Dit dus.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Domme actie. Hij betaalt dit morgen 3 dubbel terug.
Ho ho, het is wel spectaculair hoor!quote:Op zondag 13 juli 2014 16:56 schreef Mykonos het volgende:
Kijkt er nog iemand? Alles is al beslist in deze etappe toch? De uitslag kun je ook vanavond wel zien. Wat een etappe
De renners laten het ook wel heel erg afweten vandaagquote:Op zondag 13 juli 2014 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht dat dit de leukste bergrit van de tour zou zijn.
Zelden zo fout gedacht.
De TV staat aan.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:56 schreef Mykonos het volgende:
Kijkt er nog iemand? Alles is al beslist in deze etappe toch? De uitslag kun je ook vanavond wel zien. Wat een etappe
Ik kijk zodat ik weet hoe goed mijn Tourcoach-team het gaat doenquote:Op zondag 13 juli 2014 16:56 schreef Mykonos het volgende:
Rolland zet wel een reuzenstap in het klassement zonder dat het energie heeft gekost.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Faalploeg van de dag is toch wel Europcar...
Die gaat geen klassement rijden.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rolland zet wel een reuzenstap in het klassement zonder dat het energie heeft gekost.
Om het morgen weer te verliezenquote:Op zondag 13 juli 2014 16:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rolland zet wel een reuzenstap in het klassement zonder dat het energie heeft gekost.
Typisch geval van 'het-bordje-van-de-ander-leeg-eten-'wielrennen.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De renners laten het ook wel heel erg afweten vandaag
Idd en de punten voor de bollen zijn naar Rodriguez gegaan, dus waar Europcar mee bezig wasquote:
Tot aan de voet van Le Markstein kon ik het nog volgen, maar dat daar ook niet op werd gereden, dat snap ik niet. Val dan niet aan.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Typisch geval van 'het-bordje-van-de-ander-leeg-eten-'wielrennen.
Dit inderdaadquote:Op zondag 13 juli 2014 17:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tot aan de voet van Le Markstein kon ik het nog volgen, maar dat daar ook niet op werd gereden, dat snap ik niet. Val dan niet aan.
Cherel natuurlijk.quote:
Ze zijn nog met 19, dus er is op de klim totaal niet doorgereden, want je kunt mij niet vertellen dat die allemaal aan elkaar gewaagd zijn. Hadden er een paar doorgetrokken, dan was je met een paar man weggeweest, mannetje of 5. En een minuut of meer sneller bergop gereden dan Martin. Dan had je nog een kans. En wat doen ze: lekker om zich heen kijken en van het landschap genietenquote:
Ik kijk het als een soort Rail Away. Maar dan over de weg.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:56 schreef Mykonos het volgende:
Dat wordt wel interessant ja.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:05 schreef Columbiafan het volgende:
Benieuwd hoe Mart Smeets deze rit zal verslaan straks
Martin, die kent u niet..quote:Op zondag 13 juli 2014 17:05 schreef Columbiafan het volgende:
Benieuwd hoe Mart Smeets deze rit zal verslaan straks
twitter:NOSwielrennen twitterde op zondag 13-07-2014 om 17:06:1020 km - Opgave Egoitz Garcia (Cofidis). #tdf http://t.co/dABRApTIIX reageer retweet
Egoitzquote:Op zondag 13 juli 2014 17:07 schreef Pino112 het volgende:
twitter:NOSwielrennen twitterde op zondag 13-07-2014 om 17:06:1020 km - Opgave Egoitz Garcia (Cofidis). #tdf http://t.co/dABRApTIIX reageer retweet
quote:Op zondag 13 juli 2014 17:04 schreef Columbiafan het volgende:
Die Martin begint eindelijk eens iets te laten zien in ritten "in lijn", werd wel eens tijd
Was dus niet het pelotonquote:Op zondag 13 juli 2014 17:09 schreef Wombcat het volgende:
Wie zat er nou op kop van het peloton in dat helicopterbeeld net? Niet meer Astana volgens mij.
quote:Op zondag 13 juli 2014 17:13 schreef Jason22 het volgende:
Nou, hopen dat het morgen spannender wordt.
Ik verwacht een zelfde soort koers.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:13 schreef Jason22 het volgende:
Wachten wachten wachten op de Planche.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:13 schreef Jason22 het volgende:
Ik vind bami niet zo lekker, geef mij maar mihoen of noodles.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze etappe doet me verlangen naar bami.
Dat is toevallig want straks ga ik bami eten.
Morgen hebben ze wel finish bergop, dus in de finale zal toch echt wel iets gebeuren tussen de favorieten.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik verwacht een zelfde soort koers.
Liever Noodles of nasi ja.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind bami niet zo lekker, geef mij maar mihoen of noodles.
Goeie chasse patate van 'm idd.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gallopin zit nu te zwoegen terwijl hij misschien beter in Groep Rolland kan gaan werken, kost minder energie. Heb je morgen hard nodig
Boeien, morgen in het geel rijden is veel belangrijker.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gallopin zit nu te zwoegen terwijl hij misschien beter in Groep Rolland kan gaan werken, kost minder energie. Heb je morgen hard nodig
quote:Op zondag 13 juli 2014 17:15 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hel van het mergelland in 2008 en een paar keer de Ronde van België en de Ronde van Peking ja
Ik hoop dat iemand dat doet ja.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:15 schreef BlaZ het volgende:
Gaan ze dadelijk ook juichen voor de tweede plek?
't is een knappe prestatie van 'm , maar achter 'm werd totaal niet gereden.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:16 schreef Slobeend het volgende:
170 km zo diep gaan en harder gaan dan de rest. Ongekend.
De enige die wilde rijden vandaag.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:16 schreef Slobeend het volgende:
170 km zo diep gaan en harder gaan dan de rest. Ongekend.
De Marchi ook wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De enige die wilde rijden vandaag.
Gallopin die wél rijdt en zich de hele dag gespaard heeft komt wel nauwelijks een half minuutje dichter op 10 kilimeter, vrij knap welquote:Op zondag 13 juli 2014 17:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
't is een knappe prestatie van 'm , maar achter 'm werd totaal niet gereden.
Mét VDB2quote:Op zondag 13 juli 2014 17:18 schreef Wombcat het volgende:
Garmin brengt Talansky naar voren. Dat levert vast weer een valpartij op straks.
twitter:mrconde twitterde op zondag 13-07-2014 om 16:55:44Alain Gallopin, uncle of Tony Gallopin, is DS at Trek. Will we see Cancellara hit the front to make sure Tony gets a solid yellow lead? #TDF reageer retweet
Het lijkt me logischer dat hij het doet omdat ze samen in de ploeg gezeten hebben.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:19 schreef Mani89 het volgende:
Gallopin, uncle of Tony Gallopin, is DS at Trek. Will we see Cancellara hit the front to make sure Tony gets a solid yellow lead? #TDF
Zal zijn radiotje wel zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:22 schreef Tommeke het volgende:
Het lijkt alsof Martin iets onder z'n shirt heeft op z'n rug. Weet iemand wat dat is?
Aicarquote:Op zondag 13 juli 2014 17:22 schreef Tommeke het volgende:
Het lijkt alsof Martin iets onder z'n shirt heeft op z'n rug. Weet iemand wat dat is?
Rolland en Machado maken ook een enorme sprongquote:Op zondag 13 juli 2014 17:23 schreef Belgosome het volgende:
Waarom rijdt dat 2de groepje zo hard? Hebben niks te winnen? (Enkel Gallopin)
Medicijnen van Ricco.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:22 schreef Tommeke het volgende:
Tactische onbenullen zijn het...quote:Op zondag 13 juli 2014 17:23 schreef Belgosome het volgende:
Er rijdt niemand hard.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:23 schreef Belgosome het volgende:
Gallopin snap ik inderdaad. Fabian om hem te helpen. De rest heb ik echt geen idee.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:23 schreef Belgosome het volgende:
Schijnt dat hij ook wel aardig kan tijdrijdenquote:Op zondag 13 juli 2014 17:23 schreef Columbiafan het volgende:
Martin is wel énorm sterk, wint hier op het gemakje gewoon![]()
Europecar wil Rolland zo hoog mogelijk in het klassement krijgen.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Gallopin snap ik inderdaad. Fabian om hem te helpen. De rest heb ik echt geen idee.
Die treurwilgen uit de achtervolgende groep worden gewoon belachelijk gemaakt in die laatste 20 kilometer, ze komen in 15 kilometer geen seconde dichterquote:Op zondag 13 juli 2014 17:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Schijnt dat hij ook wel aardig kan tijdrijden
Ja, dus het is niet verwonderlijk dat die nog steeds rijden want dat hebben de ze rest van de dag ook al gedaan als enige. We hebben het dus over de rest.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Europecar wil Rolland zo hoog mogelijk in het klassement krijgen.
Neen, misschien volgend jaar weerquote:Op zondag 13 juli 2014 17:26 schreef Pino112 het volgende:
De Duitse TV is er nog steeds niet live bij toch?
Zelfde geldt voor Machadoquote:Op zondag 13 juli 2014 17:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja, dus het is niet verwonderlijk dat die nog steeds rijden want dat hebben de ze rest van de dag ook al gedaan als enige. We hebben het dus over de rest.
't zijn toch ook alleen Lotto, Europcar en Machado die rijden? De rest hangt in het wiel.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja, dus het is niet verwonderlijk dat die nog steeds rijden want dat hebben de ze rest van de dag ook al gedaan als enige. We hebben het dus over de rest.
De Duitsers mogen blij zijn. Hoeven ze deze zooi niet aan te kijken.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:26 schreef Pino112 het volgende:
De Duitse TV is er nog steeds niet live bij toch?
Nou, dan ga je toch op de duitser kijkenquote:Op zondag 13 juli 2014 17:27 schreef Zelva het volgende:
[..]
De Duitsers mogen blij zijn. Hoeven ze deze zooi niet aan te kijken.
Machadoquote:Op zondag 13 juli 2014 17:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
't zijn toch ook alleen Lotto, Europcar en Machado die rijden? De rest hangt in het wiel.
Die komt toch mooi op een 3e plaats zo.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:28 schreef Belgosome het volgende:
[..]
MachadoAlhoewel hij wel niet slecht in het klassement staat
Hij wint op z'n Rasmussen's.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:29 schreef Pedroso het volgende:
Het is dat Martin zoveel klasse heeft anders zou je het verdacht vinden.
Knappe solo, een mooie etappe was het bepaald niet. Maar zoals wel vaker in het wielrennen, de fysiek meest indrukwekkende prestaties zorgen lang niet altijd voor de leukste koersen.quote:
Nee, want toen Kittel won, won Duitsland.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:30 schreef Belgosome het volgende:
Toen Boom de etappe won heeft Nederland van argentinië "verloren". Verliest Duitsland ook deze n'avond?
Toen Kittel won, won Duitsland van Braziliëquote:Op zondag 13 juli 2014 17:30 schreef Belgosome het volgende:
Toen Boom de etappe won heeft Nederland van argentinië "verloren". Verliest Duitsland ook deze n'avond?
erg knap.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
60
http://cqranking.com/men/asp/gen/VictoryRankingCountry.asp
Zijn watquote:Op zondag 13 juli 2014 17:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn tijdreizigers capaciteiten heeft ervoor gezorgd dat hij won...
auto-correctquote:
Vasseur? Heulot?quote:Op zondag 13 juli 2014 17:33 schreef BlaZ het volgende:
Wie was de laatste Franse truidrager op de nationale feestdag?
Fuckler waarschijnlijk?quote:Op zondag 13 juli 2014 17:33 schreef BlaZ het volgende:
Lijkt me een leuke Quizvraagquote:Op zondag 13 juli 2014 17:33 schreef BlaZ het volgende:
Nee, zijn dochter die hem even aflebbert.quote:
Net zoals bij voeckler toentertijd? Die bleef maar optijd binnen komenquote:Op zondag 13 juli 2014 17:32 schreef Ereinion het volgende:
Alsof het Nibali een zak uitmaakt, die pakt morgen weer de trui terug.
Vichot.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:33 schreef BlaZ het volgende:
Met je zwarte nagellak.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:34 schreef alors het volgende:
[..]
Die gothic ogener zijn leukere foto's van haar...
Machado derde zeker?quote:
Bij een gothic is het altijd winter in het hoofd. Zomer komt niet voor in hun wereldbeeld.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:39 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is anders. Tevens heb ik die zomers eigenlijk nooit op.
Welkom terug!quote:Op zondag 13 juli 2014 17:40 schreef meneerfiets het volgende:
Na één jaartje en weekje vakantie ben ik er weer om de TDF te volgen via Fok!
----
Mooi van Tony
Ach nee joh, is morgen al weer voorbij.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:41 schreef Maver24 het volgende:
Zal je zien dat Gallopin goed de bergen over gaat komen
Die kan heus wel klimmen joh. Die gaat echt wel top 10 halen als ie morgen overleeft.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:41 schreef Maver24 het volgende:
Zal je zien dat Gallopin goed de bergen over gaat komen
Dan was die groep natuurlijk nooit weggebleven.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:46 schreef Godshand het volgende:
Mollema had bij Kruijswijk moeten zitten, de sukkel...
de oorlog hebben ze uiteindelijk niet gewonnenquote:Op zondag 13 juli 2014 17:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tour 2014 gaat over de grote oorlog met etappes door de vlaamse velden en door het Noorden van Frankrijk. Maar er winnen wel 5 Duitsers al
Ook 100 jaar na 1914 winnen de duitsers vlot
Daarom dat er geen enkel duitser een etappe gaat winnen in de tour van 2018quote:Op zondag 13 juli 2014 17:47 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
de oorlog hebben ze uiteindelijk niet gewonnen
In het voorjaar van 1918 boekten ze nog successen.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daarom dat er geen enkel duitser een etappe gaat winnen in de tour van 2018
De Tour is niet in het voorjaarquote:Op zondag 13 juli 2014 17:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In het voorjaar van 1918 boekten ze nog successen.
Degenkolb wint in 2018 dus Parijs Roubaixquote:Op zondag 13 juli 2014 17:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In het voorjaar van 1918 boekten ze nog successen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pinot heeft echt teringveel tijd verloren zo te zien
WO1 begon pas 28 juli, dus is nog geen 100 jaar geleden.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De Tour is niet in het voorjaar
Ga nu niet moeilijk doen :pquote:Op zondag 13 juli 2014 17:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
WO1 begon pas 28 juli, dus is nog geen 100 jaar geleden.
ik denk dat die echt wel volle bak hebben geredenquote:Op zondag 13 juli 2014 17:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Mooie zege van Martin, maar door dat slappe gedoe van z'n achtervolgers heb ik toch gemengde gevoelens en ben ik niet super enthousiast over de zege.
Purito vooral jaquote:Op zondag 13 juli 2014 17:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik denk dat die echt wel volle bak hebben gereden
De Duitsers hebben de grote Oorlog niet gewonnen hoor. Anders was er geen 2e Wereldoorlog nodig...quote:Op zondag 13 juli 2014 17:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tour 2014 gaat over de grote oorlog met etappes door de vlaamse velden en door het Noorden van Frankrijk. Maar er winnen wel 5 Duitsers al
Ook 100 jaar na 1914 winnen de duitsers vlot
dat wilde ik niet zeggen. Ik bedoel. dat ze wel heersen in 2014 2015 2016 2017 maar in 2018 wast voorbijquote:Op zondag 13 juli 2014 18:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
De Duitsers hebben de grote Oorlog niet gewonnen hoor. Anders was er geen 2e Wereldoorlog nodig...
Dumoulin zei het zelf al. "Als Europcar het niet dichtrijdt, gaan we als eenlingen ook niets doen".quote:Op zondag 13 juli 2014 17:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik denk dat die echt wel volle bak hebben gereden
Weinig. Kunnen hooguit morgen weer wat nuttigs over hem zeggen.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:01 schreef Evertjan het volgende:
Mollema weer uit de top 10 weet niet wat ik daarover moet denken
Nee hoor, ik scheld alleen mensen die [naam]god grappig vinden uit voor kneus.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
LeTourdeFrance gaat je nu uitschelden voor 'Kneus'.
Dus als ik zeg Zonnebloem is het wel goed? Mooi.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:06 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Nee hoor, ik scheld alleen mensen die [naam]god grappig vinden uit voor kneus.
Nu is het natuurlijk wel zo dat het hele godgebeuren z'n beste tijd wel heeft gehad.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus als ik zeg Zonnebloem is het wel goed? Mooi.
Kanjer opquote:Op zondag 13 juli 2014 18:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor mijn part zeg je zonnehoed of zonnegroet.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
+ De halve ploeg van Europcar zit nog aan de dopequote:Op zondag 13 juli 2014 18:08 schreef Wespensteek het volgende:
Martin sterker dan de halve Europcar ploeg, toch opmerkelijk.
Vandaag zat de helft die niet gebruikt in de kopgroep?quote:Op zondag 13 juli 2014 18:09 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
+ De halve ploeg van Europcar zit nog aan de dope
Pierre Rolland is toch lichtjes verdacht,achja zonder bewijs heb ik geen praten.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vandaag zat de helft die niet gebruikt in de kopgroep?
Ik denk dat die morgen de prijs gaat betalen, vandaag is hun plan volledig in duigen gevallen en Rodriguez lijkt ook nog de bollen te willen wat zijn normaal ook willen.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:11 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Pierre Rolland is toch lichtjes verdacht,achja zonder bewijs heb ik geen praten.
Negers horen dan ook achterin de bus.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:15 schreef OProg het volgende:
Kévin Réza is uiteindelijk als laatste over de streep gekomen.
Hij zal zich gespaard hebben voor morgenquote:Op zondag 13 juli 2014 18:15 schreef OProg het volgende:
Kévin Réza is uiteindelijk als laatste over de streep gekomen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 18:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Negers horen dan ook achterin de bus.
En toen was Google ook niet meer te vinden?quote:Op zondag 13 juli 2014 18:20 schreef meneerfiets het volgende:
Waarschijnlijk een idiote vraag,maar wat is er met Andy?
Ben gisteren maar aangekomen van een weekje fietsen in Italie, helaas zonder internet/televisie!
Bent u de broer van Capuchon_jongen?quote:Op zondag 13 juli 2014 18:20 schreef meneerfiets het volgende:
Waarschijnlijk een idiote vraag,maar wat is er met Andy?
Ben gisteren maar aangekomen van een weekje fietsen in Italie, helaas zonder internet/televisie!
Is gedaan met zijn prille carrièrequote:Op zondag 13 juli 2014 18:22 schreef OProg het volgende:
[..]
En toen was Google ook niet meer te vinden?
http://www.telegraaf.nl/t(...)our_de_France__.html
http://nos.nl/artikel/672(...)ereerd-aan-knie.html
[..]
[..]
dat was een jaar geleden toch al?quote:Op zondag 13 juli 2014 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu is het natuurlijk wel zo dat het hele godgebeuren z'n beste tijd wel heeft gehad.
Juist genot manquote:Op zondag 13 juli 2014 18:28 schreef meneerfiets het volgende:
Wat een TDF
Ik kom thuis en ik check :
-Froome out
-Cav out
-Andy out
-Danny out
Dan maar voor Cheng Ji supporteren
Froome is van dat lijstje de enige aderlating.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:28 schreef meneerfiets het volgende:
Wat een TDF
Ik kom thuis en ik check :
-Froome out
-Cav out
-Andy out
-Danny out
Dan maar voor Cheng Ji supporteren
Ik mis Mandy anders toch behoorlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Froome is van dat lijstje de enige aderlating.
Het moment van lossen geeft altijd wel een enthousiaste schokreactie in de livetopics inderdaad.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik mis Mandy anders toch behoorlijk.
Jammer genoeg wel inderdaadquote:Op zondag 13 juli 2014 20:16 schreef OProg het volgende:
[..]
Het moment van lossen geeft altijd wel een enthousiaste schokreactie in de livetopics inderdaad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |