ik blijf het raar vindenquote:Op zondag 13 juli 2014 00:48 schreef Stimorol- het volgende:
OMG MENSEN.
Het staat in de Koran. Zolang de naam van God is aangeroepen is het halal. Case closed, next. Laten we het hebben over het weer morgen.
Mensen mogen toch vragen stellen?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:48 schreef Stimorol- het volgende:
OMG MENSEN.
Het staat in de Koran. Zolang de naam van God is aangeroepen is het halal. Case closed, next. Laten we het hebben over het weer morgen.
quote:
quote:5:5 Today all good things have been made lawful for you. The food of the People of the Book is lawful for you as your food is lawful for them. So are chaste, believing, women as well as chaste women of the people who were given the Scripture before you, as long as you have given them their bride-gifts and married them, not taking them as lovers or secret mistresses. The deeds of anyone who rejects faith will come to nothing, and in the Hereafter he will be one of the losers.
Nee, jullie horen bij mij. Niet andersom.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij hoort ook bij ons. Of je wil of niet.
Ik ging vandaag stofzuigen en ik ontplofte bijna.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niet te warm hoop ik? Geem broeierige shit?
Inderdaad. Een man heeft een harem, niet andersom.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, jullie horen bij mij. Niet andersom.
Al die winkels hebben bijna dezelfde leverancier.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:50 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ik blijf het raar vinden![]()
ik ga gewoon bij mijn mattie youssef langs voor een stukkie vlees
No way in Jahannam!quote:Op zondag 13 juli 2014 00:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, jullie horen bij mij. Niet andersom.
neequote:
wattan?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ging vandaag stofzuigen en ik ontplofte bijna.
En komt allemaal uit de bio-industrie.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al die winkels hebben bijna dezelfde leverancier.![]()
Is gewoon van een Nederland. Net als Mekkafood.
Geen zin.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mathemaat stelt geen vraag. Verdiep je anders even in zijn posts.
Een harem? Hell no, bro. Zo praat ik niet over vrouwen.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Inderdaad. Een man heeft een harem, niet andersom.
ja maar ik ken die mensen goed. Ik weet dat het halal is.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Al die winkels hebben bijna dezelfde leverancier.![]()
Is gewoon van een Nederland. Net als Mekkafood.
Warmquote:
Oh nee, jij hebt een çif... Je weet wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een harem? Hell no, bro. Zo praat ik niet over vrouwen.
Challenge denied en shit
Mij roepen, simpel.quote:
Zo regel je ze wel!quote:Op zondag 13 juli 2014 00:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een harem? Hell no, bro. Zo praat ik niet over vrouwen.
Challenge denied en shit
Sommigen zouden zelf tegen Mohammed(swt) liegen. Ken genoeg Turken.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:52 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ja maar ik ken die mensen goed. Ik weet dat het halal is.![]()
Merken zoals mekkafood betwijfel ik soms of die werkelijk halal zijn
Heb je alleen bij laten punten of compleet nieuw kapsel?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:52 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.vleesmagazine.(...)n-geloof-VLS006727W/
Deze man. 10/10.
[..]
WarmDaarna naar de kapper geweest. Ook zo warm.
Mohammed (swt)?! stagfirullah.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sommigen zouden zelf tegen Mohammed(swt) liegen. Ken genoeg Turken.
Bedoel je niet (sas) ?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sommigen zouden zelf tegen Mohammed(swt) liegen. Ken genoeg Turken.
Ja, of dat. Maar zeker geen swt.quote:
Weet eigenlijk niet. Voor het eerst dat ik schrijvend over hem heb.quote:
Swt alleen in combi met Allah.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet. Voor het eerst dat ik schrijvend over hem heb.
Vzmh/sas/swt. Allemaal hetzelfde volgens mij.
Swt is alleen voor Allah swt bedoeld. Voor niemand anders.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet. Voor het eerst dat ik schrijvend over hem heb.
Vzmh/sas/swt. Allemaal hetzelfde volgens mij.
Israelisch bedrijf! Boycotten die handel.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Binnenkort Starbucks op de UvT-campus. Misschien toch maar MacBook aanschaffen om daar niet uit de toon te vallen.
Durf anders te zijn. Dan word je gekroond tot megahipster!quote:Op zondag 13 juli 2014 00:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Binnenkort Starbucks op de UvT-campus. Misschien toch maar MacBook aanschaffen om daar niet uit de toon te vallen.
Turken he. SAV daar. "sallallâhu aleyhi ve sellemquote:Op zondag 13 juli 2014 00:57 schreef Crip het volgende:
Sallalahu aleyhi wasallaam --> saw
Of is het anders bij verschilende talen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |