SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
[ Bericht 0% gewijzigd door Ole op 13-07-2014 15:01:24 ]
Nee hoor niet perse koolhydraat arm.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:45 schreef Myraela het volgende:
Je wilt koolhydraat arm gaan eten?
Ik ben gek op ei, maar elke dag een omelet zou me echt gaan tegenstaan.
Ik moet nog eens op zoek naar lekkere muesliquote:Op zondag 13 juli 2014 14:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Bij mij werd geadviseerd bij een lijstje als deze om vooral 's ochtends ook nog een boterham of muesli door de yoghurt te doen. Ook bij de lunch iets met koolhydraten. Voor de rest ziet het er goed uit.
Als tussendoor telden dingen als komkommers en wortelen niet. Omdat daar nauwelijks voedingswaarde in zit. Advies is dan om er wat magere vleeswaren bij te nemen (bijvoorbeeld)
Ik heb deze nu:quote:Op zondag 13 juli 2014 14:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik moet nog eens op zoek naar lekkere muesli
Waar heb je die gekocht?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb deze nu:
[ afbeelding ]
Vind ik erg lekker.
Hoe krijg je het allemaal wegquote:Op zondag 13 juli 2014 14:55 schreef Ole het volgende:
Voorbeeld van een goede dag:
O: 2 volkorenboterhammen met boter, vleeswaren of ander beleg (30+ kaas), melk of yoghurt
T: fruit
L 3-4 volkoren+ boter + beleg+ glas melk
T: fruit of iets van mueslireep, ontbijtkoek (mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar fruit of een boterham. In de zogenaamde 'gezonde' tussendoortjes van de supermarkt zit vaak veel rotzooi)
D iets dat gelijk staat aan
-paar aardappels of 200 g volkorenpasta of rijst
-vlees of vis
- groente
T : fruit of iets anders. Ik stel vaak mijn toetje uit en neem het als tussendoortje
Ook neem ik weleens noten tussendoor, of popcorn.
Best veel dus, ik moet zeggen dat ik het niet altijd red hoor. En juist op dagen dat ik intensief sport neem ik nog weleens iets meer.
Het wentquote:Op zondag 13 juli 2014 22:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hoe krijg je het allemaal weg
Ontbijtkoek en dergelijk is inderdaad geen goed tussendoortje, teveel suikers. Beter fruit, ei of groente oid.
Als het ongekookt is, is het inderdaad wel een berg.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:24 schreef Myraela het volgende:
Ik vind 200 gram pasta anders een behoorlijke berg.
Nee joh, we worden allemaal dik van de lucht.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:06 schreef Sarabi het volgende:
Zo gek veel is het toch helemaal niet wat Ole eet?
Ik gok dat de meeste hier een bmi van 30, 40, 50 hebben gekregen met een stuk meer eten.
gekookt natuurlijk. Kan het nazoeken, maar is een normale portie. Kan ook best 150 gr zijn hoorquote:Op zondag 13 juli 2014 23:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als het ongekookt is, is het inderdaad wel een berg.
Gekookt dan is het een normale portiequote:Op zondag 13 juli 2014 23:42 schreef Ole het volgende:
[..]
gekookt natuurlijk. Kan het nazoeken, maar is een normale portie. Kan ook best 150 gr zijn hoor
Mjah mijn bmi is gelukkig (nog) niet zo hoog. Is bij mij ook niet gekomen door veel eten maar door snaaibuien. Daar ben ik ondertussen gelukkig vanaf.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:06 schreef Sarabi het volgende:
Zo gek veel is het toch helemaal niet wat Ole eet?
Ik gok dat de meeste hier een bmi van 30, 40, 50 hebben gekregen met een stuk meer eten.
daar ging het nu juist om idd. Het is best veel als je je hele leven lijnt. Maar zorgt voor stabielere bloedsuiker en daardoor minder eetbuien. Bijna iedereen uit de groep moest er erg aan wennen, maar na een tijdje merk je dat het werkt.quote:
Veel eten is dagelijks.... snaaibuien is met vlagen. Ik eet/snaai bijvoorbeeld als ik me verveel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |