Hoe kan ik deze knul muten?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:30 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
jij bent jaloers dat ik de topic heb
Waarom haat jij joden?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:31 schreef Bami-Powner het volgende:
waarom zal ik naar een joodse slager gaan? is gewoon not done volgens mij![]()
Ik zal nooit naar een joodse slager gaan, al moet ik vegetarier worden
Ja geef een bron waarstaat dat 9 van de 10 halal is.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn buurman was slager en heeft mij uitgelegd hoe het werkt. De kippen worden halal geslacht, maar niet halal verkocht want klanten moeten dat niet. Apart slachten is te duur.
Moet je echt per se een bron, want die kan ergens wel vinden. heb ik dit ook gelezen ergens.
Hahaquote:Op zondag 13 juli 2014 00:31 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee. Mijne bestaat eigenlijk uit meer plaatjes. Genoeg verandering dus![]()
Misschien nog een nieuwe maken. Maar dan herkent niemand me meer
zij denken dat zij hier alles mogen. ze lopen hier op straat alsof het hun grond isquote:
dat is hun probleemquote:Op zondag 13 juli 2014 00:33 schreef De_Ilias het volgende:
Joden zijn zelfs strenger dan menig moslim wanneer het gaat om spijswetten.
Wat jij nu doet is precies het zelfde als anderen bij moslims doen. Het generaliseren.. en dan is het wel erg.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:31 schreef Bami-Powner het volgende:
waarom zal ik naar een joodse slager gaan? is gewoon not done volgens mij![]()
Ik zal nooit naar een joodse slager gaan, al moet ik vegetarier worden
Niet iedereen over een kam scheren!quote:Op zondag 13 juli 2014 00:33 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
zij denken dat zij hier alles mogen. ze lopen hier op straat alsof het hun grond is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent echt kk dom.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:32 schreef darkmond het volgende:
[..]
Maar wat zei je? Slachten joden gewoon halal?
Ken jij alle joden in Nederland? Wow.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:33 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
zij denken dat zij hier alles mogen. ze lopen hier op straat alsof het hun grond is
Oke, komt zoquote:Op zondag 13 juli 2014 00:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja geef een bron waarstaat dat 9 van de 10 halal is.
lmao echt niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:33 schreef darkmond het volgende:
[..]
Gewoon haha zeggen en denken wat een ******
Alsof het Marokkanen zijn dus?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:33 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
wajow die rustigquote:Op zondag 13 juli 2014 00:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent echt kk dom.
WAT KOOSHER GESLACHT IS IS TOEGESTAAN VOOR DE MOSLIM. STAAT IN DE KORAN.
joden hebben tientallen gezichten, als je dat niet door had, maar 1 gezicht behouden ze voor zichzelf en hun mede-jodenquote:Op zondag 13 juli 2014 00:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat jij nu doet is precies het zelfde als anderen bij moslims doen. Het generaliseren.. en dan is het wel erg.
Uf. Vooral dat aardappel. Dat miste ik vandaag wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gewoon. Perzisch. Met aardappel, saffraan en kurkuma (ik gebruik beide).
hypocrietquote:Op zondag 13 juli 2014 00:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat jij nu doet is precies het zelfde als anderen bij moslims doen. Het generaliseren.. en dan is het wel erg.
... Je doet alsof alle Joden zo zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:35 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
joden hebben tientallen gezichten, als je dat niet door had, maar 1 gezicht behouden ze voor zichzelf en hun mede-joden
fijn voor jequote:Op zondag 13 juli 2014 00:36 schreef Crip het volgende:
[..]
... Je doet alsof alle Joden zo zijn.
Ik heb redelijk wat Joodse vrienden. Geweldige peeps.
Dat is niet hoe het erin staat.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent echt kk dom.
WAT KOOSHER GESLACHT IS IS TOEGESTAAN VOOR DE MOSLIM. STAAT IN DE KORAN.
Omg Syl. Dit is je beste comeback ooit geweest. Props, mah friend.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor. Je bent een kleuter, geen puber.
Eigenlijk mag je toch niet eten van iets wat een ongelovige heeft aangeraakt en wat nat is... omdat het onrein is? Of klopt dit niet?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:35 schreef De_Ilias het volgende:
Inderdaad, het staat gewoon LETTERLIJK in de Koran dat wij mogen eten van Ahl lkitaab.
nou nouquote:Op zondag 13 juli 2014 00:38 schreef Stimorol- het volgende:
Dafuq is er met deze reeks gebeurd![]()
Roddel, achterklap, randdebiel, zeikwijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |