Als je ergens reserveert is het wel handig dat je dat ook meteen even uitzoekt hequote:Op dinsdag 2 september 2014 19:10 schreef Yreal het volgende:
Ik zit dus zonder tomtom. Net buiten gent, maar vind dan je hotel maar
wat heb je met je TomTom gedaan dan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:10 schreef Yreal het volgende:
Ik zit dus zonder tomtom. Net buiten gent, maar vind dan je hotel maar
Die was leegquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat heb je met je TomTom gedaan dan?
Reserveren vanaf een terrasje is wel een makkelijke manier om voor het minste geld een mooie plek te vinden. Ik sta nu voor 49 euro per nacht in het centrum van gent in een oud klooster. Met een afgesloten binnenplaats voor mijn motorquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je ergens reserveert is het wel handig dat je dat ook meteen even uitzoekt he/CaptainHindsight
Reserveren vind ik ook maar een hoop gedoe... zeker als het om dingen in een stad gaat. Vaak ben je uren bezig met het zoeken van die bewuste plek, terwijl je onderweg al -tig andere geschikte opties gepasseerd bent.
Ik moet heel eerlijke zeggen dat ik niet echt heel boeiend gereden heb vandaag. Was een beetje pissed dat die veolia knakkers me niet mee wilde nemen in vlissingen en toen maar half verveeld toch maar naar belgie gezworven terwijl ik eigenlijk naar huis wildequote:Op dinsdag 2 september 2014 20:25 schreef Dekatria het volgende:
Vet hotel heurga je nog een verslagje pennen?
ach bij 20k is die van mij gecontroleerd maar hoefde niet gesteld te wordenquote:Op vrijdag 5 september 2014 13:57 schreef mstx het volgende:
Morgen even de olie+filter verversen en dan is 'ie wel klaar voor de reis denk ik.
Ik had eigenlijk al de klepspeling moeten controleren maar beetje vergeten.Die 4k km extra zal 'ie wel overleven gok ik op.
Ga ik ook vanuit, ik belast de motor ook niet extreem en hij loopt verder perfect, bij mijn vorige motor waren ze bij 24.000 ook nog niet gesteld en tot 42.000 zonder problemen mee gereden. Hij zal denk ik ook niet spontaan ontploffenquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ach bij 20k is die van mij gecontroleerd maar hoefde niet gesteld te worden
quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:50 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de weinige motorplaatjes die ik nog heb, echt een motorvakantie is het niet gewordenAls ik 750 km gereden heb is het veel
Dat zal wel goed moeten komen. Wiellagers, banden en ketting, dat zijn de belangrijkste dingen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:57 schreef mstx het volgende:
Morgen even de olie+filter verversen en dan is 'ie wel klaar voor de reis denk ik.
Ik had eigenlijk al de klepspeling moeten controleren maar beetje vergeten.Die 4k km extra zal 'ie wel overleven gok ik op.
mooi om inderdaad even te oefenen met de bagage inderdaad om te ontdekken wat wel en niet werkt, en wat er nog moet worden veranderd als je echt lange stukken op de motor zit.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen, tenslotte. M'n allereerste trip met bepakking was ook zo ongeveer die afstand
[..]
Dat zal wel goed moeten komen. Wiellagers, banden en ketting, dat zijn de belangrijkste dingen.
Hebbie geen last met die straps gehad trouwens? Zoals het er op de foto uitziet lijkt het namelijk alsof het wel erg dicht bij de uitlaat zit...quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
mooi om inderdaad even te oefenen met de bagage inderdaad om te ontdekken wat wel en niet werkt, en wat er nog moet worden veranderd als je echt lange stukken op de motor zit.
Dat schildje wat erop zit geeft al wat afstand, maar wat je nu ziet van de uitlaat is al een hitte schild opzich. De echte uitlaat zit daar nog onder. in de toekomst komt daar ook nog een zijtas overheen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:20 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hebbie geen last met die straps gehad trouwens? Zoals het er op de foto uitziet lijkt het namelijk alsof het wel erg dicht bij de uitlaat zit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:46 schreef Maegrim het volgende:
[ afbeelding ]Oh, er zitten nog wel meer spelfouten in hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |