SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Ah. Wel goed haargroeimiddel overigens.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze heeft nogal issues. Hoge schulden bij wehkamp enzo. Schuldhulpverleningen dan klagen dat ze van hun geen haargroeimiddelen mocht kopen
Je zou die topics eens moeten terug lezen. Echt 10-15 middeltjes om haar te laten groeien. En wat werd ze uitgelachen. Maar het resultaat is er zekerquote:Op zondag 13 juli 2014 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Wel goed haargroeimiddel overigens.
Ik ben zo modieus als een gemummificeerde kat. Ik zal het overwegenquote:Op zondag 13 juli 2014 15:12 schreef supersof het volgende:
lr ga je ook een outfitpost doen vandaag?
ik kijk er naar uitquote:Op zondag 13 juli 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben zo modieus als een gemummificeerde kat. Ik zal het overwegen
Ahw, waarom nu niet?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb over een half jaar pas weer een beetje mooi haar
LIF / Haargroei op hoofd tot welke leeftijd groeit het nog?quote:
Is goed. Wellicht zoek ik even een bandshirtje voor de gewenste reactiesquote:
Ik heb nog niet helemaal mijn eigen haar kleur terug (wel zo goed als) en het moet wat langerquote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:17 schreef Studiotje het volgende:
"Ik kietel je vanavond tot je in slaap valt en daarna doe ik dingen met mijn stok dat het daglicht niet kan verdragen".
Hehe die ga ik sof dm'enquote:Op zondag 13 juli 2014 15:17 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik kietel je vanavond tot je in slaap valt en daarna doe ik dingen met mijn stok dat het daglicht niet kan verdragen".
Eigen haarkleur is altijd het mooist. Zie je dit snow, niet blonderenquote:Op zondag 13 juli 2014 15:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb nog niet helemaal mijn eigen haar kleur terug (wel zo goed als) en het moet wat langer
Ik ben blond van mezelfquote:Op zondag 13 juli 2014 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
Eigen haarkleur is altijd het mooist. Zie je dit snow, niet blonderen
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:17 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen recht van spreken. Ik sta elke ochtend een halfuur met een krultang te kloten.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe die ga ik sof dm'en
[..]
Eigen haarkleur is altijd het mooist. Zie je dit snow, niet blonderen
Ik geloof ditquote:Op zondag 13 juli 2014 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen recht van spreken. Ik sta elke ochtend een halfuur met een krultang te kloten.
hakuna is een manquote:Op zondag 13 juli 2014 15:23 schreef Studiotje het volgende:
Maar is het nou een man of een vrouw? Volgens mij een man en draagt die rokken en wijde broeken om zijn horse hung pener te verbergen.
Het is maar net waar je gedachten naar afdwalenquote:Op zondag 13 juli 2014 15:23 schreef Studiotje het volgende:
Maar is het nou een man of een vrouw? Volgens mij een man en draagt die rokken en wijde broeken om zijn horse hung pener te verbergen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
LIF / Haargroei op hoofd tot welke leeftijd groeit het nog?
[..]
Is goed. Wellicht zoek ik even een bandshirtje voor de gewenste reacties
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:25 schreef Amarantha het volgende:
Er loopt hier al zolang ik weet een man rond in Emmen en omgeving en die draagt de kleding van zijn overleden vrouw. Dat vind ik wel onzettend sneu voor die man.. Hij heeft hulp gehad, tijdje zijn eigen kleding aangedaan maar dat veranderde al weer snel. Zo'n iemand zal ik ook echt niet belachelijk maken, heb best medelijden met hem dat hij het geen plek kan geven
welke vormen, in godsnaam.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zie je toch aan de vrouwelijke vormen en lange haar?
Sneu jaquote:Op zondag 13 juli 2014 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Krijg altijd zo'n gevoel van medelijden als ik hem zie
Moet zeggen als klein kind lachte ik er ook wel om.. tot dat ik het echte verhaal wist en toen heb ik er nooit meer om kunnen lachen *gelukkig*quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zie je toch aan de vrouwelijke vormen en lange haar?
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet zeggen als klein kind lachte ik er ook wel om.. tot dat ik het echte verhaal wist en toen heb ik er nooit meer om kunnen lachen *gelukkig*
Je moet het niet lezen als bijna godinquote:Op zondag 13 juli 2014 15:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent gewoon jelly dat jij pas bijna een godin bent
Is gewoon een man joh ;squote:
Het helpt mij soms als ik heel duf ben. Ik raak altijd erg dromerig als ik lang slecht slaap. Daarbij heb jij het over de warmte daar waar je de douche natuurlijk ook gewoon koud kunt zetten.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:25 schreef supersof het volgende:
ben ik de enige die slaperig word onder de douche door de warmte enzo
snap niet dat mensen daarvan wakker worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |