wanneer kom je de shit ophalen dan kun je het zelf bekijkenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoe groot is dat gat eigenlijk? Zou wel tof zijn om een battlescar in je deksel te hebben, waar er een nieuw stukkie alu in is gelast. Kist met een verhaal.
Komende week jongeuhquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wanneer kom je de shit ophalen dan kun je het zelf bekijken
perenijsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wees eens specifieker dan weet ik wanneer ik perenijsjes in huis moet hebben
DMquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wees eens specifieker dan weet ik wanneer ik perenijsjes in huis moet hebben
Sorry, ik zal voortaan niet meer enthousiast reagerenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:16 schreef Salatrel het volgende:
Praatjes vullen geen gaatjesvoor de 2014 editie was ook een hoop animo maar uiteindelijk stonden deka en ik met zn 2en in de regen ons tentje op te zetten
Hebbie je tassen al getest?quote:Op maandag 21 juli 2014 07:30 schreef mjan het volgende:
[..]
Sorry, ik zal voortaan niet meer enthousiast reageren
Alleen ff snel rondje gereden met volle tassen. Komend weekend dagje kamperen is de planning, maar heb nog geen idee waar. Misschien stukje Eifel pakken, maar kan ook zijn dat ik in NL blijf.quote:
Motorcampings 't Witveen (Friesland) of de Motorschuur (Drenthe) zijn beide aanraders. Enkel tweewielers toegestaanquote:Op maandag 21 juli 2014 09:07 schreef mjan het volgende:
[..]
Alleen ff snel rondje gereden met volle tassen. Komend weekend dagje kamperen is de planning, maar heb nog geen idee waar. Misschien stukje Eifel pakken, maar kan ook zijn dat ik in NL blijf.
Maar wanneer wil je dan gaan? Morgen? En hoe lang heb je de tijd?quote:Op donderdag 24 juli 2014 10:07 schreef Yreal het volgende:
Was meer van, ik heb alles
weet nog echt niet waar heen
voor de 28ste sowieso een ritje naar terschelling op de planning, en nog 1 of 2x proefkamperen.quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:01 schreef mjan het volgende:
[..]
Maar wanneer wil je dan gaan? Morgen? En hoe lang heb je de tijd?
Gewoon onopvallend het eerste stuk achter deka aantuffen
Deka, heel veel plezier gewenstquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:02 schreef Dekatria het volgende:
Eerste etappe hier is sowieso naar Drenthe, dus als je daar naartoe gaat
Have fun, dude!quote:Op donderdag 24 juli 2014 11:02 schreef Dekatria het volgende:
Eerste etappe hier is sowieso naar Drenthe, dus als je daar naartoe gaat
foto's?quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik ben afgelopen zaterdag teruggekomen van een week sturen door de alpen, samen met 2 andere.
Zaterdags vertrokken (deels autosnelweg, deels binnendoor) naar Augsburg.
Een overnachting in hotel, en de volgende dag 1,5u autosnelweg en vervolgens dagelijks van hotel naar hotel gereden.
Vrijdags vanaf de Zwitserse/Duitse grens een 60km autosnelweg gepakt, en de rest in 2 dagen binnendoor naar huis
8landen, 32passen en bijna 3400km op de teller verder.
Zal ik een dezer dagen posten.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:11 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Dank allen! Alles is ingepakt, morgen aan het end van de ochtend vertrekt de boel Noordwaarts
Zal dan nog wel ff een foto neerflatsen van de motor.
In twee weken kun je best een aardig stuk rijden. Lekker door de alpen en omgeving rondtrekken? Opening academisch jaar gaat niemand heen en is bovendien toch pas in septemberquote:Op donderdag 24 juli 2014 13:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
voor de 28ste sowieso een ritje naar terschelling op de planning, en nog 1 of 2x proefkamperen.
En dan denk ik een week of 2? Opening van het academisch jaar kan mij aan mijn anus oxideren verder
Owja, dat kralenmatjequote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:02 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor het hoge Noorden. Ik zal updates onderweg neerzetten op de Facebook-pagina, en voor verdere info en achtergronden kun je je wenden tot de website
Avanti!!11
Goede reis!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:02 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor het hoge Noorden. Ik zal updates onderweg neerzetten op de Facebook-pagina, en voor verdere info en achtergronden kun je je wenden tot de website
Avanti!!11
Hou de goede kant boven!quote:Op vrijdag 25 juli 2014 10:02 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Avanti!!11
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door UIO_AMS op 27-08-2014 10:12:11 ]Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:18 schreef mjan het volgende:
Goed voorbeeld doet goed volgen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het gegaan zover?It's funny
But not ha-ha funny.
Ja wel goed, ik vermaak me primaquote:
Nou ja, effies naar de Eifel... Lachen hoor!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:41 schreef mjan het volgende:
[..]
Ja wel goed, ik vermaak me primaMaar het is alleen even een proefrondje door de Eifel, morgen alweer naar huis.
Ja, gaat allemaal wel prima, merk er niet zoveel van. Eens kijken wanneer ik binnenkort een weekje weg kan, want dit smaakt naar meer.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:50 schreef Dekatria het volgende:
Een Hertog Jan brander, gaaf hoorrijden met al die meuk ook naar tevredenheid verlopen?
Rijden gaat hier dermate goed dat het ik morgen waarschijnlijk al tegen Noorwegen aan zit. VORWARTS!!1
Mwoh, zal blij zijn als ik Noorwegen uit ben met al die campers/caravans hierzoquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:22 schreef Salatrel het volgende:
mooi man. Pak je lofoten mee? Je bent er nu toch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |