Het lijkt me logischer dat hij het doet omdat ze samen in de ploeg gezeten hebben.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:19 schreef Mani89 het volgende:
Gallopin, uncle of Tony Gallopin, is DS at Trek. Will we see Cancellara hit the front to make sure Tony gets a solid yellow lead? #TDF
Zal zijn radiotje wel zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:22 schreef Tommeke het volgende:
Het lijkt alsof Martin iets onder z'n shirt heeft op z'n rug. Weet iemand wat dat is?
Aicarquote:Op zondag 13 juli 2014 17:22 schreef Tommeke het volgende:
Het lijkt alsof Martin iets onder z'n shirt heeft op z'n rug. Weet iemand wat dat is?
Rolland en Machado maken ook een enorme sprongquote:Op zondag 13 juli 2014 17:23 schreef Belgosome het volgende:
Waarom rijdt dat 2de groepje zo hard? Hebben niks te winnen? (Enkel Gallopin)
Medicijnen van Ricco.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:22 schreef Tommeke het volgende:
Tactische onbenullen zijn het...quote:Op zondag 13 juli 2014 17:23 schreef Belgosome het volgende:
Er rijdt niemand hard.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:23 schreef Belgosome het volgende:
Gallopin snap ik inderdaad. Fabian om hem te helpen. De rest heb ik echt geen idee.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:23 schreef Belgosome het volgende:
Schijnt dat hij ook wel aardig kan tijdrijdenquote:Op zondag 13 juli 2014 17:23 schreef Columbiafan het volgende:
Martin is wel énorm sterk, wint hier op het gemakje gewoon![]()
Europecar wil Rolland zo hoog mogelijk in het klassement krijgen.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Gallopin snap ik inderdaad. Fabian om hem te helpen. De rest heb ik echt geen idee.
Die treurwilgen uit de achtervolgende groep worden gewoon belachelijk gemaakt in die laatste 20 kilometer, ze komen in 15 kilometer geen seconde dichterquote:Op zondag 13 juli 2014 17:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Schijnt dat hij ook wel aardig kan tijdrijden
Ja, dus het is niet verwonderlijk dat die nog steeds rijden want dat hebben de ze rest van de dag ook al gedaan als enige. We hebben het dus over de rest.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Europecar wil Rolland zo hoog mogelijk in het klassement krijgen.
Neen, misschien volgend jaar weerquote:Op zondag 13 juli 2014 17:26 schreef Pino112 het volgende:
De Duitse TV is er nog steeds niet live bij toch?
Zelfde geldt voor Machadoquote:Op zondag 13 juli 2014 17:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja, dus het is niet verwonderlijk dat die nog steeds rijden want dat hebben de ze rest van de dag ook al gedaan als enige. We hebben het dus over de rest.
't zijn toch ook alleen Lotto, Europcar en Machado die rijden? De rest hangt in het wiel.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja, dus het is niet verwonderlijk dat die nog steeds rijden want dat hebben de ze rest van de dag ook al gedaan als enige. We hebben het dus over de rest.
De Duitsers mogen blij zijn. Hoeven ze deze zooi niet aan te kijken.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:26 schreef Pino112 het volgende:
De Duitse TV is er nog steeds niet live bij toch?
Nou, dan ga je toch op de duitser kijkenquote:Op zondag 13 juli 2014 17:27 schreef Zelva het volgende:
[..]
De Duitsers mogen blij zijn. Hoeven ze deze zooi niet aan te kijken.
Machadoquote:Op zondag 13 juli 2014 17:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
't zijn toch ook alleen Lotto, Europcar en Machado die rijden? De rest hangt in het wiel.
Die komt toch mooi op een 3e plaats zo.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:28 schreef Belgosome het volgende:
[..]
MachadoAlhoewel hij wel niet slecht in het klassement staat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |