Om het morgen weer te verliezenquote:Op zondag 13 juli 2014 16:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rolland zet wel een reuzenstap in het klassement zonder dat het energie heeft gekost.
Typisch geval van 'het-bordje-van-de-ander-leeg-eten-'wielrennen.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De renners laten het ook wel heel erg afweten vandaag
Idd en de punten voor de bollen zijn naar Rodriguez gegaan, dus waar Europcar mee bezig wasquote:
Tot aan de voet van Le Markstein kon ik het nog volgen, maar dat daar ook niet op werd gereden, dat snap ik niet. Val dan niet aan.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Typisch geval van 'het-bordje-van-de-ander-leeg-eten-'wielrennen.
Dit inderdaadquote:Op zondag 13 juli 2014 17:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tot aan de voet van Le Markstein kon ik het nog volgen, maar dat daar ook niet op werd gereden, dat snap ik niet. Val dan niet aan.
Cherel natuurlijk.quote:
Ze zijn nog met 19, dus er is op de klim totaal niet doorgereden, want je kunt mij niet vertellen dat die allemaal aan elkaar gewaagd zijn. Hadden er een paar doorgetrokken, dan was je met een paar man weggeweest, mannetje of 5. En een minuut of meer sneller bergop gereden dan Martin. Dan had je nog een kans. En wat doen ze: lekker om zich heen kijken en van het landschap genietenquote:
Ik kijk het als een soort Rail Away. Maar dan over de weg.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:56 schreef Mykonos het volgende:
Kijkt er nog iemand? Alles is al beslist in deze etappe toch? De uitslag kun je ook vanavond wel zien. Wat een etappe
Dat wordt wel interessant ja.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:05 schreef Columbiafan het volgende:
Benieuwd hoe Mart Smeets deze rit zal verslaan straks
Martin, die kent u niet..quote:Op zondag 13 juli 2014 17:05 schreef Columbiafan het volgende:
Benieuwd hoe Mart Smeets deze rit zal verslaan straks
twitter:NOSwielrennen twitterde op zondag 13-07-2014 om 17:06:1020 km - Opgave Egoitz Garcia (Cofidis). #tdf http://t.co/dABRApTIIX reageer retweet
Egoitzquote:Op zondag 13 juli 2014 17:07 schreef Pino112 het volgende:
twitter:NOSwielrennen twitterde op zondag 13-07-2014 om 17:06:1020 km - Opgave Egoitz Garcia (Cofidis). #tdf http://t.co/dABRApTIIX reageer retweet
quote:Op zondag 13 juli 2014 17:04 schreef Columbiafan het volgende:
Die Martin begint eindelijk eens iets te laten zien in ritten "in lijn", werd wel eens tijd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |