Idem. Moet mijn Bol order nog even annuleren straks na de beta. Ik weet nog niet of ik het sowieso wil gaan spelen, dat zien we deze week.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb mooi zo'n code gejat bij bol.com en de day 1 versie gekauft bij yougamezone voor 52,95.
Voor mij hangt het een beetje af van de community. Als het straks makkelijk wordt om party's te maken en mensen spelen echt samen, count me in. Indien niet, dan meh.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in... ik ben ook een onwijze liefhebber multiplayer/mmo games en loot. Qua shooteractie zal het wel goed zitten aangezien het een bungie-produkt is, borderlands 1 en 2 heb ik helemaal kapot gegamed (schijnt er toch wel op te lijken qua opzet) en wat ik aan previews gezien heb bevalt me meer dan prima.
Yup, ik zit vol op de hypetrain.
Ik neem aan en hoop dat dat straks op z'n borderlands gaat... drop in/drop out met vrienden om die (max) vierpersoonsmissies doen en lekker te gaan loothuntenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:03 schreef VulpX het volgende:
[..]
Voor mij hangt het een beetje af van de community. Als het straks makkelijk wordt om party's te maken en mensen spelen echt samen, count me in. Indien niet, dan meh.
Awww yissss....quote:Even though Destiny is not the first FPS game to embrace the massive multiplayer online model of gaming—Borderlands comes to mind as at least the most notable precursor—what makes Destiny so successful here is how seamless the overall experience is when it comes to joining with friends to explore the world. No matter where you were in the First Look Alpha—whether in a mission, buying weapons at The Tower, or playing competitive multiplayer in The Crucible—it only took a few button presses to access a menu listing which of your friends were playing the game and what they were doing at that time.
If you wanted to tackle a cooperative mission and your friend wasn’t engaged in a mission of their own, getting them to join your fireteam was as simple as sending an invitation. Receive an invitation from a friend, and simply choosing to accept it was enough to load you into that friend’s current game state and get you in the game with them to take down the toughest enemies in Old Russia.
Although the limit of three people to a single fireteam was occasionally limiting in the First Look Alpha experience, the trade-off was that—even if you didn’t have friends online and ready to play—it was a short wait to find fellow players to join in on a mission and be able to explore everything the game had to offer. With the scope of the full version of Destiny surely set to dwarf what was available this past weekend, having simple access to multiplayer will be an essential part of keeping the game accessible while adding in depth.
Most importantly, however, is how well the servers held up throughout the Destiny First Look Alpha. At no time was I unable to connect to the game’s basic servers to get into a game, and lag was pretty much nonexistent even during times where it was plain to see a large crowd of players in my current game state. Even better is the way lag is handled when it does rarely occur; if you’re in a fireteam with other players and lag is affecting their experience, they’ll “pop out”—almost looking like a smoke screen teleport in a way—and come back in their actual position so that you’re not left with the stutter appearance of lag which has become common for online play over the many years of its existence. It’s a small touch, but on the whole this Destiny experience was very promising with regard to the full game’s ability to handle large amounts of server traffic.
quote:De beta van Destiny zal later deze week van start gaan en daarmee kunnen velen even kennismaken met deze ambitieuze shooter van Bungie. De beta zelf is een dag of tien speelbaar en hierin zul je gaandeweg natuurlijk voortgang boeken. Deze voortgang is vooralsnog enkel voor de beta, maar er bestaat eventueel een kans dat je dit mee kan nemen naar de uiteindelijke game.
Eurogamer vroeg Bungie’s community manager David Dague of hier plannen voor zijn. Dague antwoordde hierop dat de beta een test is en dat de uitkomst nog niet bekend is. Een belofte of aankondiging wilde hij niet doen, want het hangt allemaal van de betatest resultaten af. Het is vooralsnog niet mogelijk om de beta voortgang mee te nemen, maar uitgesloten is het ook zeker niet. Een definitieve beslissing moet nog genomen worden dus na de beta horen we meer.
Koken, wassen, stofzuigen... Geen probleem!quote:
Thanks! Niemand gaf mij een code en bij deze wil ik je erg bedankenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:22 schreef Disker91 het volgende:
Oh ja, je kan de Destiny bèta ook downloaden via de PSN store "truc"
"OK. For PS4 clarification:
Pre-order the title. It will start downloading the beta.
Then go into: Settings -> PSN -> Account Information -> Wallet
Select: Transaction History.
Select: Next
You should see a Product Purchase in the amount of UK/Euro 0.00 from the date you preordered. Click on that Purchase entry
Select: Cancel Pre-order
That means you'll be able to download the Beta, and also ensure that the preorder is cancelled."
Bij de PSN store betaal je namelijk pas voor je pre-order als het spel uit is
De bèta komt in je library te staan.
Je kan het spel dan al pre-loaden, het spel is 15 gigabyte.
Via de Bungie codes kan je het spel nog niet pre-loaden
Heb je geaccepteerd. Ik speel ook prof clubs. Heb nog 2 man nodig..quote:Op maandag 14 juli 2014 19:02 schreef Rossdale het volgende:
Sinds vandaag heb ik ook FIFA![]()
Is er al een FOK! pro club?
Nice, ik ben morgen na 8 jaar studeren student af. 2 bachelors en een master (als alles goed gaatquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:53 schreef elshaarawy92 het volgende:
Aangenomen met stage![]()
Morgen theorie knallen
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Nice, ik ben morgen na 8 jaar studeren student af. 2 bachelors en een master (als alles goed gaat) zijn de oogst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
8 jaarquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Nice, ik ben morgen na 8 jaar studeren student af. 2 bachelors en een master (als alles goed gaat) zijn de oogst
Wat een opluchting moet dat zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Wat ben je stiekem ook een nerdjequote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat een opluchting moet dat zijnHoop zelf eind dit jaar student af te zijn na 10 jaar (3 bachelors, master en een post-master..baas boven baas
)
Staat 'ie niet in je bibliotheek?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:11 schreef Rickjee het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe het zit met Battlefield Premium, zojuist geactiveerd en download hij dan de expansion packs vanzelf, want ik kan het namelijk niet zo goed vinden...
Gevonden! Thanks, typisch geval van niet verder kijken dan je neus lang isquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Staat 'ie niet in je bibliotheek?
En ik zie nu al op tegen de jaren die ik nog moet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat een opluchting moet dat zijnHoop zelf eind dit jaar student af te zijn na 10 jaar (3 bachelors, master en een post-master..baas boven baas
)
Nope.. Heb je er sinds de DT download last van?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:16 schreef Sickert het volgende:
Bf4 is weer verneukt. Steeds word mn wapen naar beneden gedrukt tijdens het lopen en de hip fire waardoor ik constant neergemaaid word terwijl ik naar mn kistjes sta te staren.
Hebben meer mensen dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |