Warmquote:
Oh nee, jij hebt een çif... Je weet wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een harem? Hell no, bro. Zo praat ik niet over vrouwen.
Challenge denied en shit
Mij roepen, simpel.quote:
Zo regel je ze wel!quote:Op zondag 13 juli 2014 00:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een harem? Hell no, bro. Zo praat ik niet over vrouwen.
Challenge denied en shit
Sommigen zouden zelf tegen Mohammed(swt) liegen. Ken genoeg Turken.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:52 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ja maar ik ken die mensen goed. Ik weet dat het halal is.![]()
Merken zoals mekkafood betwijfel ik soms of die werkelijk halal zijn
Heb je alleen bij laten punten of compleet nieuw kapsel?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:52 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.vleesmagazine.(...)n-geloof-VLS006727W/
Deze man. 10/10.
[..]
WarmDaarna naar de kapper geweest. Ook zo warm.
Mohammed (swt)?! stagfirullah.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sommigen zouden zelf tegen Mohammed(swt) liegen. Ken genoeg Turken.
Bedoel je niet (sas) ?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sommigen zouden zelf tegen Mohammed(swt) liegen. Ken genoeg Turken.
Ja, of dat. Maar zeker geen swt.quote:
Weet eigenlijk niet. Voor het eerst dat ik schrijvend over hem heb.quote:
Swt alleen in combi met Allah.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet. Voor het eerst dat ik schrijvend over hem heb.
Vzmh/sas/swt. Allemaal hetzelfde volgens mij.
Swt is alleen voor Allah swt bedoeld. Voor niemand anders.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Israelisch bedrijf! Boycotten die handel.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Binnenkort Starbucks op de UvT-campus. Misschien toch maar MacBook aanschaffen om daar niet uit de toon te vallen.
Durf anders te zijn. Dan word je gekroond tot megahipster!quote:Op zondag 13 juli 2014 00:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Binnenkort Starbucks op de UvT-campus. Misschien toch maar MacBook aanschaffen om daar niet uit de toon te vallen.
Turken he. SAV daar. "sallallâhu aleyhi ve sellemquote:Op zondag 13 juli 2014 00:57 schreef Crip het volgende:
Sallalahu aleyhi wasallaam --> saw
Of is het anders bij verschilende talen?
Speaking of UvT, nog best een mooie campusquote:Op zondag 13 juli 2014 00:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Ah okay ^^quote:Op zondag 13 juli 2014 00:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Turken he. SAV daar. "sallallâhu aleyhi ve sellem
Swt, is afkorting van subhana we te3ala.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |