abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142242069


Welkom in het GRTD SC-topic.

V: Voetbal, bier en tieten. Dat is puur genieten!
A: Uiteraard.

V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, natuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij!
Baggerusers die komen bashen, trollen of wat dan ook, worden genegeerd. Je moet ook even dit lijstje invullen en posten! Zo kennen we je meteen wat beter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.

Klik hier voor alle statistieken van dit topic

Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.

Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost :)
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142242080
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:10 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Deze heeft nogal issues. Hoge schulden bij wehkamp enzo. Schuldhulpverlening :') en dan klagen dat ze van hun geen haargroeimiddelen mocht kopen :D
Ah. Wel goed haargroeimiddel overigens.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:11:27 #3
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142242084
is hakuna een vrouw of een man
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142242091
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:11 schreef supersof het volgende:
is hakuna een vrouw of een man
Dit wou ik ook net vragen :@
pi_142242111
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ah. Wel goed haargroeimiddel overigens.
Je zou die topics eens moeten terug lezen. Echt 10-15 middeltjes om haar te laten groeien. En wat werd ze uitgelachen. Maar het resultaat is er zeker
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:12:18 #6
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142242122


rapeface much
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:12:59 #7
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142242145
lr ga je ook een outfitpost doen vandaag?
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142242168
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:12 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]

rapeface much
Ik zie hem net. Die stok, alsof ze er zo mee kan wegvliegen :@
  roze zondag 13 juli 2014 @ 15:14:38 #9
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142242202
Ik heb over een half jaar pas weer een beetje mooi haar :'(
Your beauty never ever scared me.
pi_142242204
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:12 schreef supersof het volgende:
lr ga je ook een outfitpost doen vandaag?
Ik ben zo modieus als een gemummificeerde kat. Ik zal het overwegen
  zondag 13 juli 2014 @ 15:15:12 #11
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_142242220
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik ben zo modieus als een gemummificeerde kat. Ik zal het overwegen
ik kijk er naar uit
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_142242249
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb over een half jaar pas weer een beetje mooi haar :'(
Ahw, waarom nu niet?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_142242267
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:12 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]

rapeface much
LIF / Haargroei op hoofd tot welke leeftijd groeit het nog?

quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:15 schreef supersof het volgende:

[..]

ik kijk er naar uit
Is goed. Wellicht zoek ik even een bandshirtje voor de gewenste reacties :)
  roze zondag 13 juli 2014 @ 15:16:50 #14
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142242274
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:16 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ahw, waarom nu niet?
Ik heb nog niet helemaal mijn eigen haar kleur terug (wel zo goed als) en het moet wat langer
Your beauty never ever scared me.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:17:54 #15
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142242310


"Ik kietel je vanavond tot je in slaap valt en daarna doe ik dingen met mijn stok dat het daglicht niet kan verdragen".
  roze zondag 13 juli 2014 @ 15:19:12 #16
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142242352
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:17 schreef Studiotje het volgende:
"Ik kietel je vanavond tot je in slaap valt en daarna doe ik dingen met mijn stok dat het daglicht niet kan verdragen".
_O-
Your beauty never ever scared me.
pi_142242376
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:17 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]

"Ik kietel je vanavond tot je in slaap valt en daarna doe ik dingen met mijn stok dat het daglicht niet kan verdragen".
Hehe die ga ik sof dm'en
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:16 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik heb nog niet helemaal mijn eigen haar kleur terug (wel zo goed als) en het moet wat langer
Eigen haarkleur is altijd het mooist. Zie je dit snow, niet blonderen :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  roze zondag 13 juli 2014 @ 15:20:32 #18
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142242387
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
Eigen haarkleur is altijd het mooist. Zie je dit snow, niet blonderen :')
Ik ben blond van mezelf _O_
Your beauty never ever scared me.
pi_142242388
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:17 schreef Studiotje het volgende:
[ afbeelding ]

"Ik kietel je vanavond tot je in slaap valt en daarna doe ik dingen met mijn stok dat het daglicht niet kan verdragen".
:'(
pi_142242407
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:20 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hehe die ga ik sof dm'en

[..]

Eigen haarkleur is altijd het mooist. Zie je dit snow, niet blonderen :')
Ik heb geen recht van spreken. Ik sta elke ochtend een halfuur met een krultang te kloten.
  roze zondag 13 juli 2014 @ 15:22:50 #21
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_142242456
Your beauty never ever scared me.
pi_142242462
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ik heb geen recht van spreken. Ik sta elke ochtend een halfuur met een krultang te kloten.
Ik geloof dit
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:23:21 #23
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_142242474
Maar is het nou een man of een vrouw? Volgens mij een man en draagt die rokken en wijde broeken om zijn horse hung pener te verbergen. :X
pi_142242477
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:22 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
pi_142242488
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:23 schreef Studiotje het volgende:
Maar is het nou een man of een vrouw? Volgens mij een man en draagt die rokken en wijde broeken om zijn horse hung pener te verbergen. :X
hakuna is een man
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')