapijt?
zou dit wel de goeie zijn?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:32 schreef P4tje het volgende:
Wat een speakers![]()
Ik heb van één module al mijn geld terug, van de andere loopt nu de case nog. Nu via Aliexpress wel de originele (hoop ik) bestellen.
Ik bedoel met die zin dat de module niet ongebruikt weggegooid hoeft worden. De wifi module zit op een header geprikt en is best een interessante module. http://www.hi-flying.com/(...)8b-9790b7d77316.html
Het is een Wifi naar UART module, je kan zelf code schrijven om de RGB controller aan te sturen. Hier is voorbeeld code voor te vinden. Maar je kan de module ook voor andere projecten gebruiken. Iemand op Tweakers heeft de originele RGB controller gedebugged (zelfde wifi controller).
Ja, dat is een echte.quote:
Dan zag mijn link er nog net even betrouwbaarder uit, gezien het aantal orders, de garanties die de verkoper geeft, en de beoordelingen van de verkoper.quote:Op maandag 22 september 2014 10:52 schreef P4tje het volgende:
[..]
Ja, dat is een echte.
http://www.aliexpress.com(...)sion/2034322913.html
Deze ook
Voor zover we de advertenties moeten geloven dan.
Ik ga me dat eens uitzoeken over die lussen, heb daar nog nooit over gehoord. Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 21 september 2014 21:10 schreef usernaamvergeten het volgende:
Bewegingen die zichtbaar zijn in het tapijt zien er in mijn ogen erg rommelig en onverzorgd uit. Zover ik weet is juist het tapijt met lussen duurder, in mijn ogen ook een stuk luxer. Maar neem vooral iets waar je zelf een goed gevoel bij krijgt
Thanks!quote:Op maandag 22 september 2014 11:19 schreef bleiblei het volgende:
Laat ik vooropstellen dat ik je projecten echt super gaaf vind.
quote:En het klinkt wellicht wat zuur, maar wat ik mij afvraag is, staan die fancy features ook regelmatig aan? De "rare" projecten die ik in de loop der jaren heb gemaakt (o.a. bierflesjes VU-meter op studentenkamer, sterrenhemel boven bed in mijn appartementje, discobal in terrasoverkapping) hebben zelden aangestaan/staan zelden aan. Eigenlijk alleen om te demonstreren aan vrienden en familie en that's it.
Dankquote:
Eerlijk gezegd was ik dat niet van plan. Ik vind het persoonlijk wel mooi zo. Komt mijns inziens ook wat beter uit met het verlaagde plafond... als je naar deze foto kijkt:quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je gaat die bovenste rand tegels toch nog wel plaatsen?
Nee, ik vind dat niet mooi eigenlijkquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:07 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Dank
[..]
Eerlijk gezegd was ik dat niet van plan. Ik vind het persoonlijk wel mooi zo. Komt mijns inziens ook wat beter uit met het verlaagde plafond... als je naar deze foto kijkt:
[ afbeelding ]
vind je het daar niet mooi uitzien dan? Het geeft echt het onderscheid tussen verlaagd plafond en "nat-gedeelte" aan. Tenminste, dat was dus mijn gedachtegang
Ik sluit mij daar bij aan; zou bovenaan ook nog een rij tegels plaatsen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat niet mooi eigenlijkVooral omdat je tegelstrips op de andere muur wel tot het plafond doorlopen. Ik vind het er uitzien alsof je wat bent vergeten, zuinig bent, of dat je tegels op waren.
Maar jouw badkamer natuurlijkDie voor de rest echt prachtig is
+quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee, ik vind dat niet mooi eigenlijkVooral omdat je tegelstrips op de andere muur wel tot het plafond doorlopen. Ik vind het er uitzien alsof je wat bent vergeten, zuinig bent, of dat je tegels op waren.
Maar jouw badkamer natuurlijkDie voor de rest echt prachtig is
Thanks voor de feedback (en het compliment!)quote:Op zondag 28 september 2014 12:29 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik sluit mij daar bij aan; zou bovenaan ook nog een rij tegels plaatsen.
Jaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:08 schreef jasperve het volgende:
Hej Atmoz,
Ben jij ook de atmoz op htforum die bezig is geweest met een 3,5mm IR verlengkabeltje??
Hoe bedoel je opgelost?quote:Zo ja, hoe heb je dit uiteindelijk opgelost?
Thanksquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:39 schreef jdel het volgende:
Ik vind de afscheiding tussen het droge en natte gedeelte wel mooi zo eigenlijk.
Die extra rij tegels vind ik niet nodig iig
quote:Op zondag 26 oktober 2014 22:21 schreef Gutanoth het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden sinds de laatste update
Uhmm.. tja... soms zit het gewoon iets tegen he. Dan valt iets minder goed/makkelijk/mooi uit dan je zou willen. En heb verder een drukke periode achter de rug. Beetje allemaal verschillende omstandigheden die ervoor hebben gezorgd dat ik er niet zoveel aan gewerkt heb.quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:06 schreef Gieliovd het volgende:
Mr. Atmoz, tijd voor een update in je eigen topic. Ben toch benieuwd wat er niet naar je smaak verliep laatst.
Dus deel je frustratie met ons en we denken met je mee!
Ahzoquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:54 schreef jasperve het volgende:
Nee, ben die persoon niet!
Maar kwam op mijn zoektocht naar een simpel systeempje jouw post tegen.
Strak zeg!!quote:[ afbeelding ]
Welk model heb je? Weet je wel kabeltje je moet hebben?quote:Wil kast kunnen sluiten en versterker blijven bedienen. Zit wel een 3,5mm voor ir achterop rotel versterker maar wil niet zo'n groot blok voor ir ontvangst op mijn kast hebben.
Heb jij hier gewoon een simpel kabeltje voor gesoldeerd?
Heb de rotel ra-1570 stereo versterker. Is niet echt duidelijk wat voor kabeltje eraan moet. Ik kon het uit de handleiding in ieder geval niet opmaken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:03 schreef Atmoz het volgende:
Welk model heb je? Weet je wel kabeltje je moet hebben?
En hoe ga je het dan aanpakken? Welk IR-oogje ga je nemen?
Mooi dingquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:52 schreef jasperve het volgende:
Heb de rotel ra-1570 stereo versterker.
Tja, aan de foto's (v/d achterkant) te zien iets van Rotel zelf. Of natuurlijk zelf iets fabriceren via RS232, dat zit er ook op.quote:Is niet echt duidelijk wat voor kabeltje eraan moet. Ik kon het uit de handleiding in ieder geval niet opmaken.
Je zou eens een dealer kunnen bellen? Of diegene wat Rotel repareert. Ik meen "Audio Service" in Gelderland. Die weten dat vast wel.quote:Het hoeft ook maar over een afstand van zeg maar 30/40 cm dus versterking lijkt me niet nodig.
Zou het liefst iets hebben wat je helemaal niet ziet, maar dat is helaas onmogelijk.
Had verwacht dat rotel ze zelf ook wel zou verkopen maar nog niet kunnen vonden.
Thanks!quote:
Wit geverfd. Eerst grondlak, en erna lak. Beiden op waterbasis zodat ik het gewoon binnen kon doen zonder al te veel fratsen. De buitenkant is (zoals ik ook graag wilde) goed gelukt, de binnenkant heb ik iets minder veel moeite op gedaan, maar is ook wel "gewoon goed" geluktquote:Heb je die zelf wit gespoten? Zoja, hoe en ben je tevreden over het resultaat?
Is goed te doen. Spuiten is denk ik nog makkelijker. Dan krijg je het overal wel strakquote:Wil zelf ook binnenkort een kastje maken van mdf en deze spuiten.
Ik ben er eigenlijk wel erg tevreden mee ja. Kwaliteit van de versterker is erg hoog, en zit phono opquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:01 schreef Atmoz het volgende:
Mooi dingTevreden over? En wat zijn dat voor speakers trouwens?
Yep, I knowquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:19 schreef jasperve het volgende:
Ik ben er eigenlijk wel erg tevreden mee ja. Kwaliteit van de versterker is erg hoog, en zit phono op![]()
Heb bewust gekozen voor een stereo versterker in plaats van een surround oplossing. Zou uiteraard wel surround willen, maar als ik dezelfde kwaliteit van versterking zou willen met een 5 of 7 kanaals set zou ik erg diep in de buidel moeten tasten.
Mooi spulquote:Zeker als ik dan ook nog eens 5 van zulke speakers erbij aan zou moeten schaffen.
Zijn de nieuwe F206 speakers van de Revel Performa line.
http://www.hifi.nl/artike(...)-nu-beschikbaar.html
De nieuwe Marantz SR7009 receiver met Dolby Atmos (ja leuk he, die naamquote:Wat gebruik jij voor de versterking straks van je home cinema?
Waar ga je die dan op aansluiten? Of voor een 2e set erbij ergens in een andere kamer?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:28 schreef jasperve het volgende:
zou stiekem nog wel eens setje m105 speakertjes bij kunnen komen
Zal vast wel extreem gaaf klinken. En dan die projector erbij...pffquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:48 schreef Atmoz het volgende:
[..]
De nieuwe Marantz SR7009 receiver met Dolby Atmos (ja leuk he, die naam)
In m'n home cinema komt 7.2.4 geluid. Heb daarvoor alvast die stapel B&W speakers bij elkaar gesprokkeld. Ben erg benieuwd hoe dat "Dolby Atmos" gaat bevallen. Heb er in ieder geval veel zin in om ermee aan de slag te gaan
[..]
Waar ga je die dan op aansluiten? Of voor een 2e set erbij ergens in een andere kamer?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:20 schreef jasperve het volgende:
Zal vast wel extreem gaaf klinken. En dan die projector erbij...pff
Nou, het huis zit aan één kant een beetje aan de buren vast. Maar het is wel extreem goed geïsoleerd. Als ik muziek draai op de grote speakers in de woonkamer, dan horen ze NIETSquote:Maargoed dat je vrijstaand woont!
B&W 601s3 (8 stuks: 2x zijkant, 2x achterkant, 4x boven)quote:Welk type van b&w zijn dat?
Ah I seequote:Zou nog wel een keer surround willen met aparte versterker daarvoor. Ik ben qua meubel ook gelimiteerd omdat ik een vrij ondiep tv meubel heb. Maar dit is allemaal voor de toekomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |