Dit gebeurt er in jouw afwezigheid.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:38 schreef Stimorol- het volgende:
Dafuq is er met deze reeks gebeurd![]()
Roddel, achterklap, randdebiel, zeikwijven.
Alright then.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor. Je bent een kleuter, geen puber.
Deze manquote:Op zondag 13 juli 2014 00:38 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
fijn voor je
maar ik blijf uit de buurt van die tovenaars/seherin![]()
ze brengen alleen maar mosibat
Alle joden doen aan sihr?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:38 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
fijn voor je
Holla at ya boiquote:Op zondag 13 juli 2014 00:38 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
fijn voor je
Zij is onze opper-abla.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dit gebeurt er in jouw afwezigheid.
Vragen is juist een goed teken dat laat zien dat je openstaat voor een antwoord en niet te hoogmoedig voelt voor een zaak waarin je misschien geen informatie van hebt. Je mag eten van het vlees dat geslacht is door een christen en jood als zij het ritueel slachten, omdat zij behoren tot de mensen van het boek (torah/bijbel). Dus je kan er gewoon van eten! De profeet Mohammed at vlees dat o.a. werd klaar gemaakt door de Joden die in Medinah woonden. Hij nam het vlees aan en at ervan zonder navraag te doen.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:39 schreef darkmond het volgende:
[..]
Eigenlijk mag je toch niet eten van iets wat een ongelovige heeft aangeraakt en wat nat is... omdat het onrein is? Of klopt dit niet?
Ik vraag hier trouwens gewoon wat dingen omdat ik ook niet alles weet.. graag niet komen zeggen dat ik ''kk dom'' ben.
Ja, maar het is niet zo simpelquote:
In plaats van je koppig tegen blijft stribbelen dat het niet zo is, kom dan met je dalil.quote:
Ik zit hier uit verveling. Sfeer is het nou ook niet meer he hier..quote:
ja hoor wacht maar tot jou wat overkomtquote:Op zondag 13 juli 2014 00:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Alle joden doen aan sihr?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga maar de Joden mosibat noemen die hebben mee gedemonstreerd voor de mensen in Irak/Palestina/Syrie die rust willen.
Allemaal vieze mensen indeed.
Goh, meneer allesweter. Voor mij is het wel zo simpel. Wat een jood heeft geslacht is voor mij eetbaar en toegestaan. Het interesseert mij gewoon niet wat jouw mening is.quote:
Nee. Niet van Mathemaat pls. Nee.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
In plaats van je koppig tegen blijft stribbelen dat het niet zo is, kom dan met je dalil.
Je hebt ook met het vers te maken met dat Allahs naam uitgesproken moet worden bij het slachten van het vlees, daarom verschillen de meningen van Hanafi, Hanbali en Shafi madhab met die van de Maliki madhab, want de laatste zegt wat jullie hier allemaal beweren en de eerste drie zeggen stellen meer condities aan de ehlul-kitab dan dat ze alleen ehlul-kitab zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
In plaats van je koppig tegen blijft stribbelen dat het niet zo is, kom dan met je dalil.
Hun God is onze God. Case closed, next.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je hebt ook met het vers te maken met dat Allahs naam uitgesproken moet worden bij het slachten van het vlees, daarom verschillen de meningen van Hanafi, Hanbali en Shafi madhab met die van de Maliki madhab, want de laatste zegt wat jullie hier allemaal beweren en de eerste drie zeggen stellen meer condities aan de ehlul-kitab dan dat ze alleen ehlul-kitab zijn.
Ach. Ik bedacht me net serieus van: 'Stim heeft geluk met haar 3 dagen vasten. Kijk mij nou uitgeput zijn.'quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hun God is onze God. Case closed, next.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
ik vroeg het net aan mn vader en die zei precies dat jaquote:Op zondag 13 juli 2014 00:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je hebt ook met het vers te maken met dat Allahs naam uitgesproken moet worden bij het slachten van het vlees, daarom verschillen de meningen van Hanafi, Hanbali en Shafi madhab met die van de Maliki madhab, want de laatste zegt wat jullie hier allemaal beweren en de eerste drie zeggen stellen meer condities aan de ehlul-kitab dan dat ze alleen ehlul-kitab zijn.
Ja maar jij bent Sjiiet.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik vroeg het net aan mn vader en die zei precies dat ja
"Ze" sterven liever van de honger.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:47 schreef Weissman het volgende:
Eerst eten ze 3/4 deel van de dag niet en als ze mogen eten gaan ze zeiken dat het niet op de juiste manier is geslacht
Muslim logic
Jij hoort ook bij ons. Of je wil of niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:47 schreef Weissman het volgende:
Eerst eten ze 3/4 deel van de dag niet en als ze mogen eten gaan ze zeiken dat het niet op de juiste manier is geslacht
Muslim logic
Niet alleen hier.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohja dan ben je minderwaardig hier, wask vergeten
Begin je weer?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:47 schreef Weissman het volgende:
Muslim logic
hoe is het weer morgen?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:48 schreef Stimorol- het volgende:
OMG MENSEN.
Het staat in de Koran. Zolang de naam van God is aangeroepen is het halal. Case closed, next. Laten we het hebben over het weer morgen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:48 schreef Stimorol- het volgende:
OMG MENSEN.
Het staat in de Koran. Zolang de naam van God is aangeroepen is het halal. Case closed, next. Laten we het hebben over het weer morgen.
quote:Wisselend bewolkt - buiige regen
Het wordt een wisselend bewolkte dag en we krijgen te maken met (buiige) regen. Soms ook onweer. In het westen van het land later nu en dan wat zon en geleidelijk droog. Het kwik komt te liggen tussen 21 en 23 graden, bij een matige tot vrij krachtige wind uit het westen tot zuidwesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |