wie gaat er dan ook in juli/augustus. Dan gaan die mensen zelf ook...quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, zal blij zijn als ik Noorwegen uit ben met al die campers/caravans hierzo
GB?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 17:48 schreef Dekatria het volgende:
Oh jazeker! Enkel Denemarken gemist, en nu worden de stickers steeds kleiner omdat de ruimte op de deksels bijna op is. De eerste sticker is zelfs al overplakt - driemaal raden van welk land
daarom enorm veel witte ruimtequote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:02 schreef Dekatria het volgende:
GB ligt wel in de verwachting ja, gezien die de grootste is. Maar het is die van Frankrijk
Had er overigens vrij snel een gave van Finland te pakken - genoeg van die souvenirwinkels langs de weg.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:52 schreef Dekatria het volgende:
Waarom een stoeltje als je een luchtmatras hebt
Momenteel overigens in Polen, Morgen naar West-Polen, en dan de dag erna DIE HEIMAT weer in. Enige LT sticker die ik tegenkwam was even groot als mijn GB sticker
bestel voor mij maar LT sticker mee danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:01 schreef Dekatria het volgende:
Geldt overigens ook bijna voor de Estland sticker die ik tegenkwam. Denk dat ik maar wat ga nabestellen
Dat is ook weer zo. Zal het luxepaardje in mij wel zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:52 schreef Dekatria het volgende:
Waarom een stoeltje als je een luchtmatras hebt
Ik ga volgend jaar op een BMW doenquote:
Beau heeft ook een bmwquote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar op een BMW doen
En dan ook met kisten. Lege kisten natuurlijk, want kamperen is voor sloebers.
In die kisten kun je een mooi assortiment aan felgele jassen doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 17:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar op een BMW doen
En dan ook met kisten. Lege kisten natuurlijk, want kamperen is voor sloebers.
Past mooi bij alle felgele stickers die ik dan op m'n motor ga plakkenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:13 schreef Erasmo het volgende:
[..]
In die kisten kun je een mooi assortiment aan felgele jassen doen.
Jeej! Vorig jaar was ik nog een lurker, maar ook toen met veel plezier je verslag gelezenquote:Op maandag 18 augustus 2014 20:17 schreef Dekatria het volgende:
Dank, dank!
Per morgen komt het reisverslag alhier online. Zelfde setup als vorig jaar - per 2 dagen van de reis is er een dagelijkse toevoeging
Waarnaartoe gaat de reis overigens, mjan?
leuk verslag. jij maakt extra opname's/takes voor een filmpje ofniet?quote:Op maandag 18 augustus 2014 20:17 schreef Dekatria het volgende:
Dank, dank!
Per morgen komt het reisverslag alhier online. Zelfde setup als vorig jaar - per 2 dagen van de reis is er een dagelijkse toevoeging
Waarnaartoe gaat de reis overigens, mjan?
Dank! Ik maak altijd extra opnamens ja, ook van scenery onderweg.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 17:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
leuk verslag. jij maakt extra opname's/takes voor een filmpje ofniet?
je rijdt trouwens alleen over snelweg/grote wegen?
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dank! Ik maak altijd extra opnamens ja, ook van scenery onderweg.
De eerste paar dagen waren voornamelijk snelweg, morgen komt het eerste echte gekronkelop een reis probeer ik het vaak in balans te houden - teveel snelweg is kut, en teveel kronkelwegen is ook kut.
In een weekend is het leuk om enkel te sturen ja. Als je meer dan 3 weken onderweg bent dan ben je ook wel een keer blij als je even je verstand op nul kunt zettenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:11 schreef mjan het volgende:
[..]Vind je dat echt ja? Ok, het schiet natuurlijk niet op, maar dat vind ik het ook wel waard. Kan me nog niet voorstellen dat ik op een gegeven moment zeg weer eens zin te hebben om snelweg te rijden.
Misschien wordt mijn snelweg-haat ook wel versterkt doordat het een naked is. Ik ben meer vermoeid van drie uur snelweg dan van drie uur bochtjes. Qua kilometers die je maakt onvergelijkbaar natuurlijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
In een weekend is het leuk om enkel te sturen ja. Als je meer dan 3 weken onderweg bent dan ben je ook wel een keer blij als je even je verstand op nul kunt zetten
Ik had dat bijvoorbeeld vorig jaar in Zuid-Griekenland - al die wegen daar volgen de kust, dus het was hairpin na hairpin, heuvel na heuvel. An sich heel leuk, maar ook dodelijk vermoeiend op den duur. Het constante concentreren vreet energie.
Waar bent u uit eindelijk heen gegaan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:36 schreef Yreal het volgende:
Ook even een reisplaatje [ afbeelding ]
Keniaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:46 schreef mjan het volgende:
[..]
Waar bent u uit eindelijk heen gegaan?
31ste neem ik nog even vrij, kijken of dat nog wat gaat worden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:50 schreef mjan het volgende:
Oh, dit was je terschelling avontuur? Niet meer echt weg?
OP is aangepast.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:56 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Reisplaatjes ftw
Nieuwe installment reisverslag staat online nu trouwens.
het is 2014 hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:51 schreef UIO_AMS het volgende:
O ja, zouden jullie plaatjes kleiner willen maken? Kan heel makkelijk door van de eerste img-tag heel simpel img=640 te maken.
Sommige mensen bekijken het mobiel, en dan is het kut. Zelfs in 2014.quote:
Wil het best ff aanpassenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Sommige mensen bekijken het mobiel, en dan is het kut. Zelfs in 2014.
Dat kost me meer tijd dan het daadwerkelijk zelf even doen. Wat ik dus net gedaan heb.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:46 schreef Dekatria het volgende:
Wil het best ff aanpassenkan de edit dan opengezet worden?
Maak ffkes zo'n beschrijvingquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:29 schreef mjan het volgende:
Dan wil ik ook wel in de aankomende reizen, anders is het ook maar zo leeg
quote:
Goede timing wel qua weer opzich.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:27 schreef Yreal het volgende:
Ik ga de 31ste nog weg. Waarheen en hoelang weet ik nog niet. Mijn tassenrek is nog niet eens af
Gaat het nog aardig weer worden dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:40 schreef mjan het volgende:
[..]![]()
Mjan - Suzuki GSF600n Bandit
Bestemming: Zwarte Woud/Vogezen
Vertrek: september 2014
[..]
Goede timing wel qua weer opzich.
Natuurlijk; zonnig en droog. Moet ook wel, want ik heb ook geen zin in een verregende vakantie. September wordt gewoon mooi na-zomer weer.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gaat het nog aardig weer worden dan?
1 2 3 | [url=http://forum.fok.nl/user/profile/162107]mjan[/url] - Suzuki GSF600n Bandit Bestemming: Zwarte Woud/Vogezen Vertrek: September 2014 |
Zo moet t lukkenquote:
Check!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:02 schreef Dekatria het volgende:
[ code verwijderd ]
[..]
Zo moet t lukken
Dankuquote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:02 schreef Dekatria het volgende:
[ code verwijderd ]
[..]
Zo moet t lukken
Shit zeg wat zal jij je beroerd hebben gevoeld daarquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:01 schreef Dekatria het volgende:
Nieuwe installment staat nu online trouwens. Rusland, wat een feest
Hmjaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Shit zeg wat zal jij je beroerd hebben gevoeld daar![]()
Whehehequote:Op zondag 20 juli 2014 23:16 schreef Salatrel het volgende:
Praatjes vullen geen gaatjesvoor de 2014 editie was ook een hoop animo maar uiteindelijk stonden deka en ik met zn 2en in de regen ons tentje op te zetten
puike tassenquote:
Nog altijd niet geweestquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
Whehehe
Ik had de contact gegevens van dichtstbijzijnde hotel al opgeslagen
[..]
puike tassen
Beviel het?
Jij hebt ook je roeping tot regisseur gemist zegquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:26 schreef Dekatria het volgende:
FILMPJE!!11 Reisverslag is nu volledig af overigens
Montagewerk maakt de inner-nerd in me los, klaarblijkelijkquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:47 schreef mjan het volgende:
Jij hebt ook je roeping tot regisseur gemist zeg
Yreal, gaat lekker vandaag of niet?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:03 schreef Yreal het volgende:
Hoevaak was hier ook alweer geroepen dat je een kaart mee moet nemen en niet op je tomtom vertrouwen?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:03 schreef Yreal het volgende:
Hoevaak was hier ook alweer geroepen dat je een kaart mee moet nemen en niet op je tomtom vertrouwen?
Als je ergens reserveert is het wel handig dat je dat ook meteen even uitzoekt hequote:Op dinsdag 2 september 2014 19:10 schreef Yreal het volgende:
Ik zit dus zonder tomtom. Net buiten gent, maar vind dan je hotel maar
wat heb je met je TomTom gedaan dan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:10 schreef Yreal het volgende:
Ik zit dus zonder tomtom. Net buiten gent, maar vind dan je hotel maar
Die was leegquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat heb je met je TomTom gedaan dan?
Reserveren vanaf een terrasje is wel een makkelijke manier om voor het minste geld een mooie plek te vinden. Ik sta nu voor 49 euro per nacht in het centrum van gent in een oud klooster. Met een afgesloten binnenplaats voor mijn motorquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je ergens reserveert is het wel handig dat je dat ook meteen even uitzoekt he/CaptainHindsight
Reserveren vind ik ook maar een hoop gedoe... zeker als het om dingen in een stad gaat. Vaak ben je uren bezig met het zoeken van die bewuste plek, terwijl je onderweg al -tig andere geschikte opties gepasseerd bent.
Ik moet heel eerlijke zeggen dat ik niet echt heel boeiend gereden heb vandaag. Was een beetje pissed dat die veolia knakkers me niet mee wilde nemen in vlissingen en toen maar half verveeld toch maar naar belgie gezworven terwijl ik eigenlijk naar huis wildequote:Op dinsdag 2 september 2014 20:25 schreef Dekatria het volgende:
Vet hotel heurga je nog een verslagje pennen?
ach bij 20k is die van mij gecontroleerd maar hoefde niet gesteld te wordenquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:57 schreef mstx het volgende:
Morgen even de olie+filter verversen en dan is 'ie wel klaar voor de reis denk ik.
Ik had eigenlijk al de klepspeling moeten controleren maar beetje vergeten.Die 4k km extra zal 'ie wel overleven gok ik op.
Ga ik ook vanuit, ik belast de motor ook niet extreem en hij loopt verder perfect, bij mijn vorige motor waren ze bij 24.000 ook nog niet gesteld en tot 42.000 zonder problemen mee gereden. Hij zal denk ik ook niet spontaan ontploffenquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ach bij 20k is die van mij gecontroleerd maar hoefde niet gesteld te worden
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:50 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de weinige motorplaatjes die ik nog heb, echt een motorvakantie is het niet gewordenAls ik 750 km gereden heb is het veel
Dat zal wel goed moeten komen. Wiellagers, banden en ketting, dat zijn de belangrijkste dingen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:57 schreef mstx het volgende:
Morgen even de olie+filter verversen en dan is 'ie wel klaar voor de reis denk ik.
Ik had eigenlijk al de klepspeling moeten controleren maar beetje vergeten.Die 4k km extra zal 'ie wel overleven gok ik op.
mooi om inderdaad even te oefenen met de bagage inderdaad om te ontdekken wat wel en niet werkt, en wat er nog moet worden veranderd als je echt lange stukken op de motor zit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen, tenslotte. M'n allereerste trip met bepakking was ook zo ongeveer die afstand
[..]
Dat zal wel goed moeten komen. Wiellagers, banden en ketting, dat zijn de belangrijkste dingen.
Hebbie geen last met die straps gehad trouwens? Zoals het er op de foto uitziet lijkt het namelijk alsof het wel erg dicht bij de uitlaat zit...quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
mooi om inderdaad even te oefenen met de bagage inderdaad om te ontdekken wat wel en niet werkt, en wat er nog moet worden veranderd als je echt lange stukken op de motor zit.
Dat schildje wat erop zit geeft al wat afstand, maar wat je nu ziet van de uitlaat is al een hitte schild opzich. De echte uitlaat zit daar nog onder. in de toekomst komt daar ook nog een zijtas overheen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hebbie geen last met die straps gehad trouwens? Zoals het er op de foto uitziet lijkt het namelijk alsof het wel erg dicht bij de uitlaat zit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:46 schreef Maegrim het volgende:
[ afbeelding ]Oh, er zitten nog wel meer spelfouten in hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |