Ik denk dat die morgen de prijs gaat betalen, vandaag is hun plan volledig in duigen gevallen en Rodriguez lijkt ook nog de bollen te willen wat zijn normaal ook willen.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:11 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Pierre Rolland is toch lichtjes verdacht,achja zonder bewijs heb ik geen praten.
Negers horen dan ook achterin de bus.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:15 schreef OProg het volgende:
Kévin Réza is uiteindelijk als laatste over de streep gekomen.
Hij zal zich gespaard hebben voor morgenquote:Op zondag 13 juli 2014 18:15 schreef OProg het volgende:
Kévin Réza is uiteindelijk als laatste over de streep gekomen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 18:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Negers horen dan ook achterin de bus.
En toen was Google ook niet meer te vinden?quote:Op zondag 13 juli 2014 18:20 schreef meneerfiets het volgende:
Waarschijnlijk een idiote vraag,maar wat is er met Andy?
Ben gisteren maar aangekomen van een weekje fietsen in Italie, helaas zonder internet/televisie!
Bent u de broer van Capuchon_jongen?quote:Op zondag 13 juli 2014 18:20 schreef meneerfiets het volgende:
Waarschijnlijk een idiote vraag,maar wat is er met Andy?
Ben gisteren maar aangekomen van een weekje fietsen in Italie, helaas zonder internet/televisie!
Is gedaan met zijn prille carrièrequote:Op zondag 13 juli 2014 18:22 schreef OProg het volgende:
[..]
En toen was Google ook niet meer te vinden?
http://www.telegraaf.nl/t(...)our_de_France__.html
http://nos.nl/artikel/672(...)ereerd-aan-knie.html
[..]
[..]
dat was een jaar geleden toch al?quote:Op zondag 13 juli 2014 18:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu is het natuurlijk wel zo dat het hele godgebeuren z'n beste tijd wel heeft gehad.
Juist genot manquote:Op zondag 13 juli 2014 18:28 schreef meneerfiets het volgende:
Wat een TDF
Ik kom thuis en ik check :
-Froome out
-Cav out
-Andy out
-Danny out
Dan maar voor Cheng Ji supporteren
Froome is van dat lijstje de enige aderlating.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:28 schreef meneerfiets het volgende:
Wat een TDF
Ik kom thuis en ik check :
-Froome out
-Cav out
-Andy out
-Danny out
Dan maar voor Cheng Ji supporteren
Ik mis Mandy anders toch behoorlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Froome is van dat lijstje de enige aderlating.
Het moment van lossen geeft altijd wel een enthousiaste schokreactie in de livetopics inderdaad.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik mis Mandy anders toch behoorlijk.
Jammer genoeg wel inderdaadquote:Op zondag 13 juli 2014 20:16 schreef OProg het volgende:
[..]
Het moment van lossen geeft altijd wel een enthousiaste schokreactie in de livetopics inderdaad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |