abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142289854
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:41 schreef As1981 het volgende:
Dat scheelt wel heel veel ja. Ik zit echt regelmatig met een brok in mijn keel als yaro zegt "ik ben niet zo goed in slapen he mama ik kan alleen maar over niet leuke dingen dromen dus ik blijf wel wakker" :'(
Ach gossie ;(
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 14 juli 2014 @ 17:29:57 #52
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_142290032
Oh dat is wel heel sneu As -O-

Free :W hoe is het bij jou/jullie?
pi_142290068
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:41 schreef As1981 het volgende:
Dat scheelt wel heel veel ja. Ik zit echt regelmatig met een brok in mijn keel als yaro zegt "ik ben niet zo goed in slapen he mama ik kan alleen maar over niet leuke dingen dromen dus ik blijf wel wakker" :'(
:'( goshie, arme knul

Had ik al verteld hoe leuk mijn meisje is?

Vanmiddag gezellig wezen shoppen met ze, aangezien Lars nu vakantie heeft en er dus ook geen zwemlessen zijn. Even een pauze bij de HEMA.
(En ik had Femke in de doek bij het shoppen, omdat ik geen zin had overal de lift te pakken en ik vantevoren wist dat ik bij een paar winkels juist op de bovenverdiepingen moest zijn. Zulke leuke reacties weer gehad O+ O+)

Ow, en postte ik gister nog deze op fb:
quote:

Dreumesdrama...
Bedenken dat je er vanaf de andere kant wel bij kunt, zit er nog niet in ;)
zette ze vanochtend zomaar een paar pasjes langs de bank!! Ze wilde namelijk perse de afstandsbediening ;)
pi_142290194
quote:
2s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:29 schreef Kyara het volgende:
Oh dat is wel heel sneu As -O-

Free :W hoe is het bij jou/jullie?
Hoi!

Woest druk de afgelopen anderhalf jaar, letterlijk, haha.
Nu weer wat meer rust in de keet.

Shandaly O+
pi_142290225
Free! :D :W
Da's lang geleden! Hoop dat alles goed gaat met jou en je gezin. 3 Kiddo's heb jij inmiddels toch?

Ja shandaly ik vond die foto gisteren op je facebook echt master :D
pi_142290673
Typ net op fb dat ik Femke ook echt ineens heel groot vind op die foto bij de hema ♡
Dus die stappen vind ik echt niet raar. Wel heel knap.
pi_142292289
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 21:10 schreef Loj het volgende:
Ergens in oktober/november gingen onze dreumesjes weer een keer samen spelen toch Fieder ;) dan ga je vast rammelen van Ow z'n broertje/zusje ;)
Jaaaa O+

Wat zielig van die nachtangsten! Ik had er al eens wat over gelezen idd. Als het altijd rond dezelfde tijd plaatsvindt kun je ze iets van tevoren wekken. En dan daarna weer laten slapen. Dan bestaat de kans dat ze het 'overslaan'. En ook hier echt veel bewondering voor hoe jullie met de slechte nachten omgaan O+ jullie dreumesjes boffen maar

Shandaly wat gaat ze hard joh! Kletsen, stappen! Die bananenfoto is wel heel zielig :D

Twinke lig jij nou live te bevallen ofzo :o :? O+
pi_142293149
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 18:36 schreef Fieder het volgende:

[..]

Twinke lig jij nou live te bevallen ofzo :o :? O+
Nee was het maar zo'n feest -O-

We waren op meer ontsluiting aan het wachten om te bepalen of er wel/niet een bloedvat voor de bmm zou liggen. Mochten op de vloskamer gaan slapen en toen namen de weeen ineens af. Dus nu met 3 cm ontsluiting naar huis. Hele dag rustig geweest. Nu begint het weer wat te rommelen. Maar ik wacht de volgende keer wel op iets meer geweld want wil niet dat de boel weer stil valt.

Als de boel weer los barst doe ik een update in z&g want dit is immers het dreumestopic :Y)
pi_142293175
Die nachtangsten klinken heel zielig :*

As, die opmerking van Yaro breekt mijn hart een beetje :*

Kyara hoe is het met jou? Alweer helemaal uitgepakt? En hoe ging de vakantie zonder buggy?

Shandaly jouw meisje is ook echt heel leuk. En ze gaat steeds meer lijken op een dreumesje O+

Twinkle nog steeds op 3 cm? Nee toch hopelijk :*
pi_142293353
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Free! :D :W
Da's lang geleden! Hoop dat alles goed gaat met jou en je gezin. 3 Kiddo's heb jij inmiddels toch?

Ja shandaly ik vond die foto gisteren op je facebook echt master :D
jup! En altijd vanalles te beleven hier ;)

Succes jij!!!
pi_142295609
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 18:59 schreef Twinkle20 het volgende:

We waren op meer ontsluiting aan het wachten om te bepalen of er wel/niet een bloedvat voor de bmm zou liggen. Mochten op de vloskamer gaan slapen en toen namen de weeen ineens af. Dus nu met 3 cm ontsluiting naar huis. Hele dag rustig geweest. Nu begint het weer wat te rommelen. Maar ik wacht de volgende keer wel op iets meer geweld want wil niet dat de boel weer stil valt.

Als de boel weer los barst doe ik een update in z&g want dit is immers het dreumestopic :Y)
Oh nee, balen! En wat een naar idee van dat bloedvat. Hopelijk gaat het snel weer beginnen :*
En een waarschuwinkje hier is wel tof *O* ik kijk bijna nooit in z&g
pi_142296496
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 18:59 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar... dan is het toch de update over dat je dreumesje grote zus is geworden? Volledig on-topic als je het mij vraagt O-)
  maandag 14 juli 2014 @ 20:21:30 #63
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_142296733
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 20:17 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar... dan is het toch de update over dat je dreumesje grote zus is geworden? Volledig on-topic als je het mij vraagt O-)
Eens! :Y
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_142296804
Haha okay als het enigszins gaat update ik ook wel hier :D

Ik heb helemaal geen tijd om die weeen dan te voelen/beleven man :Y)
  maandag 14 juli 2014 @ 21:00:57 #65
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_142298742
Geweldige foto's Shandaly!
  maandag 14 juli 2014 @ 21:07:33 #66
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_142299107
Wat wordt Femke al groot! O+
En het maisboogiedrama - die ken ik :D
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  maandag 14 juli 2014 @ 21:15:58 #67
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_142299578
Okey, nog even terugkomend op onze vakantie.

Reis ging supergoed. Had het niet beter kunnen verwachten. Op de heenweg hebben ze nog kunnen spelen bij een speeltuintje, op de terugweg lukte dat helaas niet. En dan is het toch wel erg lastig met 2 dreumesjes en een peuter langs de snelweg. Dat gaat dus bijna niet. Gelukkig 's nachts gereden dus groot deel geslapen en op tijd thuis zodat ze daar nog even lekker konden bewegen en spelen.

Bij opa en oma lekker in de tuin gespeeld in de zandbak en op het gras.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dagje naar een dierentuin in de buurt geweest. Was erg leuk. Meisjes hebben hun ogen uitgekeken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
D heeft vele (kilo)meters gelopen aan vooral opa's hand. Ze pakte steeds zijn hand en sleepte hem mee O+ Het heeft wel geholpen want vandaag steeds meer stapjes los gezet *O*
SPOILER
Hun tafelmanieren zijn er ook niet op vooruit gegaan. Ze willen alleen nog maar zelf eten. Dus dat is dan met verschillende lepels en vorken en dan ruilen.....
SPOILER
J wil alles aanwijzen en benoemen wat ze ziet. En zeker vanaf mijn rug kan ze ook veel zien.
SPOILER
Qua praten hebben ze ook grote stappen gemaakt. Wel veel gebiedende wijs (boek! lezen!) :D En duidelijk dat ze een grote broer hebben. Als ik Bob zeg, dan zeggen zij Bouwer :') En dat je probeert je peuter "Au revoir" te leren en je hoort ineens achter je "oweva" O+ Qua woordjes is het weer heel anders als bij M, M sprak wel beter (bataaah is bijvoorbeeld water, dat moet je weten zegt maar... M was al meteen goed verstaanbaar).
pi_142300888
Wahaha klinkt als een mega geslaagde vakantie!

Wonen jouw (schoon)ouders in het Franse Kyara? :)
pi_142301419
Kyara klinkt als een topvakantie. O+
  maandag 14 juli 2014 @ 21:56:29 #70
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_142301613
Ja, was super. Enige nadeel was dat we met z'n vieren op 1 kamer sliepen en dat ging een beetje ten koste van onze nachtrust....

Heel grappig: D keek ons met grote ogen aan vanuit haar bedje toen ze wakker werd en ons in het bed tegenover haar aantrof. Ze ging meteen boven het bed van haar zus hangen om haar wakker te maken: "zus? zus! zussss!" O+

(ze noemen elkaar "zus" en M noemen ze "as")
pi_142302764
Wat ontroerend. Hoe lief. Mij zus en ik deden dat vroeger ook (elkaar zus noemen) dus word er erg emo van hoe lief dat is O+
pi_142303031
En even nog een foto van Riley. Die wil ook alles zelf doen. Dus ze at haar toetje en haar prakje tegelijk. Hapje om en om. Toetje kreeg ze overigens gelijk, omdat ze die had zien staan en die toetjes vindt ze heerlijk

Ze is zo super O+
  maandag 14 juli 2014 @ 22:30:45 #73
171422 LadyBlack
paint it black
pi_142303559
quote:
2s.gif Op maandag 14 juli 2014 21:56 schreef Kyara het volgende:
Heel grappig: D keek ons met grote ogen aan vanuit haar bedje toen ze wakker werd en ons in het bed tegenover haar aantrof. Ze ging meteen boven het bed van haar zus hangen om haar wakker te maken: "zus? zus! zussss!" O+

_O- O+!

Riley, wat een goed plekje daar! :Y)

Freecell! Ik zie ineens allemaal posts van je opduiken, welcome back! :W

Och en As, wat een narigheid voor je oudste :'( dat lijkt me echt heel naar als ie dat zelf al zo goed weet....
pi_142304281
Zus O+
  maandag 14 juli 2014 @ 22:50:27 #75
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_142304744
Zus vind ik echt het liefste wat er is.
Door hoe mijn middelste dat tegen mijn oudste zei zou ik ondertussen gerust een dochter echt Zus noemen ( :') )
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')