Ach gossiequote:Op maandag 14 juli 2014 16:41 schreef As1981 het volgende:
Dat scheelt wel heel veel ja. Ik zit echt regelmatig met een brok in mijn keel als yaro zegt "ik ben niet zo goed in slapen he mama ik kan alleen maar over niet leuke dingen dromen dus ik blijf wel wakker"
quote:Op maandag 14 juli 2014 16:41 schreef As1981 het volgende:
Dat scheelt wel heel veel ja. Ik zit echt regelmatig met een brok in mijn keel als yaro zegt "ik ben niet zo goed in slapen he mama ik kan alleen maar over niet leuke dingen dromen dus ik blijf wel wakker"
zette ze vanochtend zomaar een paar pasjes langs de bank!! Ze wilde namelijk perse de afstandsbedieningquote:
Hoi!quote:Op maandag 14 juli 2014 17:29 schreef Kyara het volgende:
Oh dat is wel heel sneu As
Freehoe is het bij jou/jullie?
Jaaaaquote:Op zondag 13 juli 2014 21:10 schreef Loj het volgende:
Ergens in oktober/november gingen onze dreumesjes weer een keer samen spelen toch Fiederdan ga je vast rammelen van Ow z'n broertje/zusje
Nee was het maar zo'n feestquote:Op maandag 14 juli 2014 18:36 schreef Fieder het volgende:
[..]
Twinke lig jij nou live te bevallen ofzo![]()
![]()
jup! En altijd vanalles te beleven hierquote:Op maandag 14 juli 2014 17:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Free!![]()
![]()
Da's lang geleden! Hoop dat alles goed gaat met jou en je gezin. 3 Kiddo's heb jij inmiddels toch?
Ja shandaly ik vond die foto gisteren op je facebook echt master
Oh nee, balen! En wat een naar idee van dat bloedvat. Hopelijk gaat het snel weer beginnenquote:Op maandag 14 juli 2014 18:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Nee was het maar zo'n feest![]()
We waren op meer ontsluiting aan het wachten om te bepalen of er wel/niet een bloedvat voor de bmm zou liggen. Mochten op de vloskamer gaan slapen en toen namen de weeen ineens af. Dus nu met 3 cm ontsluiting naar huis. Hele dag rustig geweest. Nu begint het weer wat te rommelen. Maar ik wacht de volgende keer wel op iets meer geweld want wil niet dat de boel weer stil valt.
Als de boel weer los barst doe ik een update in z&g want dit is immers het dreumestopic
Ja maar, ja maar... dan is het toch de update over dat je dreumesje grote zus is geworden? Volledig on-topic als je het mij vraagtquote:Op maandag 14 juli 2014 18:59 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nee was het maar zo'n feest![]()
We waren op meer ontsluiting aan het wachten om te bepalen of er wel/niet een bloedvat voor de bmm zou liggen. Mochten op de vloskamer gaan slapen en toen namen de weeen ineens af. Dus nu met 3 cm ontsluiting naar huis. Hele dag rustig geweest. Nu begint het weer wat te rommelen. Maar ik wacht de volgende keer wel op iets meer geweld want wil niet dat de boel weer stil valt.
Als de boel weer los barst doe ik een update in z&g want dit is immers het dreumestopic
Eens!quote:Op maandag 14 juli 2014 20:17 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... dan is het toch de update over dat je dreumesje grote zus is geworden? Volledig on-topic als je het mij vraagt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagje naar een dierentuin in de buurt geweest. Was erg leuk. Meisjes hebben hun ogen uitgekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.D heeft vele (kilo)meters gelopen aan vooral opa's hand. Ze pakte steeds zijn hand en sleepte hem meeHet heeft wel geholpen want vandaag steeds meer stapjes los gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hun tafelmanieren zijn er ook niet op vooruit gegaan. Ze willen alleen nog maar zelf eten. Dus dat is dan met verschillende lepels en vorken en dan ruilen.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J wil alles aanwijzen en benoemen wat ze ziet. En zeker vanaf mijn rug kan ze ook veel zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua praten hebben ze ook grote stappen gemaakt. Wel veel gebiedende wijs (boek! lezen!)En duidelijk dat ze een grote broer hebben. Als ik Bob zeg, dan zeggen zij Bouwer
En dat je probeert je peuter "Au revoir" te leren en je hoort ineens achter je "oweva"
Qua woordjes is het weer heel anders als bij M, M sprak wel beter (bataaah is bijvoorbeeld water, dat moet je weten zegt maar... M was al meteen goed verstaanbaar).
![]()
Ja, was super. Enige nadeel was dat we met z'n vieren op 1 kamer sliepen en dat ging een beetje ten koste van onze nachtrust....
Heel grappig: D keek ons met grote ogen aan vanuit haar bedje toen ze wakker werd en ons in het bed tegenover haar aantrof. Ze ging meteen boven het bed van haar zus hangen om haar wakker te maken: "zus? zus! zussss!"
(ze noemen elkaar "zus" en M noemen ze "as")![]()
Wat ontroerend. Hoe lief. Mij zus en ik deden dat vroeger ook (elkaar zus noemen) dus word er erg emo van hoe lief dat is![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 21:56 schreef Kyara het volgende:
Heel grappig: D keek ons met grote ogen aan vanuit haar bedje toen ze wakker werd en ons in het bed tegenover haar aantrof. Ze ging meteen boven het bed van haar zus hangen om haar wakker te maken: "zus? zus! zussss!"![]()
!
Riley, wat een goed plekje daar!![]()
Freecell! Ik zie ineens allemaal posts van je opduiken, welcome back!
Och en As, wat een narigheid voor je oudstedat lijkt me echt heel naar als ie dat zelf al zo goed weet....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: